MiRaBelle Hotel (ex Edelweiss) / NISIPURILE DE AUR [Zlatni Piasatsi]

MiRaBelle Hotel (ex Edelweiss) / NISIPURILE DE AUR [Zlatni Piasatsi] - impresii și recomandări [pag 2 / 3]

• [de ARHIVAT]
    • IULIE, 2013
    • trimis de: danielsun JUNIOR — în 27.08.13

NU mai merg aici

Salutare, In ultimii 2 ani mi-am ales hotelul pentru vacanta de pe acest site. Pot spune ca este foarte folositor doar ca in aceasta situatie nu prea m-au ajutat parerile de acum un an. De obicei pleacam de 2 ori pe an in vacanta si anume 4 zile in Bulgaria si 7 zile in Grecia sau Turcia. Pentru sejurul de 4 zile am ales acest hotel deoarece avea cele mai bune pareri referitaore la masa si cazare. Drumul a fost in regula: Bucuresti - Constanta A2 - Vama Veche - Nisipuri. [...] — vezi review
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • IULIE, 2013
    • trimis de: hoby30 JUNIOR — în 10.07.13

O vacanta superba

am fost la acest hotel in perioada 1 iulie 2013 pana pe 07 iulie 2013. un hotel curat cu personal tanar majoritatea sunt studenti si angajati sezonieri. tot personalul a fost ok, foarte primitori cu toti turistii. animatorii au organizat in fiecare zi cate un concurs si fel de fel de activitati. parcarea a fost gratis si este chiar in fata hotelului. mancarea este foarte multa si chiar ai de unde alege pt ca este diversificata. fructe la fel din belsug, prajituri inghetata si multe alte [...] — vezi review
    • AUGUST, 2012
    • trimis de: Alice_mihaela JUNIOR — în 16.09.12

Frumos!

Am fost in sejur in perioada 26.08.2012-02.09.2012 si pot spune ca a fost un sejur foarte placut. Hotelul intr-adevar nu parea de 4 stele, ar fi de 3 stele dupa mine, dar ce mi-a placut au fost sericiile personalului din hotel care erau foarte draguti si amabili. In cazul in care ceva nu-ti mergea imediat veneau sa-ti repare, fara insistentele noastre. Prosoapele erau schimbate zilnic si se facea curat in camera iar lenjeria de pat a fost schimbata dupa 3 zile. Ne-am lasat de toate in camera [...] — vezi review [+8 poze]
    • AUGUST, 2012
    • trimis de: Raykkonen92* JUNIOR — în 30.08.12

Toate bune si frumoase la Edelweiss :)

Ce pot spune, am ajuns si la renumitul Hotel Edelweiss din Nisipurile de Aur! As vrea sa fac prezentarea sejurului in 5 pasi: 1. Parcarea - totul in regula, locuri de parcare exista, este un baiat de la hotel care se ocupa cu locurile de parcare foarte amabil, parcare gratuita. 2. Cazarea - camerele fac 4 stele din 4, noi am fost 3 adulti, am primit apartament, cu toate ca in tara luasem camera dubla cu pat suplimentar, am avut toate conditiile, curatenie in fiecare zi, prosoape [...] — vezi review [+13 poze]
    • IULIE, 2012
    • trimis de: nicoleta 24 JUNIOR — în 07.07.12

Un sejur minunat

buna ziua, tocmai ne-am intors dintr-un minunat concediu la acest hotel, am citit si eu comentariile scrise de alte persoane si sincer nu stiam la ce sa ma astept cand voi ajunge la hotel dar spre surpinderea mea totul a fost minunat, am ajuns in jur de 12 si am fost informati ca vom fi cazati la ora 14 asa ca am plecat la plimbare pana la plaja, da este adevarat distanta pana la plaja este parcursa pe niste scari obositoare dar totul merita efortul, la intoarcere am primit camera la etajul 2, [...] — vezi review
    • IUNIE, 2012
    • trimis de: GEOLTATIANA UCENIC — în 05.06.12

Acceptabil

Pentru 4 stele e slabut, camere curate, fara aer, bar sarac, piscina mica pt capacitatea hotelului si neincalzita, pt iunie a fost foarte rece, era o persoana care se ocupa de administarea spatiului piscinei care tipa la tine daca mutai shezlong-ul, si la un moment dat te gonea de la piscina, fara programe, cu piscina si spatiu mic de joaca pt copii. Mancarea - nu faci foamea: dim: mezeluri slabe calitativ, 2 feluri de branzeturi, oua, lapte, cereale, 2 supe la pranz, salate 4-5 care nu prea [...] — vezi review
    • APRILIE, 2012
    • trimis de: irish JUNIOR — în 18.04.12

Hotel edelweiss, Nisipurile de Aur

Salutare tuturor celor care calatoresc!!! Tocmai m-am intors de la Nisipurile de Aur, unde mi-am petrecut alaturi de iubitul meu sarbatorile pascale. Am fost cazati dupa mai multe incercari pe la agentiile din turism la hotel edelweiss. Precizez faptul ca inainte de a ma decide unde sa merg exact am citit exact pe acest site pareri despre statiune si hoteluri in general. Culmea am vrut sa ocolesc cat de mult posibil tocmai acest hotel edelweiss in urma celor citite pe site. Cum nu am mai [...] — vezi review [+3 poze]
    • AUGUST, 2011
    • trimis de: trandvrj UCENIC — în 27.09.11

