ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2010

*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

ARTICOL ARHIVAT

Este un hotel bun

Am fost la acest hotel în luna august a anului 2009. Împreună cu soţia mă gândeam unde să mergem în concediu, apoi ne-am hotârât spre Bulgaria, dar nu ştiam la ce hotel să mergem, bineînţeles mai ieftin şi mai bunicel. Consultând netul (nu ştiam atunci de existenţa acestui site), am luat decizia de a merge la Hotelul Elena. Acum pe AFA sunt multe păreri atât pro, cât şi contra. Din punctul meu de vedere sunt şi plusuri şi minusuri, iar dacă nu esti foarte pretenţios poţi avea un sejur destul de plăcut, bineînţeles dacă nu te aştepţi la marea cu sarea.

După un drum de aproape şase ore, am ajuns la acest hotel, pe la ora 12, dar am aşteptat până la ora 13.30-13.45, până ne-au dat brăţările şi ne-am cazat.

Camera era destul de mare şi spaţioasă, curată, utilată cu de toate (tv, frigider, a. c, etc), baia era destul de încăpătoare, curată. Camera era cu vedere la parc, pentru că aşa am plătit. Curăţenie se făcea la două-trei zile, nu extraordinar, dar acceptabil, prosoapele şi lenjeria se schimbau tot la două- trei zile. Aerul condiţionat funcţionează destul de bine, la parametrii normali şi nicidecum că funţionează prost, cum am citit pe la alte persoane.

Probleme au fost cu parcarea autoturismului, nu prea am avut unde să parchez, ne-am învârtit un pic prin staţiune şi am lăsat autoturismul în parcarea altui hotel, contra cost, şase sau şapte leva pe zi, nu mai ţin minte, cel mai bine pentru staţiunea Nisipurile de Aur este să vii aici cu autocarul.

Mâncarea destul de bună, la începutul sejurului mai diversificată, iar spre sfârşit s-a cam repetat, dar nu a fost asta o problemă deosebită. Aveai de unde să alegi, nicidecum să mori de foame, mai multe feluri de supă, carne de toate felurile, salate la fel, diverse feluri de pâine (albă, neagră, cu tărâţe, etc), iar la desert aveai fructe destul de diverse, îngheţată, prăjituri.

O problemă ce există atât la bulgari cât şi la noi este legată de sucurile care sunt cam apă chioară colorată, gen tec-urile ce se aflau pe vremuri la noi. Alcoolul este de asemenea slăbuţ, de o calitate mai proastă, berea este de un singur fel, mai puţin alcoolizată, dar pe căldură merge, mai ales că era şi rece.

Personalul de aici îşi dădea silinţa de a face totul cât mai bine, cu limba engleză unii din angajaţi stăteau mai bine, iar alţi mai puţin bine.

Hotelul era destul de plin, cred că era ocupat la capacitate maximă, românii sunt majoritari aici, cred că în procente este de 80 %, după aceea sunt nemţi, care nu scapă prilejul de a-şi da în petic, consumă peste măsură băuturi alcoolice (parcă nu au văzut băutură în faţa ochilor) după care urlă, cântă şi cine ştie ce tâmpenii mai fac. Am mai văzut pe aici ruşi şi unguri.

Piscina exterioară este O. K. , curată, apa destul de bună, are secţiune pentru copii, iar piscina interioară este destul de curată şi ea, cu apă căduţă, bună de făcut baie în ea, piscinele benefiiind de serviciile unui salvamar, parcă până la ora 17.00. Ca peste tot, funcţionează „mafia prosoapelor”, cine se trezeşte mai devreme îşi pune prosopul pe un şeslong de la piscină şi are asigurat locul pe acesta toată ziua.

Există şi o sală de fitness, care nu este dotată extraordinar, dar poţi să transpiri cât vrei cu aparatele respective. O altă atlernativă de petrecere a timpului liber este şi un loc unde poţi juca tenis de masă.

Plaja este bună, nisipul este fin, se face curăţenie pe aici, în fiecare zi vedeam un tractoraş pe aici, (îl vedeam seara când ne plimbam pe plajă). Plaja este plină de şeslonguri şi umbrele, care se plătesc (şapte leva). Este şi o porţiune unde poţi sta cu cearşaful tău, dar este cam îngustă şi cine nu prinde loc aici este nevoit să închirieze şeslong.

Erau şi animatori care încercau şi ei să bine dispună turiştii prin diferite jocuri în apă şi pe marginea piscinei, dimineaţa gimnastică, seara diferite spectacole, nu extraodinare, dar totuşi acceptabile.

Există şi un bar la piscină care deserveşte turiştii şi el este acceptabil, aici se servesc băuturi alcoolice şi sucuri toată ziua, iar între mese se servesc diferite gustări (pizza, snecks-uri, hot-dog, etc), dar asta doar pentru cei care mai vroiau ceva după micul dejun, pentru noi nu a fost cazul, eram sătui.

Trimis de liviur* in 03.09.10 20:00:10
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 1765 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (liviur*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

Kyandra
    [03.09.10 20:49:28]

Anul acesta am auzit ca nu te lasau sa scoti o piersica din restaurant...asa este??

pepsi70ro
    [03.09.10 23:37:56]

@Kyandra, mi se pare bun simt sa nu scoti nimic din restaurant. Gandeste-te daca ai fi servit acea piersica in camera si nu stiu prin ce imprejurare s-ar fi intamplat sa te strici la stomac, n-ai fi acuzat restaurantul? Desi aria lor de responsabilitate este exact perimetrul restaurantului.

Pe de alta parte s-au intamplat foarte multe cazuri cand la terminarea sejurului turistii plecau cu diferite produse alimentare "la pachet" acasa.

Acesta este unul dintre aspectele pentru care s-a decis ca all-inclusiv-ul pe litoralul nostru nu este oportun.

Andox
    [04.09.10 03:18:20]

pepsi aici gresesti, nimeni nu te-ar fi oprit sa iei un fruct (mai ales daca erai cu un copil) dar ideea de all inclusive pe care multi nu o inteleg a facut ca bulgarii sa-si ia niste masuri de siguranta.

kyandra, mie mi se pare de bun simt sa iei un fruct daca vrei sa-l mananci mai tarziu.

Eu nu am intalnit nici un hotel de la 3*-5* din Grecia, Turcia, Bulgaria sa se intample sa nu poti lua un fruct afara din restaurant.

fluturas1*
    [04.09.10 11:02:30]

Am fost şi eu la un hotel din Bulgaria anul acesta, şi lumea ieșea cu câte un măr în mână şi nimeni nu zicea nimic.

pepsi70ro
    [04.09.10 11:40:08]

Din cate stiu eu sunt cateva norme sanitare care interzic iesirea cu mancare din restaurant. Acum ca este un mar sau alt fruct, nu cred ca se pune, insa pe riscul restaurantului in final.

sandu.53
    [07.10.10 18:49:01]

am trecut si eu pe langa acest hotel si mi s-a parut OK, poate la anul vom face o mica vacanta acolo!

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):