Elena Hotel / NISIPURILE DE AUR [Zlatni Piasatsi]

LOCALIZARE:
Hotelul este situat in partea sudica a statiunii Nisipurile de Aur, la 120 de metri de plaja.
FACILITĂŢI:

Elena Hotel / NISIPURILE DE AUR [Zlatni Piasatsi] - impresii și recomandări [pag 5 / 10]

• [de ARHIVAT]
    • trimis de: iliedan UCENIC — în 01.08.12

Prima plecare la bulgarii (nisipuri) si... ultima

sal all, am venit de la nisipuri in urma cu 2 ore si am fost nerabdator sa scriu despre ei... ca si hotel, servicii si clientii... despre mine nu pot sa spun ca sunt un tip cu pretentii in schimb pot spune ca am avut ocazia sa lucrez pe vapor de croaziera ca ospatar... inainte sa plec am avut curiozitatea sa citesc si eu cite ceva despre acest hotel si cam ce sciu toti asa este deci nu are rost sa mai ma repet... depre clienti (85%) romani (ex: o turista si-a pus niste oua un farfurie si a [...] — vezi review
    • trimis de: marina_m UCENIC — în 31.07.12

Dezamagire TOTALA

Am fost la acest hotel inceputul lunii iulie, l-am ales fiindca ni l-au recomandat ca un hotel bun, de 4*, cu UALL inclusive la un pret promotional. Asteptarile erau cit de cit pe masura banilor platiti, insa... Nu este un hotel de a doua linie, ci a patra (chiar am masurat drumul pina la plaja sunt 806 pasi, cca 500m, distanta care o parcurgeam de doua ori in zi dus-intors) insa ei zic ca au 120m pina la plaja. Ei bine, nici 4* nu face, primele doua zile hotelul nu dispunea de apa plata, [...] — vezi review [+9 poze]
    • trimis de: poiu* UCENIC — în 30.07.12

Asa pret asa conditii

Nu o sa ma intind prea mult cu povesti ca nu are rost asa ca o sa postez punctele slabe si punctele bune. Puncte bune: camerele sunt ok, spatioase, vederea la mare a fost super cu toate ca hotelul e la distanta fata de plaja, curatenie se face ori de cate ori soliciti, asta presupunand si schimbarea lenjeriei si a prosoapelor, personalul este foarte prietenos, nu am vazut fete acre si nici nu am dat bacsisuri, piscina e curata, restaurantul curat. Puncte slabe: hotelul e greu de gasit daca [...] — vezi review
    • trimis de: kmyvas UCENIC — în 29.07.12

Dezamagire maxima

Dezastru, dezastru, nu este nici pe departe ceea ce ti se prezinta!!! Nu suntem pretentiosi, dar 4 stele e mult spus, 2 stele cu indulgenta!!! Va scriu chiar de aici!!! Tineti seama de impresiile anterioare. Totul este adevarat!! Eu nu am vrut sa cred si acum suport pe pielea mea. Prima mea iesire din tara este un dezamagire crunta!!! Personal plictisit si partinitor, daca le dai 10 leva te baga in seama, sau daca esti de alta nationalitate (nu roman), bauturi de cea mai proasta calitate, [...] — vezi review
    • trimis de: ROBERTONE UCENIC — în 25.07.12

Conditii medii

Conditiile de cazare bune - au fost schimbate prosoapele zilnic, lenjeria la cateva zile si era material de calitate, spalata, ok. Personalul hotelului foarte amabil, nu te simti urmarit, ca in Romania. Zambesti - premesti inapoi un zambet. Piscina este super, apa foarte clara, nu am simtit clor in exces. Mancarea - lasa de dorit, probabil din cauza specificului bulgaresc - multe sosuri la fripturi, chiar si gogonelele sunt dulci, parjiturile - obisnuite. Mancarea diversa - [...] — vezi review
    • trimis de: Stefan cel Mare UCENIC — în 18.07.12
    • VIZUALIZĂRI: 2075

Jaf la drumul mare

A JEFUÍ 1) A lipsi (complet) de avere; a prăda; a jupui; a jecmăni; a despuia. 2) A lipsi de bani sau de bunuri materiale (prin exploatare sau prin violență); a jecmăni; a jumuli. Cam asa pot sa descriu si sejurul petrecut la hotelul Elena. Ca sa incep cu inceputul, problemele au aparut chiar de la intrarea in statiune. In partea asta a Bulgariei harta din GPS lipseste sau arata doar ce vrea ea asa ca este imposibil sa gasesti hotelul. Ca urmare, poti sa dai 10-20 lei la haitele de [...] — vezi review [+1 poze]
    • trimis de: Krisko PREMIUM — în 15.07.12

Ok, dar la limita de jos...

Hotelul: Localizare in partea de sud a statiunii, ceva mai departe de mare (~300m). E destul de mare (7 etaje), are un hol central cu luminator, camerele sunt spatioase. Curateia consta doar in schimbarea consumabilelor (hartie/gel dus/sapun), dar cu 5 leva se curata camera si baia, se sterge praful, se schimba toate prosoapele, doamna camerista iti spune chiar si cateva cuvinte in romana :) Parcarea e cu plata, 10 leva/zi, insa in zona sunt alternative ceva mai ieftine (5/6 leva/zi). [...] — vezi review [+29 poze]
    • trimis de: maria vasile* UCENIC — în 12.07.12
    • VIZUALIZĂRI: 1974

Hotel de 4 stele, ultra all??? ... nici de 2 stele... FUGIT, DE ACEST HOTEL!

