30-40 ani

SCRIS ÎN: 22.11.16 12:28
RUBRICA: Pensiunea Casa Ema [Peștera]
SATISFACȚIE: 96.25%
Apr-2016Am ajuns la Pensiunea Ema in Primavara, impreuna cu un grup. Eram 8 familii, toate cu minim doi copii. Ne-am simtit excelent, gazdele sunt minunate, si ne-a mers la inima aceasta vacanta. Curtea este foarte ingrijita, au o priveliste extraordinara, camerele sunt curate, baile curate, gazdele [...] citește

Revenim cu drag de fiecare data

SCRIS ÎN: 02.07.14 16:35
RUBRICA: Majestic Hotel
SATISFACȚIE: 93.00%
Jun-2014Este al doilea an in care mergem impreuna cu copiii, la acest hotel. Suntem multumiti. Hotelul este aproape de plaja, este curat, personalul este atent, pe majoritatea i-am recunoscut. Pe manager l-am vazut aproape zilnic. Intr-una din zile, la masa de pranz au avut si un control, sanepid ceva, [...] citește

Surprinzator de bine pt familie cu 2 copii

SCRIS ÎN: 15.07.13 08:25
RUBRICA: Majestic Hotel
SATISFACȚIE: 95.00%
Jun-2013Am rezervat concediul la acest hotel in luna Martie. Inainte m-am documentat serios pe fel si fel de site-uri. Unde sa plec cu doi copii mici? Unul de 3 si unul de 1 an. Cu mari emotii am ajuns, si cand am intrat, am ramas uimiti. In Romania asa ceva? Sa fim seriosi, ma asteptam sa fiu un [...] citește

total 3 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 6 total

15.07.14 23:10@webmasterX: La Marina Surf ne place linistea. Au bungalouri, căsuţe mici, căsuţe mai mari cu baie. Am văzut loc pentru rulote şi au plajă lor linistită, fără muzică, fără deranj. Prima dată am mers acolo când fiica mea avea 2 săptămâni. Un punct minus este că nu au restaurant, [...]
LA REVIEW Revenim cu drag de fiecare data - scris de mamicade2copii în rubrica Majestic Hotel
15.07.14 21:57@elenutz: buna. Eu nu am avut all inclusiv. Din câte ştiu, ei nu au plajă şi sezlonguri pt că hotelul nu este exact pe plajă. Cât despre receptionere, nu ştiu ce să zic. Noi nu am dat nimic. Vrem să ne iasă datul acesta din obisnuintă. Aveţi grija la balcon, cu bebe. Au chei la [...]
05.07.14 08:33@mamicade2copii: Ca sa nu se înțeleagă gresit, Marina Surf, este spre Năvodari. In Eforie avem alta locatie.
05.07.14 08:31@webmasterX: Nu ma pricep la pozitionari si hărți, scuze. Stiu ca este langa un complex de lux, Caelia.
05.07.14 08:27@webmaster: De obicei mergem si la Marina Surf, o alta locatie frumoasa si linistita, Eforie Nord. Din pacatr, anil acesta am fotografiat furtuna si timpul urat de pe balcon.
18.07.13 23:02@dinţosul: Bună! Am avut camera cu pat dublu, destul de mare... patul. Balconul l-am ţinut tot timpul închis de frică, pt că stăteam la etaj... 6 parcă. Cât despre spaţiu... nouă ne-a fost suficient, veneam cu copiii în camera doar să doarmă. Nu le mai ardea de altceva când [...]
LA REVIEW Surprinzator de bine pt familie cu 2 copii - scris de mamicade2copii în rubrica Majestic Hotel
Afișate 6 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 1 total

18.07.13 23:20@AlinaEmi: Şi eu caut... de două săptămâni. Aproape de plajă, mâncare bună, curăţenie. Dar din păcate nu găsesc. Nu e nimic liber.