Întrebare [în rubrica] Aria Claros Beach & Spa Resort (ex Onyria, ex Carpe Diem)

Cum arata family vila?

Trimisă în 28.02.12 13:40
autor mihaelarosca93JR [sinaia]
» VIZUALIZĂRI: 2489

Buna,

Imi poate spune si mie cineva cum arata vila family(banuiesc ca este un bungalow),si cat de departe este de corpul principal,piscina,restaurant?

Multumesc anticipat

Răspunsuri

dplatonSV2r[28.02.12 13:49]

Vila family nu se afla in corpul principal, firesc.

Distanta nu e mare, dar e in panta.

Exista masinute de golf care sunt apelate prin telefon fix din camera sau de la receptie si care asigura transportul.

Transportul cu masinutzele nu se taxeaza, e gratis.

Vila are 2 nivele p+1, cazarea se face pe 1 nivel.

Se intra intr-un hol, in fatza baia, stanga si dreapta cate 1 camera. Fiecare a re aer conditionat split. Televizor in fiecare camera. 1 din camere are vedere la mare, putin si cealalta depinzand de pozitie.

Vila asigura un confort sporit si un grad de izolare.

Depinde de preferinte

doinapaulaJR1r[28.02.12 13:53]

Noi am locuit in cadrul unui bungalow cu 2 apartamente ( parter si etaj) situat f.departe de restaurant , plaja , piscina . Important de stiut este faptul ca exista o diferenta de nivel mare ( intre plaja si restaurant echivalentul a doua etaje de bloc, apoi continua cu cea intre restaurant si bungalow-uri ).Apartamentul a fost superb , amplu,curat si modern, cu mini-barul completat zilnic , cu televizor in fiecare camera , cu internet wireless super , cu seif .Cazarea am considerat-o un punct forte,exceptand diferenta de nivel si distantele mari pana la plaja, restaurant sau spa.

make_barosanulJR1r[28.02.12 13:56]

@dplaton: nu pot sa-ti dau date exacte despre vila family eu am avtu cazare in cladirea principala dar iti sugerez sa nu uiti sa-ti faci rezervare la restaurantele a l carte

singuru inconvenient la acest hotel este ca se afla in panta ,dimineaTA E O PLACERE DAR LA PRANZ NU PREA O VAD O PLACERE

dar poti folosi masinutele de la locul unde se dau prosoapele pana la receptie

concediu placut daca mai ai intrebari te estept

abth2*SV1r[28.02.12 13:56]

Asa este, family sunt bungalow-uri, de-o pare si de alta a main building. Problema este ca acest hotel este urias. Este atat de mare ca la restaurant se manca in serii, ca pe vremurile copilariei mele la cantinele ONT. Am fost o singura data si am jurat ca nu mai merg. Lifturile sunt insuficiente pentru cati turisti sunt acolo (n.b. noi am fost din 12 iunie si era deja omor). Plaja e departe, electrocarurile total insuficiente pentru a transporta toti turistii care nu vor sa urce pantele catre hotel Sunt pante destul de abrupte!!!. Gasca noastra avea multi copii mici, pana in 3 ani si era cumplit sa urci cu ei zilnic spre hotel. O singura familie cu 2 copii de 3 si de 1 1/2 satatea la family si mereu urcau panta la restaurantul hotelului. Dimineata renuntau sa mai vina toti, venea doar tatal si lua cate ceva pentru copii si sotie. Intr-un cuvant:"naspa". Au fost locuri in Turcia de unde am regretat ca trebuie sa plec, dar de-aici, nici vorba. A, inca un aspect: nu au locuri indeajuns pentru parcare si, in prima zi cand am ajuns, am picat pe o cearta apriga deoarece se vandusera bilete duble si familia sosita mai tarziu nu mai avea cazare in hotel Au luat la bungalow deoarece erau cu copii mai mici si n-au vrut sa plece la Kusadasi unde li se gasise cazare la acelasi confort.Daca ar fi dupa mine, n-as da banii. Au un water park pentru copii super tare, dar atat. La restaurantele suplimentare trebuie sa te inscrii din prima zi, asta daca mai au locuri si-atunci. E debandada mare acolo. Sper ca v-am fost de folos cu informatiile acestea. Daca mai aveti intrebari, va stau la dispozitie.

Inca ceva, noi am facut drumul cu oprire la Ceanakkale.

dplatonSV2r[28.02.12 14:09]

Eu am fost de 3 ori consecutiv aici.

Parerea mea difera mult de abth2.

E drept ca nu am avut copii mici, ci peste 10 ani care nu mai vroiau sa plece.

