ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.04.2012

Mai degrabă mulțumit
Către satisfăcător

Liniste si relaxare

M-am decis intr-un final sa postez si eu cateva impresii - de mine adunate prin hotelurile din Bulgaria - avand in vedere ca am tot fost in Bulgaria de prin 2007 - si nu numai in concedii - ci si in excapade de 1 Mai/rusalii/etc. Asa ca voi incepe cu acesta - avand informatiile si mai proaspete si hotelul care mi-a facut una din cele mai bune impresii.

Desi impresiile postate nu erau cele mai bune am hotarat sa algem acest hotel - prin prisma faptului ca nici pretului nu a fost ridicat - avand in vedere ca era un hotel de 5 stele si nu am fost dezamagiti. Am plecat impreuna cu inca 2 familii.

Am ajuns in jurul orei 15, am fost cazati imediat, am solicitat camere apropiate si asta am si primit, ne-au inmanat bratarile, apoi un baiat de la receptie ne-a insotit in camera cu caruciorul special pt bagaje bineinteles ca l-am "omenit" pentru efort. Hotelul este impartit in 2 aripi, cu diferente de nivel - adica etajul 1 din aripa cu receptia corespundea unui alt nivel in cealalta aripa asa ca ne-a luat cam o zi sa cunoasteam traseul corect catre sala de mese/piscina interioara/plaja. Am nimerit o camera la et 3 si din cate imi aduc aminte era ultimul nivel... Lifturi se regasesc in ambele aripi.

Camerele erau foarte mari, aveau si patul suplimentar pt copii, precum si o canapea cu fotoliu, mobilate cu gust si cu lucruri de calitate. Aveau un LCD cu o diagonala destul de mare, dar la care nu se prindeau pr romanesti (dar nici nu am incercat). Aerul conditionat a functionat ok. Baia avea atat dus cat si cada de baie - nu avea aparat pt uscat parul - dar puteai cere la receptie si il foloseai pe tot parcursul sejurului. Iar pe balcon aveam o masa cu 2 scaune precum si uscator de rufe. Pe hol si in camere se auzea muzica in surdina - functiona pana la 10 seara.

Curatenia s-a facut zilnic, prosoapele le schimbau de cateori era nevoie si lenjeria a fost schimbata o sg data. Prosoapele pt piscina - se platea la inceput ca un depozit/garantie - 10 eur stiu ca am platit eu pt 2 prosoape si le schimbai in fiecare zi - eu le schimbam dimineata de ex - iar la final mi-au fost returnati cei 10 eur. Personalul amabil si serviabil - cunoscator de lb straine.

Piscinele - una interioara si una exterioara foarete curate. Cea interioara - am fost o singura data - apa era foarte rece. Cea exterioara avea pe langa ea aprox 20 de sezlonguri - suficiente de altfel pt ca majoritatea turistilor prefera plaja. De obicei mai ramamneam la piscina dupa ce ne intorceam de la plaja. Plaja curata cu sezlonguri suficiente - se practica treaba cu prosopul pe sezlong pt ocupat. desi plaja nu este lipita de hotel - distanta e cam de 200 m - pe plaja se afla barul hotelului cu program incepand cu ora 10 si unde se serveau aceleasi produse ca si la barul din hotel sau cel de la piscina.

Hotelul are o camera pentru copii (dar nu am vazut niciodata copii pe acolo), iar deasupra restaurantului o alta camera cu cateva canapele, fotolii si masute unde mai ramneam seara. In perioada in care am fost noi (sfarsitul lunii iunie) hotelul nu era agloerat - asa ca am gasit in fiecare seara libere mese in aceasta camera - sunt in total 4 mese.

Parcul hotelului este frumos amenajat, curat, au si un loc de joaca cu tobogan si leagan. Parcarea este gratuita, pazita.

Mancarea a fost intotdeauna suficienta - nu foarte multe feluri - insa atunci cand se terminau - aduceau platouri pline.

Micul dejun - mezeluri, omleta, lactate, cereale, cafea (recomand cafeaua din holul hotelului si nu cea din restaurant) etc.

Pranz + cina - erau doua feluri de ciorbe si diverse mancaruri din carne de pui, peste, vita si cateodata porc, salate diverse, fructe, prajituri (astea din urma destul de ok, spre deosebire de ce am vazut prin alte restaurante - din cele foarte colorate dar fara gust).

In privinta distractiei - care din pacate lipseste la acest hotel - avand in vedere ca este un hotel destul de mic - seara mai canta o orchestra la restaurantul din parc (restaurant la care am luat masa a la carte gratuit o data in cadrul sejurului). Masa servita in acest restaurant (cea gratuita) a constat in 2 feluri de mancare - o salata si o friptura cu garnitura si apoi inghetata. Erau cate 2 tipuri de salate si 2 de fripturi si difereau de ceea ce mancai de obicei in restaurantul hotelului.

Pt plimbari recomand malul marii - statiunea in care se regaseste hotelul nu este una foarte populata (aici ma refer la turisti - mai sunt inca 3-4 hotelul prin prejur) - asa ca nu sunt alte modalitati de distractie.

Cam asta este ceea ce imi amintesc in acest moment - dar pt cei ce doresc detalii suplimetare - rog sa posteze reply. Eu personal recomand acest hotel - este un hotel linistit pt cei care vor sa se relaxeze si sa uite de agitatia cotidiana.

Trimis de didiana in 25.04.12 22:28:45
Validat / Publicat: 26.04.12 08:40:15
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Melia Grand Hermitage - Nisipurile de Aur, Elenite Park - Hotel Royal, Hotel Grifid Bolero - Nisipurile de aur, Marina Grand Beach - Nisipurile de aur, Sol Nessebar Mare - Nessebar, Hotel Oasis - Albena

VIZUALIZĂRI: 2339 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (didiana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Terasa restaurantului
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

[26.04.12 08:16:03]

@didiana: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

• Niciun abonat la acest review, încă...