ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.05.2010
MAY-2010

Mai degrabă mulțumit

Acceptabil, dar nu 100%

Nu am stat decat o noapte in camera de la Marina Beach, dar majoritatea timpului petrecut la Duni a fost ocupat de ceea ce ofera acest hotel. Ca arhitectura, chiar daca din exterior pare mai simplu, Marina Beach este mult mai frumos si mai mare la capitolul receptie, restaurant, lobby bar. Poate din cauza ca toti vizitatorii au acces la serviciile din acest loc si este principalul punct de intalnire al tuturor.

Camera: foarte frumoasa si spatioasa, identica cu camera in care am stat la Royal Palace. In pliantele existente se prezinta toate facilitatile de care dispuneti, mai putin cele ale hotelului vecin. Chiar daca am avut park view, m-am simtit confortabil si chiar nu am ce sa reprosez.

Masa: Ei, aici e cu cantec. Intr-adevar, restaurantul e mare, spatios si chiar daca e aglomerat, nu stai ore intregi sa astepti mancarea care este suficienta si nu se termina niciodata. Calitatea ei in schimb, nu a fost pe gustul meu si al sotului meu. Sunt multe feluri, si totusi cateodata nu aveam ce alege, dar asta pentru ca nu ne placeau noua cum arata. Mi s-a intamplat de cateva ori sa aleg un preparat si sa-l las in farfurie pentru ca pur si simplu nu se putea manca. Sortimentatia se schimba de la o zi la alta, dar nu in totalitate. Sincer, la 3 stele in Grecia am mancat mult mult mai bine. Plus ca toti ospatarii pareau prea obositi pentru un resort de 4 stele. Bautura oferita in regimul all inclusive cuprindea apa, sucuri la dozator (cam dulci pentru gustul meu), vin varsat si la sticla pe care nu l-am gustat, bere draft destul de buna si orice bautura locala, plus coctailuri de toate felurile.

Piscina si plaja: Foarte curate si ingrijite. Nu am intrat in apa pentru ca era rece. Langa piscina este "Towel Station" de unde se pot lua prosoape atat la piscina cat si pentru plaja, in schimbul cardului primit de la receptie dupa ce ati lasat o garantie de 10 euro sau 20 leva/persoana, bani pe care ii primiti inapoi la Check out.

La capitolul distractie si relaxare, este o locatie cu o echipa deosebita. Toti reprezentantii din "entertainment team" ne intampinau cu zambete si saluturi politicoase de fiecare data. Exista locuri de joaca pentru copii, terenuri de tenis, teren de minigolf, amfiteatru si numeroase activitati distractive in fiecare zi langa piscina principala.

Cu toate astea, pe viitor am sa aleg totusi alte destinatii, pentru ca pentru mine Marea Neagra tot Marea Neagra e, indiferent ca e vazuta de la noi sau de la bulgari. Aici ma refer la apa marii propriu zis. Chiar daca as fi mers in iulie sau august, cand apa e calda, tot nu se compara cu Marea Ionica sau Egee care e mult mai curata prin natura ei, nu neaparat pentru ca ar fi mai ingrijita. Fara suparare, dar nu pot sa intru intr-o apa in care am vazut inotand tot felul de animalute gen meduze, serpi, sau alte vietuitoare. Cu pestii ma impac foarte bine; chiar si cu racii, dar serpi...

Ce m-a incantat in mod deosebit a fost sa vad calutii de mare in toata splendoarea lor, inotand printre cele cateva alge crescute aproape de digul resortului. Asta chiar nu am mai vazut pana acum.

Ca o concluzie, daca e sa compar cu alte locatii, da, merita vizitat macar o data, dar mi se pare totusi un resort scump pentru ceea ce ofera.

Trimis de deliutza27 in 06.05.10 12:41:05
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 2967 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (deliutza27); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Marina Beach - camera cu vedere catre parc
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

webmasterXY*
    [06.05.10 13:36:49]

Utile impresii, scrise pe grade de satisfactie, ma bucur ca in cele din urma mi-ai ascultat sfatul si le-ai creionat. Bravo!

valimi
    [06.05.10 14:43:55]

Ai spus ca Marina este mult mai frumos si mai mare la capitolul receptie, restaurant, lobby bar.

Mai... decat care?

[06.05.10 14:52:09]

Mai mare si mai frumos decat Royal Palace-ul, este sigur. Poate frumusetea lobby-barului de la Royal ar intrece Marina Beach, dar nu e deloc spatios.

In celelalte hoteluri ale resortului nu am intrat inauntru, dar dupa prezentarile facute inclusiv pe site-ul oficial, Marina Beach este cel mai incapator dintre toate in ceea ce priveste restaurantul, terasele si piscina. Chiar si receptia intrece Royal Palace-ul.

Ca numar de camere, in schimb, arhitectura hotelului Royal Palace ma face sa cred ca acesta are mai multe comparativ cu Marina Beach.

biancuta
    [07.05.10 07:02:31]

Foarte bine observate plusurile si minusurile. Si eu sunt de aceeasi parere cu tine: la bulgari, tot Marea Neagra e. Eu una nu imi aleg destinatia dupa hotel, ci dupa ceea ce imi ofera statiunea /locul. A te duce la bulgari inseamna sa te duci pentru servicii. Alegerea hotelului pentru mine e a doua problema. Oricat de bune ar fi serviciile la bulgari, prefer si eu Marea Mediterana din Grecia sau Turcia. Ai un vot cu multe puncte.

