ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2012

Nici nemulțumit, nici mulțumit

AUTORUL NU ar recomanda

Sejur aproape multumitor

Am plecat 2 familii cu 2 masini, sejur de 6 nopti, urmand ca la finalul primei zile, sa ne reunim cca 12 familii.

Momentele neplacute au inceput de cum am ajuns, constatand ca parcarea hotelului era ocupata in totalitate (se pare ca se putea rezerva loc online).

Am parcat in fata hotelului (din punctul asta de vedere, este bine ca nu se permite parcarea decat in locuri amenajate, astfel in fata hotelului era spatiu suficient pentru 3 masini sau un autocar), am descarcat si ne pregateam sa cautam parcare, dar securitatea hotelului a avut amabilitatea sa ne conduca (cu una din masinile noastre) spre o parcare platita situata la cca 500m de hotel. Acolo am negociat la 10 leva/zi, de la 15 cat cereau initial.

Am platit, am scos ce a mai ramas din bagaje si am plecat spre hotel, perpedes.

La hotel alt moment neplacut. Dat fiind ca am reusit sa ajungem destul de devreme, in jur de ora 12, a trebuit sa asteptam in hol pana la ora 14, cand se putea face cazarea. Deci, care cum putea, cu bagajele adunate in jur, asteptam sa ne vina randul.

La ora 14 fix a inceput cazarea, actiune care s-a desfasurat destul de bine, in 15 min intrand in posesia cheii si a bratarilor albastre.

Am fost placut surprinsi de camera, fiind un studio destul de incapatorla etajul 5, noi stand 3 adulti plus un copil sub 2 ani. Probleme majore nu am gasit, doar una dintre balamalele usii de la baie era slabita si a trebuit sa intervin cu sculele de voiaj din dotare pentru a se putea inchide, in rest ne-am declarat multumiti. Altii din grupul nostru ba au gasit miros de mucegai si au schimat camera, ba nu le functiona tv-ul, ba le curgea apa din tavanul baii. Noi ne-am considerat baftosi referitor la camera.

Aveam vedere la piscina, iar din balcon se vedea aleea parcarii. Intr-adevar, pe scaunul indepartat de usa de la balcon nu se putea ajunge decat escaladand sau mutand masa. N-a fost cazul, pentru ca nu s-a stat in balcon nici 5 minute (poate daca am fi avut alta priveliste...).

In prima zi functionau toate cele 3 lifturi, urmand ca in celelalte zile sa se strice pe rand unul dintre cele 2 lifturi principale, asftel durata de asteptare s-a dublat, mai ales in orele de varf, totul culminand cu coboratul carutului cu tot cu copil pe scari, dupa 15 min de asteptat la lift (masa de dimineata).

Complexul are 2 restaurante. Unul intre Metropol si Arcadia si celalalt in Chaika. La prima masa din sejur am intrat la cel din Metropol, dar am fost indrumati (intr-o aglo-bulgareasca) spre cel din Chaika, dupa ce ni s-au verificat bonurile, pe motiv ca stam la 4 stele si cel in care intrasem era de 3.

Ne-am mutat in celalalt restaurant, am reusit sa intram noi, dupa care urma alta familie din grupul nostru, cazata identic cu noi (aceleasi bonuri, aceeasi bratara), dar care n-au fost lasati sa intre si au fost indrumati spre restauratul mai "slab". Am intrebat de ce, tinand cont ca noi am intrat fiind in aceeasi categorie cu ei. Ni s-a spus ca am fost indrumati gresit, dar ca in ziua aceea ne lasa sa mancam acolo, dar de ziua urmatoare sa mancam la Metropol. Alte cateva minute pierdute, pe langa cele de la lift.

Masa am servit-o in fiecare zi numai la restaurantul din Chaika, chiar daca aleator ne mai spuneau, dupa verificarea tichetelor, cum ca nu am ajuns bine, dar dupa ce le aduceam aminte ca inainte mancasem tot acolo si ne-au lasat, intram fara probleme.

Mancarea era aproximativ aceeasi in fiecare zi, dar cumva puteam combina felurile astfel incat sa ne declaram aproape multumiti. Problemele apareau cand se terminau tacamurile sau/si farfuriile, momente in care se mai pierdeau cateva minute pana aduceau altele curate. Fructele se terminau relativ prea repede, legumele se observa sa sunt de zilele trecute iar bauturi se puteau lua ba maxim 3 de masa, ba nelimitat, in functie de cine servea la bar.

Plaja am facut-o 5 zile la piscina interioara, mare greseala dupa ce am vazut cat de bine se statea la plaja, problemele cu piscina fiind ca nu erau sezlonguri suficiente si era o adevarata vanatoare, se facea curent si vantul batea destul de tare, iar dupa pranz se facea umbra si ori iti schimbai locul, ori nu mai aveai soare.

Plaja pe malul marii a fost mult mai ok, am inchiriat 3 sezlonguri si o umbrela la 8 leva fiecare, copilul a avut cu ce se juca, soarele suficient, marea calda, barul aproape, deci am regretat ca nu am fost in fiecare zi la mare.

Snack bar-ul din hotel era destul de saracacios, gheata se punea in pahare cu mana, gustarea dintre mese consta intr-o bucatica de "pizza" adusa pe o tava la gramada si pusa la bar sa ia cine poate (se aducea iar dupa cateva zeci de minute). Seara se statea mai mult la bar, pentru ca terasa de afara de inchidea la 21, si lumea se aduna la bar, destul de mic, dealtfel. Bautura se servea in pahare de unica folosinta destul de mici, deci trebuia sa faci destul de multe drumuri pana luai la toata lumea sau daca iti era foarte sete.

In ultima zi, dupa masa de dimineata am inceput sa ne adunam bagajele spre receptie (inca functiona decat un lift dintre cele 2 principale), la ora 12 trebuind sa fim decazati. Am adus masinile din parcare, am tras in fata hotelului, am incarcat masinile si la ora 11.45 am parasit Sunny Beach.

Concluzii:

1. In mare, raportul calitate/pret ni s-a parut adecvat, tinand cont ca am platit cu cca 60 de eur/persoana, mai putin fata de preturile agentiilor romanesti, noi avand sejur printr-o agentie bulgareasca. Am fost in 2008 in Antalya si in 2009 in Kusadasi, diferentele sunt enorme, dar si pretul creste de cca 4-5 ori.

2. Serviciile sunt slabe, angajatii sunt in mare parte nepasatori, dar usurel te obisnuiesti si reusesti sa treci peste.

3. Aspectul exterior al complexului este ok, finisajele interioare sunt executate fara grija la detalii sau neangrijit, defectiunile reclamate nu sunt reparate sau constatate la timp, decat dupa indelungi rugaminti.

Trimis de alecul in 02.09.12 11:03:33
Validat / Publicat: 02.09.12 12:19:16
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1880 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alecul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 vedere panoramica de pe scara exterioara a hotelului Chaika din complex.

[02.09.12 12:02:15]

Foarte bune impresii de debut pe AmFostAcolo, multumim pentru articol, te asteptam si cu alte review-uri din vacantele tale trecute sau viitoare.

aleculAUTOR REVIEW
[02.09.12 20:16:25]

@webmaster10: Cu placere.

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):