ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.11.2009
    STATUS: SENATOR
    APR-2007
    2 AD. + 1 COPII

Primul nostru Paste in deplasare...

Dintotdeauna mi-am dorit sa petrec din cand in cand, sarbatorile, fie ele de Paste sau de Craciun, undeva, mai departe de casa. Dar le-am facut mereu fie acasa, cu familia sau in vizite la rude sau prieteni, dar tot in Bucuresti. Se iveau mereu alte prioritati, majoritatea de ordin financiar si uite asa au trecut anii... Dar, cum se spune, nimic nu ramane la fel si totul sau macar ceva se schimba la un moment dat... Si astfel, sansa ne-a suras si am reusit primul nostru Paste in deplasare in primavara lui 2007. Unde? Nu prea departe de casa, in Bulgaria, la Nisipurile de Aur.

Citisem si auzisem numai lucruri bune despre aceasta statiune ce se distinge printr-un nisip mai altfel. Si astfel, am gasit o oferta foarte buna pret/calitate si in plus pt. copilul sub 12 gratuitate. Si atunci, de ce sa nu “profitam”, nu? ! Am plecat spre Bulgaria de cum s-au ivit zorile, pe A 2, fiindu-ne la indemana iesirea pe acolo si in plus vroiam sa vedem si litoralul nostru din mers, cum se zice. Drumul a fost relativ usor, fara probleme, la vama am schimbat ceva bani, dar ne-a fost mai greu sa gasim vigneta aceea care trebuia pusa pe masina. La vama nu aveau. Am cam cautat-o pe la benzinarii si intr-un final am gasit-o. Soselele la bulgari sunt cam ca la noi, drumul imediat dupa granita, fiind “plombat” rau de tot, cel putin la acea vreme. Drumul neaglomerat, si acei cativa soferi erau mai mult romani care, ca si noi, mergeau probabil si ei la petrecerea de paste pe litoralul bulgaresc.

Am ajuns la destinatie, Nisipurile de Aur, la hotelul Helios Spa & Resort, de 4*. Pe drum ne-am imprietenit cu un cuplu tot din Bucuresti care avea cazare la acelasi hotel. Personalul de aici a fost foarte amabil si expeditiv. Asa ca ne-am cazat foarte repede.

Am avut o camera spatioasa, cu doua paturi alaturate cu noptiere si veioze la ambele capete (specific asta pt. ca ni s-a intamplat ca la alte iesiri in strainatate, sa avem doar o veioza sau chiar deloc, la unele hoteluri...) ; fata a avut o canapea mare, deja desfacuta, ca intrau acolo 2 persoane bine de tot. Nu am facut poze grozave cu hotelul si camera, dar voi posta cateva asa cum le am. Camera avea si un dulap mare, o masa lunga pe care statea televizorul, dedesubt era minibarul si bineinteles un aparat de AC. Ce mi-a placut mult au fost ferestrele mari, care ocupau un perete intreg, cu draperii in ton cu restul din incapere, ce dadeau o atmosfera foarte placuta si calda in camera si balconul deasemenea care avea vedere dintr-un colt la mare si se vedea si o piscina de la alt hotel.

Baia era mare, curata, cu prosoape foarte curate si mai ales foarte albe (? ! ) si dotata cu de toate. Curatenia la fel, fara niciun cusur; se facea in fiecare zi. Deci tot sa stai bine mersi, nu 5 zile, ci cat mai multe...

Am avut All Inclusiv, se stie cum, cu meniuri foarte variate si bogate. Dar, imi pare rau s-o scriu, cum este romanul nostru... Am stat si m-am uitat cum unii isi umpleau farfuriile cu atat de multa mancare, ca stiam din start ca nu vor fi in stare sa manance atata si intr-adevar, mesele ramaneau cu resturi de mancare berechet... Nu era pacat de atata risipa? ! si... de ce nu, de atata calicie degeaba? ! Dar, in fine, asta este...

Statiunea ni s-a parut frumoasa, cu multe hoteluri care in majoritatea lor erau in renovare, unele chiar in constructie. Pastele urmator l-am facut tot la bulgari, in alta statiune si am vazut ca acestia, bulgarii, isi renoveaza anual hotelurile, cel putin le zugravesc poate numai fatadele si tot conteaza, stiti cum se spune: “sa placa la ochi” si le iese. Pentru ca in fond, asta conteaza foarte mult, pe langa serviciile bune pe care le au ulterior.

Ne-am plimbat pe plaja dintr-un capat in celalalt, cu nisipul chiar de o alta culoare, este intr-adevar galben ca de aur si fin, foarte fin, iar plaja este foarte lata. Am facut chiar si o mica baie de soare si chiar in mare, la un moment dat. Ah, am uitat un lucru esential: hotelul are si o piscina interioara foarte generoasa, unde ne-am balacit cu totii super fain. Are de asemenea, un centru spa, un magazin de suveniruri, o terasa si o sala de fitness unde ne-am mai dezmortit putin oasele. De asemenea avea si o masa de ping-pong unde am jucat si noi o data si am inchiriat pt. o ora un teren de tenis din spatele hotelului, pt. cateva mingi. Ne-am distrat si la discoteca si am petrecut si dansat in noaptea de Paste. Bulgarii de la magazine au fost foarte prietenosi si zambitori cand auzeau ca suntem romani, nu cum mi s-a spus ca ar avea ceva cu noi... nicidecum. Am facut si o excursie la Albena dand cu nasul putin si pe acolo si ne-a placut si aceasta statiune, este mai mare, mai aerisita si are parcul acela bun atat pt. copii cat si pentru noi, astia mai “trecutii”.

Ma gandesc ce de lume trebuie sa fie aici in plin sezon... Si sincer, ce rau imi pare ca marea noastra Cea Neagra, ca si a lor de altfel, nu este atat de bine pusa in valoare si chiar “exploatata” la adevarata ei valoare!!!

Ei, dar cele cateva zile au trecut si noi am plecat spre casele noastre si am facut si un scurt popas pe litoralul nostru, la marea noastra cea neagra si frumoasa...

Trimis de ileanaxperta* in 01.11.09 17:59:38
    • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 2304 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ileanaxperta*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    P01 Iata-ne abia ajunsi la marea...bulgareasca, la hotelul Helios Spa

• Niciun abonat la acest review, încă...