ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.02.2008

Satisfăcător

AUTORUL NU ar recomanda

ARTICOL ARHIVAT

Imbat nu mai este ce-a fost probabil odata...

Am fost cu masina si am avut norocul sa nu luam radare pe drum. Am dormit pe drum la Gyuzeliali (sau asa ceva, langa Canakkale, cam 8 km pe dreapta), hotel Ozan 3 stele, piscina, frumos pe malul marii, e bine ca e in drum spre Kusadasi si poti sa vezi si Troia dimineatza. Canakkale mi s-a parut cam aglomerat asa ca am preferat sa trecem. Hotelul a costat 35 eur camera pe noapte. Am ajuns pe 4 in Kusadasi.

Aici a fost marea dezamagire. Rezervarea am facut-o pe net prin Otti Travel (agentie din turcia). Hotel IMBAT era de 5 stele AI pe site. Cand am ajuns acolo stupoare niste camere jalnice, murdarie foarte dezamagit. In 30 min dupa check in ne-a sunat tipa de la agentie sa ne intrebe cum ne simtim blabla, mai trebuia sa-i platim jumatate din bani :)ri

A aparut pe la hotel, i-am spus ca astea nu erau conditii de 5 stele si ca ar trebui sa faca ceva. I-am aratat camera pe care am primit-o murdara, mobila julita si veke, usile julite, rugina in baie pe la tevi etc. A mers si a vorbit la receptie si a spus ca in 2 zile ne schimba camerele. Tot timpul am trait cu impresia ca sunt la 5 stele.

A doua zi dimineatza in piscina am auzit un grup de romani vorbind de hotel ca are 4 stele. Am innebunit. Am mers la receptie unde nu erau afisate stelele, au spus ca a avut 5 stele si a fost retrogradat la 4 si ca agentia ar fi trebuit sa ne anunte. Intre timp dupa ce facusem ceva valuri s-a rezolvat si cu camerele, am primit 2 camere in block 7 (cel mai nou din complex) . Intradevar mi s-a mai luminat un pik fata, camera mare, noua, etajul 4 vedere direct spre mare, mult mai spatioasa, mobilier nou, mocheta nepatata, tevi neruginite etc. Piscina hotelului ok.

Am fost deranjat de faptul ca am platit ceva si am primit altceva. Inclusiv tipa de la agentie facea pe proasta cu mine si nu stia ca hotelul are 4 stele.

Restaurantul era jalnik, mancare proasta, multa mizerie tacamurile erau lipicioase, cuptorul cu microunde (il foloseam in fiecare dimineatza sa-mi incalzesc fulgii cu lapte, avea mancare pe pereti de cu o zi sau doua inainte, am urmarit eu o rosie doua zile la rand) pana i-am spus sefului de sala sa-l mai spele), cozi interminabile in zonele unde se faceau gratare. Restul a fost ok. Plaja mica iar peste tot trebuia sa te trezesti cam la 7 dimineatza sa-ti poti prinde loc la plaja.

Sa nu ma intelegeti ca nu sunt fitzos, dar in momentul in care platesti 5 stele, ma rog 4, ai totusi niste asteptari ca altfel mergean la 2 si eram impacat ca asta am platit. De asemenea sa nu credeti ca totul a fost rau, m-am simtit foarte bine in turcia. Problemele mele au fost cu stelele la care nu m-am asteptat, cu cazarea care am rezolvat-o si cu masa unde s-ar putea sa fiu subiectiv, dar nene daca intr-un restaurant nu e curat si ordine in fata mi se face rau sa ma gandesc cum e in spate.

Am ales Kusadasi pentru AdaLand, prietena mea era a treia oara in concediu aici. Anul viitor o sa aleg Marmaris sau Antalia for sure.

Outleturi pentru shopping gasiti la Soke, cam 25 km de kusadasi, sunt cam 4 la distanta de 500 m - 1 km intre ele. Super reduceri la Lee pe cine intereseaza.

La intoarcere am plecat dimineatza dupa micul dejun si nu am mai innoptat la Canakkale ci am mers mai departe si am dormit la Kesan (cam 100 km inainte de Edirne), e o intersectie mare cu BurgerKing si niste outleturi. Hotelul se nemeste luna parc, camera de 4 pers (gen apartament spuneau ei). Curat si ieftin 60 eur/noapte - 4 pers.

Gpsul a mers ok pe Bulgaria si superbine pe Turcia. Aveam inclusiv hotelul la care am stat in POI.

## end review sc

Trimis de vio23* in 15.02.08 10:03:15

VIZUALIZĂRI: 1770 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vio23*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    P01 [fără descriere]
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

• Niciun abonat la acest review, încă...