ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.04.2009
    STATUS: UCENIC
    APR-2009

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

Un sejur reusit printre romani... la Duni

Dupa ce am facut greseala sa alegem varianta de dus prin Constanta si Vama Veche … deci dupa aproape 600 de km de la plecarea din Bucuresti (asta fara exagerare dar luand in calcul si zona ocolitoare de la Burgas unde drumul este in lucru) pot spune ca in momentul in care am vazut hotelul a fost o adevarata incantare si o usurare pentru toti cei din grup.

Asa cum ne asteptam dupa reclama care i s-a facut pe net si pe forumuri in general, resortul era full cand am ajuns noi (in data 18 pe la ora 5 dupa amiaza) si asa cum urma sa constatam ulterior era ocupat in proportie de peste 90% de romani (daca as fi mai subiectiv as spune si 100% caci peste tot se auzea doar limba romana… probabil cei de alte natii, daca au fost, s-au speriat rau de tot si au stat bine ascunsi crezand ca e fie o invazie a romanilor fie au gresit locatia si au ajuns in Romania). Datorita gradului mare de ocupare de la Royal Palace am fost nevoiti sa parcam masinile la Hotel Pelican aflat la cateva sute de metri distanta (parcare pazita), de unde am fost preluati cu tot cu bagaje de un microbuz si adusi in fata hotelului unde aveam cazare.

Camerele pe care le-am primit (aveam platite 2+1locuri) au fost de fapt niste apartamente foarte spatioase cu dormitor cu pat dublu, TV, dulap si acces direct la baie cu cada, si un living cu canapea extensibila cu acces la un wc de serviciu, TV, mini frigider umplut cu sucuri diverse si cu iesire spre balcon. Un bonus celor de la receptie de la mine ca, desi nu platisem camera “seaview” apartamentul pe care l-am primit avea pe o latura vedere spre piscinele interioare iar pe cealalta latura (cea cu balconul) o vedere directa spre mare si golf… si asta fara nici un “efort” financiar suplimentar.

In ce priveste mancarea si bautura, ca sa fac o comparatie pentru cine a fost la un resort similar de 5 stele in Antalya, Belek, nivelul, diversitatea si calitatea celor de aici este sub cea de la turci. Nu ca n-ar fi buna si n-ai avea ce sa mananci, dar nu este aceeasi opulenta si diversitate de feluri. In plus, fiind “all inclusive” si nu “ultra” daca te “fura” somnul pe la pranz si treceai de ora 3 ramaneai cu stomacul gol pana pe la 7 cand incepea cina. Probabil in plin sezon mai exista snack baruri dar acum noi nu le-am vazut. Bauturile fara plata sunt toate bulgaresti iar vinul (desi au fost mai multe sortimente, dulci, seci, rosii, albe) a fost destul de slab calitativ. Berea la butoi a fost ok, lichiorurile slabe, sucurile de asemenea slabe… cu multe chimicale. La micul dejun s-a servit, pe langa ceai, cafea lapte si suc natural de portocale, dar care se termina cam repede. Dulciurile (prajiturile, torturile) nu erau nici ele prea gustoase si nici nu prea aveai de unde alege. Repet insa, ca fac o comparatie cu alte doua resorturi similare de la turci. Pe mine personal nu m-au deranjat diferentele si trebuie sa fii destul de cusurgiu ca in banii platiti (jumatate din tariful de la turci) sa ridici foarte multe pretentii.

In fiecare seara au fost spectacole de divertisment iar duminica seara (pe 19) au fost focuri de artificii si party langa piscina mare de la Marina Beach.

Pe timpul zilei animatorii au organizat diverse concursuri si am avut la dispozitie diverse articole sportive (mingi de volei si polo, palete de tenis) pentru distractie. Piscina interioara a fost deschisa dar cu program dimineata si dupa amiaza.

Trimis de michelangelo* in 24.04.09 16:17:49

VIZUALIZĂRI: 8319 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (michelangelo*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    P01 [fără descriere]
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

EDUARD1
    [24.04.09 23:29:21]

Salut michelangelo! Nu ai cum sa compari Bulgaria cu Turcia nici in cele mai frumoase visuri! Dar eu cred ca pentru banii platiti (aproape 200 euro de familie, 3 nopti, 4zile) nu cred ca ar trebui sa comentam ceva! Cred ca s-au strofocat destul de mult sa ne fie bine la toti!

