ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.06.2010
MAY-2010

Mai degrabă mulțumit

Zile linistite.

Am plecat dimineata din Bucuresti pe la orele 4 trecute fix si la orele 10:30 am ajuns in parcarea hotelului. Locurile de parcare erau goale asa ca am parcat intr-o clipita. Ajunsi la receptie o domnisoara draguta ne-a citit vaucerul si in doua minute ne-a dat cheia de la camera si ne-a pus bratarile la maini.

Sejurul deja incepuse. In cele 7 zile cat am stat am vazut ca noii veniti erau cazati imediat fara mofturi din partea personalului pe motiv ca sejurul ar incepe dupa orele 14:00. Asa ca la ora 11:00 am facut cunostinta cu barul cu gustari si bauturi iar la orele 13:00 am putut lua si pranzul.

Dupa ce am terminat pranzul am trecut pe la receptie si un baiat de la receptie m-a intrebat daca in timpul sejurului am de gand sa plec undeva cu masina. Am raspuns ca nu. Atunci baiatul m-a rugat sa trag masina pe o alee la umbra hotelului si in spatele masinii mele a parcat doua masini ale salariatilor hotelului. La plecare am asteptat 20 de minute sa mute masinile dupa care am plecat linistit.

In hotel erau maxim o suta de persoane si in majoritate erau pensionari asa ca a fost o liniste deplina. Peste tot in hotel desi se mai faceau mici retusuri totul arata bine.

La capitolul mancare tot ce pot reprosa este ca nu ne-au servit nici macar o data un gratar insa in rest nimic nu a lipsit nici calitativ nici cantitativ.Desi in fiecare zi a plouat am prins zilnic cateva ore cu soare iar apa in piscina si in mare era la limita suportabilului pentru baie.

La capitolul animatie am avut doar doua seri una cu folclor bulgaresc si una cu Mister Imperial dar nimeni nu a simtit lipsa spectacolelor in celelalte seri.

Anul trecut am fost in acelasi hotel Amfora la sfarsit de iulie dar cum hotelul era plin cu turisti a cam fost inghesuiala peste tot. Asa ca anul acesta am decis sa ma duc o data la inceput de iunie si inca o data la sfarsit de septembrie tocmai pentru a evita forfota unui hotel si unei statiuni pline de turisti.

Ca grad de satisfactie am fost multumit alegand anul acesta doua sejururi dupa ce am fost si anul trecut o data dar la anul ma voi mai duce si in alte parti pentru a ma putea lauda ca: Am Fost si Acolo.

Trimis de claudi50 in 07.06.10 18:04:05
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 4296 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (claudi50); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

valimi
[08.06.10 08:39:32]

Amfora este hotelul de doua stele care beneficiaza de aceleasi facilitati ca si Imperial?

[08.06.10 16:25:53]

Da! Ambele hoteluri Amfora*** si Imperial**** sunt ale aceleiasi firme. Amandoua hotelurile au in dotare comuna 6 baruri din care unul si cu gustari doua piscine si un restaurant. Diferenta este doar de pret la cazare pentru ca spatiile publice sunt folosite de toti turistii dupa bunul plac.

In una din zile fiind la barul cu gustari discutam cu o familie de slovaci si imi spuneau ca totul le-a placut dar nu au suferit sa bea bere in pahare de plastic. Atunci eu i-am invitat la o bere in pahare de sticla. Cand au vazut ca intram in hotelul Imperial dinspre curtea interioara mare le-a fost mirarea. Ajunsi la barul de vis-avis de receptie am comandat 4 beri. Le venea sa planga cand au constatat ca a doua zi se termina sejurul si ei au baut cu noduri berea doar in pahare de plastic. Utilizarea paharelor de plastic la barurile de la piscine si la barul cu gustari este fireasca pentru a evita spargerea paharelor de sticla in marea de turisti. Dar la Imperial la barul de langa receptie dotarea era fireasca unui bar normal.

codyvbv
[26.06.10 20:03:47]

salut, mergem si noi in august, de pe 10, am fost anul trecut la Imperial in aceeasi perioada, ce poti sa-mi spui despre camerele de la Amfora, mai ales despre baie, si, daca mai ai ceva foto, nu ezita sa le incarci...

multumesc

[02.07.10 10:56:10]

Camerele sunt mobilate simplu asa ca pentru un hotel de 2* chiar daca ei zic ca e de 3*. La capitolul curatenie nu pot sa zic nimic pentru ca noi suntem asa mai cazoni. Cum am gasit camera asa am lasat-o. Cameristele cred ca intrau doar sa arunce un ochi sa nu fi uitat noi ceva nepus la locul lui. Baia are o cadita in care se poate face doar dus si e prevazuta cu o perdea. In principiu nu e rea nici baia. Oricum pentru noi camera a fost ultima pe lista de prioritati.

