GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Stiu ca multi romani incearca sa se informeze de pe internet despre locatia unde si-a rezervat biletele in concediu, de altfel asa cum am procedat si eu.
Doresc sa specific ca de 5 ani, vara am fost pe litoralul bulgaresc, dar ca la acest hotel nu m-am simtit niciodata atat de rau.
Personalul hotelului este ostil. Cum am ajuns in acest hotel si am fost cazati ne-a dat cheile si a trebuit sa ne descurcam singuri sa ne gasim camera in hotel, hotel care de fapt are 5 corpuri.
Curatenia in camera s-a facut dupa doua zile.
Toboganele cu apa de la piscina nu sunt in stare buna.
Ca si mancare, nici o masa fara cartofi pai. Painea alba care de fapt erau chifle, cateodata era tare sau inexistenta la pranz.
La acest hotel am avut impresia ca sunt urmarita la orice pas pe care il faceam, de parca nu am fost in vacanta. Oare de ce? Pentru suntem romani?
La acest hotel CLUB EVRIKA BEACH, nu o sa mai merg niciodata.
Trimis de rahela* in 11.08.15 18:54:19
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Sf. Constantin si Elena
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rahela*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.70638000 N, 27.72069400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@rahela: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1946
@rahela -
” La acest hotel am avut impresia ca sunt urmarita la orice pas pe care il faceam, de parca nu am fost in vacanta. Oare de ce? Pentru suntem romani?
Ciudat. Cine crezi că te urmărea și din ce motiv?
” Cum am ajuns in acest hotel si am fost cazati ne-a dat cheile si a trebuit sa ne descurcam singuri sa ne gasim camera in hotel, hotel care de fapt are 5 corpuri.
Poate că în acel moment nu era nici un bell boy disponibil să-ți care bagajele și să te conducă în cameră. Dacă nu aveai idee în ce direcție să te îndrepți puteai cere informații/indicații la recepție. Cu siguranță aflai imediat măcar corpul în care se află camera repartizată. În rest, trebuie să fi existat indicatoare.
Am fost si eu la acest hotel, dar lipsa painii nu am simtit-o si nici nu am fost urmarita de nimeni
Daca nu mi-a placut acest hotel si nu il recomand, nu inseamna ca puteti cu parerile voastre sa imi schimbati opinia. Cum am specificat, am mai fost in Bulgaria si anii trecuti in alte statiuni si am dreptul sa spun cum am fost tratata pe banii mei.
@nicole33 -
”Poate că în acel moment nu era nici un bell boy disponibil să-ți care bagajele și să te conducă în cameră.
Hai că aia cu căratul o înțeleg... dar de ce trebuie să cer EU indicații unde este camera? Sunt în concediu sau la ''orientare turistică'' ?
Nu este normal să mi se explice de la recepție acest lucru, fără să cer în mod expres acest lucru ?
Și dacă nu erau disponibili... să mai angajeze! Sau să ofere un mod plăcut de petrecut timpul la recepție până e unul disponibil!
@Nasshu -
” Hai că aia cu căratul o înțeleg... dar de ce trebuie să cer EU indicații unde este camera? Sunt în concediu sau la ''orientare turistică''?
Uneori mi s-a explicat din propria inițiativă a recepționerului unde se află camera, dar de multe ori am întrebat eu că nu mă doare gura. Consider că este în interesul meu să știu exact, deoarece am studiat mai înainte problema și poate am alte preferințe, caz în care prefer să o schimb pe loc fără a mă trambala cu bagajele până în cameră, apoi iar la recepție și apoi în altă cameră, indiferent că le car eu sau, în 99% din cazuri, bell boy-ul.
@rahela -
Am înțeles că nu ți-a plăcut și nu recomanzi acest hotel.
Încercam să înțeleg cine anume te urmărea și în ce scop, dar și cum ți-ai dat seama că ești urmărită.
@nicole33 -
”Consider că este în interesul meu să știu exact, deoarece am studiat mai înainte problema și poate am alte preferințe, caz în care prefer să o schimb pe loc fără a mă trambala cu bagajele până în cameră, apoi iar la recepție și apoi în altă cameră, indiferent că le car eu sau, în 99% din cazuri, bell boy-ul.
Păi cine zice să te trambalezi cu bagajele?
Eu le las mereu în mașină până văd unde sunt cazat (apoi ne organizăm la cărat sau la ''cotizat'').
Oricât aș studia ''problema'' nu prea am reusit până acum să găsesc poze cu fiecare cameră în parte și să mai fie si numerotată (și alocată).
