Mistral Hotel / BALCIC

#3
în BALCIC
LOCALIZARE:
in centrul statiunii, pe plaja, langa portul de iahturi
FACILITĂŢI:

Mistral Hotel / BALCIC - impresii și recomandări [pag 1 / 2]

• Grad satisf.:
    • SEPTEMBRIE, 2020
    • trimis de: adynutza26 SENIOR — în 30.09.20

Hotel Mistral - Bine localizat, cu o panorama superba catre mare

Din intamplare si din lipsa locurilor disponibile la Hotel Regina Maria in ziua in care eu imi doream (respectiv 17.09 a. c), am aterizat la Hotel Mistral destul de linistita citind review-urile voastre si nu numai. Un hotel frumos, situat in port, in inima falezei, cu un restaurant la parter in care se serveste micul dejun inclus in pret. Hotelul se prezinta foarte bine in exterior, pare chiar renovat. In interior cred ca se doreste pastrarea aerului de altadata. Camera are iz de vechi [...] — vezi review [+7 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2020
    • trimis de: emilian1973 JUNIOR — în 09.09.20

O locatie excelenta

Hotelul l-am ales de pe booking. Pretul a fost unul rezonabil pentru un hotel de 4 stele pozitionat la malul marii, comparativ cu cele de la noi unde nu stiu decat sa te jecmaneasca pe unde te prind. Personalul hotelului foare amabil din toate punctele de vedere. Desi aveam chek-in-ul la ora 14 am fost cazati mult mai devreme. Zona foarte curata, linistita si se respecta regulile de distantare sociala atat in magazine, hotel, terase cat si pe plaje. [...] — vezi review
    • IULIE, 2019
    • trimis de: malganis PREMIUM — în 17.07.19

Hotel Mistral din Balcic - o 'adiere' caldă (!) la țărmul Mării Negre!

Salutare, tuturor, Înainte de a pleca (ce bine că avem la îndemână “amfostacolo.ro”!) am citit câteva review-uri despre Mistral Hotel din Balcic; m-am gândit să detaliez pentru că am observat o afluenţă mare (să nu spun … invazie!) a românilor în locaţia de suflet a Reginei Maria şi a multora dintre conaţionali… Deci, plecat din Bucureşti către Giurgiu împotriva “voinţei” exprimată IMPERATIV de Waze-ul din planşa de bord care îmi sugera ieşirea prin [...] — vezi review [+13 poze]
    • AUGUST, 2018
    • trimis de: pitiloi JUNIOR — în 13.02.19

Balcic, de vizitat

Dupa un sejur la Azalia, in Constantin si Elena, ne am oprit 3 zile la hotelul acesta. ce sa spun, am fost incantat din toate punctele de vedere, de la camera, baie, pat, pana la micul dejun. parcarea hotelului destul de incapatoare si nu prea scumpa. hotelul la malul marii, eeeeee!! , Peisaj super dis de dimineata. ce e fain ca toate camerele au vedere la mare. Micul dejun bun. am plecat la cele cateva plaje minuscule. Dar ok. Seara, poti manca ce-ti vrea sufletelul, sint o multitudine [...] — vezi review [+3 poze]
    • IULIE, 2018
    • trimis de: sandi67 GOLD — în 29.07.18

Reîntâlnire cu Balcikul

Salutare tuturor, Dupa sejurul petrecut la Giannoulis, ne-au mai ramas cateva zile de concediu pe care am hotarat sa le petrecem la marea noastra, m-am apucat constincios sa caut ceva locuri de cazare dar nu am gasit nimic, la un moment dat, pac s-a aprins beculetul: mare este si la Balcik, relativ aproape, are si un pic de plaja iar daca nu Albena este la 7 km. Zis si facut, rezervare pe sit-ul meu preferat de specialitate la hotel Mistral confirmarea a sosit imediat, pretul 180 euro ptr 4 [...] — vezi review [+12 poze]
    • IUNIE, 2017
    • trimis de: dobrin SILVER — în 27.06.17

Balcic... are poezia lui, Mistral... a avut strălucirea lui

Am petrecut un weekend la Balcic, un weekend este destul. Merita vizitat castelul. Trebuie rabdare si mare atentie, altfel risti sa ratezi multe zone, care merita vazute. Primesti la intrare doua pliante pe care exista harta domeniului, insa sunt atat de prost realizate incat te ajuta putin spre deloc. Intrarea la castel si la Gradina Botanica a fost 40 de lei de persoana (am platit in lei). Castelul este mic, cochet, cu in aer aparte, impresionant, gradinile- superbe. Am putut admira [...] — vezi review [+12 poze]
    • IUNIE, 2014
    • trimis de: lore18ana* SILVER — în 07.07.14

Locul in care revin cu placere, de 7 ani

As vrea sa nu laud statiunea Balcik sau hotelul Mistral. Pentru ca e locul meu de suflet si pentru ca nu prea vreau sa-l impart cu altii. Sunt 7 veri de cand ne petrecem sfarsiturile de saptamana acolo si revenim, de fiecare data, cu placere, de 3-4 ori/vara. E locul nostru de liniste si de citit carti bune, unde nu m-a interesat niciodata ce limba vorbesc chelnerii atat timp cat au zambit frumos (le zambesc si eu frumos, caci sunt aceiasi, de 7 ani si ne intelegem noi cumva). E locul unde, [...] — vezi review
    • MAI, 2014
    • trimis de: catalina21 JUNIOR — în 14.07.16

Pozitie excelenta, priveliste minunata!