Daca treci in revista toate facilitatile 2 piscine ext adulti,

1 piscina ext copii, 1 aquapark copii, 1 aquapark adulti, 1 piscina int mare, sauna hamama, camera abur, camera gheatza, dusuri cromatice, locuri de joaca, mini club, gradinitza, etc., etc.

Hotelul nu se afla in camp cu alte hoteluri langa el.

Intotdeauna m-am simtit bine.

Dar depinde de perioada, de multi factori

E drept ca resortul a mai imbatranit iar experientele sunt diferite.

Totusi sunt curios daca abth2 a fost la un resort cu dotari peste Onyria (care ar fi acelasi la pretzuri comparabile, nu Burj el arab)?

oldcastorUC1r[28.02.12 16:23]

Cazarea în vila family este de 5* fiind unul din punctele forte ale hotelului.Depinde de noroc ca să fi cazat mai aproape de restaurant şi celelalte facilităţi.

Piscinele şi aquapark-ul foarte bune, plaja lasă de dorit.

În ceea ce priveşte mâncarea şi celelalte "facilităţi" pot spune că au fost sub orice critică, (parcare lipsă, teren baschet transformat în parcare, teren tenis idem)iar atitudinea managerului şi a angajaţilor mizerabilă.

Personal, nu m-aş mai întoarce acolo!

dragos74UC1r[28.02.12 19:58]

sub nici o forma sa nu faci greseala sa dai banii pt bataia de joc de la oniria

in afara de arhitectura fumoasa si piscinele numeroase totul e varza inclusiv plaja unde este bataie pe sezlonguri si trebuie sa te trezesti de la 6 dimineata ca sa iti rezervi un loc

cea mai mare porcarie se intampla la masa inclusiv la restaurantele a la carte

inca de la sosire prietenilor care aveau rezervare in hotel li s-a spus cu tupeu ca nu mai sunt camere decat daca accepta la bungalow.... indiferent ca nu asta platisera si rezervasera... iar diferenta este mare se pare intre camere, ...insa nu asta ar fi problema

ca si locuri de joaca pt copii e ok ...dar doar atat

serviciile au fost sub orice critica iar mancarea o bataie de joc tot sejurul

....i-am vazut cu ochii mei cand umpleau dozatorul de apa de pe plaja de la furtun... asta asa ca cireasa de pe tort

doinapaulaJR1r[29.02.12 09:49]

Raportul calitate /pret a scazut f. mult dupa ce complexul a fost vandut ( si redenumit Oniria ) .Noul management este portughez , deci asta explica de ce nu se gasesc serviciile pe care le asteapta orice turist in Turcia .Alege mai bine un hotel unde impresiile pozitive abunda .

abth2*SV1r[29.02.12 10:09]

@dplaton: Ieri am fost destul de ocupata ca sa va raspund. Imi mentin parerea. Poate ar fi interesant sa vedeti si raspunsurile date de alti trei turisti care au fost acolo: olcastor, dragos74 si, ultimul, doinapaula. Si, ca o incheiere, comparatiile intre hoteluri nu-si au rostul Am lucrat 12 ani ca ghid, in tinerete, si hotelurie trebuie luate fiecare in parte, nu comparate. Exista plusuri, exista si minusuri. Si tot ca o incheiere, am fost si la Burj Al Arab ( si nu El Arab) si au si ei destul de multe minusuri, recunoscute chiar the partea manageriala). In rest, numai de bine!

dplatonSV2r[29.02.12 10:23]

Inteleg ca acum am primit un raspuns la intrebari - nu se fac comparatii. OK.

Poti sa vezi partea goala sau partea plina. Am vazut impresii de la olandezi in care fotografiau rigole si se plangeau ca nu sunt aliniate la fix.

Faptul ca x, y sau z a spus ceva nu e un adevar absolut, sunt si pareri pozitive.

Dincolo de intamplare tine si de persoana cum ii iese sejurul.

Oricum e remarcabil ca cineva care a fost la Burj a ales sa mearga si la Onyria.

In rest spusele mele nu reprezinta un certificat, o garantie pentru experienta cuiva.

Eu m-am simtit excelent de 3 ori consecutiv, asta nu inseamna ca lucrurile nu pot sa mearga prost pentru altcineva.

Cred in expuneri echilibrate si in comparatii.

abth2*SV1r[29.02.12 10:30]

Asa este, fiecare are dreptul la opinie. Remarcabil este faptul ca am fost intai la Burj (in interes de servici si asa am putut vorbi cu cineva din managing staff), dupa aceea la Onyria. Turcia este una din destinatiile mele favorite, nu pentru UAI ci pentru partea asiatica. Onyria a fost alegerea prietenilor nostri si, pentru a petrece vacanta in gasca mare, am optat si noi pentru partea europeana, mai ales ca doream sa vedem Efes si Troia.

