Imperial Beach Hotel (Imperial Resort) / SUNNY BEACH [Slanchev Briag]

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 79 din care: 61 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 6.86
    6.86
  • GRAD RECOMANDARE: 41.18%
  • PAGINA OFICIALĂ: N/A
  • GPS: 42.668056, 27.708611 [coord. incorecte?]CONFIRMATE NAVIGARE: GPS
LOCALIZARE:
in partea de sud a statiunii Sunny Beach (3 km distanta de centrul statiunii), 150 m distanta de plaja. Nu are nici un alt hotel in fata [e inprima linie], doar nisipul si apoi marea, privelistea este minunata.
FACILITĂŢI:

Imperial Beach Hotel (Imperial Resort) / SUNNY BEACH [Slanchev Briag] - impresii și recomandări [pag 3 / 6]

• [de ARHIVAT]
    • trimis de: adri-nico PRETOR — în 03.09.11

Dezamagire

Dragii mei, Mi-am promis in gind ca la intoarcere am sa scriu si eu impresii despre sejurul meu la acest hotel mai ales ca erau pareri pro si contra si mi s-a cam indoit inima inainte de a pleca, dar apucasem sa platesc excursia si nu mai era cale de intoarcere, decit sa pierd banii, sau o parte din ei, asa cum a facut sora mea. Am luat biletele de la o agentie, pentru 4 persoane, eu si prietena mea, impreuna cu cite un copil peste 14 ani fiecare. Am luat autocarul de la Bucuresti, am [...] — vezi review [+21 poze]
    • trimis de: valil UCENIC — în 01.09.11

Cazare 4 stele, mancare 3-3.5 stele

in data de 25.08 aveam rezervare la HOTEL MERIDIAN SUNNY BEACH facuta din APRILIE. pe 24.08 SEARA cei de la agentie [editat webmaster] ne suna sa ne spuna ca vom fi cazati la IMPERIAL. Hotelul este foarte ok din punct de vedere al cazarii are 4 stele mai putin faptul ca nu au la baie sapun, sampon si alte chestii ambalate ci doar sapun lichid la dispencer si sampon la fel. Prosoapele se chimba zilnic si lenjeria o data la 3 zile. parcarea 10 leva pe zi. mancarea cam proasta in [...] — vezi review
    • trimis de: silviuafc UCENIC — în 27.08.11

Vacanta de relaxare

Am sa incep prin a spune ca acest hotel este unul dintre cele mai frumoase hoteluri in care am stat. Personalul este foarte amabil, toti zambesc cand li te adresezi iar daca mai strecori si cuvinte in bulgara i-ai dat gata :). Camera in care am stat a fost mare, curata, lenjeria si prosoapele se schimbau zilnic, ce sa mai partea de cazare este super. In concluzie cazarea este chiar de 4*. Acum sa trecem la partea cu mancarea: confirm faptul ca mancarea cam lasa de dorit si arata ca nu este [...] — vezi review [+7 poze]
    • trimis de: suffocated JUNIOR — în 04.09.11

Hotelul la care nu revii

Voi incepe cu faptul că consideram comentariile de pe site un pic exagerate, dar am avut ocazia sa înțeleg că, de fapt, reflectă realitatea, nu știu dacă in multe cazuri, totuși aceasta e valabil pentru hotelul Imperial. În primul rînd, Sunny beach nu-i chiar o stațiune buna, desi are popularitate, pentru că- 1. dunele de nisip împiedică construcția hotelelor pe malul mării, deci majoritatea au o distanță semnificativă pînă la plaja + dunele nu sunt chiar locuri demne de [...] — vezi review [+18 poze]
    • trimis de: johanes JUNIOR — în 17.07.11

Chipsuri cu gust amar

Am fost cazati la acest hotel intre 04-11 iulie 2011. Am ajuns acolo pe la 13:30 (cu GPS, pana in fata hotelului; gasisem undeva pe net coordonatele GPS). Nu are sens sa ajungeti mai devreme deoarece nu va cazeaza decat la ora 14:00. In nici un caz nu prindeti masa (este pana la 13:00). Daca va grabiti (pana la 15:00), la snack bar (in spatele hotelului, dupa piscina) poate mai gasiti ceva pizza, cartofi prajiti, chiftele etc. Trebuie sa asteptati masa de seara. In zilele in care se fac multe [...] — vezi review [+4 poze]
    • trimis de: lungutza UCENIC — în 14.07.11
    • VIZUALIZĂRI: 1930

O vacanta reusita

Buna! M-am intors de la Hotel Imperial acum 2 zile si pot sa spun ca inca mai sunt cu gandul acolo, nu au fost suficiente cele 4 nopti ca sa pot explora tot ce ofera statiunea. Referitor la hotel, mentionez ca am fost un grup de 12 persoane + un copil de 5 ani, am fost cazati dupa orele 14.00, masinile le-am parcat doua in fata hotelului si una in parcarea din spatele acestuia, platind 10 leva pe zi per masina. Camerele erau suficient de mari, aproximativ curate, curatenia se facea [...] — vezi review
    • trimis de: MadaColt GOLD — în 11.07.11

Chiar foarte bine!

Am luat acest bilet oarecum cu inima indoita gandidu-ma ca nu am dat foarte multi bani pe acest bilet si citisem si alte reviews cu privire la acest hotel (care nu sunt foarte incurajatoare). A costat dupa cum am scris 560Eu AI, 7nopti. E drept ca l-am achitat pana pe 30Apr ca sa prind reducere de 20% (early booking). Am avut sejurul 1-8Iulie (adica tocmai ce m-am intors). Din 7 zile am avut parte de vreme buna doar trei zile si jumatate. Restul a plouat, tunat, fulgerat, batut vantul incat [...] — vezi review [+3 poze]
    • IANUARIE, 2011
    • trimis de: Geo2005 GOLD — în 23.06.11
    • VIZUALIZĂRI: 2022

La ce te raportezi?

