ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2014

Nici nemulțumit, nici mulțumit

AUTORUL NU ar recomanda

Veliko - vacanta de cosmar

Inainte de a incepe sa povestesc peripetiile prin care am trecut in Veliko as dori sa mentionez ca ceea ce ni s-a intamplat noua nu se poate intampla oricui dar, trebuie macar sa avertizez oamenii care doresc sa viziteze acest oras, de altfel un oras frumos.

Am plecat in vacanta de 2 zile, cu ocazia zilei libere de Sf Maria, eu cu sotul meu si inca un cuplu cu masina noastra. Drumul a fost ok fara probleme, am plecat in jurul orei 7 din Bucuresti si am ajuns in Veliko in jurul orei 10.30. ne-am dus direct catre Hotel (ne-am luat o noapte cazare pe Booking la Hotel Play central) pentru a lasa bagajele si a incerca sa ne cazam.

La receptie ne intampina o doamna intre 2 varste, sumar imbracata, care nu stia o boaba de engleza. Ne-a aratat prin semne ca nu ne putem caza si ca sa venim dupa ora 14.00. Zis si facut, am lasat bagajele intr o camera, intre timp am intrebat-o daca e ok unde am lasat masina, si anume in parcarea din fata hotelului, insa doamna nu a inteles ce am intrebat-o si nu a stiut sa ne raspunda.

Noi am considerat ca e ok acolo cu parcarea si am plecat la plimbare. Revenind la ora 16.00 la hotel, am constatat cu stupoare ca masina disparuse si era lipit pe asfalt un sticker cu un numar de telefon de la tractari.

Ne-am panicat foarte rau, am reusit sa identificam locul unde era masina noastra si am reusit sa o luam contra unei sume de 53 Leva (in jur de 110 ron in banii nostri). Revenind la hotel am observat ca aparuse o receptionera care stia engleza, i-am explicat cum a stat treaba si am vorbit cu managerul, amenintand ca vom da recenzii proaste despre hotel. Dupa vreo 30 min au considerat ca ne pot despagubi cu 20 leva. jenanant!!!

Din pacate, necazurile nu s-au terminat aici, A doua zi am constatat ca masina noastra fusese trantita in parcarea alora si i s-a rupt o piesa de la roata. A trebuit sa stam in service vreo 4 ore pentru reparatii, costandu-ne inca 80 leva (sa nu mai vorbim de taxiuri, cumparat piesa etc)

Pe langa toate peripetiile avute, am incercat sa vizitam cate ceva. Orasul si cetatea au fost ok, insa nu cred ca merita sa mergi pana acolo si sa te si cazezi, am avut tot timpul senzatia ca suntem urmariti, ca oamenii sunt dubiosi...

Despre mancare, o alta discutie interesanta...

In prima zi, am vrut sa mancam la o terasa traditionala in centru, ne-am asezat am comandat de baut, si ne uitam pe meniu pentru mancare insa am ramas cu totii oripilati dupa ce ospatarita, in mijlocul terasei avea o cismea si a dat drumul la apa si se spala pe picioare cu o non salanta incredibila, pur si simplu oribil, dupa care a servit la o masa mancare (efectiv, a luat micii in mana si i-a servit domnilor in farfurie) nu mai zic ca bucataria era fix in fata WC-ului. Imi pare rau ca nu am retinut numele terasei, insa era o terasa cu banci din lemn intr -o intersectie pe straduta pietonala cu suveniruri.

Am reusit sa ajungem sa mancam la HAN NIKOLAI INN, locul arata f frumos, cu gradina interioara, multi straini, curat peste tot... am reusit sa comandam mancare. Descrierea mancarii e de prisos, pur si simplu oribila, eu am comandat snitel vienez (carnea era veche, avea o culoare mov si mirosea a vechi) altcineva a comandat paella care numai a paella nu arata, era un fel de musuroi din orez (culoare petrol) cu fructe de mare congelate care nu puteau fi mestecate de culoare mov... Am ramas cu un gust amar dupa acest popas la han... oribil, nu va recomand

O terasa ok a fost Eggo, o pizzerie ok cu mancare buna si preturi ok.

Din punctul meu de vedere, nu mai vreau niciodata sa calc in BG, in veliko, etc... dar daca doriti sa va duceti aveti grija!!!

Trimis de CrissDrg in 18.08.14 17:06:30
Validat / Publicat: 18.08.14 18:27:16
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 5456 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CrissDrg); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

[18.08.14 18:03:28]

@CrissDrg: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la Hotel Play scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Dragoș_MD
[18.08.14 19:55:24]

@CrissDrg:

(ne-am luat o noapte cazare pe Booking la Hotel Play central)

E vorba probabil despre hotelul Play de pe strada Rafael Mihailov la nr. 2. Dacă ne uităm puțin la semnele de circulație de la fața locului, vedem destul de clar că e foarte periculos să lași mașina parcată acolo fără să plătești parcarea. Și acele semne sunt de fapt cam prin tot orașul, așa cum spuneam eu (inclusiv cu imagini exemplificative P01... P03) acum vreo doi ani...