Sincer imi pare rau ca anul asta a fost asa aglomerat, anul trecut au fost cam 150 de persoane, iar anul asta peste 1200 de romani in cele doua resorturi Marina Palace si Marina Beach. Dar una peste alta, eu zic ca a fost prea bine, avand in vedere ca a fost si vremea buna! Cat despre vinuri sa zicem mersi ca au fost imbuteliate si nu la butoias cum se gasesc in toate resorturile din Bulgaria!

Oricum Duni cred ca este cea mai buna alegere din Bulgaria in acest moment!

Iar cu drumul ai gresit total, Bucuresti-Duni doar 360 km prin Ruse-Shumen-Ajtos-Burgas, drumul chiar bun si peisaje frumoase!

ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [25.04.09 05:47:08]

Pentru Eduard1 : Imi pare bine ca au fost asa multi romani pentru ca acestia care au fost vor aduce la vara mult mai multi prieteni in caz ca le-a placut , si deci hotelierii romani jepcari si pusi pe facut bani vor ramane fara anumiti clienti.Fitzosii se vor duce in continuare la mamaia cu masinile lor de colectie dar ne putem lipsi de ei.

Despre drum : e greu sa inveti romanul sa ia o harta in mana , sa faca o ruta pe viamichelin sau sa nu mearga in coloana si sa faca 10 ore pe un drum de 360 de km.

Oricum sper sa apara din ce in ce mai multe resorturi ca acesta in care un om obisnuit sa se simta bine sa nu fie jecmanit pe fata , si sa aibe un concediu reusit dupa un an de munca .

Multumesc pentru descrieri si va rog nu mai comparati turcia cu tenerife cu bulgaria si altele , comparati oricare din aceste destinatii cu Romania .

michelangelo*AUTOR REVIEW
    [25.04.09 16:24:04]

Salut Eduard1, traseul ni l-am ales special la dus prin Vama Veche pentru a vizita Balchik-ul, Sunny Beach -ul si eventual Nessebar-ul in functie de timp. Vroiam sa-mi fac o idee despre litoralul bulgaresc unde nu ajunsesem niciodata. Cand ne-am intors am urmat in mod firesc "ipotenuza' triunghiului Bucuresti-Constanta-Duni pe traseul sugerat de tine si am ajuns mult mai repede. Oricum cu exceptia unor zone in lucru intre Ajtos si Shumen parca, drumul a fost excelent. Din pacate zona in lucru era nesemnalizata iar gaurile din carosabil pregatite pt asfaltare ne-au luat putin prin surprindere.

In ce priveste resortul din Duni cred ca este o foarte buna alegere ca alternativa pentru Turcia iar acele "minusuri" subliniate de mine cred ca sunt pe deplin compensate de economia la pret (asta evident pe cine intereseaza acest aspect).

... si e bine de retinut problema cu vinul de la alte hoteluri ... o sa ma documentez mai atent inaintea viitoarei deplasari

[28.05.09 15:46:11]

Salutare

Suntem o familie cu 2 copii din Bucuresti

Sa fim seriosi .... e cel mai bun loc din Bulgaria pentru ati petrece un concediu sau acele zile de paste , 1 mai sau efectiv un sfarsit de saptamana pe care oricum il mai faci pe parcursul anului in Romania pe litoral la preturi f bune. Noi am facut 5 ore lejer ( Bucuresti - Ruse - Bourgas ).

Noi am fost de paste anul asta si am ramas incantati . Avem experienta din ultimii 5 ani la hoteluri de 5 stele in Turcia si Grecia si putem face comparatii dar la banii astia si in comparatie cu restul Bulgariei este super ok .Vom revenii aici in 25 august pentru 7 zile.

In 16 iunie plecam in Turcia - Antalya hotel Royal Dragon unde stim ca este super superb dar diferenta va fi de acceptat.

