ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2015
SEP-2014

Mai degrabă mulțumit
Mai degrabă mulțumit

Un raport calitate pret bun

Este al 2-lea meu review asa ca fiti blanzi;).

Desi am fost anul trecut, as vrea sa va impartasesc cateva impresii despre aceasta locatie.

Am plecat din Brasov in jurul orei 13 si am ajuns in Bucuresti fix la ora plecatii:16.

Desi am fost cu unul dintre cei mai mari tur-operatori, transferul s-a facut cu un microbus in care am stat inghesuiti (mai ales dupa ce din Ploiesti s-au mai urcat oameni).

Drumul pana in Turcia nu mi s-a parut mai greu decat unul spre Grecia desi este sensibil mai lung. Probabil si datorita faptului ca transferul se face cu ferry noaptea si iti mai sare somnul. Surprinzator, am ajuns in jur de ora 9-10. Cum am ajuns, am plasat 10 EUR in pasaport si ne-am primit camera.

Nu mai stiu cate lire i-am dat tipului cu bagajele insa a fost vizibil deranjat si nu a vrut sa ii ia;) Mi-a zis ca nu poate lua nici macar o apa... cred ca vreo 2 lire.

Daca imi amintesc bine, am fost cazati in corpul 4. Evident, curatenia nu era la ea acasa. Era par pe jos si aerul conditionat desi era oprit, facea un zgomot ciudat. Le-am zis celor de la receptie ca aerul conditionat face un zogomot ciudat si au trimis tehnicianul... a venit de vreo 2-3 ori si apoi a disparut. M-am intors sa le zic de problema cu curatenia si ne-au schimbat camera (am primit una cu vedere la gradina, fata de cea cu vedere la piscina). Nu ne-a suparat prea tare. In aceea facusera curat "suplimentar" pana ne-am mutat catrafusele.

Baia arata bine (pareau schimbate instalatiile sanitare, ca si in prima de altfel).

Am fost avertizati ca trebuie sa ne punem lucrurile de valoare in cutia de valori, ceea ce am si facut. Supriza... dupa ce le-am bagat (am mai deschis o data cutia) cand am vrut sa iesim seara nu am reusit sa mai deschidem cutia. Iar la receptie (deja se saturasera de mine). Iar sa intors tehnicianul transpirat si rupt de oboseala. Nu stia prea multa engleza... i-am explicat ca nu sunt prost, ca nu am uitat PIN-ul. Nu prea m-a crezut insa s-a convins. A schimbat bateriile insa fara succes. Apoi a decis sa schimbe si placa electronica. Aia era de vina, asa ca totul s-a rezolvat. Groaznica prima zi, nu? Cam astea au fost punctele slabe. Apoi am hotarat ca nu e chiar asa grav si nu avem de ce sa ne suparam.

Pana am plecat a inceput sa ne placa hotelul.

Mie mi-a placut plaja si apa insa sotiei mai putin. Locurile de plaja la ei se impart in 4 (cum privesti hotelul, cu spatele la mare, de la stanga la dreapta):

1. faleza cimentata, cu umbrele: nu am stat pe ea niciodata, pentur ca suntem satui de beton. Se coboara direct in apa pe niste scari. In apa sunt pietre si... arici. In mod normal nu prea ajungi la arici pentru ca e destul de adanca.

2. plaja cu nisip, cu un singur rand de sezlonguri: aici de regula gaseam liber. Problema era ca soarele ajungea aici abia dupa 12 (fiind in umbra hotelului) iar cand batea vantul era chiar racoare.

3. plaja cu nisip cu 2-3 randuri de sezlonguri. Aici era mai mult soare insa nu am stat aici

4. Pontonul. Aici era soare de dimineata, insa greu prindeai un sezlong. Nus tiu daca multi isi lasau prosoapele aici de seara, daca se trezeau de la ora 5 sau daca angjatii hotelului puneau prosoape aici dimineata.

Era bine, insa lipsea plaja cu nicip. Aveams i umbrelute. Cred ca aici ne-am petrecut cel mai mult timp. Cand ma trezeam (inainte de micul dejun) veneam sa "rezerv" 2 sezlonguri si de regula prindeam.

Plaja era privata si nu puteau intra alti oameni, decat cei cazati. Un mare plus.

Pe bara era un fel de beachbar care servea bere, cocktail-uri de-ale lor, suc. Cred ca programul era de la ora 11 la 17.

Piscina era curata, nu prea am stat aici. Am intrat de 2-3 ori insa piscina avem si in Brasov, chiar mai frumoasa. Nu imi placea nici muzica data tare (aveam casti pentru muzica) asa ca preferams a aud zgomotul marii.

Despre mancare:

eu am fost foarte multumit. Aveai de unde alege. De obicei luam eu ceva si sotia altceva ca sa putem gusta cate putin din fiecare. La pranz si parca seara aveau vin. Era bun.

Din pacate imi era rusine ca sutn roman. Conationalii nostrii isi umpleau farfuriile si numancau nici jumate. Mancarea respectiva se arunca. Asta pe langa faptul ca erau galagiosi si prost crescuti.

Privelistea seara din restaurant era... incredibila. Cred ca e cea mai frumoasa priveliste pe care am avut-o vreodata la cina.

Aveau mereu fructe, ceea ce ne-a placut (mai mult sotiei decat mie).

Ca si concluzie, am fost foarte multumiti de mancare si bautura.

Cand am fost in excursia de la Pamukale, ghida ne-a spus ca la receptie ne vor astepta niste pechetele cu mancare. Dimineata, romanii nostrii s-au dus la receptionist (care dormea), si au inceput sa strige la el ca vor "mancare" si sa se frece cu mana (cu cantul mainii) pe stomac. Saracul om, buimac, nu intelegea nimic. Abia s-au abtinut sa comenteze cand le-am spus ca vreau sa ii explic omului. "Da' ce, stii engleza"? Nu, nu stiam, urma sa zbier doar mai tare la el si poate sa ma pleznesc mai tare peste stomac. In fine, i-am explicat omului in engleza ce vreau si a zambit destul de amar la mine. Ne-a dat apoi pachetele. Probabil concluzia lui a fost ca suntem niste cimpanzei.

Un alt romanas, incerca sa ii explice unui turc de pe plaja ca vrea sa stie cum se spune in limba lui la "nepot". Evident ca vroia sa sa ii explice in romana. Mi s-a facut mila de el, si am incercat sa ii explic in engleza. Din pacate nu stia prea multa engleza, si i-a zis romanaului nostru un cuvant care Dumnezeu stie ce insemna si asa a fost lasat in pace.

Desi check-outul s-a facut pe la ora 11, ne-au lasat bratarile asa ca am mancat si de pranz.

Drumul de intoarcere a fost ok.

Pentru banii pe care i-am platit, m-as intoarce cu drag in aceasta locatie. Cred ca e important cu ce sperante pleci. Daca ai asteptari prea mari, s-ar putea sa fii dezamagit.

Trimis de sebibv in 12.08.15 20:59:38
Validat / Publicat: 12.08.15 21:56:58
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA

VIZUALIZĂRI: 1412 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sebibv); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P02 Spre Imbat
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

[12.08.15 21:56:43]

Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=214

• Niciun abonat la acest review, încă...