ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2009
SEP-2009
2 adulti ADULȚI

Rasfat si bunadispozitie

In perioada 2-9 sept am fost cu sotul meu cazati la hotel Ephesia unde ne-am simtit foarte bine. Personalul foarte politicos, dornic sa-ti faca pe plac oricand, camera mare in care se facea curatenie zilnic, cu schimbat prosoape si asternuturi. Mancarea a fost foarte variata, gustoasa, diversificata, am incercat si specialitatile lor traditionale, gratare, salate, specialitati de paine, fructe, prajituri aspectoase dar de nemancat pt ca erau foarte dulci.

Am facut plaja pe nisip nu in curtea hotelului ca doar venisem la marea Egee, la bar personalul f. amabil, orice le ceream ne aducea la sezlong. Am facut aqua gym in piscina iar sotul a jucat polo in piscina. Oricum, nu aveai cum sa te plictisesti pt ca tot timpul jokerii te invitau la un joc, la facut miscare. La ora 17 incepea ora de inghetata, de pizza, hamburgeri, hot dog, deci daca voia sa manaci ca nesimtitul, mancai pana crapai. Am alergat la banda la sala de fitness ca sa nu iau 2-3 kg in greutate de la mancarea lor, am facut baia turceasca, masaj (20 euro-30 min). Am baut sangria pe saturate.

Cu distractia de seara pt adulti sunt cam deficitari, ca pt copii e mare veselie, dansuri si jocuri, in sensul ca pe noi nu ne-a amuzat, in schimb, occidentalii radeau cu gura pana la urechi. Deci, ne-am simtit foarte bine la hotel. Am facut croziera cu vaporasul pe mare pt 1 zi, a fost superb, am inotat in apele verzi-albastre, am vazut peisaje frumoase, am dansat si distrat pe cinste. Apoi am fost la Milli Parc, un parc national cu 4 plaje iar in spate cu munte unde puteai sa faci drumetii numai pe jos, cu rucsacul sau cu bicicleta, noi am ramas pe malul marii, am fotografiat mistretii care sunt blanzi si vin la tine daca le dai paine, un loc superb, bine protejat si pus in evidenta si care face bani. Noi avem mai multe asemenea locuri dar... ne ducem la altii! Am vizitat Kusadasi-ul, un oras cochet, curatel, cu multe locuri de umblat pe jos si de fotografiat, nu ratati Insula Porumbelului cea care a dat numele orasului, m-a enervat bazarul, sunt f. insistenti iar daca nu cumparati aur sau piele nu merita sa achizitionati nimic de acolo, kitch-kitch. In ultima seara am fost la o seara turceasca, la caravanserai, cu mancare traditionala turceasca si muzica si dansuri traditionale. Merita banii, a fost de vis!!

Achizitionati excursiile de la alte ag. de turism din K., sunt multe iar preturile sunt mai bune decat cele de la ag. de la hotel IMTA, oricum comparati preturile. La Milli Parc, Efes va puteti duce si singuri, cu masina pers. sau cu dulmusul (maxi-taxi), e mai ieftin. Per total, ne-am simtit f. bine si la hotel si in imprejurimile pe care le-am vizitat, a meritat banii pe care i-am dat, nu ni s-a facut rau de la mancare sau bautura lor, mai tine si de bunul simt. Merita sa mergeti la Ephesia, in Kusadasi, pt ca aveti ce vedea iar rasfatul e pe masura!

Trimis de musette2008 in 14.09.09 11:11:09
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA

VIZUALIZĂRI: 2119 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (musette2008); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

• Niciun abonat la acest review, încă...