MiniGhiduri AFA SALZBURG [SALZKAMMERGUT] [pg.3/5]

În Austria plouă. Nici nu e de mirare, cu atâtea păduri, ca norii care vin spre sud să îşi verse preaplinul în munţi şi să se golească până ajung în secetosul sud dunărean... Din fericire, un post de televiziune, din cele multe oferite de hotelul Hubertushof din Kaprun, cu asta se ocupa, cu transmiterea de imagini live de la multele camere de luat vederi care împânzesc atracţiile ţării şi cu prognoza meteo precisă pe intervalele orare ale zilei. Bună soluţie pentru [...]citește review
- scris de makuy* în 07 Jun 2013 în rubrica Kitzsteinhorn - glacier ski resort [ 27 voturi, 21600 PMA, 4430 viz.]
Vacanta de iarna sau mai bine zis de schi de anul acesta am petrecut-o in landul Salzburg si mai exact in zona Lungau. Pentru o mai buna orientare, Lungau este un platou inalt incepe de la o altitudine de cel putin 1000metri la cca. 90 km de Salzburg, se invecineaza in Nord si Est cu landul Styria respectiv in Sud cu Carinthia, masivul Katschberg fiind delimitarea geografica si administrativa dintre cele doua landuri. Lungau este in toate anotimpurile o destinatie turistica foarte cautata; [...]citește review
- scris de claudiu 71 în 06 Mar 2013 în rubrica Descoperă zona Lungau [ 19 voturi, 17100 PMA, 2581 viz.]
Obertauern "metropola iubitorilor de ski, snowboard vietii de noapte "din Alpii austrieci cum este supranumita, ne a fost una din, destinatiile din vacanta de ski ce am petrecut-o in zona Lungau in februarie anul curent (2013). Situata in landul Salzburg la o altitudine de 1739 metrii este renumita pentru cei peste 100km de piste de ski cele 26 de lifturi si telegondole, un teritoriu imens care de la inaltimea statiilor de inaltime arata fascinant traseele pe cablu intersectandu-se o miscare [...]citește review
- scris de claudiu 71 în 10 Feb 2013 în rubrica La schi în zona Obertauern [ 23 voturi, 20700 PMA, 4393 viz.]
Cand am decis sa vizitez orasul Praga (vezi impresii), am hotarat sa fac un "mic ocol" (cam 350 km) si sa cuprind o parte din Germania (Bavaria, Passau), apoi orasele,Salzburg si Linz. Am gasit o pensiune putin cam departe de centrul orasului și la un pret cam mare fata de conditii (58 euro/noapte). Daca mai adaug si raceala cu care am fost tratati de către personalul unității, pot sa spun ca prima impresie nu a fost cea mai buna. Salzburg, oras poreclit "Roma Nordului", datorita [...]citește review
- scris de traian.leuca în 03 Feb 2013 în rubrica Descoperă Salzburg [orașul] [ 29 voturi, 24750 PMA, 5649 viz.]
După scurta vizită la Muzeul automobilelor Vötter, am plecat din Kaprun spre Saalfelden am Steinernen Meer şi mai departe, spre Lofer. Urma să vizităm, în funcţie de timpul rămas, ceea ce în ghidul turistic se numea "Saallach valley forces of nature" - cheile Seisenberg, peştera Lamprecht şi la sfârşit, cheile Vorderkaser. Evident, socoteala de-acasă nu se va fi potrivit cu cea din târg, la sfârşitul zilei. Dar s-o luăm cu începutul. De la 'Rollercoaster', ne-am urcat [...]citește review
- scris de Dragoș_MD în 06 Nov 2012 în rubrica Vacanța la Kaprun [ 32 voturi, 28350 PMA, 5250 viz.]
A doua zi la Kaprun se anunţa mai capricioasă decât prima. Norii care se îngrămădeau deasupra vârfului Großglockner cu o seară mai 'nainte sunt un indiciu bun, la munte, că vremea se va schimba în curând. Desigur, nu spre bine... Totuşi, primele semne ale zilei promiteau încă vreo câteva ore de soare (eventual cu rare înnorări), aşa că după consultarea pe TV a camerelor 'live' de pe Kitzsteinhorn şi de la Alpincenter (aflat ceva mai jos, la 2450 m), temperatura era [...]citește review
- scris de Dragoș_MD în 21 Oct 2012 în rubrica Vacanța la Kaprun [ 32 voturi, 32 PMA, 4576 viz.]
Cea mai faimoasă şosea alpină vă conduce în inima Parcului Naţional Hohe Tauern, până la cel mai înalt munte din Austria, Großglockner (3.798 m) şi gheţarul său, Pasterze. Veţi avea o experienţă deosebită de conducere şi natură pe cei 48 de kilometri ai drumului alpin cu 46 curbe şi o ascensiune până la altitudinea de 2.504 metri! Veţi trece printr-o lume unică de munţi cu păşuni alpine înflorite, păduri înmiresmate de munte, stânci masive şi gheaţă veşnică [...]citește review
- scris de Dragoș_MD în 17 Oct 2012 în rubrica Descoperă ghețarul Grossglockner [ 38 voturi, 38 PMA, 9202 viz.]
Sfarsit de septembrie cu vreme superba. Ne aflam la Munchen, de unde ne repezim incoace si-ncolo, dornici sa vedem cat mai multe, in scurtul timp care ne-a mai ramas pina la revenirea in tara. De o saptamana facem planuri ca in acest weekend sa mergem in Austria, pentru a traversa muntii catre Italia, dar nu oricum, ci pe cea mai frumoasa sosea alpina, celebra Grossglockner Hochalpenstrasse (vedeti toate informatiile pe site-ul oficial). Urmarim zilnic prognoza meteo si webcam-urile din [...]citește review
- scris de RoF* în 04 Oct 2012 în rubrica Descoperă ghețarul Grossglockner [ 26 voturi, 22050 PMA, 3459 viz.]
Mi-am dorit sa ajung aici de cand am citit impresiile colegului nostru Bogdan DSN (vezi impresii) si... am ajuns :) De pe Grossglockner ne-am indreptat spre Ramsau am Dachstein, unde am si innoptat intr-un camping care ne-a oferit o priveliste superba asupra Dachstein-ului, iar dimineata am plecat spre telecabina care urma sa ne duca "sus, sus, sus la munte sus". Urcarea pe Dachstein se face din Ramsau am Dachstein, se merge pe un drum cu taxa, nu mai tin minte cat era, nu ne-a interesat [...]citește review
- scris de Alina Morar în 06 Dec 2011 în rubrica Excursii și activități prin landul Salzburg [ 33 voturi, 29250 PMA, 4898 viz.]
Nota WM: Detalii despre circuitul Austria-Germania-Elvetia-Italia puteti citi aici. - - Ca de fiecare data cand ajung in orasul natal al marelui geniu Mozart, asezat cuminte, frumos si atat de ordonat de-a lungul raului Salzach, la poalele dealului stancos numit Monchsberg, unde de sus priveste cu maretie vechea si impunatoarea fortareata Hohensalzburg, ma trece o stare de liniste, de pace si de fericire. Am batatorit de 2 ori pana acum cararile acestei creatii austriace autentice din [...]citește review
- scris de ileanaxperta* în 21 Sep 2011 în rubrica Descoperă Salzburg [orașul] [ 23 voturi, 19800 PMA, 3800 viz.]