ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.06.2013
JUN-2013

Mai degraba nemulțumit
Sub orice critică

Concediu la albena fara zambete

In aceasta vara am avut un concediu mai lung care l-am petrecut in Bulgaria la mai multe hoteluri.

Dupa 5 nopti petrecute la Sol luna bay din Obor (vezi impresii) am ajuns si la Albena in jurul orei 12, pe o vreme cam mohorata.

Cazarea sa facut imediat, dar fara a ne pune bratarile decat dupa ora 14. Am ajuns la receptie si dupa formalitati doamna de la receptie a dat cardul unor baieti care s-au oferit sa care bagajele fara sa cer acest lucru ajungand in camera cei doi baieti cerand bani cu nesimtire dupa ce la unul i-am dat 10 leva mi-a cerut si pentru celalalt pentru amandoi lucru nemaiintalnit pana acum.

Dupa cazare la ora 14 ne-au pus bratarile, dar dupa ce s-a inchis restaurantul.

Camera este ok, dar curatenia lasa de dorit, nu s-a aspirat nici o data in 5 nopti iar prosoapele s-au schimbat dupa 3 zile la cerere.

La receptie nu ti se da nici o informatie. tot la capitolul curatenie stau prost, baia din holul de la receptie miroase ingrozitor, nu intr-o zi ci tot sejurul probabil ca au o problema la canalizare. se face diferenta intre romanii si nemti deoarece nemti sunt cazati la etajele superioare iar romani de la 1 la 3 maxim. animatia este zero in 5 nopti am vazut intr-o singura seara doi animatori in hol care dansau cu doua nemtoaice asta a fost toata animatia.

Restaurantul este cochet, dragut, iar mancarea putin diversificata dar bine gatita. La capitolul fructe si prajituri stau prost.

Hotelul are o singura piscina atat pentru adulti cat si pentru copii.

Punctul forte este plaja care este aproape si foarte curata. La capitolul bauturi stau bine au apa plata inbuteliata la 1.5 l la discretie, au un suc de mere la cutie foarte bun si sucuri prigat la sticla.

Este un hotel luat de nemti dar acest lucru nu se vede, degeaba au camere renovate noi daca nu se face curatenie si Grifidul este patronat de nemti (stiu ca e mai scump) dar nu o sa ajunga niciodata la nivelul lor.

In acest hotel nimeni nu zambeste, nimeni nu saluta cea ce in Grifid de la femeie de serviciu pana la meneger te saluta si iti zambeste.

In concluzie este un hotel bun dar trebuie schimbata politica de abordare a turistului.

Trimis de coco codruta in 26.06.13 13:49:43
Validat / Publicat: 26.06.13 16:49:17

VIZUALIZĂRI: 2139 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (coco codruta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Camera in care am stat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

fanespoitorul
    [26.06.13 18:04:31]

@coco codruta:

Dupa cazare la ora 14 ne-au pus bratarile, dar dupa ce s-a inchis restaurantul.

Programul restaurantului este 12,30-14,00. Cazarea se face dupa ora 14,00 iar predarea camerei pana la ora 12,00, asta inseamna ca nu se intra si nici nu se iese cu masa de pranz. Aveati la dipozitie snack barul pana la ora 17,00.

Hotelul are o singura piscina atat pentru adulti cat si pentru copii

. As vrea sa corectez: are o singura piscina despartita in doua. O parte pentru copii si exista si un mic tobogan si o alta parte pentru adulti.

[26.06.13 18:23:22]

@fanespoitorul: Nu vreau sa intru in politica cu nimeni, nu vroiam sa intru la masa de pranz, stiam ca intam cu masa de seara si iesim cu micul dejun, dar ni le-a dat dup ora 14, iar referitor la snack bar aia nu era mancare, adica: niste varza ofilita cica pt salata, paste fierte fara nimic si niste mici care nu se puteau manca, scuza-ma eu nu mananc asa ceva.

Revin hotelul are o singura piscina, chiar daca este despartita intr-o parte pt copii si intr-o parte pt adultii, tot una este. Daca erai atent vedeai ca am postat o poza cu toboganul pt copii.

Eu nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar am prezentat situatia cum am gasit-o la hotel.

razvan_dir
    [27.06.13 10:55:44]

Buna ziua,

ce camera ati avut, standard sau superioara?