Nu recomand

As vrea sa impartasesc cu dvs. experienta noastra de la hotel Edelweiss. Sejurul nostru a fost unul scurt in care am reusit sa ne relaxam, in ciuda lucrurirlor care ne-au deranjat. Am sa incep cu lucrurile pe care le-am apreciat: -piscina curata (dar nu si saltelele de la sezlong) -personalul deosebit de amabil (dar nu neaparat profesional, si aici ma refer in mod special la curatenie care lasa de dorit - va puteti convinge din pozele pe care le-am atasat) -mancare buna -cu exceptia [...] — vezi review [+9 poze]
    • AUGUST, 2011
    • trimis de: matheagnes80 UCENIC — în 15.08.11

Un concediu reusit

Buna ziua. Va povestesc si eu concediul meu in Bulgaria la hotelul Edelweiss. prima oara va spun ca nu prea stiu alte limbi in afara de romana si maghiara dar totusi am simtit foarte bine, toata lumea s-a comportat foarte frumos si foarte amabil cu noi. In legatura cu mancarea totul este asa cum e scris si in prezentare ca la fiecare masa peste 5-6 feluri de mincare, cu mai multe feluri de fructe si inghetate nu exista sa nu gasesti ceva pe placul tau, mentionez ca am fost cu o fetita de 5 [...] — vezi review
    • trimis de: biu UCENIC — în 13.01.12
    • VIZUALIZĂRI: 1945

A fost OK

Deci pt. noi a fost OK. Am ajuns in jur de ora 12 la hotel, ne-am prezentat la receptie si ne-au zis ca deocamdata nu au camere libere sugerandu-ne sa ne plimbam putin prin staiune, ceea ce am si facut. Pe la ora 13.30 ne-am intors si ne-au dat camera avand timp sa luam si parnzul. Camera a fost OK (dubla simpla) cu vedere spre piscina si avand si un fotoliu pat care era desfacut (pt. copil). Baia era intradevar destul de mica cu dus dar fara cabina sau cadita. Despre mancare ce sa zic: ca [...] — vezi review [+2 poze]
    • trimis de: alina28 UCENIC — în 01.08.11

Nu Edelweiss... nici gratis

HOTEL EDELWEISS??? / SA SE DUCA LA REGISTRUL COMERTULUI SA-SI SCHIMBE INCADRAREA. Buna seara. Tocmai m-am intors din vacanta de la bulgari. Am stat la ceea ce bulgarii numesc cu mandrie hotel de 4 stele. (doar ei cred asta). Sa o luam cu inceputul. De cand am intrat in statiune nu am vazut decat un singur indicator care sa ne trimita spre hotel, si ala era ascuns dupa o creanga de copac (traiasca GPS). Cand am ajuns la hotel parcheaza (daca ai unde). A iesit un baietas care ne-a indicat un [...] — vezi review
    • trimis de: butacu florin UCENIC — în 08.07.11

O experienta FOARTE placuta si interesanta.

Un hotel cu o priveliste destul de frumoasa, si foarte curat. Personal mereu cu zimbetul pe buze. cazarea s-a rezolvat in 10minute. Masa ok ai de unde alege e destul de diversificata. Distanta pina la plaja 5-10 minute cu o singura problema citeva scari dar face bine la conditia fizica si chiar e recomandat de doctori dupa o masa copioasa putina miscare nu strica. Plaja curata doar ca preturile la unbrele si sezlonguri lasa de dorit 8lv fiecare. (am ales sa stau pe cearceaf ca era [...] — vezi review
    • IUNIE, 2011
    • trimis de: nelik JUNIOR — în 18.06.11

Sejur reusit

Am fost si noi anul acesta de RUSALII la hotel EDELWEISS si vreau sa va spun ca a fost un sejur foarte reusit. Primirea a fost buna, receptionerii draguti, iti explica totul, unde mananci, barurile si toate cele. Nu am dat la receptie decat 5 lei si au multumit atat de frumos de parca am fi dat cine stie cat. La masa, oricat de pretentios ai fii tot gasesti ceva pe placul tau. Dimineata: oua omleta, oua fierte, oua ochiuri, pate de ficat, salam, cremvusti, lapte, iaurt, miere, gemuri, [...] — vezi review
    • APRILIE, 2011
    • trimis de: ancadumi4 GOLD — în 07.07.14

Nu e ceea ce ma asteptam...

Am ajuns la hotel in jurul orei 11, au fost foarte draguti cu noi, ne-au facut check-in cu toate ca se facea la ora 14, a durat foarte putin si ne-au dat camerele. Am fost 4 cupluri am avut camerele una langa alta, ceea ce a fost bine. Camera nu era foarte sofisticata, nu facea de 4 stele, cu indulgenta 2, dar macar era curat. Telefoanele nu mergeau intre camere, doar daca te sunau de la receptie. A fost o problema cu parcarea, care era in fata hotelului, la receptie trebuia sa declari daca [...] — vezi review
    • APRILIE, 2011
    • trimis de: amero PRETOR — în 01.03.12
    • VIZUALIZĂRI: 1937

Un hotel nerecomandabil

De Paste in 2011 am fost pentru prima data la Nisipuri. Ne-am consultat, dar se pare ca nu suficient de bine si competent si am luat un sejur la acest hotel. Se afla la intrarea in statiune, pe partea stanga, pe un deal. Nu este foarte bine semnalizat, asa incat iti trebuie o orientare buna. La receptie nu ni s-a dat camera, pana nu am platit 24 de Eur cazare, in conditiile in care la agentie ni s-a spus ca hotelul are inclusa parcarea. Dar ce parcare? insuficienta pentru atatea masini, [...] — vezi review [+1 poze]
  • Aifostacolo — MiRaBelle Hotel (ex Edelweiss) ? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [16 - 30] din total 37 impresii MiRaBelle Hotel (ex Edelweiss)