ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2015

Satisfăcător

încărcat de pe telefon!

In love!

Am cautat indelung o oferta in Bulgaria care sa ne satisfaca nevoile si sa nu falimenteze bugetul. Fetele sunt maricele si majoritatea hotelurilor pretindeau sa platim, macar pentru un copil, un anumit procent, ceea ce ne dadea planurile peste cap! Asa am dat peste Casablanca! Am citit impresiile AFA-istilor si ale altor turisti care au comentat pe alte site-uri si ne-am hotarat: Casablanca din Obzor!

Nu mai fusesem in Obzor decat in tranzit, in drum spre Sunny Beach. Am gasit usor hotelul, se vedea de pe strada principala si aveam si gps-ul. Sotul a tras tare sa ajungem la masa de pranz, asa cum stabilisem cu managerul printr-un mail. Am ajuns la 13.30, am parcat masina in buruienile din fata hotelului si mers la receptie. Imediat am primit cheia de la apartament, indicatiile si cartonasul cu programul meselor principale. Nu si bratarile. Ni s-a spus sa venim dupa ora 14 sa le luam. Am lasat bagajele in masina si am fugit la masa. Abia dupa ce am mancat, am remarcat ca nu ne-a intrebat nimeni de bratari!

Am mers apoi sa vedem apartamentul. Era minunat! La etajul al saptelea, pe partea opusa garlei, cu dormitor si living incapatoare, baie cu cabina de dus, toaleta cu wc si chiuveta, chicineta si o terasa ingusta, cam 1,5 metri, dar pe toata suprafata camerelor. Privelistea era partial catre mare, Helios Bay si Obzor. Nu se simtea vreun miros suspect! Am stat in apartamentul cu numarul 710.

Noi, adultii, am dormit pe canapeaua extensibila din living si pot spune ca era destul de confortabila!

Ambele odai erau dotate cu televizoare cu ecran plat si dispozitive pentru semnal wi-fi care "alimentau" si tv-ul, astfel incat fetele au putut vedea desene animate pe Nick jr. in limba engleza.

Chicineta era functionala, dar nu avea vesela sau tacamuri, doar 3 pahare si o cana electrica de incalzit apa. Langa chiuveta ne astepta un cosulet cu doua pliculete de ness, doua de ceai verde si 4 de zahar, alaturi de doua cescute. Am consumat ness-ul, dar nu am primit altul.

Baile pareau curate, dar am descoperit o mana de par in wc, asa ca m-am inarmat cu Sanytol si o laveta special adusa de acasa si timp de o ora m-am pus pe treaba! E un obicei de al meu le care il consider sanatos!

Camerele erau dotate cu aparate de aer conditionat independente care se setau dintr-o caseta de comanda fixata in perete. Si functionau fara ca usa balconului sa fie inchisa!

Despre lenjerie si prosoape pot spune ca erau impecabile! Prosoapele se schimbau zilnic, chiar daca nu le lasai pe jos, lenjeria a fost schimbata la jumatatea sejurului. Dar, ne aranjau paturile in fiecare zi, desi nu le lasam dezordonate. Ne-au facut si ziua mai frumoasa cu lebede si un elefant din prosoape! Dimineata ne luam cafeaua in camera, asa ca au tot gasit cesti goale. Ca urmare, elefantul avea trompa bagata intr-o ceasca de cafea!!! Fetele au fost fascinate!

Un minus pentru acest hotel este faptul ca are un singur ascensor care nu satisface toti turistii!

Al doilea minus l-a constituit distanta fata de plaja privata! Neasteptat de departe, tinand cont ca pe site-ul agentiei scria ca este la 100 de metri se hotel. Ce nu scria acolo era ca trebuie sa ocolesti pe langa hotelul Helios Bay! Si nici ca intrarea in mare este abrupta, plina de scoici care iti fac praf talpile si cu geamandura la 5 metri de mal, adica deloc potrivita pentru copii! Noroc cu AFA-istii! Citisem despre asta, dar tot socata am fost!

