Aria Claros Beach & Spa Resort (ex Onyria, ex Carpe Diem) / OZDERE

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 55 din care: 49 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 6.91
    6.91
  • GRAD RECOMANDARE: 50.00%
  • PAGINA OFICIALĂ: N/A
  • GPS: 37.990237, 27.140113 [coord. incorecte?]CONFIRMATE NAVIGARE: GPS

Aria Claros Beach & Spa Resort (ex Onyria, ex Carpe Diem) / OZDERE - impresii și recomandări [pag 2 / 4]

• [de ARHIVAT]
    • trimis de: Dascalescu UCENIC — în 21.07.10

Vacanta compromisa

Incep comentariul despre vacanta petrecuta la acest Hotel cu o recomandare, mai cautati, nu va uitati ca platiti cu 100 -200 de Euro mai putin decat in alte locatii, pentru ca odata ajunsi acolo veti regreta ca ati fost pragmatici. Daca v-au povestit prietenii care au mai fost in Turcia ca veti fi tratati regeste sa stiti ca in aceasta locatie nu veti beneficia de acest tratament. Se promoveaza acest Hotel ca fiind de 5 stele, Ultra All Inclusive dar serviciile oferite sunt mai slabe decat [...] — vezi review
    • trimis de: Dum* SILVER — în 16.07.10

Hotel bun, management prost

M-am intors acum doua zile dupa 11 nopti petrecute la CDC. Din capul locului trebuie sa precizez ca foarte multi romani care au fost la acest hotel si comenteaza in fel si chip uita din capul locului pretul platit. Pentru 802 euro cat am platit pe 11 nopti 2 adulti si un copil nu am dreptul sa comentez nimic. In primele 3 zile din iulie am intalnit cateva familii nemultumite de mancare care dupa o saptamana nu stiau ca la restaurantul Horizon se servea tot timpul pui grill, chiftele si [...] — vezi review
    • trimis de: cristian m JUNIOR — în 14.07.10

Experienta oribila

Noi nu am mai fost lasati sa intram in hotel sa ne cazam, cu toate ca aveam biletele platite din februarie (am inteles ca au vandut mai multe locuri decat aveau si in alte tari) iar in ziua in care am sosit noi 03.07.2010 dadusera pentru 120 de romani anularea rezervarilor. Am fost pur si simplu umiliti, tinuti 4 ore in soare la bariera cu copii de 2 si respectiv 7 ani, de niste terminati de angajati ai hotelului care castiga cat ar castiga cainele meu daca ar trebui sa munceasca. cei care [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • trimis de: neapuiu JUNIOR — în 12.07.10

Un concediu reusit la un hotel controversat

Am sosit de cateva zile de la Carpe Diem si am tot am amanat scrierea unui review pur si simplu din lene. Inca nu ne-am obisnuit cu ideea ca mult asteptatul concediul e, din pacate, pe sfarsite. Am fost la acest hotel in perioada 28.06 - 6.07.2010 impreuna cu inca 2 familii si pot spune cu mana pe inima că nu regretam alegerea facuta. Am dorit acest hotel si anul trecut dar ni s-a recomandat sa mai asteptam. Pot spune ca am plecat un pic cu inima indoita dupa ceea ce am citi aici si pe alte [...] — vezi review
    • trimis de: anna30 UCENIC — în 10.07.10

Nu va duceti! Oribil!!!

BUNA TUTUROR! tocmai ne-am intors din concediul de la carpediem claros si as dorii sa va impartasim impresiile noastre cu speranta ca romanii care trebuie sa mearga la acest hotel in lunile urmatoare sa se gandeasca mai bine si daca au ocazia sa mai schimbe ceva sa o faca. vreau sa va spun in primul rand ca nu suntem niste fitosii sau snobi ci doar niste oameni care au dorit sa se relaxeze imreuna cu fetita noastra de 3 ani si au fost SOCATI! LUCRURI BUNE: camera este ok, iar privelistea [...] — vezi review
    • trimis de: dea GOLD — în 10.07.10

Traieste clipa!

Tocmai m-am intors din Turcia si asa cum am promis o sa scriu impresiile mele despre acest resort. S-a scris mult despre hotel incat nu mai stiam ce o sa gasesc acolo. In fiecare zi citeam pe net tot ce se posta nou si nu mai stiam ce sa cred. Aveam mari emotii in legatura cu hotelul, curatenia, mancarea, mai ales ca datorita pretului mult mai mic fata de hotelurile din Antalya am convins inca doua familii sa vina cu noi. Pentru mine a fost prima data in Turcia cu masina, experienta [...] — vezi review [+3 poze]
    • trimis de: shosho JUNIOR — în 09.07.10

Vacanta de neuitat

Ne-am intors de curand din Turcia, unde am stat la Hotelul Carpe Diem Claros din Ozdere. Drumul a fost lung si obositor, fara peripetii. Ajunsi la Carpe Diem am fost impresionati de frumusetea locatiei si a hotelului. Intr-adevar este un hotel foarte mare, o constructie moderna, cu o arhitectura impresionanta. A fost o vacanta frumoasa, cu multe plusuri dar si cateva minusuri. Am incercat inca de la inceput sa nu bag in seama neajunsurile, sa nu stric vacanta. Desi aveam rezervare in [...] — vezi review
    • trimis de: leonmaximilian GOLD — în 03.11.11