Topul preferintelor noastre a fost: plaja, marsuri fortate, mancarea, bautura si socializarea cu familii de straini de varsta noastra. De fiecare data cand ajungeam in camera seara tarziu ne culcam imediat si dimineata devreme paraseam camera. La cat a costat sejurul chiar nu m-a pasionat cum arata camera si ca nu ne-au dat nici o friptura la gratar. Ce ne-a poftit sulfletele ne-am mai cumparat noi de prin statiune.

sorinapa*
[31.07.10 09:42:38]

De unde ai cumparat buvinieta? Si cat costa? Leva, din ce/cu ce curs/unde ai schimbat?

VIO
[02.08.10 14:08:07]

buna,

Imi pare nespus de rau dar nu pot sa las asa lucrurile... sincer am intrat in acest hotel deoarece amica mea a avut 3nopti cazare la acest hotel neputand lua din aceeasi perioada cazare la NESSEBAR BEACH hotel cu mine si a optat pt acesta,restul de 5nopti efectuandu-le la NESSEBAR BEACH 3*.

Am ramas ff mirata cand am vazut ca , intre camere exista usi care spre surprinderea mea puteai bine mersi sa treci in camera alaturata(urmatoarea camera de cazare) ceea ce nu este ok... din punctul meu de vedere , si sa-mi fie cu iertare hotelul poate are 2stele asta da, dar 3in niciun caz nu are plus ca sunt camere fara aer conditionat in timp de vara este groazanic... parerea mea.

Una peste alta daca intrebai la receptie de ce nu exista aer conditionat in camera spunea ca se plateste si probabil iti ofera alta camera mai buna, in fine eu insa nu m-as caza la un asemenea hotel plus ca din cate am vazut piscina este in interiorul hotelului ceea ce este iara aiurea fiind destul de mica... dar daca spuneti ca puteti beneficia de facilitatile IMPERIALULUI la banii dati e... asa si asa... mie insa nu mi-a placut deloc camerele si senzatia mea a fost ca am intrat la un hotel de pe litoralul nostru de 2*... asa arata... sa-mi fie cu iertare... si nu as recomanda acest hotel apropiatilor mei... sorry...

A...apropo mancarea se pare ca nu este servita ca un hotel de 3 *,am inteles de la amica mea ca la pranz primeau niste casolete in care isi puneau mancarea si asta este grav in fine ,poate nu am inteles eu bine o sa intreb mai multe si am sa scriu clar si la obiect ,ceea ce vreau eu insa a puncta este ca pt aceeasi bani dati pe AMFORA ,sunteti mult mai bine tratati si la cazare si la tot ce vreti in hotelul NESSEBAR BEACH 3* care este peste el in tot ceea ce priveste facilitati si mancare...CLAR...diferenta este ca o noapte de cazare la AMFORA costa 34euro/pers iar noi am platit pt NESSEBAR BEACH 33euro/pers noapte si diferenta intre cele doua este de la cer la pamant...sorry..

[02.08.10 20:34:15]

Bulgaro vigneta eu am cumparat-o din frontiera de la Ruse in luna ianuarie.Am luat vigneta anuala cu 34 euro pentru ca eu merg des in Bulgaria.Cea de 7 zile costa 5 euro dar traficul de turisti depaseste asteptarile bulgarilor si cel putin in zona Ruse cam raman fara stikere.

De schimbat bani eu am schimbat banii la casa de schimb a hotelului cu 1,93leva/euro.In toata statiunea este o retea de case de schimb valutar care schimba cu 1,95.Acest curs de 1,95 este cel mai bun curs posibil.Reteaua de case de schimb valutar nu imi aduc aminte cum o chiama dar e ceva cu o coroana regala pe sigla.Mai sunt case de schimb valutar no name care afiseaza un curs dar practica comisioane nesimtite si o data tranzactia efectuata nu se mai poate face nimic.

[02.08.10 21:12:39]

@VIO

Eu am fost anul trecut la sfarsit de iulie si zilele au fost mai mult decat caniculare. Dar noptile am dormit inveliti pentru ca afara era chiar racoare bineinteles cu usa de la balcon larg deschisa. Da intradevar daca intrai ziua in camera era cald dar doar daca se tinea usa inchisa la balcon. Cum noi am inchiriat un seif la receptie am lasat usa de la balcon deschisa non stop si nu am avut probleme cu camera fara aer conditionat. Turcii au un proverb: "usa incuiata este pentru vecini nu pentru hoti! "

Cei de la Amfora nu beneficiaza de facilitatile Imperialului. Turistii din ambele hoteluri folosesc in comun cele 6 baruri 2 piscine si restaurantul.

