Poze La pas prin Ierusalim / IERUSALIM — by geani anto
elimină filtrul
FILTRU ACTIV: doar poze atașate articolului Biserica Sfantului Mormant din Ierusalim si ultimele cinci popasuri ale Drumului Crucii
P01 [MAY-2023] Biserica Sfantului Mormant construita pe locul in care Iisus a fost rastignit si ingropat intr-un mormant sapat in piatra. Pe fatada bisericii exista doua intrari sub forma unor arce, una zidita, iar cealalta care permite accesul in interior.
[50 PMA, +BONUS]
P02 [MAY-2023] Biserica Sfantului Mormant construita pe locul in care Iisus a fost rastignit si ingropat intr-un mormant sapat in piatra. Pe fatada bisericii exista doua intrari sub forma unor arce, una zidita, iar cealalta care permite accesul in interior.
[50 PMA, +BONUS]
P03 [MAY-2023] Sub una dintre ferestrele arcuite ale Bisericii exista o scara din lemn extrem de veche. Scara pare ca a fost pusa acolo de un muncitor pentru lucrari de reparatii, insa s-a constatat ca aceasta este o parte integranta a cladirii de cel putin trei secole, ba chiar mai mult.
[50 PMA, +BONUS]
P04 [MAY-2023] Un fulger napraznic a lovit coloana de marmura, crapand-o, iar din aceasta a iesit Focul Sfant ce a aprins lumanarea credinciosii ortodocsi.
[50 PMA, +BONUS]
P07 [MAY-2023] Tot aici se afla si popasul cu numarul unsprezece, locul unde Iisus a fost tintuit pe Cruce, sub ochii inlacrimati si deznadajduiti ai mamei sale. Un imens mozaic infatiseaza aceasta dureroasa scena.
[50 PMA, +BONUS]
P10 [MAY-2023] Aici a fost inaltat un altar ortodox plin de podoabe aurite si candele aprinse vesnic, deasupra unei crapaturi in stanca, venerata ca locul in care a fost inaltata crucea Mantuitorului. Credinciosii se inchina si introduc mana prin orificiul care permite atingerea stancii Golgotei.
[50 PMA, +BONUS]
P12 [MAY-2023] Deasupra placii de marmura atarna frumos mai multe candele, iar un mozaic frumos colorat ilustreaza aceste momente.
[50 PMA, +BONUS]
P13 [MAY-2023] Locul inmormantarii este marcat de un impresionant dom, ridicat peste pestera pe care Iosif din Armateea a cedat-o Mantuitorului pentru a fi inhumat.
[50 PMA, +BONUS]
P14 [MAY-2023] Biserica nu e una traditonala, cu naos si altar, ci o colectie de biserici, sub acelasi acoperis, apartinand diferitelor culte. Totul e piatra masiva, cenusie, iluminatul slab, singurele ornamente fiind altarele raspandite prin multimea de biserici, capele si paraclise infratite.
[50 PMA, +BONUS]
P15 [MAY-2023] Biserica nu e una traditonala, cu naos si altar, ci o colectie de biserici, sub acelasi acoperis, apartinand diferitelor culte. Totul e piatra masiva, cenusie, iluminatul slab, singurele ornamente fiind altarele raspandite prin multimea de biserici, capele si paraclise infratite.
[50 PMA, +BONUS]
P16 [MAY-2023] Biserica nu e una traditonala, cu naos si altar, ci o colectie de biserici, sub acelasi acoperis, apartinand diferitelor culte. Totul e piatra masiva, cenusie, iluminatul slab, singurele ornamente fiind altarele raspandite prin multimea de biserici, capele si paraclise infratite.
[50 PMA, fără bonus]
P17 [MAY-2023] Biserica nu e una traditonala, cu naos si altar, ci o colectie de biserici, sub acelasi acoperis, apartinand diferitelor culte. Totul e piatra masiva, cenusie, iluminatul slab, singurele ornamente fiind altarele raspandite prin multimea de biserici, capele si paraclise infratite.
[50 PMA, +BONUS]
P18 [MAY-2023] Biserica nu e una traditonala, cu naos si altar, ci o colectie de biserici, sub acelasi acoperis, apartinand diferitelor culte. Totul e piatra masiva, cenusie, iluminatul slab, singurele ornamente fiind altarele raspandite prin multimea de biserici, capele si paraclise infratite.
[50 PMA, +BONUS]
P19 [MAY-2023] Dintre cele patru randuri de candele de la intrare, randul de sus apartine catolicilor, urmatoarele doua randuri grecilor, iar ultimul de jos armenilor. Comunitatile isi impart si cele 12 sfesnice uriase de la intrarea mormantului, ca si candelele care atarna in interiorul Sfantului Mormant.
[50 PMA, +BONUS]
AiFostAcolo? »» Încarcă fotoAfișate [1 - 20] din total 20 FOTOGRAFII La pas prin Ierusalim / IERUSALIM — by geani anto —