Un concediu de neuitat

Am petrecut concediul in Kusadasi, Hotel Carpe Diem Claros Resort & Spa datorita ofertei de nerefuzat cu un discount pe masura asteptarilor (315 euro - platiti in luna februarie 2010) de doar 578 euro, 3 persoane (2 adulti si 1 copil de 13 ani). Am ajuns in 14.06 in jur de ora 16.30 la CDC si contrar asteptarilor ne-am cazat in mainbuilding (asa aveam rezervarea) in 5 minute. Ne-au spus la receptie (personal foarte amabil) despre programul restaurantului Tamarind, despre rezervarile la [...] — vezi review [+30 poze]
    • trimis de: adinaise JUNIOR — în 24.12.10

Un optimist dezamagit

Cautand oferte pt. anul 2011 am intrat pe site sa vad ce s-a mai scris despre CDC si am fost consternat sa vad ca unii concetateni de-ai nostri au adaugat review-uri favorabile acestui hotel in anul 2010. Drept urmare m-am hotarat sa scriu si eu acest review, cam tarziu ce-i drept. Pot sa va spun ca e pacat de frumusetea acestui hotel. Mi-a placut camera din toate punctele de vedere, nu mi-a placut restaurantul... cam mare... dadea senzatia de cantina. Mancarea sub orice critica. La pranz [...] — vezi review
    • trimis de: Horia GOLD — în 27.09.10

Carpe Diem Claros super hotel dar manageriat prost.

Noi am fost în vacanţă la Carpe Diem Claros în perioada 12.06 – 19.06.2010. O superofertă de 489 euro/7 nopţi/2 adulţi + 1 copil de 11 ani. A fost o experienţă plăcută, per total, ţinând cont că a fost primul hotel de 5 stele la care am stat. Când am ajuns nu am fost lăsaţi să intrăm cu maşina în complex deoarece era „full parking” aşa că am lăsat-o pe un petic de pământ prăfuit, de lângă şosea. Ulterior (după două zile) am mutat-o pe o alee a complexului [...] — vezi review [+140 poze]
    • trimis de: teo35 SILVER — în 26.07.10

Satisfacator, dar nu ceea ce asteptam

Ma asteptam la mai mult. Din ce am citit despre acest hotel, ma asteptam la o oarecare asemanare cu aqua fantasy. Dar fata de aqua fantasy e o deosebire ca de la cer la pamint. Plusuri ar fi: hotelul - foarte frumos, cazarea rapida, restaurantul principal mare. Minusuri - plaja prea aglomerata, insuficiente locuri la barul principal, masa de prinz (daca nu erai vegetarian, cam nasol de tine, ca singurul lucru comestibil erau doar niste cirnati cu sos). Celelalte mese aveau suficiente feluri [...] — vezi review
    • trimis de: alexmihai UCENIC — în 19.07.10

Pacat de hotel! Servicii de 2 lei.

Sa incep cu inceputul. Plecare dimineata din Bucuresti. Buna dispozitie, chef de distractie, etc. Bulgaria! Incredibil dar adevarat. Cu exceptia unui singur politist postat strategic dupa o curba si un podet (pe poduri limita max. de viteza 40 Km/h indiferent de viteza maxima acceptata pe sectorul respectiv - eu aveam 100) nu am mai intalnit nici un echipaj, iar drumul a fost bun. 20 de km de drum parca erau dupa razboi, restul, drumuri ca in Romania. Vama Bulgaria-Turcia. 30 min. de mutat [...] — vezi review
    • trimis de: pisi79 SILVER — în 09.07.10

5* mult spus!!

Pentru inceput tin sa precizez ca am stat la CDC in perioada 17-24 iunie, 6 familii, cu copii dupa noi, cam 30 de persoane in total. Am luat biletele in luna februarie, bineinteles cu reducere, dupa multe cautari pe net si dupa ce am citit impresiile postate de cei care fusesera acolo anul trecut. Oferta suna destul de bine, poate prea bine, asa ca ne-am hotarat in cele din urma. Am optat pentru o agentie destul de cunoscuta, cu toate ca fuseseram avertizati de o alta ca hotelul facuse prea [...] — vezi review [+4 poze]
    • trimis de: pisicacorina UCENIC — în 09.07.10

Nu alegeti acest hotel

nu recomand acest hotel. in afara cazarii, nimic satisfacator. servicii ingrozitoare. mancarea saracacioasa in sortimente, axata pe orez, cartofi, paste. nu am servit un gratar!!! fructe, aproape inexistente. pepene, pepene si iar pepene. o seara au servit cirese, iar una mere. animatorii foarte slab pregatiti. pentru a ajung la plaja, coborai cele n pante, dar la urcat era durere. inghetata la program, doar o ora o serveau. paharele pe plaja infecte. din plastic, zgariate, la adunau [...] — vezi review
    • trimis de: kouklakys* SILVER — în 06.07.10

Revin cu drag ...si la anul !!!

Nu stiu altii cum sunt insa eu... nu ma las convinsa atat de usor incat sa renunt la un concediu doar pentru ca X sau Y nu s-a simtit bine... Si... tare bine am facut... Am plecat spre Turcia incantati si nerabdatori... Drumul prin Bulgaria... brrr... sinistru si... rapid... Inca de la vama, cand intri in Turcia ai senzatia ca... e o alta lume... cel putin asta am simtit eu... Dar sa nu va plictissc cu drumul si sa ajungem la hotel, caci el este "eroul principal"... Am ajuns in jur de [...] — vezi review [+8 poze]
  • Aifostacolo — Aria Claros Beach & Spa Resort (ex Onyria, ex Carpe Diem) ? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [16 - 30] din total 55 impresii Aria Claros Beach & Spa Resort (ex Onyria, ex Carpe Diem)