ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.05.2010

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

Merita

Ilustrație video-muzicală

Am fost acolo impreuna cu un grup de prieteni de 1 Mai.

Voi incerca sa nu repet informatiile celor care au fost in aceiasi perioada si pe care le consider foarte obiective.

Drumul pana acolo este destul de bun si semnalizat binisor. Putina atentie la iesirea de "centura" orasului Ruse. Mi se confirma faptul ca atunci cand mergi spre litoralul bulgaresc, politia nu ti face nicio sicana. Am fost de doua ori pe litoralul lor si nu am avut nicio problema. Am fost, in schimb, de doua ori doar in tranzit (odata spre Turcia si odata spre Grecia) si de ambele dati am avut probleme cu politia finalizate cu o inevitabila spaga. Am gasit hotelul cu oarecare greutata, deaceea va pot spune ca ar fi bine sa faceti prima la dreapta dupa sensul giratoriu care marcheaza intrarea in Nessebar. Hotelul se afla cumva in nordul orasului si este inconjurat de santiere si terenuri virane care fac ca decorul sa fie putin cam trist.

Hotelul e foarte placut si nu am regretat nicio secunda pretul platit. Nu este recomandabil persoanelor indragostite de plaja, desi cred ca pana va incepe sezonul plaja va arata mult mai bine decat se vede in poze. Eu am vizitat plaja si chiar am facut o baie in mare. Intradevar plaja este punctul slab... dar nu cred ca este vina hotelului, deoarece nu el o administreaza.

Mancarea mi s-a parut foarte buna in comparatie cu ce am primit anul trecut la Victoria Palace in Sunny Beach. Pot spune ca mi s-a parut putin... "fitzoasa". Sucurile din gama Pepsi nu mi s-au parut indoite cu apa. Vinurile si berea bunicele. Fructe erau doar mere, banane si grepfruit. Mezelurile f slabe in schimb stateau bine la branzeturi. Ceaiurile si cafeaua bune si gustoase. Bucatarii gateau in fata ta... omlete, fripturi, clatite... Se curatau mesele imediat ce se eliberau. Debarasarea sa facea in permanenta. Personalul f atent dar nu foarte zambaret (stresati ca si noi).

Camerele f spatioase, curate si bine dotate. Nu au avut minibar (nu ca mi ar fi lipsit). Curatenie se facea zilnic.

Cred ca 90% din vizitatori erau romani dar nu am observat niciun comportament care sa ma faca sa mi se suie sangele la cap. Cel mai mult mi a placut faptul ca nu am mai vazut farfurii pline, cu varf, care mai apoi sa fie aruncate.

Am avut o vreme superba si am facut plaja la piscina (m-am bronzat destul de bine).

Am speranta ca pana la inceperea sezonului plaja va fi putin improspatata iar animatia va fi mai energica, deaceea nici nu ma pronunt referitor la aceste doua aspecte, care sincer sa fiu, nu mi-au lipsit cand am fost acolo.

Trimis de costiniadis* in 14.05.10 12:02:33
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach, Victoria Palace

VIZUALIZĂRI: 1735 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (costiniadis*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

valimi
    [14.05.10 14:24:26]

Bine ai revenit, costiniadis, ma bucur ca te-ai simtit bine, ai punte de la mine.

ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [14.05.10 16:20:23]

Bun reviewul tau felicitari, am si eu o intrebare: a fost frig in camera noaptea? Intreb pentru ca multi se plang ca nu a mers AC pe incalzire la Bay de exemplu.

Anul trecut am avut o prietena la Sol Mare care la intoarcere mi-a zis ca a mers incalzirea centralizata, dar pe forumuri multi se plangeau dintre cei care au stat la Bay de 1 mai ca a fost frig si au primit aeroterme la cerere. Daca a mers incalzirea inseamna ca e o problema la Bay!!!

Noi am fost in 2008 de 1 mai si plaja parea de 3 ori mai lata ca acum din ce am vazut in poze, se pare ca in curand va fi inghitita de tot de apa.

Camerele sunt spatioase si au 25 mp cam la fel la toate hotelurile din lanturile spaniolesti Sol/Riu.

[14.05.10 21:26:43]

Confirm si eu ce a spus costiniadis, dealtfel am scris si eu in review-ul meu din acest an (click aici).

Vizavi de mezeluri, in Bulgaria peste tot am intalnit mezeluri obisnuite (indoielnice), motiv pentru care nu m-am atins de ele.

