Prima Life Karawan / SOUSSE

LOCALIZARE:
Hotelul se situeaza aproape de orasul istoric, despartit de malul marii printr-un drum. Este recomandat, în primul rând, iubitorilor de viata nocturna activa. Distanta hotelului fata de: plaja: 0 km, aeroport: 15 km, centrul orasului: 800 m, magazine: 50 m.
FACILITĂŢI:

Prima Life Karawan / SOUSSE - impresii și recomandări

• [de ARHIVAT]
    • AUGUST, 2010
    • trimis de: Tonia Sara SILVER — în 21.01.14

Micut si aranjat...De neuitat!

Scriu din amintiri... Am fost la Prima Life Karawan in 2010. A fost prima mea excursie cu avionul, respectiv Africa. A fost minunat. Desi hotelul nu este cel mai mare nu simti inghesuiala. Este pentru familii cu copii; are piscine cu tobogane si alte locuri de joaca. Manacrea a fost foarte buna la fel si serviciile camerelor. Avea o gradina micuta dar plina de palmieri si flori incantatoare. In camere nu era mizerie ci foarte curat. La inceput am avut camera spre strada. Nu a fost tocmai cum [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • IUNIE, 2010
    • trimis de: adi b UCENIC — în 09.07.10

Din "iad in rai"

Recent ne-am intors din Tunisia (Sousse) unde am avut un sejur de 14 zile. Inceputul concediului a fost un dezastru, dar din fericire partea a doua ne-a ajutat sa uitam cosmarul. Initial am optat pentru Riadh Palms, iar in urma sfaturilor primite de la agentia ELYSSE TURISM ("Nu va recomand Riadh Palms, este un hotel mare de tip comunist... ") am hotarat sa ne orientam catre un alt hotel la un pret cat de cat apropiat. Cu toate ca nu avea acces direct la plaja, lucru de care am fost [...] — vezi review [+8 poze]
    • APRILIE, 2010
    • trimis de: cristi46 GOLD — în 22.04.10

Un hotel decent

Cei care il descriu ca fiind extraordinar si au si alte cuvinte la superlativ despre acest hotel probabil ca nu au experienta altor vacante in strainatate. Pentru cei care au fost in Turcia de exemplu, la 4 sau 5 stele ca de 3 stele mai rar hoteluri acolo, nu vor avea o parere extraordinara despre hotel dar nu faceti comparatie intre doua lucruri de categorii diferite. O atmosfera rece cu pereti goi fara prea multe decoratiuni si nimic extravagant. Usi metalice si holuri intunecoase care nu [...] — vezi review [+19 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2008
    • trimis de: madutza UCENIC — în 02.09.09

Poate cel mai bun hotel de 3* din Souuse

Super hotel, pentru cei fara pretentii exagerate. Cel mai bun raport calitate-pret. L-am recomandat si altora care s-au intors la fel de multumiti. M-as intoarce in Tunisia ori de cate ori as avea [...] — vezi review
    • AUGUST, 2008
    • trimis de: Tmt UCENIC — în 22.09.08

Super, neasteptat

Super... super camera (dupa spaga arhicunoscuta - cu vedere la mare, deasupra piscinei), super hotelul, personalul. Curatenie - zi de zi, cu schimbat prosoape, de cateva ori si lenjerie, aranjat paturi, pijamale... tare dragut. Masa buna si f bogata. Animatie super. A meritat toti [...] — vezi review
    • AUGUST, 2008
    • trimis de: kmi UCENIC — în 12.08.08

Am fost acolo, a fost minunat!!!

M-am intors de o saptamana din Tunisia, inca visez... Am avut cazare la Prima Life Karawan, hotelul merita toate stelele! Mancarea foarte buna (nu este doar opinia mea, am cunoscut o familie din Oradea, acolo, si ei spuneau la fel (am cunoscut un grup de studenti care erau cazati la hotel de 4* si nu aveau mancarea la fel de buna...), personalul hotelului prietenos (chiar si ospatarii!!!), in camera s-a facut curatenie zilnic (schimbat prosoapele zilnic iar lenjeria la 2 zile). E drept ca [...] — vezi review
    • IULIE, 2008
    • trimis de: loribelu UCENIC — în 14.08.08

