ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.12.2010
    AUG-2010
    1 AD. + 1 COPII -- v: 13,9 ani

A doua cazare 'super-meseriasa' din circuitui Benelux- Germania

Nota webmaster: vezi descriere circuit aici

Am ajuns la Ramada Hotel Brittania 4 * situat undeva in sudul orasului Hanovra, cand noaptea cazuse demult peste Germania... se intunecase bine de tot si noi tot pe drum pe drum... si pe la hotel cam... nicidecum. Ei, nici chiar asa, caci am ajuns cu bine, dupa ce politia germana l-a pus pe sofer sa “pull over”de 2 ori si ne-a scos din peisajul autostrazii. O data pentru ca politia locala primise un telefon de la un alt sofer ce rula cu noi pe autostrada si a facut o sesizare ca circula un autocar de RO cu un far stricat; si a doua oara sa verifice actele soferilor, care au avut nu stiu eu ce neplatit, probabil ceva taxe stradale, pentru ca pana sa se lamureasca treaba, noi am pierdut vreme de vreo ora jumate degeaba...

In fine, iata-ne ajunsi la acest hotel, inca unul de 4 *. Din start m-am gandit ca trebuie sa fie cam la fel cu cel din Bruhl, Koln, facand parte din acelasi lant hotelier, Ramada. Acest hotel se afla mai exact in districtul Laatzen, adresa lui fiind: Karlsruher strasse 26, D-30880, Laatzen, Germania. Este situat in vestul orasului, la cativa pasi de S-Bach (un oras feroviar, deci din ce-am inteles, se poate ajunge aici si cu trenul).

Dintr-o prima ocheada am constatat ca si acest hotel arata bine, chiar foarte bine, chiar daca era noapte. Este format dintr-un corp mare de cladire din 4 etaje si pe dinafara seamana oarecum cu blocurile noastre dar cu un design mult mai frumos si modern. Intrarea se face printr-un corp lipit de cel principal si in dreapta am reusit sa vad dimineata ca este un complex sportiv, Sport Center, cu sala de fitness, sauna si terenuri de tenis, badmington si golf. Hotelul are in fata sa o parcare destul de generoasa.

Am intrat in hotel printr-o usa toata din sticla si am dat de un hol combinat cu un lobby super elegant... Uau!! am exclamat atat eu cat si fiica mea... Super arata, pe langa eleganta si decorul era frumos; un hol larg, cu fotolii si canapele mari, confortabile, din piele galbena pe care imediat fiica-mea le-a si probat (vai, dar ce obosita mai era dupa atata stat in autocar...). Masute din sticla cu marginile din metal galben, pe care stateau glastre cu flori, insoteau acele canapele. Pe peretii din marmura maro roscat cu stropi mai inchisi din aceeasi nuanta erau niste oglinzi cu modele neregulate, care mie, una, mi-au placut enorm, fiind deosebite. Tot ansamblul holului da o eleganta aparte acestui hotel. Ma gandeam ca daca asa arata holul, cum or fi oare camerele? !...

Dar pana la camera, am dat cu nasul de receptie, pentru a ne primi cheia. Receptia este si aceasta in acelasi ton cu holul, cu mobilier maro si marmura de acelasi model cu peretii holului. Totul era luminat din plin de multe spoturi ce tasneau din tavanul crem cu modele dreptunghiulare. Personalul hotelului a fost zambaret si amabil chiar si la acea ora care se indrepta cu pasi vertiginosi spre miezul noptii. Ne-a spus si ghida dar am inteles si dintr-o discutie, ca hotelul a fost renovat de curand, chiar in acest an. In partea stanga a receptiei am vazut un loc special amenajat cu tot felul de pliante cu hotelul, dar si cu diverse harti, programe ale unor obiective turistice si altele. Si aici am observat ca si la celalalt Ramada, mai multe vitrine cu diverse suveniruri, predominand mascota hotelului: ursuleti din plus.

In sfarsit a venit si randul nostru sa primim cheia, la etajul 2. Am luat liftul, mare, foarte incapator. Am ajuns la camera noastra, trecand printr-un hol nu prea larg, dar decorat cu gust, cu peretii vopsiti tot in acel galben, pe care am vazut atarnand din loc in loc tablouri. Pe jos peste tot era mochetat.

Intrarea in camera s-a facut cu cheia; mai bine decat cu cartela magnetica ce poate ramane dezactivata de cei de la receptie (cum am patit la hotelul Hem din Amsterdam). Am fost impresionate pozitiv, vazand o camera mare, caci, deh, aici era hotel de 4*... Acelasi stil de constructie, cu un holisor la intrare, unde in dreapta imediat este baia si pe stanga era un mare dulap incastrat in perete. Aici am gasit un seif, dar si alte 2 perne si trusa turist cu ata si ac, dar si 2 perii pentru facut incaltamintea. Apoi am intrat practic in budoarul nostru. Am vazut doua paturi apropiate, mari, pe care erau niste pilote groase, matlasate, in care aveam sa dormim mai ceva ca in sanul lui Avraaam... pacat ca iar foarte putin fata de cat am fi dorit si am fi avut chiar nevoie. De o parte si de alta, fiecare pat era inzestrat cu cate o veioza micuta.

Pe peretele din fata paturilor am vazut, incorporat intr-un cadrul de lemn, un tv plasma, pe care n-am reusit sa-l aprindem din lipsa de timp sa tragem si noi un ochi. Cum asa? cand ochii ne trageau pe noi la un somnic ce-i drept, cam mic pentru oboseala uriasa pe care o resimteam tot mai mult... Tot pe acest perete am vazut o masa lunga pe care, ca si la hotelul Ramada din Koln, si aici ne astepta nelipsita sticla de apa plata cu 2 pahare, asezate frumos pe o tava din inox si mai era o lampa cu abajur galben.