Ca o comparatie, am stat la hotel Negresco si mi s-a parut mult mai bun decat Burj Al Arab. Chestie de gusturi!

nicole33APL1r[26.03.12 22:03]

@abth2:

Citesc și mă minunez. Dacă o persoană care a lucrat 12 ani ca ghid, după cum ea însăși declară, poate face asemenea afirmații năucitoare, precum cele de mai sus, chiar nu mai are importanță prin ce hoteluri celebre a umblat că tot nu a înțeles nimic, probabil nici în ce țară se află sau s-a aflat de-a lungul vremii. Geografia se învață la gimnaziu nu la cursul de ghizi sau de agenți de turism.

dplatonSV2r[27.03.12 09:44]

Calatoria, vacanta e un alt mod de a cauta frumosul. Perfectul, impecabilul nu sunt frumosul.

E usor neplacut sa urci dealul la Onyria.

Sa privesti marea din balconul situat pe deal si sa ai senzatia ca acel mic golf iti apartine ...

abth2*SV1r[27.03.12 10:07]

@nicole33: Cred ca raspunsurile jignitoare nu-si au locul in acest context. Da, geografia se invata la gimnaziu, dar buna cuviinta se invata acasa si, se pare ca esti repetenta la acest capitol. Imi asum cele scrise in interventiile mele anterioare, Turcia este frumoasa, dar din punctul meu de vedere mai interesanta este partea asiatica. Este punctul meu de vedere si nu inteleg de ce afirmi ca afirmatiile mele sunt naucitoare. Este regretabil, din partea mea, ca m-am lansat in aceasta polemica! Trebuia sa te ignor, pur si simplu. Ceea ce si intentionez sa fac!

dplatonSV2r[27.03.12 10:33]

Hai sa nu ne suparam. Chestia cu geografia abth2 poti sa o judeci si singur dupa propriile tale spuse

Efes si Troia nu sunt in partea europeana ci in ...

Acum eu recomand cu caldura si Istanbul partea europeana, nu te supara abth2. Chestie de geografie LOL

pisi79SV1r[27.03.12 19:27]

scuze ca-ti raspund abia acum! am fost la acest hotel in 2010 si vacanta a fost ok cu unele mici probleme pe care le-am detaliat intr-un review. din intamplare am stat intr-un family room, pentru ca atunci cand am ajuns la hotel nu mai aveau camere in main building si atunci ne-au dat camere in vile. fiecare familie si am fost 6, a avut cate un apartament in vile.

camerele sunt mari, modern mobilate, problema e ca vilele sunt destul de departe de plaja , restaurant, si piscine, hotelul e in panta si e destul de obositor sa urci si sa cobori de 2-3 ori pe zi sa mergi pe unde ai nevoie, la plaja , la piscine, etc. eu una nu m-as mai duce acolo.

concediu placut daca alegi aceasta destinatie!

nicole33APL1r[27.03.12 20:14]

@abth2:

În loc să te lansezi în aprecieri cu privire la lipsa mea de bună cuviință ar fi fost mai elegant să te scuzi că ai confundat pur și simplu partea europeană cu cea asiatică, eventual să rogi un moderator să facă rectificarea cuvenită.

Am văzut grupa de vârstă la care te încadrezi după ce am postat, altminteri poate m-aș fi abținut să comentez oricât de surprinsă am fost.

E trist faptul că perseverezi în eroare. Dacă de la cei mai tineri nu am pretenții știind cum se face școală în ziua de azi, altfel se pune problema cu cei mai ”copți”.

nicole33APL1r[27.03.12 20:24]

@ mihaelarosca93

Am fost la Onyria Claros în septembrie 2011 și am fost cazată la vile. Fiind doar 2 adulți am ales o cameră dublă standard cu vedere la mare. Camerele standard se află la parterul vilelor, iar cele family se află la primul și al doilea etaj. Am avut curiozitatea să intru și într-o family la vecini. Sunt două camere spațioase despărțite de un hol cu baie comună, cu balcon doar la una din ele. Aerul condiționat este de tip split și funcționează ireproșabil (sunt 2 aparate, câte unul pentru fiecare cameră).

Vila în care am stat se afla în prima linie spre mare, astfel că am avut o vedere superbă la mare și nici distanțele până la plajă, respectiv restaurant nu mi s-au părut foarte mari. Altfel ar fi stat lucrurile dacă nimeream în vârful dealului.

Mâncarea a fost OK, nu am stat la coadă nicăieri, am fost la 4 din cele 5 restaurante a la carte (merită) și am parcat mașina pe terenul de baschet că doar acolo mai era loc.

Atenție la aricii de mare de pe plaja pentru adulți.

M-aș întoarce la acest hotel, dar niciodată în plin sezon.

• [18] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos