• RUBRICĂ de CĂLĂTORIE

Descoperind #Kenya / #CĂLĂTORII DIVERSE

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 23 din care: 5 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 8.78

• FEBRUARIE, 2015
    • trimis de: Kyandra PARTENER — în 10.03.15

Safari in Savana

Kenya – episodul 3: Savana Sa mergi in Kenya si sa nu iesi la un safari in savana, e ca si cum te-ai duce in Las Vegas si nu-ti plac jocurile de noroc: adica te duci degeaba. Deja statusem vreo doua zile la soare, osciland intre piscine si plaja, ne amuzasem cu maimuticile hotelului, ne lamurisem ca din hotel nu era cazul sa iesim decat in caz de extrema urgenta (n-aveam ce vedea si nici unde merge), asa ca intr-o dupa amiaza ma opresc la biroul de excrusii de langa receptie… birou e mult [...] — vezi review [+31 poze]
    Grad satisf.:
    • FEBRUARIE, 2015
    • trimis de: Kyandra PARTENER — în 08.03.15

Kenya – episodul 1, sau cum era sa nu ajungem acolo…MG

Ideea unei vacante in Kenya a venit pe neasteptate, cam cum vine iarna la romani in luna decembrie… si pentru ca iarna nu-i ca vara, am zis ca nu ne-ar strica putin bronz natural in februarie. Dupa cateva cautari, remarc ca un sejur all inclusive in Kenya e mai ieftin decat varianta lui dominicana, fara a lua in calcul Maldive si Sri Lanka, care sareau din buget precum broasca din lac. Vazut, placut, platit… acum asteptam aventura. Cum ne hotarasem cu vreo 10 zile inainte de plecare, [...] — vezi review [+4 poze]
    Grad satisf.:
    • OCTOMBRIE, 2013
    • trimis de: roxana.tomina SENIOR — în 08.11.13

Safari in Kenya - Amboseli National Park

Nu am mai scris de ceva vreme pe site, dar m-am gandit sa revin cu detalii din ultima escapada in Kenya. De la orele de geografie din generala imi aminteam vag de muntele Kilimanjaro, de savana, zebre si triburi mai mult sau mai putin ancorate in lumea moderna. Aa... si documentarele National Geographic, cu urmariri spectaculoase intre lei si antilope. Insa e cu adevarat interesant sa fii in mijlocul actiunii, sa vezi cu ochii tai cum se desfasoara o astfel de lupta. It makes you wonder... [...] — vezi review [+19 poze]
    • trimis de: cristina65 PARTENER — în 31.01.15

Satul de masai

Cum n-am reusit sa inghesui intr-un review suportabil de lung atat safari-ul, cat si satul de masai, asa cum intentionam, o sa incerc acum sa povestesc cate ceva despre scurta oprire pe care am facut-o la intoarcerea din savana, intr-un sat (semi)turistic de masai. Spun semituristic pt ca, desi locuiau acolo si isi duceau viata de zi cu zi aproape ca stramosii lor, faptul ca se aflau pe un traseu relativ circulat i-a facut sa se adapteze vrand-nevrand la contactul cu alte civilizatii si, mai [...] — vezi review [+57 poze]
    • trimis de: cristina65 PARTENER — în 30.01.15

Safari in Tsavo EastMG

Bine v-am regasit :) Dupa cum am promis, m-am grabit cu partea a doua a povestirii din Kenya atat de surprinzatoare si atat de draga sufletului meu... Pt cei care nu au citit review-ul anterior, vacanta in Kenya a fost o hotarare luata fara sa stau prea mult pe ganduri, pt o saptamana de la care nu asteptam mare lucru, decat cel mult sa stau ieftin la plaja in loc sa ma lupt cu zapezile din Bucuresti... Briefly, m-am uitat pe net sa vad cam ce optiuni de distractie/aventura aveam pt o [...] — vezi review [+158 poze]
    • trimis de: cristina65 PARTENER — în 28.01.15

Kenya - vacanta vietii mele (?)MG

Bine, asa zic aproape de fiecare data :-)... Nu stiu daca, in ecourile de la Intalnirea AFA 2015, cand ruga vechii membri (inscrisi la intalnire) care in 2014 nu postasera nimic, sa o faca, Cornel se referea cumva la mine-probabil ca nu, ia sa nu-mi dau prea mare importanta :) -, dar eu tare m-am simtit cu musca pe caciula, asa ca, “dupa lupte seculare care au durat 20 ani” cu mine insami, am purces la primul review pe 2015… Uvertura – nu c-ar urma vreo (capod) opera… Din [...] — vezi review [+123 poze]
    • OCTOMBRIE, 2010
    • trimis de: marinescubgdn GOLD — în 26.12.10

Safari in Kenya - IMPRESIONANT

La sfarsitul unui an deosebit, o mica problema medicala ma tine acasa si imi da ragazul de a impartasii celor de la care m-am inspirat impresiile mele de calatorie. Voi incepe cu ultima, KENYA, cea mai spectaculoasa experienta de pana acum. Plecarea nu a fost indelung planuita, asa cum va asteptati. Aveam bagajele pregatite, concediul fixat, dar agentia cu care urma sa mergem in Japonia ne-a anuntat ca excursia se amana pt primavara. Optiunile erau putine: in Caraibe era taifun, in sudul [...] — vezi review [+26 poze]
    • IANUARIE, 2007
    • trimis de: sonike GOLD — în 10.06.10

Experiment: KenyaMG

Mal d'Afrique. E ceva ce nu te lasa toata viata. Daca ai fost odata pe aceste taramuri ancestrale iti vei dori mereu sa te intorci. Aviz amatorilor:) Desigur, ma refer la Africa neagra. Nimic nu e cum ti-ai imaginat. De cum aterizezi Pe Jomo Kenyatta te izbeste un miros puternic de transpiratie si pamant ud iar umezeala din aer e si calda si racoroasa insa totul e o senzatie placuta per total. E bine sa te ia cineva de la aeroport, nu te lasa la mana taximetristilor, tre' sa fii putin [...] — vezi review [+25 poze]