Maria Smeu
    [07.05.10 15:19:20]

Privind fotografiile postate, mai ca ti-ar da inima ghes sa alegi aceasta locatie, insa, dupa ce iei la cunostinta si restul, bati in retragere fara discutie.

Ma bucur totusi pentru tine ca te-a satisfacut cate ceva in acest sejur.

[07.05.10 19:18:46]

@biancuta - ai perfecta dreptate. Iti impartasesc opinia. Speram totusi ca citind numai review-uri bune despre acest resort am sa gasesc acolo ceva... altceva fata de alte locatii de pe litoralul Marii Negre, mai ales ca vorbim de 4 si 5 stele.

@MariaSmeu - dupa experienta avuta la Duni am ajuns la concluzia ca indiferent ce prezinta eventualele poze vazute pentru o locatie, cel mai bine este sa mergi la fata locului si sa te convingi ca intr-adevar este asa. Asta din pacate presupune un anumit risc pe care toti ni-l asumam, mai ales cand trebuie sa mergem pentru prima data acolo.

corinne
    [07.05.10 19:31:07]

Imi place comparatia facuta dintre cele doua hoteluri , mai ales pentru cei care vor sa ajunga acolo. Si eu o sa ajung peste doua saptamani la hotel Marina Beach , dar in Nisipuri si abia astept sa vad ce conditii ma asteapta ...sper ca nu o sa fie dezamagire ....

valimi
    [07.05.10 19:38:58]

corinne, nu am auzit pana acum de Marina Beach la Nisipuri, iar daca exista, sunt convins ca nu are nici o legatura cu Marina Beach din Duni.

Este adevarat, este mai mult decat binevenita o comparatie intre cele doua hoteluri de pe plaja ale resortului Duni, intre ele fiind o mare diferenta, si aceea una de functionalitate: Royal Marina Palace se doreste a fi un hotel exclusivist, mai de fitze, cum spunem noi, in timp ce Marina Beach este locul unde se intalnesc toti ceilalti din resort, are cea mai mare piscina, aici se organizeaza activitatile de entertainment atat pentru adulti, cat si pentru copii.

webmasterXY*
    [07.05.10 19:50:31]

@valimi in Nisipuri exista un hotel Marina Grand Beach, poti citi impresii despre el: aici

mfb
    [30.05.10 13:42:25]

Buna ziua, Avem bilete la Marina Beach din data de 05. 07. 2010, nu am mai fost pana acum in Duni, am trecut peste mesajele voastre si am vazut cateva trasee (cu ocazia aceasta va multumesc pentru impresii, datorita voua celor care ati scris pe acest site am cumparat biletele), ma intrebam daca nu cumva mai este cineva care merge la Duni in aceasta perioada poate parcurgem drumul impreuna. Multumesc anticipat.

florentina_sebacher@yahoo. com

Geo2005
    [16.06.10 10:38:54]

deliuta27, la pretul de la Duni-Marina Beach, ai gasit ceva mai ok in alta parte? Mai ok la toate capitolele...

Eu nu am gasit ceva mai rezonabil la banii si distanta asta

Thx

[17.06.10 11:19:48]

Avand in vedere ca a fost primul meu sejur in Bulgaria, nu ar fi corect din partea mea sa spun ca in alta parte ar fi fost mai bine sau mai rau. Ce pot sa spun cu siguranta este ca pentru un sejur de 3 zile mi s-a parut scump, dar m-am bazat pe faptul ca e un resort de 4 stele, iar facand o comparatie cu 4 stele ale grecilor, ma gandeam ca nu poate fi mai rau. Totusi...nu se compara, dupa mine. Dar asta si din cauza ca la greci se mananca altfel, iar noi am mers intr-o perioada cand marea era inaccesibila pentru inot - fiind foarte rece - iar afara chiar daca era vreme buna, am pierdut oarecum atmosfera de vacanta care este prezenta in sezon. Poate daca era vara in toata regula, ne-am fi simtit si noi altfel si nu am fi acordat atata atentie amanuntelor.

Ce mi-a placut foarte mult si chiar am luat cateva idei de design pentru casa mea noua, a fost cazarea. Hotelul arata intr-adevar de 4 stele, fara nici un fel de obiectie. Se vede ca la capitolul asta, arhitectura a fost mult gandita si lucrata cu gust.

In rest cesa zic...Marea Neagra tot Marea Neagra e, indiferent unde mergi si chiar daca la Duni au plasa pentru oprirea algelor, tot am vazut serpisori si meduze muuuuuulte in apa.

Geo2005
    [17.06.10 13:23:56]

ma refeream nu numai la bulgaria, ci si oriunde se poate ajunge in mod rezonabil cu masina.

nu-mi permit mai mult de 100 eur/noapte si nici drmuri cu avionul sau 30 de ore in masina, de aceea eram curoiios daca ai gasit ceva mai convenabil LA BANII ASTIA

[17.06.10 15:58:37]

Ooooo...pai la banii astia, gasesti in Grecia oferte cate vrei. Noi initial am vrut sa mergem la Hotel Theoxenia 4 stele in Halkidiki, la un pret de 252 euro pentru 4 nopti, demipensiune, dar avand in vedere situatia de acolo si starea mea, nu am riscat sa ma duc gravida atata drum. De asta am ales o locatie mai apropiata de Romania, avand in vedere ca litoralul nostru iesea din calcul din start, pentru ca nu ne place.

7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):