Amelia Beach & Spa Hotel [Kizilot] / SIDE

• [de ARHIVAT]
    • IUNIE, 2010
    • trimis de: ROMY PREMIUM — în 22.06.10

Frumos, chiar si a doua oara!

Am ales pentru iunie 2010 tot Amelia Beach. Este prima oara cand alegem de doua ori acelasi loc in Turcia; spun asta pentru ca si in septembrie 2009 le-am fost oaspeti. Nu ne-au dezamagit. Au facut eforturi sa remedieze minusurile, plaja inca ii dezavantajeaza insa au inlaturat stancile uriase care erau pe plaja, mal si in apa (parca nici nu au existat vreodata), au adus pietricele marunte, astfel incat acum apa este cristalina, super curata, transparenta, chiar si de pe ponton unde este destul [...] — vezi review [+21 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2009
    • trimis de: markator GOLD — în 20.09.09

Concediu de nota 10

E a doua oara cand scriu (nu stiu de ce webmaster dar dintr-o data m-am trezit ca tre sa intru din nou in cont) asa ca voi fi foarte scurt. Totul a fost perfect. Am stiut la ce sa ma astept si neajunsurile nu le-am vazut ca piedici. Sfat: interesati-va la maxim si apoi alegeti ce vreti sa experimentati in concediu. Retineti ca lucrurile se mai schimba. [...] — vezi review [+20 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2009
    • trimis de: ROMY PREMIUM — în 16.09.09

Vacanta de vis

Salutare tuturor! Acest hotel este echilibrul perfect calitate-pret. Noi am achizitionat pachetul de servicii (cazare+avion) de la un cunoscut agent de turism rus din cauza preturilor si a taxei de aeroport reduse. Desi am avut emotii, din cauza celor citite pe forum pentru ca nu am mai fost cu ei, am avut surpriza sa constatam ca sunt perfect organizati, vorbesc moldoveneste daca nu engleza, in fiecare zi au reprezentant in holul hotelului. Am platit doua duble, dar am insistat sa fie [...] — vezi review [+13 poze]
    • AUGUST, 2009
    • trimis de: mircead JUNIOR — în 26.01.11

Un concediu adevărat

Cred că a fost cel mai mișto hotel la care am fost până acum, un hotel de 5 stele pe bune, oaspeți OK, animație super, mâncare multă și bună. Chiar nu am ce reproșa. Era curat, liniștit când era cazul. Chiar ne-a plăcut, ce mai, un concediu adevărat, recomandăm acest hotel tuturor care vor o vacanță super. PS Nu ratați excursia la Delfinariul din apropiere, e de neuitat, mai ales pentru copii. Au Delfini, foci și rechini. Pentru intrarea la rechini se plătește [...] — vezi review [+6 poze]
    • IUNIE, 2009
    • trimis de: sabooky GOLD — în 04.03.12

Un hotel ok

Am stat la acest hotel imediat dupa (re) deschidere. A fost prima data cand mergeam in Turcia si am fost extrem de incantati - hotelul arata bine si mancarea a fost foarte buna. Micul dejun este diversificat si consistent dar presupunea sa iei in piept niste cozi la omleta, carnaciori, etc. Masa de pranz este cea mai "saraca" in feluri de mancare insa aveti de unde alege. Seara gasiti cea mai mare varietate de feluri de mancare - puteti alege sa mergeti gratuit si la restaurantele a la carte [...] — vezi review
    • IULIE, 2008
    • trimis de: Coca Dosky GOLD — în 14.07.13

Primul concediu in Turcia

Am fost la Amelia Beach acum 5 ani, dar am descoperit acest site acum câteva zile, si m-am gândit sa scriu câteva impresii despre acesta, poate cuiva ii va fi de folos. La Amelia Beach hotel am făcut primul concediu in Turcia, Ne-a plăcut atât de mult încât am continuat sa venim in Antalya in fiecare an. Despre acest hotel nu am decât lucruri bune de spus. Camerele destul de mari, noi avand un copil mic pe atunci (6 ani) s-a putut adaugă încă un pat, si tot a fost loc [...] — vezi review
  • Aifostacolo — Amelia Beach & Spa Hotel [Kizilot]? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [31 - 36] din total 36 impresii Amelia Beach & Spa Hotel [Kizilot]