ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: braila
ÎNSCRIS: 26.02.08
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 8 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Un Sejur Reusit

TIPĂREȘTE

M-am intors de curind de la PAPILLION ZEUGMA si pot spune ca e un resort foarte bun, cu servicii foarte bune dar ca orice resort are plusuri si minusuri

-As incepe cu MINUSURILE

- 1. personalul hotelului acorda o foarte mare atentie rusilor, care sunt intr-un nr. foarte mare iar comportamentul unora lasa ffff. mult de dorit

- 2. se practica ocuparea sezlongului cu prosopul. Daca veneai la piscina dupa ora 9 nu mai gaseai nici un sezlong liber (dar cereai unul si o umbrela la peronalul hotelului si iti aducea, de unde nu stiu dar nu stateai in picioare), ceea ce la ROYAL WINGS NU ERA ASA CEVA. Daca iti punei prosopul pe sezlong si nu erai prin preajma ti-l luau angajatii hotelului si te costa 5 e. Aici nici o treaba, am vazut seara ocupate scaune cu prosopul la amfiteatru asa ca...

-3. m-a surprins nr. foarte mare de romani si unii evident trebuia sa ajunga acolo ca sa-si dea in petic

-4. nu mi-a placut ca pina la ora 10 nu te serveau cu nimic la nici un bar, nici la piscina, nicaieri in resort, nici macar cu un suc sau un ceai, dupa ora 10 era ok

-5. inghetata cu program de la 14-16 doar 2 ore si acelea nepotrivite

-6. poate ar mai fi ceva de spus la capitolul minus dar in momentul de fata imi scapa

Ce mi-a placut (PLUSURI)

-1. camerele foarte mari utilate cu absolut tot ce trebuie pt. un hotel de 5* si aici ma refer la halate de baie, papuci, geanta pt plaja, sampoane etc.

-2. curatenie zilnica in camera unde se schimba prosoapele, lenjeriile de pe pat se copleteaza la baie cu sampoane, sapunuri si toate cele

-3. frigiderul umplut zilnic cu bere, cola, fanta, sprit, sucuri fara acid si apa minerala

-4. foarte multa verdeata in resort, piscinile foarte curate, foarte multa distractie la piscina dimineata cit si dupa amiaza

-5. se ajunge foarte repede de la piscina la plaja

-6. spectacolele foarte frumoase seara la amfiteatru, chiar deosebite, la capitolul asta pot spune ca este peste ROYAL WINGS

-7. LA CAPITOLUL MINCARE NU INTRU IN DETALIU DAR SPUN ATIT: DE FOARTE BUNA CALITATE fructele de mare nu lipseau de la nici o masa

-8. ce m-a surprins: bauturile premium de calitate erau la liber, aici pot mentiona atit: John Medley’s Bourbon, Chivas Regal de 12 ani, Cognac Martell si alte bauturi. Erau cu plata bauturile de la 18 ani vechime

Cineva era indignat ca berile si sucurile erau in pahare de plastic la piscina. Era si normal sa fie asa si aici nu are rost sa comentam. Era altceva daca era servit la restaurant sau la bar cu pahare de plastic

Ar mai fi multe de spus, daca aveti intrebari va stau la dispozitie.

Din punctul meu de vedere sejurul a fost unul reusit, am tot facut comparatie cu ROYAL WINGS si nu imi pare rau de alegerea facuta raportat si la calitate pret


[fb]
---
Trimis de sorin in 11.07.12 19:31:19
Validat / Publicat: 11.07.12 20:53:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Royal Wings
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2502 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sorin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

GabrielaG
[13.07.12 08:51:12]
»

Buna ziua domnule Sorin,

Va scriu in numele hotelului Papillon Zeugma. Dorim sa va multumim pentru review-ul dat si va asteptam din nou la hotelul nostru.

In legatura cu aspectele negative dorim sa va spunem ca sezlongurile nu se mai ocupa, avem angajati special pentru acest lucru care intre ora 9 si 11 stau in jurul piscinei si al plajei si ii indruma pe turisti spre locurile libere.

Dupa cum ati observant, intr-adevar avem un numar considerabil de romani in hotel si tocmai pentru acest lucru avem doi angajati de limba romana, unul la animatie si alt angajat la relatii cu publicul.

Tin sa va informez ca pana la ora 10 puteti gasi bauturi la barul din Lobby, care este deschis non-stop.

Inca o data va multumim pentru comentariu si ne bucuram ca ati avut o vacanta placuta si va asteptam din nou la hotelul nostru.

Numai bine.


NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
GabrielaG
Alte impresii din această RUBRICĂPapillon Zeugma Relaxury Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03324818611145 sec
    ecranul dvs: 1 x 1