ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.11.2011

Satisfăcător

la PMM* = 45 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Un hotel care isi merita fiecare banut

Trebuie sa recunosc ca nu am mai scris nimic, de ceva timp dar iata ca mi-a venit randul :).

Acu' vreo luna ne-am hotarat sa petrecem un week end la Belgrad (despre impresii am sa va povestesc intr-un alt rewiev). Zis si facut... am dat, eu ("experta") cate o geana pe aici dar nu am prea gasit mare lucru, legat de cazarea in Belgrad (un motiv in plus sa scriu acest review), asa ca am luat-o spre booking. Am inceput eu sa pun in balanta toti factorii (situare, pret, parcare, faciliati) si datorita "ochiometrului" meu "foarte bine" dezvoltat, m-am hotarat pentru acest hotel, aflat cam la 2 km de centru la adresa Bulevar Vojvode Misica 24. L-am ales si pentru motivul ca avea parcare, iar cele din centru nu aveau parcare proprie si nu imi placea ideea de a-ti lasa masina te miri pe unde. Cand am facut rezervarea, m-am mirat, de pretul relativ avantajos, avand in vedere ca sunt 4 stele. Ma tot framantam, oare ce o fi... citind impresile celorlalti utilizatori, mi-a sarit in ochi faptul ca mojoritatea suneau ca e foarte greu de gasit, chiar si cu gps. Ma gandeam... eh... nu stiti voi sa-l folositi si, ce o fi o fi...

Bun... si vine ziua cea mare... ajungem in Belgrad si am preferat mai intai sa ne cazam iar apoi sa ne apucam de vizitat. Gps-ul nu ne facea probleme, ne duce pana in apropierea hotelului, il vedem chiar, problema este totusi ca nu putem ajunge la el... Chiar langa hotel, se construieste un pod suspendat, iar intreaga zona e practic inchisa. Vorbind si limba am reusit, cumva sa ajungem sub pot si trecand printr-un santier am ajuns aproape la destinatie. Aceeasi problema..... vad hotelul, dar nu il pot atinge... hmmmm... e o intrare dar printr-o cazarma militara unde scrie accesul interzis. Fiind familiarizata cu temperametul sarbilor... ma intreb ce sa fac... hai ca imi iau inima in dinti si intreb portarul... foarte amabil, imi spune ca doar pe acolo se poate intra, imi ridica bariera, iar noi fericiti ne putem caza.

Hotelul este absolut superb. Isi merita chiar foecare colt al fiecarei stelute. Totul este foarte curat, camerel dispun de tot ce te poti astepta la 4 stele. Pot spune ca demult nu am dormit atat de bine, salteaua a fost divina... parca pluteam...

A doua zi, am luat micul dejun (care era inclus in pret) la restaurantul hotelului. Acesta curpindea tot ce ti-ai putut dori.

Ah, era sa uit sa va povestesc peripetia nostra (care bineinteles trebuia sa fie prezenta, ca nu cumva sa ne uitam vizita la Belgrad). Am fost la un concert si am stat pana pe la ora 1. Dupa concert ne-am indreptat linistiti spre hotel cu gandul doar la patul acela confortabil. O luam pe acelasi drum pe care ajunsesem si dupa amiaza, si surpriza... singura cale de acces... inchisa... doar bariere, iar intre bariere, o linie de tren. Prietenului meu ii venise ideea de a ridica barierele manual iar eu sa trec cu masina pe sub, idee refuzata de mine categoric. Bun, incercam sa ne calmam si gasim o alta cale de acces. Ne invartim prin toata zona. Acelasi scenariu se repeta de vreo 6 ori, in decursul a unei ore si ceva... Deja amandoi deveniseram nelinistiti. Mereu ne intorceam in punctul din care am plecat. Culmea e ca vedeam in tot acest timp hotelul. Ultimul nostru gand era ca lasam masina acolo langa santier si o luam la pas pana la hotel... dar gandul asta parca nu imi suradea atat de mult. Intr-un final, neavand alta solutie ma invoiesc si eu si cobor. In momentul acela zaresc o ghereta langa bariera din care iese cineva. Il intreb daca nu cumva stei o alta cale de acces... nu imi rapsunde nimic, ci doar ridica electronic barierele. Imi venea sa il pup, nu alta... Fericiti si obositi ajungem la hotel si direct la somn. Dimineata i-am intrebat si pe cei de la receptie si ei mi-au confirmat ca aceea este singura cale de acces.

Deci, de recomandat as face-o. Este un hotel frumos, cu un personal extrem de amabil, dezavantajul este insa treaba cu accesul. Cred ca aceasta problema se va remedia in maxim 6 luni deoarece podul e pe terminate si accesul se va putea face prin intermediul acestuia. Asa ca va sfatuiesc sa mai asteptati putin!

Trimis de sandrutza21 in 30.11.11 00:18:56
Validat / Publicat: 30.11.11 06:27:34
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SERBIA.

VIZUALIZĂRI: 2305 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sandrutza21); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Exteriorul hotelului
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 21 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 EUR pe cameră

narcisa
    [18.02.12 21:49:38]

Concertul a fost in Belgrad Arena?

Multumesc frumos

[17.01.15 11:58:46]

@sandrutza21 - Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):