Oameni buni, depinde la ce te raportezi. Daca ai platit un sejur la 3-4* cu all inclusive si ai mai stat vreodata intr-un hotel cu servicii de 4*, pe care le astepti si acum, este teapa vietii tale! FUGI DEPARTE! Daca ai platit pretul programului social Marea pentru toti si esti pregatit sufleteste pentru servicii de 2* la Eforie Nord, POATE fi acceptabil. INCEARCA... Daca toata viata ta ai fost la hotelurile sindicatelor, la casute si cu cortul in 2 mai, poate fi super. DU-TE [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • SEPTEMBRIE, 2010
    • trimis de: Mimo* SILVER — în 10.09.10

Recomand cu nota 10 acest hotel!

Buna ziua stimati cititori! Desi nu sunt la prima experienta in ceea ce priveste litoralul Bulgaresc, trebuie sa va marturisesc ca am avut cateva emotii datorita impresiilor postate pe acest site despre hotelul Imperial de la Slanchev Briag - Sunny Beach. Ma intreb oare de ce o fi litoralul bulgaresc atat de plin de romani daca e atat de nasol aici sau de ce romanii nostri nu se duc aici la noi la Mamaia sau la Eforie sa escaladeze printre gunoaie unde sa te serveasca ai nostri ospatari in [...] — vezi review
    • trimis de: craita1706 UCENIC — în 23.09.10

O vara chiar de neuitat!!!

In fiecare an, in special vara, asteptam cu nerabdare vacanta, pentru care muncim pe branci, unii dintre noi, un an intreg… Incepand din 1999 mi-am petrecut vacantele de vara si cateva de iarna, peste hotare, considerand ca la Romania nu mai are rost rost sa te gandesti ca la o destinatie de vacanta…am ajuns cu aceste ocazii in mai multe parti din Europa: Grecia, Turcia, Italia, Irlanda, Austria, etc. In anul 2008 am nascut o fetita, in 2010 am considerat ca este destul de mare, avand [...] — vezi review
    • trimis de: IOANALUP UCENIC — în 08.09.10

Foarte frumos

Buna ziua. Incep prin a va spune ca din cauza impresilor de pe site cu privire la acest hotel am plecat cu doi copii 2 si respectiv 8 ani stresata de ce o sa gasesc acolo. Dupa ce am ajuns m-am linistit. Sa stiti ca nici noi nu am gasit loc de parcare la hotel dar hotelul a rezolvat problema asta. Am parcat la hotelul care are acelasi administrator si patron de foarte aproape. In fine, noi ne-am descurcat cu tot personalul hotelului in privinta dialogului cu acestia, pana si femeia de servici [...] — vezi review
    • trimis de: babac UCENIC — în 24.08.10

Dezastru...

M-am intors aseara din aceasta asa zisa vacanta cu un gust amar. Cea mai proasta vacanta din cite am avut. Am inceput sejurul cu asteptat la receptie pt camera o ora, am continuat cu lipsa masinii din spatele hotelului de pe nisip (ei nu mai aveau locuri de parcare). De la receptie mi s-a dat un registru sa iau un nr de tel si mi s-a spus sec: call (suna). Orele de masa erau puse tare aiurea, nu ca ai fi avut ce sa alegi de mincare, dar daca nu te incadrai intre 11.30 si 13.00 ti se [...] — vezi review
    • trimis de: nokian UCENIC — în 18.08.10

Sint multumit

Ma bucur am am ales acest hotel pentru a-mi petrece aici vacanta. Hotelul m-a impresionat, arata bine, numerele sint curate, o data in zi se face curatenie cu schimbarea prosoapelor. Masa normala, mincare preparata din carne de peste, pui, porc, vita, salaturi, deserturi... personal sint foarte pretentios... am avut ce sa aleg. Plaja nu se compara cu cea a romanilor, mult mai curata si lume civilizata. Personalul era normal, prefer sinceritatea lor, decit fatarnicia englejilor... (am [...] — vezi review
    • trimis de: alex82 JUNIOR — în 09.08.10

Pacat de hotel

Pacat de hotel, care este frumusel. Pacat ca personalul este format de bulgari * * * , * * * , prost crescuti (cu exceptia animatorilor si a baiatului de la parcare). Hotelul este ok, camere frumoase, balcon foarte mare, piscina draguta. Serviciile? In ultimul hal. Cand le cereai un suc sau o bere, mai bine te lipseai. Dupa ce se faceau ca nu te vad, iti dadeau in sila paharul pe jumatate gol (ca sa nu bei prea mult), dupa ce te bateai cu viespile ca sa iti iei paharul si le spuneai [...] — vezi review [+4 poze]
    • trimis de: costy68 JUNIOR — în 08.08.10

Sunt bucuros ca am fost acolo!

Am plecat cu inima stransa, dupa cele citite pe aici, era foarte aproape de a renunta, dar platisem biletul. Mi-am luat masuri de securitate a autoturismului si cu speranta ca nu voi fi ghinionist. Am plecat prin Silistra, Shumen, Karnobat si am dat de un drum cu cratere. Cazarea este ireprosabila, in camere spatioase cu aer conditionat (care funtiona perfect), baia este mare, curata, iar balconul spatios. Meniul a fost diversificat (pe fiecare zi altul), indestulator (tot timpul le [...] — vezi review
  • Aifostacolo — Imperial Beach Hotel (Imperial Resort)? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [31 - 45] din total 79 impresii Imperial Beach Hotel (Imperial Resort)

REZERVĂ CAZARE la Imperial Beach Hotel (Imperial Resort)