Pentru cei ce vor sa mearga aici - nu veti fi dezamagiti la banii pe care ii dati . In Romania va fi asa ceva peste 20 ani probabil.

mary81a
    [11.06.09 20:28:39]

Cum e cu parcarea pentru masina? Trebuie sa-mi fac griji daca merg acolo ca se fura masini, sau daca e o masina din 2001 nu am de ce sa-mi fac griji. Parcarea trebuie platita? Cat e taxa de pod? Sau mai sunt si alte taxe? Am bilet de pentru 2 - 9. 07. 09 cu all inclusive la Marina Beach

Astept raspuns

Mersi

EDUARD1
    [11.06.09 21:35:15]

pt. mary81a! nu ai de ce sa-ti faci griji cu masina! resortul este pazit non stop, pazinicii sunt inarmati, iar la intrari, ca sunt mai multe, te legitimeaza! referitor la masina poti sa mergi si cu cea din 2009 ca nu ai probleme aici! la alte hoteluri din alte statiuni nu garantez! parcarea nu se plateste! Marina Beach este la fel de bun ca si Royal Marina, cu doar putine diferente! Eu agreez mai mult resortul la care mergi tu deoarece au un bar si o terasa exterioara mai atragatoare! concediu placut!

mary81a
    [13.06.09 13:22:12]

pentru eduard1!

mersi mult, m-am mai linistit

sper sa fie frumos

concediu placut tuturor

demetra
    [18.06.09 07:47:41]

O sa fie frumos Mary si noi mergem in aceeasi perioada tot la Marina Beach.

Intrebare: au internet acolo?

[13.08.09 08:26:46]

Pentru EDUARD1:

Am inteles ca ai fost pe ruta Shumen-Ajitos. Vreau sa stiu daca drumul este bun pentru ca am stat de vorba cu cineva si mi-a spus ca acel drum este judetean si ca este foarte prost.

Merci.

[13.08.09 09:32:23]

Salut... pot sa-ti spun si eu ca de la Shumen la Ajitos drumul a fost reparet (plombat) acum aproximativ 45 zile si este acceptabil fata de cum era in trecut. Eu am fost la Istanbul pe acea ruta si totul a fost ok.

Ca si recomandare suplimentara as vrea sa-ti recomand sa nu intri prin Ajitos. De la Shumen dupa ce treci muntii, mai mergi si la un moment dat ajungi perpenticular pe drumul ce te duce la Ajitos (este acolo un Peco si un post de politie cum erau odata si la noi) si ai indicator la stanga spre Bourgas si Ajitos. Aici fa dreapta intri in prima localitate dupa 2 km si dupa ce iesi ai indicator spre Bourgas. Aici ai autostrada 40-45km pana in Bourgas - ai 5 km in plus, dar mergi mult mai bine fara sa mai intri prin vreo 3-4 localitati si eviti si un radar care e mai tot timpul in zona Ajitos.

Drum bun

[13.08.09 14:36:49]

Salut.

Merci mult pentru informatii. Eu ma gandeam sa o iau pe varianta Ruse-Shumen-Varna-Burgas-Sozopol-Duni, ptr ca nu voiam sa risc, dar dupa ce mi-ai dat aceasta indicatie merg pe "mana" ta.

Merci mult pentru informatii si iti doresc toate cele bune!

[13.08.09 14:45:21]

Pentru aditt:

Am uitat sa te intreb, cum a fost sejurul la Duni?

Eu o sa plec pe 24 august la hotel Pelican. Imi poti da alte informatii in plus fata de ce s-a scris pe aici? Referitor la drum, mai ai vreo recomandare? Vad ca ai experienta pe aceasta ruta.....

Merci frumos.

[13.08.09 14:58:19]

Pentru aditt:

Ma tot uit pe harta si te rog sa-mi spui daca aleg varianta corecta:

Ruse-Razgrad-Shumen(pe E70)-Smyadovo-Karnobat (pe 73)-intru pe A4 (care presupun ca este autostrada de care mi-ai spus)-Burgas-Sozopol-Duni.

Este corect?

Merci inca o data.

[15.08.09 10:31:02]

Scuze... am fost plecat un pic din Bucuresti.

Da, ruta este corecta. Ai observat ca atunci cand iesi in E773 trebuie sa faci dreapta sa intri in Karnobat si apoi intri pe autostrada.

Din Bucuresti am facut 5 ore si 30 minute, depinde daca prinzi ceva aglomeratie la trecerea in Bulgaria ca unii vamesi tot niste dobitoci au ramas.