Un mare minus este si spatiul insuficient din restaurant si terase! Au incercat sa imparta valurile de turisti astfel incat sa diminueze numarul de persoane care nu gasesc o masa, dar in zadar! Era o adevarata aventura sa "vanezi" o masa! Stateam la panda, pur si simplu! Eu cautam in restaurant, iar sotul pe terase. Am stat si 35 de minute pana am "prins" o masa! Din fericire, asta nu a insemnat si ca nu am mai gasit mancare! Mancare a fost din belsug, indiferent de ora! Si se aducea proaspata inainte de a epuizarea celei existente! Pot sa va spun ca era foarte, foarte gustoasa! Chiar daca unele mancaruri aveau la baza alimente neconsumate la mesele anterioare. Sincer, nu m-a deranjat! Daca mancarea e proaspata si gustoasa, eu nu am ce sa obiectez! Iar principalul meu etalon a fost fetita cea mare care are un stomacel mai sensibil, dar care a ramas sanatos pana la sfarsitul sejurului.

Intr-o singura zi mi s-a parut ca gratarul de pui nu avea gust bun, dar era in farfuria mea si nu am avut probleme.

Nu am gasit, insa, mare lucru de dat copiilor mici, care nu au terminat diversificarea, desi este un hotel pentru familisti. Poate doar supa crema, dar nu am gustat-o! Altceva... poate gratar si legume fierte...

Foarte incantati am fost de prajituri! Excelente! Si proaspete! Si fara obisnuita crema gretoasa de unt! Parerea mea e ca aveau cofetar propriu si ca era foarte priceput!

Inghetata, in schimb, m-a dezamagit! Era foarte colorata si cam... cu acelasi gust! Le-am convins pe fetite sa renunte si sa mancam in fiecare seara inghetata Raffy, la plimbarea de seara. O recomand! E delicioasa!

Existau si fructe la fiecare masa: portocale, grepfruit, prune, mere, piersici sau nectarine, pepene galben si rosu. Arhisuficient!

A fost o singura seara tematica, bulgareasca, dar nu m-a dat pe spate! Mi-a placut ca ospatarii aveau costume populare, dar cam atat! Nu pot sa spun ce mancare bulgareasca deosebita s-a servit! De fapt, nici nu stiu care era bulgareasca!

Despre bautura, nu pot spune multe. Am baut mai mult sucuri si apa. Sucurile mi s-au parut foarte bune, comparandu-le cu cele incercate la alte hoteluri.

Animatia nu a fost ce ma asteptam... De regula, caut sa am minidisco pentru pustoice, in rest nu ma pasioneaza relatia cu animatorii. Din pacate, intr-o singura seara a fost minidisco, in rest, diverse momente vesele in limba bulgara, mai rar in engleza, asa ca am sarit peste aceasta etapa. Nu reuseam sa rad de rasul bulgarilor! Am tot observat echipa de animatori si am vazut ca faceau gimnastica pe plaja si la piscina, concursuri, activitati cu micutii, jocuri... Isi faceau treaba!

As da o bila neagra si pentru plaja privata. Am ramas surpinsa sa descopar ca exista si plaje fara nisip fin in Bulgaria! In Albena si Sunny Beach era o placere sa calci pe el. Nu si la Obzor... Nisipul parea format din scoici pisate, intepa talpile, era plin de gunoaie, bete, chistoace de tigari, capace de suc... Nu am vazut in nicio dimineata sa fi trecut vreun tractoras care sa il curete, sa il niveleze sau ce s-o mai face ca sa fie bine. La asta s-au adaugat si vanzatorii ambulanti care au strabatut zonele private fara sa fie interceptati de vreun paznic! Nu mai spun ca ne-am trezit fara sezlonguri la ora 9.15 dimineata pentru ca unele familii isi luasera cate 3-4, ca sa aiba si copiii cate unul. As fi tentata sa dau vina pe romanii nostri daca nu as fi observat ca erau o prezenta rara! Obzor este statiunea bulgarilor si rusilor! Rar vezi 2-3 familii de romani, nemti, francezi, englezi...

