ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.06.2013

Satisfăcător

AUTORUL NU ar recomanda

Dezamagire!!!

Bun gasit tuturor! Tocmai m-am intors din vacanta petrecuta la vecinii nostri si m-am gandit ca poate aceste randuri ale mele ar putea fi de folos cuiva.

La fel ca anul trecut, am optat pentru statiunea Albena, avand un copil de 2,5 ani nu am avut curajul sa ne aventuram prea departe. Calatoria in sine a fost ok, am facut acelasi traseu ca si anul trecut (am povestit pe larg intr-o postare pentru hotelul Elitsa anul trecut) asa ca schimbari majore n-am gasit. Despre statiune v-am povestit la fel in postarea amintita, drept urmare acum vreau doar sa va impartasesc impresii despre hotelul Slavuna, pe care eu l-am ales pe baza recomandarilor voastre postate aici.

Hotelul in sine arata satisfacator, camerele sunt ok, un pic cam mici, cu mobilier relativ nou, cu un pat matrimonial imens (cel putin la noi in camera asa a fost) si cu o canapea extensibila pentru copii, baia relativ curata. Nu sunt foarte pretentioasa si nu dau prea multa importanta insa curatenia in acest hotel lasa de dorit. Sa spunem ca in camera mea doar eu am vazut ca nu era spalat pe jos in baie si nici oglinda curatata dupa ce-i care au fot cazati inaintea mea acolo, si nici aspirat pe jos, nemaivorbind de baclon care nu a fost curatat probabil de la inceputul sezonului estival, dar oglinzile murdare din lift, la fel si usile murdare ale ambelor lifturi sunt convinsa ca le-au vazut toti turistii cazati in perioada in care am fost si eu acolo. Si culmea, ca nimeni nu s-a obosit sa le stearga pe toata perioada sejrurului nostru. In camera ni s-au schimbat lenjeria si prosoapele la 2 zile, curatenie insa, ioc.

Ce nu mi-a placut insa cel mai mult la acest hotel a fost retaurantul. In acest restaurant luau masa turistii cazati la doua hoteluri: Slavuna si Mura. N-am inteles nici pana la sfarsitul sejurului de care hotel apartine restaurantul, dar asta conteaza prea putin. Ceea ce a contat pentru noi, a fost insa aglomeratia nebuna care era la ora mesei in acel restaurant si nu cine era proprietarul lui. Asa cum va spuneam era jale in restaurant la ora mesei. Stateam la coada la orice, si la gratar si la cartofi pai si la un pahar de bere, nemaivorbind de fructe, acolo era permanent coada. Prima zi am crezut ca asa era doar la inceputul programului de luat masa, in ultimele doua zile insa am mancat aproape de sfarsitul programului si, adevarat, cozile erau mai mici dar nici de mancare nu prea mai era. Si la capitolul sortimente si feluri de mancare nu prea au cu ce se lauda, aceleasi in fiecare seara, orez fiert, cartofi pai ori la cuptor sau natur (pentru copii) dovlecei si conopida tot la cuptor, am luat odata niste broccoli si era stricata, fasole pastai fiarta, peste prajit sau pane, aripi sau copanele de pui prajite sau la cuptor si carne de porc (cred ca la ceaun era facuta). Din salate, bulgareasca lor era nelipsita dar care de multe ori era preparata din legumele ramase de la o alta masa, de 2 ori chiar a fost stricata, salata de varza, salata cu rosii, si am mai vazut intr-o seara salata ruseasca, dar care, din cauza maionezei in exces, era necomestibila la propriu, nu stiu daca isi preparau ei maioneza sau o cumparau dar era oribila, si mai era un fel de salata care se numea svejesti, un fel de tzatziki. Si in fiecare zi la amiaza si seara era porc la gratar, o singura data am vazut piept de pui, ceapa si dovlecei la gratar. Mezelurile nici n-am avut curajul sa le gust dupa ce am vazut niste parizer verde. Aveau in schimb un pate destul de bunicel si branzeturi de vreo 3 feluri. Prajiturile aproape ca nu exstau, doua feluri de biscuti, cu cioco si cu cocos si in mijloc cu gem dimineata, la amiaza si seara, mai erau si niste prajituri cu crema dar eu nu am reusit niciodata sa iau pentru ca era coada prea mare si de fiecare data se terminau in fata mea. Pentru copii n-am vazut prea mare lucru, acelasi fel de carnati ca si pentru adulti, odata am gasit chiar niste carnaciori mult prea picanti pentru copii, care se si numeau de altfel carnati vanatoresti, gris sau orez cu lapte si cartofi natur. Dimneata erau si clatite, n-am mancat din cauza cozii si gofre, astea au fost singurele care mi-au facut placere tot sejurul. Cafeaua proasta, ca si la alte hoteluri, dar aveam deja experienta anului trecut, asa ca mi-am luat cafetiera si cafeaua mea de acasa. Fructe erau cirese, pepene, piersici, caise, grefe si portocale, dar coada era si ea nelispita. Curatenia in restaurant ca si in hotel, trebuia sa astept cu farfuria in mana pana debarasau masa sau trebuia sa astept vreo 5-7 minute pana aduceau tacamuri sau farfurii sa-mi pot lua si eu ceva de papa, baia restaurantului era de cosmar.