Și mi-amintesc eu că am mai citit pe aici despre atenția necesară la parcarea în acest orășel bulgar. Iar de la o întâmplare nefericită și până la

am avut tot timpul senzatia ca suntem urmariti, ca oamenii sunt dubiosi...

și

nu mai vreau niciodata sa calc in BG, in veliko, etc...

nu mai e decât un pas.

Păcat.

Sper să fie totuși o lecție pentru alte viitoare deplasări, indiferent de destinație.

F2A1C
[18.08.14 20:39:31]

@Dragos: De acord cu parcarea (chiar scrie pe semn "parcare cu plata"), dar cu mincarea parca i-as da ceva dreptate

Nici criteriul "unde e mai plin, e restaurantul bun" nu merge de fiecare data, pentru ca de multe ori lumea se duce doar pentru pret, iar mincarea...

De-asta trebuie documentare inainte si incercat cu o mincare neutra (obligatoriu ceva bine preparat termic) inainte de a comanda si mincaruri mai pretentioase sau care au sosuri. Cel putin asa fac eu, dar na... pe mine nu m-au impresionat multe din restaurantele din VT / Arbanasi, desi aveau referinte foarte bune.

Krisko CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[20.08.14 13:17:37]

Orasul este plin de indicatoare care informeaza si totodata avertizeaza soferii doritori de parcare (sunt scrise in bulgara DAR si engleza).

Regula e foarte simpla, se parcheaza in locurile marcate/amenajate corespunzator (si sunt destul de multe), tariful fiind 1 leva/ora, platibil in intervalul 09:00 - 17:00 insa doar in zilele lucratoare.

In caz contrar sunt sanse foarte mari sa apara biletul lipit pe trotuar, cu toate problemele asociate...

Hotel Play nu are parcare proprie, asa ca trebuia folosita una din parcarile taxabile si toata afacerea costa doar 6-7 leva.

CrissDrgAUTOR REVIEW
[20.08.14 13:36:22]

@Krisko: observ ca toata lumea spune ca erau semne care avertizau ridicatul masinilor, repet nu ma deranja sa o las in parcare cu plata, mai ales ca era un cost foarte mic... pe noi ne-a deranjat ca nici macar nu am fost avertizati... iar semnul, ma scuzati, nu era la vedere... noi cand am intrebat la hotel daca o putem lasa acolo, nu ni s-a raspuns, pentru ca doamna nu stia engleza... noi am presupus ca e ok... eu vreau doar sa trag un semnal de alarma pentru cei care se vor mai duce pe acolo sa fie mai atenti ca noi... pentru ca bulgarii nu numai ca ridica masini dar ti le si strica totodata. Faptul ca ne-am cazat la hotel decent aveam pretentii sa ni se vorbeasca intr-o limba de circulatie internationala

calatorul
[21.08.15 16:59:31]

Are dreptate CrissDrg, nu e prima data cand bulgarii ridica masini fara avertizare, iar hotelierii in intelegere cu firma de tractari se fac ca ploua si nu stiu nimic. Spaga se imparte. La Sofia am platit 30 leva camera si 10 leva parcarea peste noapte, cam mare raportul de pretz si era un hotel central ok, dar m/au avertizat ca daca nu o pazeste nimeni masina dispare pana dimineata.

Si in privinta mancarii are dreptate, am vazut si eu destule obiceiuri neiginice in Sandanski si cele 2 sederi la Sofia, mai putin in zona litorala si de atunci ma straduiesc sa nu mai innoptez in Bulgaria decat daca merg la mare, unde au mancaruri grozave de peste, scoici si alte vietati marine.

Dar pe de alta parte nici nu te poti astepta la surprize placute daca vrei sa mananci la Veliko Tarnovo shnitzel vienez si paella. Eu am mancat shnitzel vienez la Viena si era foarte bun, si paella la Madrid si era delicioasa. Aici as fi incercat un iaurt tarator, legume la cuptor/ghiveci ori musaca, salata shopska sau alte mancaruri traditionale, la care se pricep mai bine.

Nu uitati ca din pacate tarile noastre sunt vecine si au multe apucaturi comune, ca nu pot sa le spun obiceiuri, cu ai nostri ne/am obisnuit dar in vacanta speram sa vedem lucruri mai frumoase. De aceea eu recomand tari mai rasarite decat Bulgaria, care are pitorescul ei, dar nu exceleaza la calitatea turistica. Saptamana viitoare probabil ca voi sta si eu o noapte la hotelul asta, va povestesc apoi cum a fost.

Propunerea mea este sa depasiti Bulgaria si sa incercati si alte destinatii din zona. Succes si vacante frumoase.

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):