ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Cel mult 4 margarete

TIPĂREȘTE

Fratilor... sunteti naivi... nu ati mai fost plecati din tara... habar nu aveti ce ar trebui sa primiti de la un hotel cu rang de 4 stele,

Am fost si eu la SLAVEY in per. 01-08.07, perioada in care s-au spart camerele si s-au furat de la romani, s-a facut plingere, au venit politistii bulgari si au facut cercetare la fata locului... ii cunosc personal pe pagubiti... oamenii astia au dreptate, bauturi si mincare de 2 lei, pentru parcarea din fata si eu am dat spaga, bulgarii ne-au tratat cu multa indiferenta cu toate ca... hotelul era ocupat 85% de romani.

Camerele erau spatioase bine utilate dar cameristele uitau sa faca curatenie.

Daca aveai copilul bolnav in camera, nu putei sa-i duci mancare, la usa restaurantului statea o cucoana care nu-ti permitea sa iei mincare.

Este adevarat, la ora 22 ne-au stins lumina in barul hotelului pentru ca se terminase programul.

Sunt uimit sa constat ca multi romani nu stiu ce conditii ar trebuii sa aiba la un hotel de categoria 4 stele.

Am fost in gasca, 13 familii, oameni care pot confirma ceea ce spun. Am sa-l rog pe unul dintre pagubiti sa va scrie aici....Cu indulgenta Hotel SLAVEY ARE CEL MULT 4 MARGARETE.


[fb]
---
Trimis de staud nic in 11.07.11 22:47:21
Validat / Publicat: 12.07.11 02:22:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nessebar, Albena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2294 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (staud nic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

Admin
[12.07.11 02:21:59]
»

Titlul a fost schimbat pentru ca inducea flame, ofensand (aiurea as zice) o categorie destul de larga de oameni -- cei care s-au intors multumiti de la acest hotel.

la randul lor, sunt sigur ca ei ti-ar putea argumenta ca 'naiv este cel care compara 4 stele dintr-o alta tara cu stelele din Romania / Europa fara sa compare si preturile. Si ca pare greu de crezut ca ar putea fi cineva atat de naiv incat sa-si imagineze ca poate sta la un hotel de 4 stele *adevarate* cu 2500 de lei cazare + masa pentru 4 persoane, timp de 7 zile. etc samd.

--

Nu in ultimul rand, personal sunt uimit ca mai sunt in continuare oameni care se plang cu atata nonsalanat (ca sa nu folosesc alti termeni) de faptul ca au fost "faultati" in incercarile lor de a nerespecta programul de functionare sau regulile instituite de un hotel sau altul. Vezi stingerea luminii pentru ca unii mai grosi de obraz nu vroiau sa plece la terminarea programului sau 'scoaterea' mancarii din restaurant, folosind tot felul de pretexte.

Cazuri foarte potrivite pentru sectiunea 'Politia bunului simt in vacanta' pe AmFostAcolo.ro, in opinia mea.

silviana84
[14.07.11 16:05:17]
»

Nu imi explic de ce doar Dvs ati fost nemultumit de hotel. am auzit atatea parari de bine...

dana83
[14.07.11 17:31:53]
»

E prima data cand comentez un review pentru ca mi s-a parut ingrozitor...

Total de acord cu ce a scris Admin. nu te poti astepta sa ai conditii ca la Ritz unde pretul unei nopti este cat tot sejurul de o saptamana la acest hotel si majoritatea din Bulgaria.

Am fost si in alte tari la AI si nicaieri nu este permis iesitul din restaurant cu farfuria cu mancare. Sunt convinsa ca daca ati fi explicat ca aveti un copil ce nu poate iesi din camera s-ar fi rezolvat. Ce ar fi fost ca sute de turisti sa umble cu farfuriile cu mancare prin hotel? !!

Cat despre barul din hotel sunt convinsa ca nu se inchidea la orele 22. Poate cel de AI care desigur trebuie sa aiba un program. 11-23 este un program rezonabil.

Oricum i se pare deplasat sa lasi un review negativ pentru ca te astepti sa fie ca in Maldive unde cu banii astia platesti poate transferul aeroport-hotel

Slavey este un hotel cu raportul pret calitate excelent, unde poti petrece cateva zile placute fara probleme!

madisv
[14.07.11 18:41:23]
»

Total de acord sunt si eu cu adminul si cu dana83.

Imi permit sa fac o observatie care nu tine de natura sejurului petrecut de turisti cu pareri pro si contra, ci de limbajul aproape trivial al "naivului" cu pretentii de 4 stele la pretul platit. Prin ceea ce a "exprimat" in randurile sale folosind evident un limbaj de MIRC care nici decum nu se potriveste varstei mentionate (40-50), cu greu intrezaresc o scanteie de bun simt si mai ales de adevar. Pai daca domnul e atat de umblat peste mari si tari ar fi trebuit sa stie ca nu fugi cu mancarea in camera, ca trebuie respectat programul si ca nu exista termen de comparatie intre stelele hotelurilor din Romania si stelele hotelurilor din afara. Furturile nu sunt all inclusive si sunt de competenta politiei nu a personalului din hotel. Mi s-a intamplat si mie si nu m-am suparat ca vacarul pe sat (pe hotel, in cazul de fata). Intamplarile nefericite nu pot fi folosite in detrimentul imaginii unei institutii. Serviciile oferite fac subiectul acestui website, nu frustrarile personale ale fiecarui individ ofuscat ca i s-a inchis robinetul prea devreme pentru el, in ciuda programului afisat si care trebuie respectat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
dana83, madisv, silviana84
Alte impresii din această RUBRICĂSlavey Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.0480890274048 sec
    ecranul dvs: 1 x 1