MiniGhiduri AFA SPANIA [pg.17/36]

Am ajuns în Barcelona când se înseara, dar străzile erau animate, pline de maşini şi oameni. Ne-am cazat (în Alguera Apartaments Industria), şi primul lucru a fost să ies pe terasă să iau pulsul zonei. De aici vedeam bulevardul cu magazine şi cafenele, stația de metrou, în zare turnurile de la Sagrada Familia, şi mi-am zis: cred că o să-mi placă acest oraş! Îndrăgit de tineri dar şi de cei mai puțin tineri, de cei care călătoresc cu ruxacul în spate sau de cei [...]citește review
- scris de ania în 28 Oct 2014 în rubrica Descoperă Barcelona [ 25 voturi, 22500 PMA, 4249 viz.]
Dupa mirosul de mlastina (nu neaparat neplacut), am hotarat sa cunoastem orasul Santoña, lipit de vecinul Escalante, si aflat in golful cu acelasi nume, la poalele muntelui Buciero. De aici pana la capitala Cantabriei, Santader, sunt 48 km. Ajungem imediat, lasam Mlastinile in dreapta, in vreme ce vedem multi oameni mergand pe jos, pe sosea. Reusim in cele din urma sa ne dam seama ca plaja Berria se afla in apropiere. Nuuuu, noi (inca) nu mergem la plaja. E vara, cald, Santoña e [...]citește review
- scris de alinaro în 28 Oct 2014 în rubrica Descoperă zona Santander [ 40 voturi, 35550 PMA, 3364 viz.]
Cum am ajuns la acest hotel Cand tot studiam optiuni pentru saptamana noastra de vacanta monoparentala, bineinteles ca m-am uitat si la hotelul unde urma sa dormim in Nerja, in caz ca ne hotaram pentru aceasta destinatie. In programul de la agentie scria ca e de trei stele, pe siteul direct - ca e de patru, lucru care ma cam nedumerea. Am intrat si pe google map si am vazut doua corpuri, m-am gandit ca poate unul e de trei si altul de patru. Ulterior m-a lamurit Patricia: patru stele, [...]citește review
- scris de alinaro în 26 Oct 2014 în rubrica Perla Marina Hotel [ 38 voturi, 33300 PMA, 2498 viz.]
Nu, n-a venit inca vremea sa vorbesc despre cum si cu ce ma indop eu in fiestele orasului, si nu numai. De vreo doi ani tot fac poze la tapas; sarmanii mei pretini, stiu ca n-au voie sa muste din gustare inainte de poza;) … Dar mi-e lene sa m-apuc, imi trebuie timp sa structurez bine povestea. Intr-o buna zi o fac si pe-asta, promit. Asadar, de data asta aveam chef sa fac o figura pe care am facut-o la inceputurile mele pe Afa: de ziua nationala a Spaniei am scris intr-un an despre orasul [...]citește review
- scris de alinaro în 10 Oct 2014 în rubrica Descoperă Valladolid şi împrejurimile [ 44 voturi, 39600 PMA, 2580 viz.]
Se spune ca sunt doua tipuri de turisti, cei carora le plac vacantele active respectiv cei care prefera concediul pasiv. Mie imi plac amandoua fara a ma putea decide spre un tip si incerc pe cat posibil o imbinare a acestora. Mallorca ofera cum spuneam in precedentul review, atractii turistice la tot pasul, multi vizitatori nu vin doar pentru un sejur clasic, doar mare si plaja, ei sunt atrasi si de frumusetile naturale ale insulei de care aceasta are din belsug. Am sa ma refer in cele ce [...]citește review
- scris de claudiu 71 în 05 Oct 2014 în rubrica Vacanța în Mallorca [ 43 voturi, 36900 PMA, 9936 viz.]
Mallorca, un paradis al vacantelor, o insula scaldata de soare (Apollo) si de valurile Mediteranei (Neptun) un peisaj bogat in contraste de la varfurile Sierrei Tramuntana de 1445metrii pana la plajele si golfurile asa numitele Cala (Terra) o insula a indragostitilor (Venus) si a petrecerilor (Bachus) Fiind o insula accesul este posibil in doua moduri pe apa sau prin aer si totusi afluenta turistilor este uriasa, dovada stau cifrele absolut uluitoare:peste zece milioane de turisti anual [...]citește review
- scris de claudiu 71 în 02 Oct 2014 în rubrica Vacanța în Mallorca [ 52 voturi, 45900 PMA, 14480 viz.]
Barcelonei i se poate spune în felurite moduri: Barcelona orașul lui Gaudi, Barcelona orașul fotbalului, Barcelona „mon amour”, Barcelona un oraș de vis, sau oricum altcumva își merită pe deplin supranumele. Și pe bună dreptate! Barcelona orașul lui Gaudi - pentru că aici la tot pasul te întâlnești cu lucrările acelui “nebun” arhitect-artist, Antoni Gaudi (Antoni Placid Guillem Gaudí i Cornet) , faimos prin stilul său unic. Spectaculoasa moștenire lăsată orașului [...]citește review
- scris de Mitica49 în 11 Sep 2014 în rubrica Descoperă Barcelona [ 25 voturi, 20700 PMA, 2881 viz.]
In nord verdeata si nori, in sud soare, plaje late cu nisip fin si galben, in centru Roque Noble (1803m) si Pico de la Nieves (1949m) cam asta am descoperit intr-o vacanta de 7 zile in ultima saptamana a lunii octobrie 2013 in Gran Canaria, “Insula primaverii eterne“. Am inchiriat o masina (on - line de la Cicar-au si pagina web) pe care am ridicat-o din aeroport si am plecat pe CG1 spre Playa del Ingles unde aveam cazare (vezi review) Playa del Ingles ca statiune mie nu mi-a placut [...]citește review
- scris de osna în 08 Sep 2014 în rubrica Descoperă Gran Canaria [ 34 voturi, 29700 PMA, 11218 viz.]
Asta e ultima zi plina. Maine, in drum spre casa, o sa mai vizitam Lugo, despre care n-am citit nimic (ne va surprinde, oare?). Dar astazi… astazi va fi o zi minunata. Lasam estul si ne indreptam spre vest. Nu mai avem obiective notate pe hartie. Stim doar ca aici incepe ruta farurilor, si ca o sa dam de peisaje care ne vor taia rasuflarea. Ne propunem sa oprim pe unde vedem cu ochii. Fara graba, dar fara pauza, cum zic spaniolii. Farul din San Cibrao este cel mai putin spectaculos. Poate [...]citește review
- scris de alinaro în 05 Sep 2014 în rubrica Descoperă Galicia [ 38 voturi, 34200 PMA, 2434 viz.]
Titlul e o gluma, evident. Stiam ca este oraselul cel mai estic al Galiciei, si ca estuarul de langa e granita naturala dintre Galicia si Asturias. Era punctul maxim unde voiam sa ajungem spre est. Si ne-am organizat excursia in asa fel incat sa prindem fluxul si refluxul la Playa de las Catedrales (vezi impresii), iar cateva ore le-am petrecut in acest orasel. Am trecut prin Rinlo pentru ca, desi nu voiam sa oprim sa mancam vestitul arroz caldoso (un fel de orez mai moale, nu ca cel din [...]citește review
- scris de alinaro în 04 Sep 2014 în rubrica Descoperă Galicia [ 30 voturi, 27000 PMA, 2152 viz.]