Multumesc

jenipirvu
    [27.06.13 11:04:17]

Daca ati fi intrebat la hotel pentru masa de pranz din ultima zi vi s-ar fi inmanat un card cu care puteati lua masa dupa ce eliberati camera

Eu am stat la parter, dar am avut ocazia sa cunosc si romanai care au stat de exemplu la etajul 5

Prosoapele au fost schimbate zilnic la noi, dar trebuiau lasate jos, caci erau considerate murdare

Despre snack bar nu pot spune nimic pentru ca daca respectai orele de masa chiar nu aveai nevoie de mancare in rest

daca 7 feluri de fructe nu vi se par suficiente nu stiu ce sa spun (pepene, cirese, caise, piersici, kiwi, banane, portocale si compoturi de pere si prune)

[27.06.13 13:29:51]

@jenipirvu: Eu nu vroiam sa iau masa de pranz, deoarece din Sandy Beach plecam la Grifid Arabela din Nisipuri de aur si acolo stiam ce ma asteapta, dar am predt camera la ora 10 dimineata, vroiam sa beau o cafea aveam allinclusive pana la ora 12, mi-au taiat bratara la ora 10, de ce eu aveam allinclusive,

nu mi-a mai trebuit nici o cafea, ma scarbise atitudinea lor, abia asteptam sa plec de acolo si sa ajung la Grifid, hotel care respecta turistii, de la intrare m-au intampinat cu zambete, mi-au pus bratara de allinclusive la ora 11, m-au invitat la masa de pranz spunand ca sunt oaspetele lor de onoare, fiind a cincea oara la ei, mi-au dat cea mai buna camera cu vedere la mare desi eu platisem cu vedere laterala, fara nici o spaga.

Referitor la prosoape crede-ma stiam ca cele murdare se lasa jos am fost de 10 ori pana acum in Bulgaria, dar femeia de serviciu nu venea deloc, de doua ori i-am cerut eu hartie igenica.

La snack bar am fost de curiozitate, vroiam sa vad ce au acolo sa fac comparatie eu veneam de la Hotel Sol Luna bay, si da acolo aveau snack bar cu piza delicioasa, frigarui, salate, fructe.

La capitolul fructe nu mint aveau doar portocale vechi, chivi si banane, asta a fost tot.

jenipirvu
    [28.06.13 07:48:48]

@coco codruta: mi se pare foarte ciudat ca intr-o saptamana sa se schimbe atat de multe, nu te contrazic, insa la noi nu s-a intamplat asa ceva

[28.06.13 11:42:28]

@razvan_dir: Am avut camera superioara, cea care am postat-o, este superioara, diferenta cica consta in marimea camerei toate sunt renovate. Cea superioara cica este mai mare, sincer mie nu mi s-a parut, are un hol extrem de mic, dou persoane daca se afla in hol se lovesc una de cealalta. In nisipuri au camere mari (hotel Primasol sunrise), aici in Albena nu stiu ce sa zic, daca asa e cea superioara nu vreau sa ma gandesc cum e cea standard.

clau17
    [04.07.13 12:25:00]

@coco codruta: pozele postate de dvs sunt cu camera standard, camerele superior sunt mai mari, se poate vedea cum arata camera superior in galeria de imagini - foto by byly [inc. in 12.01.12] - amfostacolo.ro/user-foto. ... albena&hid=1042

[04.07.13 13:03:04]

@clau17: La receptie am spus de 3 ori ca avem camera dubla superioara, asta platisem, stiam ca cea superioara este mai mare, avea un pat dublu, unul de o persoana si o canapea, mie mi s-a parut ca nu avem loc sa trecem unul pe langa celalalt dar am zis ca asa sunt camerele in Albena.

Daca mi-au dat standard in loc de superioara desi le spusesem de 3 ori ma dezgusta, pacat oricum aveam o parere proasta despre receptionera care se intelesese cu valetii dandule lor cardul le-am spus ca nu vreau sa imi care bagajele ei au venit, am dat banii unuia iar nesimtitii au mai cerut pentru celalalt, am observat ca erau pe mana cu receptia.

Este pentru prima data cand platesc ceva si mi se da altceva, te rog posteaza-mi o poza cu camera dubla superioara.

Am mai spus si repet hotelul este ok, dar angajatii sunt nesimtitii fara suparare de la receptionere care timp de sase zile nu au salutat, la barmanii, nici nu mi-au spus ce contine allinclusive, am descoperit apa imbuteliata din barul receptiei dupa doua zile am vazut un afis pe o vitrina frigorifica., femeile de serviciu nu faceau cutat intr-o zi aveam 2 prosoape in loc de trei i-am explicat si dupa o cearta cu ea mi l-a adus si pe al treilea prosop.

Sunt multe de spus dar nu are rost multi nu crede-ti sper sa nu credeti cand le veti simti dumneavoastra.

jerrydan
    [14.01.14 22:44:38]

@coco codruta: Pana la urma ce ai facut au primit banii? si ai primit confirmarea de la ei? Ma intereseaza si pe mine ca si eu vreau sa achizitionez prin ei pentru august 2014.

7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):