Sa-ncep cu inceputul! 1 iulie, plecat cu masina, ne-a dus sotul meu, pe mine si baiatul nostru de 18 ani, ne-a lasat acolo si s-a intors in tara, nu-i place marea. De cum am ajuns, sotul meu, si-a dat seama, ca nu-mi place, sa rectific, ca nu ne place..., ce-i drept, ne-a cazat repede, am ajuns in jur de ora doua, camera 203 cu vedere cica la mare, camera dubla, sa avem confort, sa trecem peste asta, in camera... cearsafurile de pe pat, gri in loc de albe, nici nu vazuse fierul de [...] — vezi review
    • trimis de: cristinelbanica UCENIC — în 07.07.12

Nu e grozav

Eu sunt acum aici si nu e rau, dar cu mancarea chiar nu e grozav si va spun asta dupa ce am fost in viata mea cu familia la peste 10 all inclusive... e la limita, eu nu zic ca nu ai ce manca, dar sunt slabi rau de tot, sau mai bine zis putin dai putin primesti! E un mare plus piscina asta exterioara care e super curata si super limpede, dar si cazarea e buna, n-or fi chiar 4 stele dar e curat si asta e cel mai important. Dar tragedia cea mai mare e cu distanta pana la mare, hotelul nu e pe [...] — vezi review
    • trimis de: EDY21 UCENIC — în 02.07.12

Nu recomandam!

Scriu acest review chiar in perioada in care ma aflu cu familia (sotia si 1 baietel de 3 ani) cazat la hotel ELENA asa zis de 4 stele. Cele 4 stele din punctul nostru de vedere, comparativ cu alte hoteluri de 3* din aceesi statiune sunt de fapt 2,2 si jumatate maxim. -plus-uri: internet wireless in camera, program ultra all inclusiv-bauturi si pe timp de noapte, caltite excelente si toping-uri variate, piscina ok cu apa curata, bauturi alcoolice ok, camear spatioasa curata -minus-uri: [...] — vezi review
    • trimis de: andrei_cj* UCENIC — în 30.07.12

Raport Calitate-Pret OK

Conditii de cazare bune - toate prosoapele schimbate zilnic, lenjeria a fost schimbata de 2 ori; camera mare, aer conditionat, punct sanitar f curat, seif gratuit, wireless Piscina f curata 1,60m. Era deschisa doar pana la ora 5 =>o bulina neagra Distanta pana la mare cam 250-300m... Mancarea: destule feluri de mancare; unele mai bune, altele mai putin reusite dar fiecare cu gustul lui. In fiecare zi gaseam cartofi prajiti si pulpe sau aripi de pui asa ca nu am prea "testat" restul [...] — vezi review [+10 poze]
    • trimis de: rif JUNIOR — în 24.06.12

Vacanta reusita

Inainte de a pleca am citit mai multe review-uri mai degraba negative despre acest hotel. Am fost asa de influentat de ele incat a fost aproape sa renunt la vacanta din Bulgaria. Dupa ce am fost acolo nu pot spune decat ca fie serviciile au variat extrem de mult, fie unii oameni nu pot fi multumiti in nici un fel. Mancarea a fost cea mai variata (si gustoasa) din cate locuri am mai fost, camerele curate si personalul prietenos in pofida comportamentului unor turisti romani si rusi in [...] — vezi review
    • trimis de: Sandy_Love you* UCENIC — în 17.06.12

A fost fine

Am fost la Elenite pe parcursul mai multor ani... primul am fost la Royal park al doilea la Zornita al treilea la Andaluzia, si iata noi cu familia am hotarit ca in acest an sa plecam si in alte locuri. Cind fratele meu a auzit ca e ultra all astepta cu nerabdare sa plecam. Ajungind acolo primul lucru care era e ca am facut conostinta cu personalul hotelului ce ne ruga dragut sa parcam masina un pic mai departe de hotel pe linga plaja fiind ca numai erau locuri. Camerele: incapatoare, era [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • trimis de: cristiojo SILVER — în 12.06.12

Vacanta reusita 2

o vacanta reusita ca si cea de anult trecut. drumul il stie toata lumea. bucuresti vama veche golden sands. hotelul. impresionant prin arhitectura mare si cu aspect de nou. parcare cam mica si costa 10 leva zi camera. o tripla dar care cred ca era dubla, oricum foarte mare, cu cada, hol in care incapea un sifonier si un pantofar si un sifonier si mai era loc si de un fotbal mic cu fimiu pe toata lungimea camerei si in hol era poarta lui. paturi 3 la nr de un om si un fotoliu deja [...] — vezi review [+11 poze]
    • trimis de: FCD IN ADN JUNIOR — în 11.06.12

Un hotel care face toti baniiI!!!

Va salut, doar ce am ajuns din sejur (4-11.06.2012) incep prin a va spune (daca nu a facut-o deja titlul) ca sunt super incantat de alegerea facuta!!! Dupa ce citisem pe site, am avut super emotii, ma gandeam... mai bn mai puneam 100 E si alegeam alt hotel... dar sa incepem cu inceputul: - transportul spre Nisipuri= F, BUN -de la Melia spre hotelul Elena, 20 Ron (bulgari comici, incercau sa faca conversatie) -am ajuns acolo pe la 12.15 (check in-ul era la ora 14.00) dar cum camera [...] — vezi review
  • Aifostacolo — Elena Hotel? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [61 - 75] din total 139 impresii Elena Hotel
    + 1 EVALUĂRI » ce înseamnă «EVALUĂRI»? » arată/ascunde
    + 38 impresii arhivate

REZERVĂ CAZARE la Elena Hotel — la PMM* = 35.00 EUR per camera dbl standard (2 ad.)