Melike Hotel [Ladies Beach] / KUSADASI

• SEPTEMBRIE, 2009
    • trimis de: saiyda JUNIOR — în 01.08.10

Hotel slab, sejur superb

Tot frunzarind site-ul vostru m-a cuprins parerea de rau ca nu mi-am dat si eu cu parerea despre sejurul la Melike. Acum ca a trecut 1 an privesc mai detasat experienta. Da, hotelul nu e stralucit deloc, mancarea e proasta dar daca nu esti foarte pretentios, nu mori nici de foame. Camerele sunt modeste, piscina este impracticabila. Total nerecomandat cuplurilor cu copii, pt. ca nu ai ce face cu ei in hotel o zi intreaga. In plus... Nu imi permit sa fiu mai critica deoarece eu pledez pentru [...] — vezi review
    • SEPTEMBRIE, 2009
    • trimis de: cori UCENIC — în 23.09.09

Foarte, foarte bine, peste asteptari

Doresc sa scriu cateva impresii despre acest hotel, pentru care am citit niste review-uri inspaimantatoare inainte de a merge acolo. Hotelul a fost cu mult peste asteptari (si vreau sa adaug ca am calatorit suficient de mult si am stat in multe hoteluri de diferite categorii 3-4 *) Pe scurt: - camerele sunt absolut OK, curate, mobilier relativ nou, gresie noua (renovate), intradevar la baia sunt ceva probleme cu robinetii care nu se inchid perfect si cu scurgerile, dar in nici un caz [...] — vezi review [+3 poze]
    • trimis de: cristi_an3000 PARTENER — în 07.08.09
    • VIZUALIZĂRI: 2064

Intre 'slabutz' si 'binisor' (cu indugentza)

Perioada: 20 Iulie (plecarea din Bucuresti) – 28 Iulie (sosirea inapoi in Bucuresti), 6 nopti cu demipensiune. Agentia: EuropaTravel Referitor la drum: Ca de obicei, drumul cu autocarul este destul de obositor. Lucrurile au debutat cu stangul, in sensul ca in loc de ora 16:00, la care trebuia sa plecam din Bucuresti, am plecat pe la 17:10, deoarece autocarul care trebuia sa ne ia venea de la Brasov, si se pare ca a avut un trafic ceva mai greu decat anticipase. Pentru cei care [...] — vezi review [+37 poze]
    • trimis de: rose2009 UCENIC — în 29.07.09

Splendid sejur

Vreau sa va relatez si eu cum a decurs sejurul meu in Turcia la hotel Melike. Dupa ce ne-am hotarat asupra locatiei de vacanta si ne-am documentat inainte de a plati am ales sa plecam cu aceeasi agentie cu care am plecat si acum 2 ani in luna de miere in Grecia, Europatravel. Recomand cu caldura aceasta agentie pt ca au preturi mici si se tin de cuvant, drumul pana in statiune a fost destul de obositor dar a meritat. Statiunea este f mare, ai ce vedea, plajele sunt frumoase si curate fata de la [...] — vezi review [+21 poze]
    • trimis de: sorin_g SILVER — în 14.07.09

Sub asteptari, desi nu eram pretentiosi

Noi am fost 4 persoane la Melike timp de 7 zile, incepand cu 1 iulie si putem spune ca hotelul a fost cam cea mai proasta parte a excursiei noastre. Am facut rezervarile din timp si am platit 26 de euro pe noapte (cu demipensiune inclusa) pe camera si de aceea nici nu ne asteptam la ceva extraordinar la banii astia. Totusi, speram sa avem parte de curatenie si apa calda, iar celelalte opinii despre acest hotel ne-au dat sperante degeaba. [...] — vezi review [+8 poze]
    • IUNIE, 2009
    • trimis de: Mar katalin UCENIC — în 01.07.09

Mare atentie se fura in hotel

Dupa o calatorie de 29 de ore un grup de 50 de persoane am ajuns la hotel. Prima surpriza, in nici una din camere nu a fost frigider si nu a fost nici o posibilitate de a face rost nici macar de unu nici contra pret. De altfel camerele nu au fost sub asteptari. Prosoape nu au fost pina nu am cerut si nu s-a facut curatenie in timpul sejurului. Dar cea mai rea experienta a fost ca numai pentru 20 de minute am lasat banii in camera (pe care bine inteles am incuiat-o) timp in care am servit [...] — vezi review
    • IUNIE, 2009
    • trimis de: sandybelle* UCENIC — în 15.06.09

Super

Tocmai ce ne-am intors din sejur la Hotel Melike... Nu aveti de ce sa va faceti griji, noi am fost foarte foarte multumiti de tot, si mancare, si camere si angajati. Pe scurt, mancare buna, servicii bune. Este apa calda, aer conditionat si in unele camere frigider. Raportul pret/conditii e super... Oamenii sunt foarte ospitalieri, si fac orice sa te simti bine. Preturile in statiune sunt putin cam mari, dar ce iti ofera de banii aia merita. [nota webmaster: Am adaugat aici cele scrise de [...] — vezi review [+2 poze]
    • IULIE, 2008
    • trimis de: mcosmin PREMIUM — în 04.02.09

Un loc unde ne-am simtit bine

Hotelul este situat la cca 100 de metri de Ladyes Beach, plaja cu cea mai mare cautare din Kusadasi. Dupa o calatorie destul de obositoare, dar fara peripetii, am ajuns in jurul orei 10 in fata hotelului, dupa ce autocarul "distribuise" turisti si la alte hoteluri. Desi ni se spusese ca abia in jurul orei 14 vom primi camera, receptionerul ne-a condus mai devreme sa vedem camera, care era, dupa mine, foarte buna, spatioasa si curata, cu vedere spre mare. Masa-mic dejun si cina, se servea pe o [...] — vezi review [+12 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2007
    • trimis de: mdm.cornel UCENIC — în 06.05.09

Groaznic Hotel

Nu-l recomand nici macar dusmanilor... . Servirea si mancarea groaznica... ce ramanea dimineata se punea seara si invers... tot sejurul... . Un ceai super tare... in 15 minute maxim... te apuca diarea... l-am incercat in 2 dimineti la rand... si acelasi rezultat... Asa ca fara sa vreau am trecut pe cafea... chiar daca eu nu beau... Iar cei care serveau atat dimineata cat si seara erau la fel de nesimtiti... dimineata erau cu ochii cat cepele si urdori... jeg sub unghii si puteau... De cazare [...] — vezi review