Hotelul se afla chiar pe faleza, intrucat Balcic nu are plaja. Atasez doua fotografii pentru a descrie privelistea din camera/balcon (in locul unor cuvinte neinsemnate) Subscriu la ce au spus si alti colegi mai sus, micul dejun e putin si prost... puteti sa spuneti pass cu incredere, mai ales ca exista multe optiuni in jur cu mancare ieftina si buna. Printre altele, am mancat midii si am baut vin bulgaresc, o supriza placuta ambele, la o terasa din fata hotelului dar neapartinand de acesta. [...] — vezi review [+2 poze]
    • IULIE, 2013
    • trimis de: FCHRISTEA* GOLD — în 08.08.13

Hotel Mistral 25 iulie - 4 august 2013

Am plecat pe data de 25 iulie, orele 12,00 pe ruta Bucuresti - Ruse -Silistra - Balhick. Drum bun fara probleme, neaglomerat fara politie la panda. Am ajuns la Balchik in jurul orei 16. Ne-am cazat fara probleme. Camera 107 cu terasa chiar deasupra intrarii in hotel. Camera buna cu vedere la port si promenada. Wi-Fi excelent atat pe tel mobil cat si pe laptop, un mare avantaj. Am parcat in spatele hotelului. Parcare pazita am capatat ecuson MISTRAL l-am pus in geam... 2,5 leva pe zi, [...] — vezi review
    • trimis de: KORWIN UCENIC — în 03.07.13

Mult zgomot pentru nimic

Daca te prinde o banala furtuna in acest hotel esti ca si "mort". internetul nu functioneaza, tv-ul care oricum este programat numai pe posturi bulgaresti este "sechestrat" de vremea de afara... si deci apare "no signal". iar ca bonus te poti risca sa te trezesti ca ti se bate la usa pentru a lua de pe balcon carpe ca sa se ia apa de prin alte camere... nu stiu exact ca nu puteam sa leg vreun dialog cu personalul hotelului. si mai bizar era faptul ca, aerul conditionat era "conditionat" doar [...] — vezi review [+2 poze]
    • trimis de: Katy 20 GOLD — în 01.07.13

Hotel Mistral - ocoliti sistemul DP!

Intorsi de curand dintr-un sejur de 3 zile din Balchik, hotel Mistral, am decis ca trebuie sa scriu si eu catava impresii despre acest hotel, care m-a dezamagit foarte mult in ceea ce privesc serviciile de masa. De aceea, recomand sa nu va luati nici macar MD la acest hotel. Dar am sa detaliez pe rand toate aspectele, legate de acest hotel. Cazarea- se face incepand cu ora 14, a fost foarte ok, am ajuns la hotel dupa aceasta ora, am primit o camera cu vedere laterala la mare, foarte curata, [...] — vezi review [+8 poze]
    • trimis de: stroecristian83 GOLD — în 05.06.13

Cazare foarte buna in Balcic

Buna tuturor, Tocmai ce ne-am intors din Balcic unde am sarbatorit prima aniversare a casatoriei noastre. Ne-am simtit extraordinar la Mistral - camera a fost foarte curata, patul foarte confortabil, balcon maricel si cu vedere la mare, baia curata si mare. Per total, hotelul este mobilat si decorat cu foarte mult bun gust. Restaurantul hotelului cred ca este cel mai bun din Balcic - am mancat la toate de pe faleza (prin oras nu m-am aventurat din lipsa de timp) si cel mai curat si elegant. [...] — vezi review
    • APRILIE, 2013
    • trimis de: cameliagrozescu GOLD — în 26.06.15

Mistral Hotel - un hotel cu o priveliste minunata

Cu ocazia Sarbatorilor Pascale 2013, am achizitionat un pachet 4 nopti/5 zile+MD+masa festiva la Hotel Mistral. Tin sa va spun din start ca eu si sotul meu suntem obsedati de igiena, avem putin OCD, asa ca intotdeauna ma interesez cat de bine pot in legatura cu cazarea, ma uit la poze in special la baie, daca vad mucegai, pete sau mizerie nu ma mai intereseaza piscina, barul... imi piere tot cheful! Hotelul Mistral mi s-a parut impecabil, baia imaculata, decorata in stilul bailor romane [...] — vezi review [+3 poze]
    • OCTOMBRIE, 2012
    • trimis de: udar14 JUNIOR — în 08.10.12

Cazare buna la hotel Mistral

Am rezervat doua nopti in octombrie la hotel Mistral in Balcic. Am ajuns usor, hotelul fiind amplasat in fata Portului chiar pe faleza. Venind cu masina am apreciat ca are parcare proprie (nepazita) pentru care nu am platit nimic probabil fiind extrasezon (pe site de rezervari scria ca parcarea este 2.5Euro/zi). In sezon cred insa ca parcarea este insuficienta. Am ajuns la hotel pe la ora 11 si am primit camera imediat fara sa astept absolut deloc. Camera pe care am avut-o nu era mare dar [...] — vezi review
    • IUNIE, 2012
    • trimis de: CIPROSCA UCENIC — în 06.07.12
    • VIZUALIZĂRI: 2073

Branza buna in burduf de caine

Ambianta eleganta, camere foarte curate, spatioase, generos si rafinat mobilate, personal stilat si indatoritor, vedere suberba asupra marii, Amplasarea pe faleza, lângă portul turistic, serviciile, curățenia și dotările, toate la un preț foarte convenabil pentru un hotel de 4 stele. Micul dejun, dezastru, mancare reciclata de pe o zi pe alta, o omleta, ochiuri, cateva bucati de branza si 3 felii de salam, legumele nu erau proaspete. Parcarea -pazita 5 leva pe zi Plaja -cu plata 6 [...] — vezi review