ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.01.2010

Satisfăcător
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
Mai degrabă mulțumit

Hotel pentru pensionari si familii cu copii

Ilustrație video-muzicală

Am ajuns si noi aici intr-o vacanta combinata cu Nessebar, adica 7 nopti la Nessebar si 7 nopti in Nisipuri, asa de tare de indragostisem de Bulgaria...

Intorcandu-ma inapoi in timp, ar fi trebuit sa facem invers... pentru ca nu s-a comparat cu sejurul din Nessebar si ne-am raportat la acesta.

Intr-adevar, hotelul curat, camerele mari, personalul amabil la receptie, dar chelnerii cam nepoliticosi.

Piscina era foarte aglomerata si mai multi pensionari - nemti. Bauturile au fost ok, dar masa nu mi-a placut. Foarte putin diversificata si fac catering mai mult pentru nemti. Mancarea era foarte grea. Carnatzaraie, porc si diverse preparate cu sosuri, supa de linte/mazare...dar grele, nu prea am avut ce alege.

Ca sa mergi la plaja dura o juma de ora la pas usor si sa te intorci mureai urcand scarile spre hotel.

Un lucru pozitiv ca acesta este "infratzit" cu Berlin Golden Beach care e pe plaja si avand bratara la mana puteai comanda de la barul aferent acestui hotel. Mai degraba as face un sejur aici pentru ca aveau seara muzica live.

Eu una m-am plictisit in acest hotel. Insa copii se distreau de minune cu echipa de animatie care a fost foooooarte animata, mai ales unul pe nume Alex, care era cand bebe, cand clovn, cand Michael Jackson in serile de spectacol! In 7 nopti aici inveti deja toate melodiile nemtesti folosite de echipele de animatie de pe litoralul bulgaresc in hotelurile facute de nemti.

Echipa de animatori ii duceau chiar la plaja pe copii - la cules de scoici si alte activitati specifice.

Un hotel pe care il si uitasem.

Nota webmaster 13: - randurile urmatoare au fost adaugate ulterior:

Hotelul este pozitionat pe un deal si ofera o panorama excelenta asupra statiunii. Pentru cei care nu doresc sa fie aproape de agitatia unei statiuni la mare, este o amplasare ideala, intr-o zona plina de verdeata.

Dupa cum am spus, camerele sunt spatioase, dar si luminoase si viu colorate, dotate cu un pat imens si comod (unde pot incapea cu usurinta doi adulti si un copil), un fotoliu-pat, un birou cu un scaun si un TV. Si balconul era destul de mare. Curatenia s-a facut zilnic.

Noi am avut vedere spre piscinele exterioare, care erau foarte animate, asa ca e bine sa va cazati la un etaj superior in cazul in care ajungeti aici in plin sezon estival.

Desi erau aglomerate, am reusit sa gasim loc, insa in randurile de langa verdeata.

Scarile ce coboara dealul spre plaja te scot in spatele hotelurilor aflate pe plaja, cum vii dinspre aceasta trebuie sa fi atent pe unde urci, pentru ca nu era foarte amenajat locul ce indica drumul spre hotel.

Mancarea am precizat ca nu a fost diversificata (cam ce se mananca in lantul LTI de care apartine hotelul), am avut oua, crenvursti, branza si salam la micul dejun, supe, legume si carne in sosuri sau pe gratar la pranz si seara se repeta pranzul. Dulciurile erau multe, aveai de unde alege. In cursul zilei gaseai prajituri si sandwich-uri la barul din interior, de langa piscina acoperita, pe langa cafea si ceai.

Intr-o seara am luat cina a la carte, cu programare prealabila, insa nu am fost multumiti de masa, nu am mancat ceva diferit fata de ceea ce gaseam la bufetul suedez si am avut si de asteptat. Puteai lasa bacsis la barul din acest restaurant, intr-un bol din sticla.

Piscina interioara avea apa calduta si era suficient de mare pentru a inota in voie. Insa lumea prefera sa stea afara.

Exista si sala de spectacole in interior, unde in fiecare seara puteai vedea ceva, la acest capitol nu am avut ce reprosa.

Hotelul are si un magazin la parter, unde gasiti articole de plaja.

Parcarea nu a fost contra cost.

Trimis de magdalena in 25.01.10 15:19:02

VIZUALIZĂRI: 3703 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (magdalena); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Vedere din camera. Panorama asupra statiunii Nisipurile de Aur.

neagugaby
[24.05.10 10:27:12]

Imi cer scuze ,am uitat sa intreb de parcare,este cu plata?

Eu am luat camera tip "studio" . este mai mare ?

( suntem 2adl+2copii)

Referitor la mancare ,poate s-a mai schimbat ceva din 2007!!!

[24.05.10 18:43:53]

Parcarea nu era cu plata atunci. Nu cred sa se fi schimbat ceva la masa, ei fac catering pentru nemti.

[17.11.10 08:43:43]

Webm, as dori inserarea urmatorului ecou in impresii:

Hotelul este pozitionat ........

Multumesc! Si as dori si inserarea acestui fond muzical: http://www.youtube.com/watch? v=xlh5AqeY83k&feature=related

[17.11.10 10:10:26]

Iata si clipul solicitat

[27.01.11 19:05:11]

LA naiba acum dupa ce am citit reviewurile de pe AFA e ca si cum as fi fost acolo!!! Vreau banii inapoi!!!

Iar pozele sunt EXTRA de aceea ai votul meu MAXIM de DOAR 900 PMA!!! Si nu am copiii dar ma duc la hotelul asta !!!

[27.01.11 19:51:57]

Eu nu te vad la hotelul asta Robert... De ce nu ai citit tot inainte pe AFA???

Consoleaza-te cu plaja, stai pe plaja... E un bar in piscina vizavi de hotel Lilia... , cred ca te prinde, te distrezi acolo, eu poze nu am putut sa incarc!!!

[27.01.11 20:49:50]

Atata timp cat este PEPSI la All Inclusive pot sa conteze pe mine eu si la Haturlagenii din Deal ma duc daca au PEPSI!!! Dar NU strica sa-mi notez ecoul tau pentru cand ajung acolo!!!

MULTUMESC MULT @magdalena!!!

[27.01.11 20:56:36]

N-ai sa bei pepsi adevarat la dozatoarele alea...

[27.01.11 21:40:00]

MULTUMESC de incurajare!!!

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):