Pe peretele cu paturile era o masa pe care stateau un telefon si mapa de prezentare a hotelului. Dedesubt era minibarul dotat cu bauturile stiute. Iar deasupra, pe perete, o oglinda suficient de mare pentru “dichisirea” de dimineata a celor doua pupezele. Spre fereastra un lampadar cu picior tot in nuanta de galben dadea camerei o lumina calda, odihnitoare. La fereastra era o alta masa ovala, cu un scaun si pe un colt un fotoliu cu un taburet. Tot mobilierul este din lemn maro-roscat, curat, parca atunci fusese lustruit, deci cu siguranta hotelul a fost renovat si, probabil imbunatatit. Ferestrele erau decorate cu perdele albe si draperii colorate. Pe jos, toata camera era imbracata intr-o mocheta albastra cu modele in cercuri galbene, placuta ochiului.

Cand am intrat in baie, suuper! mare incapatoare, extrem de curata, totul stralucea, cu o oglinda imensa, dar si cu una mica, rotunda, care mareste. Baia dotata cu tot necesarul, de la cele 3 randuri de prosoape, cu gel de dus, sapun, casca pt. dus, foen, dar si cu o cada mare, normala, ce ne-a indus starea “dusului ca acasa” si deci ne-a facut si mai placuta si reconfortanta sederea la acest hotel. Voi atasa poze.

Dupa o noapte cu un somn prea scurt intr-un astfel de loc, de unde iar am avut dorinta ascunsa de a nu mai pleca, a venit repede dimineata si am coborat la restaurant pentru a servi micul dejun.

Ei, alta surpriza foarte placuta. Restaurantul este la fel ca hotelul, de altfel, foarte elegant, o sala mare, aranjata frumos, cu mese si scaune de cate 4,6 sau 8 persoane. O atmosfera foarte placuta, ce intr-adevar te indeamna sa tot stai sa mananci in asemenea loc. Un lucru ce mi s-a parut ceva inedit, a fost un fel de biblioteca doar ca model, ca decor pe un perete, care mi-a dat senzatia ca in timp ce mananc, ma pot simti si “intelectuala”. :)).

Nu stiu cum se face ca in majoritatea hotelurilor din afara, prea putin am avut ocazia sa stam la coada pt. micul dejun, ca sa ne umplem farfuria cu cate ceva de mancare. Si aici a fost la fel de “curgator”, am venit, ne-am servit cu ce ne-am dorit si gata, la masa.

Nu va spun ce ne-am fi dorit... ba va spun; de toate, dar fiind atat de multe sortimente, cu siguranta ca noi nu am reusit sa “probam”decat doar cateva. Un alt mic dejun (vorba vine “mic”) atat de diversificat, de bun, cu multe feluri de produse de paine, neagra, simpla sau cu seminte, alba, cornuri de se frangeau in gura. Stiu ca ma tot repet ca la celelalte cateva impresii, dar aceasta este realitatea... vestica. Multe sortimente de mezeluri, de branzeturi deosebite, chiar specialitati, cereale, gemuri, unt si marga, multe feluri de compoturi sau de iaurturi, fructe proaspete, cafea la discretie, din aceea excelenta, nemteasca, dar si posibilitatea de a va face singuri ness, ceai si lapte dar si suc direct din cutii. Ce sa va mai adaug? !... Ah, da, poze, dar pentru pofticiosi, va sfatuiesc sa le vedeti doar dupa ce ati mancat... :)).

Nici aici nu am avut timpul de delectare pe indelete, caci trebuia sa plecam spre alte zari ale Germaniei. Dar inainte am reusit sa vad o terasa undeva, imediat la o iesire in curtea interioara a hotelului. Dar pentru ca afara ploua uite asa, dis de dimineata, sa ne dea un maaaare imbold de a face cat mai multe excursii, terasa nu era disponibila.

Am reusit sa aflu ca hotelul are si o sala mare de conferinte unde se pot face si receptii sau diferite petreceri, ca si un Centru de Afaceri, casa de schimb valutar si o spalatorie.

Internetul este prin wireless si este contra cost. Parcarea este in schimb gratuita in limita locurilor disponibile.

M-am interesat si am aflat ca hotelul are atat camere duble, single dar si pentru familii cu 1,2 copii.

Deci, in cazul in care va apuca noaptea bajbaind sau nu prin Hanovra, Laatzen, eu va recomand cu toata increderea si placerea cazarea la acest hotel. Merita pe deplin.

Si v-am povestit si eu cate ceva despre Ramada Hotel Brittania, Laatzen, de langa Hanovra, doar pentru ca, precum multi altii, si eu AmFostAcolo! Va multumesc pentru ca m-ati citit!

Cu mult drag pentru voi toti, in speranta ca v-am fost de folos,

Ileana

Trimis de ileanaxperta* in 29.12.10 17:45:40

VIZUALIZĂRI: 2342 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ileanaxperta*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    P02 Intrarea in Ramada Hotel Britannia din Laatzen, Hanovra
    Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
    NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

[29.12.10 21:50:16]

Au fost retrase punctele standard deoarece a fost depasit numarul de impresii punctabile pentru luna august 2010. Am certitudinea ca voturile obtinute vor compensa acest mic inconvenient.

amota
    [29.12.10 22:40:28]

Foarte placuta atmosfera ce degaja review-ul tau. Felicitari pentru simpaticele descrieri.

droniucm
    [30.12.10 11:27:54]

ce frumos ne povestesti Ileana, parca am fi acolo...

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):