Sa platesti rovinieta de 5 euro pentru 7 zile in vama la Bulgari (ar fi bine sa ai exact banii pregatiti, ca altfel ori nu iti da restul cat trebuie, ori te trimite la urmatorul peco dar aici nu poti platii decat leva...) si sa iei chitanta si abtipildul - ca excrocii ca sa faca o spaga... da chitanta unuia si abtipildul altuia. Apropo abtipildul trebuie lipit pe parbriz ca altfel iei amenda... in caz ca ai ghinion si te opreste politia... Sper sa nu... dar ar trebui sa mai ai pregatiti si de 10 euro (e mai subtire ca la noi in caz de ceva radar sau depasiri).

La Duni cred ca este cel mai bun loc din Bulgaria. Eu am fost incantat, de paste, anul acesta. Si eu vin pe 30 august si stau la Marina Royal 7 nopti.

Depinde si unde ai mai fost... ca poti face comparatii.

Anul asta am fost si in Antalya la un hotel superb de 5 stele... dar la diferenta de pret si mai ales pentru distanta relativ mica pana in Romania cred ca este o alternativa Ok.

Au fost niste prieteni ai mei la Pelican acum 3 saptamani si au fost foarte incantati in comparatie cu ce e in Romania (ca ei nu au mai fost pe afara).

Mancarea e super ok, camerele ok.

Sunt sigur ca nu vei regreta.

Sper sa tina si timpul cu noi...

Toate cele bune

[17.08.09 12:28:22]

Merci frumos pentru tot.

Eu stau pana pe 02.09.2009. Daca vrei sa ne cunoastem intreaba la receptie de fam. David.

O zi excelenta.

gabidana*
    [20.08.09 14:36:28]

Salut Bengoss !

Si noi o sa plecam pe 24 august spre Duni.

Te intereseaza sa facem drumul impreuna, asa ar fi doua masini si poate ne-am mai consulta pe drum, ca sa nu gresim traseul ?

Noi (eu, sotia si copilul) intentionam sa plecam din Bucuresti pe la 06 dimineata, astfel incat sa ajungem acolo pe la 12:30-13:00.

O sa stam pana pe 01.09.09.

vio_andu_gaby
    [17.01.10 12:55:40]

salut vreau sa-i intreb si eu pe cei care au fost la royal palace daca se merita diferenta de pret pentru un sejur de 7 nopti la duni care m-ar costa undeva la 26 milioane, iar la albena sau nisipuri undeva la 15-20 milioane? mentionez ca am un copil de 6 ani si unul de 15. multumesc

ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [17.01.10 13:01:50]

Duni merita absolut cu ochii inchisi , orice statiune din nordul Varnei iti ofera numai hoteluri comuniste cu mici exceptii si preturi mai mari la orice iar conditiile si serviciile mult sub , daca poti face rost de banii astia nu ezita si ia Duni. Albena e aproape ca in romania , gasesti si la noi hoteluri ca in albena , cautam aici pe site si gasim , insa ca la Duni nu vom avea hoteluri nici peste 20 de ani.

vio_andu_gaby
    [17.01.10 13:05:51]

multumesc mult pentru raspuns

catalinsiatit
    [11.02.10 15:16:04]

Salut!

Am fi interesati sa mergem si noi de 1 mai 2010 acolo la Duni, am o experienta de 3 ani cu Bulgaria, Nisipuri de 2 ori, sunny 1 data si Nesebar 1 data, dar aici nu am fost si am vazut toate comentariile de pe amfostacolo. ro si mi-au placut. O sa mergem cateva fanili cu copii intre 6 si 12 ani, deci, daca se poate, o recomandar... cu sau fara copii de 1 mai?

[12.02.10 08:11:04]

Noi am fost anul trecut la sfarsitul lui august si am fost superincantati (raportat la distanta/calitate/pret). M-a interesat deorece este relativ aproape de Romania, ptr ca am 2 copii mici si nu au rabdare la drum lung.

Am fost cazati la hotel Pelikan si totul (drum, cazare, mancare, divertisment) a fost ok (raportat la acest pret).

Distractie placuta!

catalinsiatit
    [12.02.10 09:25:48]

Merci mult de tot!

11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aditt*, bengoss, catalinsiatit, demetra, EDUARD1, gabidana*, ionescunic, mary81a, michelangelo*, molko*, vio_andu_gaby