Cred ca as fi fost mult mai incantata de sejur daca marea nu ar fi generat steag rosu timp de 7 zile incheiate! Noroc cu piscinele hotelului ca altfel nu ma mai intelegeam cu minunatele mele! In plus, in penultima zi, am descoperit ca in partea stanga a hotelului Helios Bay se afla un fel de baltoaca, de fapt garla care trece pe langa Casablanca, in care ajungeau valurile uriase ale marii, inclusiv pestisorii. Apa nu era adanca, asa ca era plina de copii care treceau de pe un mal pe celalalt. Asa ca am stat dimineata "la garla", iar seara la piscina! Am regretat enorm ca nu am descoperit-o din prima zi!

Cu toata sinceritatea, recomand acest hotel! Fetita mea cea mare a plans cand a aflat ca trebuie sa plecam de acolo. A spus ca era perfect! Si noi am fost multumiti, chiar daca am gasit minusuri! Clar, cu aceeasi suma de bani nu am fi avut aceleasi conditii in Romania!

Daca nu va sperie minusurile mentionate, mergeti la Casablanca!

Trimis de Sejurica in 12.08.15 23:23:14
Validat / Publicat: 13.08.15 00:43:14
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach, Albena, Balchik

VIZUALIZĂRI: 3796 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sejurica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Livingul si canapeaua extensibila, destul de confortabila

[13.08.15 00:26:51]

@Sejurica - Am să te rog să adaugi note și la capitolele SERVICII, respectiv BUCĂTĂRIE și MASĂ. Pe acestea le poți scrie până la publicare sau ca ecou la prezentul articol și le vom insera noi în caseta tehnică.

Mulțumesc.

[13.08.15 01:03:50]

Bucatarie si masa: 9 (datorita "vanatorii" de mese, pentru ca mancarea a fost excelenta)

Servicii: 9

Multumesc, Webmaster!

[13.08.15 08:01:33]

@Sejurica - Mulțumim, am modificat în caseta tehnică.

jimy
[16.08.15 20:08:41]

@Sejurica - hotelul are 6 etaje nu 7, la ei parterul este 1, si are 2 ascensoare, unul la un capat si unul la celalalt capat, iar la masa daca nu gasesti masa libera nu astepti mai mult de 5 min.

[17.08.15 10:31:15]

@jimy: Crede-ma ca am asteptat mai mult de 5 minute! Daca noi eliberam masa la desert sau la cafea si mergeam pe bancute sau in lobby, nu acelasi lucru il faceau toti turistii! Am observat persoane care stateau si cate o ora doar cu o cafea in fata, desi erau atatia turisti disperati, cautand o masa. Erau si cate doi turisti care ocupau o masa de 6 persoane, de exemplu! Noi chiar am permis ca doua doamne in varsta, de nationalitate bulgara, sa stea cu noi patru la masa, din lipsa de locuri libere.

Recunosc, totusi, ca nu este vina hotelului pentru nepasarea unora!

[17.08.15 10:42:51]

@jimy - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

[17.08.15 11:42:37]

Doresc sa fac o precizare!

Punctajul acordat de mine hotelului a fost mare! Nemultumirea noastra a fost legata de calitatea plajei private, de distanta fata de aceasta si de intrarea abrupta in mare.

In rest, am fost foarte multumiti!

MIREAWA
[24.06.16 12:14:53]

@jimy: Asta are mai puțină importanță... și noi suntem întorși de curând am stat la etajul 7 camera 705... și ne-au mâncat muștele. Muște în tot hotelul mai ales la masă pe tăvile cu mâncare. Cine nu crede ii recomand să încerce. Personal nu aș mai reveni în acest hotel.

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):