Al doilea mare inconvenient pentu noi a fost pozitionarea camerei, era spre piscina iar la piscina, cei de la hotelul Gergana isi desfasurau activitatea de animatie. Animatie propriu-zisa era doar seara ca in restul zilei doar mambo-jambo si atat. Dansau pe melodia asta dimineata la 10 si la amiaza la ora 15. Animatia lor de la ora 15 a reusit sa ma enerveze teribil deoarece copiii mei si sotul la acea ora domeau si nu cred ca erau singurii care-si faceau siesta atunci, ambele hoteluri erau pline de copii de toate varstele. N-am inteles cui era adresata animatia de la ora aia cand nimeni nu era la piscina, prea putini riscau sa se prajeasca la soare la acea ora.

In camera au mini bar, care logic e intr-un mini frigider dar nimeni nu se oboseste sa-ti spuna sau sa-ti scrie pe ceva ca frigiderul se plateste in cazul in care n-ai nevoie de minibar. Eu am aflat asta in penultima zi ca trebuie sa le dau 30 de leva pentru frigider. Internetul la fel se plateste in camere si la receptie unde normal este wi-fi, 2 leva pe zi sau 12 leva pe saptamana. Sotul meu a cumparat o cartela de 12 leva crezand ca o vom folosi pentru toate aparatele noastre (laptop, tableta, telefoane) dar, din nou nimeni nu s-a obosit sa ne spuna ca este utilizabila doar pe un singur aparat.

La psicina se puteau servi bauturi si gustari de la lobby-barul hotelului Gergana, baiatul meu cel mare a facut insa toxiinfectie alimentara de la pizza preparata acolo.

Piscina era ok, mi-a placut ca avea aceeasi adancime 1,30 m in schimb la ora 18.00 venea un bulgaroi cu ceafa groasa si ne scotea cu forta de acolo. Plaja a fost curata si marea la fel dar apa prea rece pentru balaceala.

Inchei aceasta relatare a mea cu un sfat, pentru o vacanta reusita evitati acest hotel.

Trimis de Iuliana C in 30.06.13 19:46:51
Validat / Publicat: 30.06.13 21:26:52
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Am fost in Albena la hotel Elitsa si in Nisipurile de Aur la hotel Perunika

VIZUALIZĂRI: 3744 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Iuliana C); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Asta vedeam noi din camera hotelului.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

ovy2k5
    [17.02.14 12:46:49]

Si eu voi merge la sf. lunii iunie, cum este apa in piscine, daca in mare ati spus ca a fost rece!

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):