La restaurant mancarea se servea ca in orice restaurant. La barul cu gustari se servea mancarea si bauturile in casolete si pahare de plastic. Dar asta se facea pentru siguranta turistilor caci ce luai de la barul cu gustari puteai manca bea la piscina in curtile interioare in holurile hotelurilor si pe unde la mai trecea prin cap turistilor. De la restaurant nu se putea pleca cu nimic in mana dar de la barul cu gustari se putea pleca cu mancarea si bauturile si in camera si chiar in afara hotelului. Cine chiar vroia se putea duce cu caserolele cu mancare si pe plaja ca bauturi se gaseau si la barul hotelurilor de pe plaja.

Este clar ca Amfora nu este pentru pretentiosi dar vad ca ei nu duc lipsa de clienti si asta spune ceva.

Din conversatiile mele cu turistii din alte tari asa mai scandinave si Marea Britanie nici unul nu a zis ca nu le place ceva prin hotelurile Amfora si Imperial dar erau incantati de baruri si de restaurant celelalte aspecte erau trecute la capitolul amanunte nesemnifacative pentru ei ca si pentru mine.

Oricum parerile tuturor sunt subiective pentru ca fiecare vede lucrurile din punctul lui de vedere asa ca cei care citesc pe aici isi vor forma o parere citind toate parerile.

VIO
[03.08.10 09:24:54]

buna,

@claudi50

As vrea sa mergi in NESSEBAR BEACH 3* un sejur sau macar sa vezi diferenta dintre AMFORA si precedentul macar o noapte... iti spun eu... nu se compara... si de ce sa sa platesc poate mai mult pt. AMFORA si sa nu am conditiile care sunt necesare pt un sejur bun... si ma refer la aer conditionat pt ca imi pare rau te contrazic este ff cald la sf lui iulie noi, am tinut aerul conditionat ceva vreme deschis pt ca nu se putea sta... era zapuseala in camera... poate voi sunteti mai rezistenti la caldura... insa noi NU...

In fine, fiecare decide pana la urma pe banii sai, eu una nu recomand acest hotel decat celor care se multumesc cu putin sau nu tin cont de facilitati asa cum tin eu cont...

Parerea mea este ca acest hotel ,este unul mediocru si-mi pare rau... este ff departe de centru nici nu vreau sa va spun ca va speriati daca vreti sa mergeti pe jos pana-n centrul statiunii cat mergeti... eu una am avut experienta asta mergand cu amica mea sa se cazeze dupa ce ne-am cazat noi la NESSEBAR BEACH... si am mers destul de la hotelul nostru pana la acesta...

Oricum nu as recomanda acest hotel asa cum am mai spus apropiatilor mei, dar cel la care am stat noi este super ok... peste acesta si la un pret bun, am scris in ecoul precedent cat si ce...

Dar parerile sunt impartite fiecare vede cu alti ochi locatia si pretentiile la fel sunt diferite... eu una nu m-as caza aici... sub nicio forma... asta este... opiniile sunt asa cum am mai zis diferite...

Numai bine... si sper ca nu am deranjat cu ceva pe cineva. ci doar mi-am exprimat o parere...

[07.08.10 21:43:24]

@VIO

Nu trebuie sa facem un versus Amfora-Nessebar Beach ca nu sunt ale noastre personale si nici actiuni nu avem la vreunul din ele! Trebuie doar sa ne exprimam parerile personale cat mai obiectiv posibil pentru ca cei care citesc sa opteze sau nu pentru unul dintre aceste hoteluri.

Totusi eu am sa punctez cateva plusuri pentru Amfora:

- parcare gratis

- seif la receptie dar 7 5 leva / zi 35 leva sejur

- 2 sezlonguri + umbrela pe plaja 7 5 leva / zi 35 leva sejur

- bar doar cu bauturi pe plaja al hotelului chiar daca este cam aglomerat

- de la receptia hotelului si pana la mare sunt sub 200 de metri

Si cam atat ca nu e raiul pe pamant nicaieri!

[07.08.10 23:35:35]

Am gresit! Si seiful si sezlongurile cu umbrela erau 5leva/zi si da erau 35 leva pentru un sejur de 7 zile.

Scuze!

dogvl78
[14.07.11 22:13:59]

Nebunie cu leva astia, merg pe 25 la amfora si deja imi pare rau ca am dat grecia pe bulgaria. Va fi prima data probabil si ultima

6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
claudi50, codyvbv, dogvl78, sorinapa*, valimi, VIO
Alte impresii din această RUBRICĂImperial Sands Hotel (Imperial Resort, ex Amfora Beach):