ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2011
2 AD. + 2 COPII -- v: 9-13

Sub orice critică

Ne-am intors.

Asa cum si altii au dorit sa scrie parerile lor pt a-i ajuta pe cei care vor sa mearga la acest hotel, voi incerca sa-mi impartasesc si eu impresiile despre acesta.

Drumul nu greu, doar ca sunt foarte multe restrictii de viteza iar politistii bulgari stau cu radarele la mica ciupeala.

Am ajuns in jur de ora 11.30 si ne-am cazat pe la ora 13.30. Receptia se afla la etajul 6. Am platit parcarea de cum am facut check in, 10 leva/zi. Parcarea nu este foarte mare dar am avut loc ambele masini din prima. Un lucru bun a fost ca nu ne-au pus bratari la mana deci am putut intra in restaurant sa ne racorim si cei mici sa manance ceva. Camerele Foarte Mari si Foarte Curate. Nu pot spune de cate ori se facea curatenie in camera, dar pot spune ca tot timpul era curat. Prosoapele nu le-am folsit asa ca... (copii imi spun ca se schimbau in fiecare zi).

MANCAREA - este buna, pe toate gusturile, dar prajiturle acelasi gust dar alte forme. Restaurantul este incapator tinanad cont ca au si terasa exterioara.

PISCINA - se afla la etajul 3, nu foarte mare iar cea pt copii era si la 0.55m si 1.30m. Piscina interioara se afla la et. 4 foarte mare, dar pacat ca nu era incalzita, deoarece era un curent foarte mare datorita usilor pe care le lasau deschise. Sezlongurile suficiente, nu am avut probleme.

ANIMATIE- ei bine aici lasa de dorit. Foarte Proasta! In primul rand tot programul lor este in limba germana. Afara ploua si cu toate ca nu-i asculta nimeni ei erau acolo si incercau sa animeze lumea care statea la adapost de ploaie. (ca un lucru hilar, am cerut darts-ul si ne-au spus ca nu este in program dar putem juca a doua zi). Animatia este ca si inexistenta la piscina in comparatie cu alte

hoteluri. Nu exista polo, volei etc. jocuri pe care anul acesta le-am dus dorul.

BAUTURI - berea... doar culoare in rest apa chioara, tariile sunt ok, sucurile la fel. Inghetata se afla la discretie.

PLAJA - la o distanta de 5 min, se coboara 100 scari (numarate de copii) curata si bine ingrijita, apa foarte curata. In drum spre plaja o sa gasiti o piscina cu topogoane pt copii unde cei cazati la GB au reducere (22 leva, 2 sezlonguri + umbrela). O zi pentru copii costa 22 leva si pot beneficia de tot ce este acolo.

Ca o ultima impresie, se poate scimba si lei la vama bulgara 1 leva = 0,48 lei. Vignieta am cumparat-o pt 2 saptamani deoarece am stat 8 zile si valabilitatea este doar pt 7 zile.

Sper ca v-am putut fi de ajutor cu impresiile mele, iar daca am uitat ceva... puteti sa ma contactati.

Concediu placut.

Trimis de sniperm007 in 12.07.11 14:23:58
Validat / Publicat: 12.07.11 14:55:15
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 3091 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sniperm007); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 [fără descriere]
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

dranoel
    [13.07.11 08:45:22]

Stimabile, ma bucur ca ati avut un concediu reusit la acest hotel, unde voi fi si eu peste o saptamana.

Sunt cam nedumerit de afirmatia d-vs (Un lucru bun a fost ca nu ne-au pus bratari la mana deci am putut intra in restaurant sa ne racorim si cei mici sa manance ceva.) Am reprodus afirmatia d-vs.

Sa inteleg ca nu ati avut all inclusive sau demipensiune? Sau daca ati fi avut bratari nu mai puteati sa intrati in restaurant? . Sau nu se mai pun bratari la acest hotel?

Daca ati avea amabilitatea sa-mi raspundeti sau sa ma lamuriti... Va multumesc.

nelu73
    [13.07.11 12:35:25]

eu m-am intors in 09 07 11 de aici a fost super la ce s-a referit la bratari cred ca avrut sa spuna ca de si intrarea era de la 14 sa putut intra la masa inainte de 14 asa am facut si eu si nu a fost nici o problema.

sniperm007AUTOR REVIEW
    [14.07.11 10:13:55]

[@dranoel ]: Am vrut sa spun ca nu se pun bratari la mana ca la alte hoteluri. Am avut all inclusive.

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):