• RUBRICĂ de CĂLĂTORIE

Vacanța în Albania / DRUMEȚII ALBANEZE

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 21 din care: 5 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 9.02

• IUNIE, 2015
    • trimis de: mauricius* SENIOR — în 21.07.15

Câteva ore în Shengjin

Shengjin este o mică stațiune în nord-vestul Albaniei, port la Marea Adriatică. Pe ansamblu nu este mare lucru de capul ei, însă poate reprezenta o destinație de vacanță cu buget redus și fără pretenții. Dacă ar fi să mă orientez după numerele de la mașini, majoritatea covârșitoare a turiștilor a fost formată din albanezi și kosovari. Despre localnici pot spune doar că toți cei pe care i-am abordat au fost extrem de amabili și săritori. In caz că nu vorbiți [...] — vezi review [+23 poze]
    • IULIE, 2013
    • trimis de: miculprint GOLD — în 14.12.13

Orikum

In vara anului 2013 am petrecut o vacanta minunata. Am plecat de la Oradea, am strabatut Serbia, am vizitat Muntele Vodno de langa Skopje (capitala Macedoniei), am stat in satul Velika de langa orasul Larisa din Grecia si apoi am vizitat nordul Greciei, mai precis Metheora, Metsovo cu vlahii care-si pierd graiul asemanator cu al nostru, am vizitat Dodoni cu vestigiile antice si apoi am trecut in Albania. In acest articol m-am gandit sa scriu mai mult despre aceasta tara care pe timpul [...] — vezi review [+13 poze]
    • IULIE, 2011
    • trimis de: vgaby PREMIUM — în 23.07.11

Albania 2011

De mult doream sa vad aceasta tara, cu un trecut comunist dur, in care nu aveai dreptul sa ai masina personala si altele... Asa ca in cadrul unui circuit prin Balcani, nu am ratat experienta aceasta. Am intrat in Albania venind de la Ulcinj, Muntenegru, am mers cu autobusul aproape plinde turisti straini, 6 euro pana in Skoderr. Zona de dupa Ulcinj este locuita de etnici albanezi, in cei 30 km pana la granita. Pct de frontiera este nou, cladirea vamei este comuna pt cele 2 tari. Albania este [...] — vezi review [+6 poze]
    • AUGUST, 2010
    • trimis de: marius.covaci PREMIUM — în 30.08.10

Traversand AlbaniaMG

Am ales Albania ca si punct de trecere spre Grecia venind dinspre Muntenegru nu datorita recentelor apariţii la televizor in care se preciza ca este o tara care merita vizitata, ci datorita curiozităţii. Plasata in vestul peninsulei Balcanice, la marea Adriatică, Albania (Shkiperia, sau Tara Vulturilor) se învecinează cu Muntenegru, la nord-vest, cu republica Macedonia, la est si cu Grecia, la sud-est. Albanezii (sau schipetarii) sunt in proporţie de 70 la suta musulmani, restul [...] — vezi review [+48 poze]
    • OCTOMBRIE, 2007
    • trimis de: Nicu PRETOR — în 11.12.10

Nord-vestul AlbanieiMG

Despre vizita in Albania am scris in perioada cînd aici nu exista rubrica Albania si a trebuit să încadrez la Muntenegru ținînd cont ca de acolo am plecat in Albania. Am plecat spre Albania cu scopul de a vizita orasul Shkoder pentru o zi dar pina la urma s-au facut mai multe si nu am mai mers acasa pe traseul care era stabilit de la inceput adica - Ulcinj--Bar--Belgrad--Timisoara si am schimbat traseul traversînd Albania. De la Ulcinj am mers la Shkoder cu taxiul. Taxiul pleca [...] — vezi review [+7 poze]
    • OCTOMBRIE, 2007
    • trimis de: Nicu PRETOR — în 28.03.10

AlbaniaMG

Neexistind un loc unde sa scriu despre Albania scriu ___aici__ (la rubrica ULCINJ din sectiunea MUNTENEGRU -- nota webmaster -- intre timp, odata cu crearea unei sectiuni distincte dedicata Albaniei, articolul a fost mutat la o rubrica din acea sectiune) De ce aici__fiinca de aici am plecat in... ALBANIA... Am fost in vacanta la Ulcinj foarte aproape de granita cu Albania si fiind asa aproape am zis sa fac si o vizita de o zi si pe urma sa ma intorc inapoi si sa merg acasa pe unde am [...] — vezi review [+5 poze]