Un concediu de vis

Ne-am intors de cateva zile din Tunisia, Sousse, hotelul Prima Life Karawan, si vreau sa va spun ca a fost un concediu perfect din toate punctele de vedere. M-as intoarce oricand acolo si as alege acelasi hotel fara discutie. Am plecat putin neincrezatori referitor la ceea ce vom gasi si, din fericire, ne-am inselat. Bineinteles ca unele hoteluri de 4* si 5* aratau mai bine decat al nostru, dar avand in vedere pretul sejurului si cele 3* a fost mai mult decat ok. Hotelul este situat [...] — vezi review [+5 poze]
    • IULIE, 2008
    • trimis de: viviadi UCENIC — în 17.07.08

Incercati fara all inclusiv

Hotelul este destul de curat. In camere zilnic se face putina curatenie. Se spala pe jos doar cand lasi pe pat 1 dinar. In schimb, coridoarele hotelului se spala de cateva ori pe zi. In 14 zile am lasat de 3 ori bacsis (nu a fost necesar). Angajatii hotelului sunt relativ ok. Nu am lasat bacsis niciodata la bar, doar la receptie pt schimbarea camerei. Nu am reusit cu 10 euro, ci cu 30 euro -50 dinari. Si tot atat au dat si alte familii. Oricum, cu totii au fost zambitori. Animatorii au fost [...] — vezi review [+2 poze]
    • IUNIE, 2008
    • trimis de: valim UCENIC — în 17.07.08

Incantare in desert

Suntem o familie cu 2 copii - 2.5 ani si 6.5 ani, am fost cazati la hotel Prima Life Karavan, 3*, all inclusive (- ALL cu exceptia primei seri cand am ajuns de la aeroport la ora 21.30 , cina servindu-se pana la ora 21, am cinat in oras). In seara in care am ajuns am fost nerabdatori sa vedem marea si intr-adevar am fost uimiti de nisipul foarte fin de pe plaja, apa limpede, din departare verzuie nu neagra sau albastru inchis. Hotelul dispune de 3 piscine situate pe 2 nivele, 2 dintre ele cu [...] — vezi review
    • APRILIE, 2008
    • trimis de: ATH UCENIC — în 20.07.10

Categoric NU!!!

Cea mai urata noapte a fost la acest hotel!!! Este situat in Sousse, intr-o zona foarte aglometara, plina de discoteci (daca ai camera spre strada, chiar nu te poti odihni, noi asa am avut camera). Pe langa zgomotul din timpul noptii, e curent!!! Am stat toata noaptea cu capul sub plapuma. Vrei sa faci dus? Mi se pare INACCEPTABIL sa nu ai apa fierbinte. Era apa calie, pe cap chiar nu te poti spala cu apa calduta. Nu avea uscator de par, telefonul nu functiona, usile ori erau toate [...] — vezi review
    • OCTOMBRIE, 2007
    • trimis de: ANCASEBOK JUNIOR — în 24.08.08

Foarte multumiti... recomand

Avand in vedere ca am fost cu fiul nostru de doi ani si jumatate, ne-am simtit foarte bine in acest hotel, mancarea si serviciile sint ok... Am vizitat foarte mult in cateva zile ploioase care le-am prins in cele 7 zile: in port, gradina zoo, orasul etc. Eu recomand sincer acest hotel tuturor celor nepretentiosi, fara posibilitati deosebite dar in acelasi timp fara pretentii la un lux nejustificat.... vacanta [...] — vezi review [+28 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2007
    • trimis de: aditzu GOLD — în 12.07.09

Merită cu prisosinţă

Am stat la acest hotel 7 nopti in regim de all inclusiv in septembrie-octombrie 2007 înpreuna cu sotia si fica mea de 16 ani şi pot spune ca am fost in cea mai mare parte multumiti. Hotelul este mare, dispune de doua piscine în aer liber şi una acoperită. Una dintre piscine, situată pe acoperişul restaurantului, dispune şi de două topogane destul de bune. Cealalta, situata lânga ringul pe care se dansa seara, avea porţi de polo. Plaja hotelului este cu nisip fin, despărţita de [...] — vezi review [+6 poze]
    • OCTOMBRIE, 2006
    • trimis de: loreley GOLD — în 24.07.13

Honey moon reusit

Scriu astazi din aduceri aminte. am fost cazati la acest hotel in 2006. Este un hotel micut, simplu (nu are gradini intinse si nici nu e extravagant ), la care am avut primul nostru AI ca regim de masa. Din camera vedeam piscina hotelului (la care nu prea am apelat) si marea. Hotelul mai avea o piscina la etaj. Plaja era in fata hotelului, doar traversai soseaua si era plaja cu nisip extrem de fin. Sezlongurile erau cu plata. Masa era ok, nu-mi aduc aminte ceva neplacut decat ca am macat pe [...] — vezi review