Ionescunic, in camera a fost rece noaptea, noi am luat inainte o aeroterma de la receptie.

Aerul nu baga cald, desi era setat pe cald. Nu cred ca au incalzire.

ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [14.05.10 21:33:25]

Magdalena au incalzire altfel cum crezi ca eu am stat acolo in 2008 , daca nu le mergea incalzirea plecam pe loc!!!

[14.05.10 21:44:10]

daca nu-ti place aceasta melodie costiniadis, putem schimba!

[14.05.10 21:49:23]

Eu am fost in Bay in 2007 si era foarte frig, aerul era rece, ne-am plans la receptie si ne-au dat aeroterma, desi le-am spus ca auzisem ca hotelul are incalzire, dar au dat din umeri.

La Mare in acest an era la fel de rece si seara pe la 9-10 in lobby cred ca am vazut peste 20 de aeroterme in mainile turistilor, asta numai cat am stat noi acolo.

Am pus mereu aerul conditionat pe cald si ma miram de ce nu se incalzea si cand m-am urcat pe scaun si am pus mana venea aer rece.

Termometrul arata 18.5 grade fara aeroterma si cu aerul chipurile pe "cald".

Si in camera prietenilor cu care am fost era rece, si ei au cerut aeroterma.

[16.05.10 18:55:22]

Si noi am fost la Bay in mai 2010 si nu numai ca nu au incalzire prevazuta de nici un fel in hotel dar la solicitarea noastra de a ne da o aeroterma dupa prima noapte de dormit la 16 grade, ne-au spus ca nu se dau aeroterme decat pentru camerele cu copii!!! Si receptionera ne spunea asta zambind, in timp statea calare pe o aeroterma.

Pe care am si rechizitionat-o in final, dar sa nu va inchipuiti ca am rezolvat mare lucru cu "feonul" ala la ditamai camera. Cand pleci din camera se opreste curentul automat iar noaptea o poti lasa aprinsa binenteles daca ai timpane foarte groase si daca nu-ti produce adrenalina mirosul de ebonita arsa care aparea dupa o ora de functionare...

costiniadis*AUTOR REVIEW
    [17.05.10 08:54:55]

In camera a fost cam racoare, in jur de 20 grade. Eu suport mai bine frigul dar fetele au cerut si au primit aeroterme. Problema curentului permanent in camera sa poate rezolva prin introducerea in dispozitivului de card a unui card de plastic (bancar, abonament RATB, de membru, etc).

[17.05.10 09:03:00]

Aurora, puteai cere o a doua cartela de la receptie. Noi asa am facut, ca sa ne miscam si mai facil si sa nu depindem unul de altul.

[17.05.10 20:23:14]

Da costiniadis, romanu-i inventiv, insa aeroterma era de doi bani, se incingea foarte repede si crede-ma ca n-aveam chef sa platesc un sejur submediocru in Bulgaria cat unu in Dubai.

[17.05.10 20:36:16]

Bravo magdalena pentru ca v-ati miscat asa de facil. Da' vezi tu, noua ne place sa depindem unu' de altu' la greu... te rog sa ne intelegi... n-aveam nevoie)))))).

Apropo, m-as fi mirat sa nu intri)))))

[17.05.10 21:13:04]

Aurora, nu am inteles apropo-ul...

pepsi70ro
    [17.05.10 21:32:31]

Cine spunea oare ca apa marii la bulgari este pe cat de limpede pe atat de curatata de alge. Din ultimele poze atasate acestui review de catre un alt utilizator vad cu totul altceva. Intamplare?

[17.05.10 21:36:06]

La Nessebar era plina de alge, la Sunny Beach era curata. Ghici de ce e ieftin Nessebarul

costiniadis*AUTOR REVIEW
    [18.05.10 09:07:53]

Poza in care se vad algele nu este reprezentativa pentru plaja aia. Algele erau undeva in mijlocul golfului (cred ca acolo se intalneau doi curenti). In rest (pe laterale) era ok. Procentual, aproximativ 5-10% din plaja era afectata. Anul trecut, acelasi lucru l-am vazut si in Sunny Beach, o portiune in care algele formau un covor, dar acolo plaja fiind mult mai lunga, nu se simtea.

7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    costin1968, costiniadis*, geni, ionescunic, magdalena, turist_calatorescu*, valimi