”caz în care prefer să o schimb pe loc
Ce să schimbi? 311 cu 412? (numere alese aleatoriu)
@Nasshu -
Mă refeream la etaj și vedere în primă instanță. Etajul este ușor de dedus din numărul camerei. În cazul în care acestea sunt ce mi-am dorit și ce am plătit, eu plătesc de obicei suplimentul de sea view, urmează inspectarea camerei pentru a mă asigura că toate cele funcționează (aer condiționat, duș, toaletă, televizor etc.). Cotizatul l-am sărit până acum, dar mă tem că la cum îi nărăvesc compatrioții noștri pe recepționerii din toate țările voi fi și eu nevoită să fac acest gest.
Acum 3 zile am venit de la acest hotel, am fost doua familii, dar sincer n-am intalnit nimic din ceea ce-ai escris tu in acest rewiev, din contra am platit pt. 2 camere si neavand camere alaturate in corpul in care am platit am primit 2 camere in corpul D.
@resita2009 - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"
@rahela - Mda, cam ciudat tot ce-ai afirmat. Nu ca as fi avocatul hotelului, dar anul acesta am fost pentru a treia oara la Evrika, si nimic din ce zici nu n-i s-a intamplat! Poate ai fost tu prost dispusa, poate anturajul... ??? Sau ai fost la alt hotel si nu-ti amintesi bine? La noi atat la sosire cat si la plecare a venit bellboy-ul cu troscoleta lui si a dus si respectiv adus bagajele din parcare si tocmai pana in capatul corpului D, iar formalitatile de cazare ptr 3camere au durat sub 5 minute, ceea ce ca hotelier ce sunt, este super! Cat despre paine, urmariri astea sunt basme... Nu e corect ca proasta ta dispozitie sa puna pe ganduri persoane care-si doresc sa mearga la acest hotel! Ca sa fiu corect pana la capat, un lucru care nu mi-a placut si asta e valabil nu numai pentru Evrika ci si la alte hoteluri din lantul GRIFID (Vistamar, Bolero de la Nisipurile de Aur) este proasta calitate a bauturilor autohtone, iar la Evrika, berea anul asta a fost sub orice critica. Dar cum scopul meu nu a fost nici pe departe sa merg in concediu ca sa ma matolesc, cand i-mi era sete de bere mergem frumusel la alimentara de langa hotel si-mi luam i Corona sau ce aveam pofta si nu am facut o drama din asta! in rest am tinut-o pe Mojito fara alcool ca era caldura mare! Cat despre poveste ta cu toboganele care nu-s bune, poate ai vazut un alt film ptr ca eu ZI DE ZI m-am dat in ele (toate) si nu ma avut nimic, si nici altii in jurul meu! Cat despre mancare, sa spui ca nu ai gasit ca garnitura decat cartofi pai, mi se pare o gluma buna, in situatia in care la pranz erau deschise 2 terase plus main restaurantul, iar seara chiar nu puteai obiecta, la cate optiuni aveai, asa ca ai reusit sa ma faci sa le iau apararea de parca as avea vre-un interes. Adevarul e ca, chiar si dupa ce s-a construit catedrala aia de Riu Helios Paradise, tot Evrika ramane cel mai bun hotel de 4 stele din Sunny Beach, atat ca amplasare, posibilitati de agrement, pret, plaja etc. Daca tu n-ai sa mergi la acest hotel atata paguba ptr ca eu am sa mai merg cu siguranta si a patra oara, probabil nu la anu, ca nici chiar asa fanatik nu sunt! Zile insorite si mai putina incrancenare (mai ales in vacanta) ! )
@tibilik07 -
”anul acesta am fost pentru a treia oara la Evrika
ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Dit Evrika - resort de top 3 in Sunny Beach, in 2023 — scris în 10.08.23 de NELU64 din ROSIORI DE VEDE - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Satisfacatoare — scris în 25.08.22 de ux126939 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Sep.2021 Depinde de ce asteptari ai — scris în 04.02.22 de fla41 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Nu va recomand absolut deloc — scris în 09.08.21 de ux121742 din CLUJ-NAPOCA
- Jul.2021 Destul de bun pentru cateva zile — scris în 17.08.21 de mihaela2804 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta Dit Evrika — scris în 05.08.21 de ux121585 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jul.2021 E ok, dar nu wow — scris în 25.07.21 de tyteldavid din IAşI - RECOMANDĂ