ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.11.2023

Mai degrabă mulțumit

AUTORUL NU ar recomanda

Vacanta in Sousse

Drumul pana la aeroportul din Monastir a fost lin, vreo 2 ore si douazeci de minute, au respectat orarul de zbor. De la aeroport la hotel am ajuns relativ repede, sunt in jur de 15 km si am reusit sa prindem pranzul.

Am luat o camera standard ca avea reducere 42 la suta, asa era oferta si elementul decisiv a fost ca hotelul era compact, nu aveam mult de umblat prin resort. Aleg in ultimul timp resorturi mici din cauza celei de a doua operatii la glezna si a recuperarii greoaie.

Ajunsi la fata locului am hotarat brusc sa fac un upgrade la camera si sa luam o camera cu vedere la mare ceea ce a fost o mare prostie distractia costandu-ne 150 de euro.

Vreau sa va spun ca hotelul este despartit de plaja printr-un bulevard cu trei benzi pe sens, noroc ca era sens unic si nu exista trecere de pietoni. Am fugit de-a dreptul printre masini in fiecare zi ceea ce nu mi-a placut deloc. Nu vreau griji in vacanta. Regret ca nu am mers sa vad camera initiala pentru ca de fapt din cauza formei hotelului toti aveam vedere la plaja cumva din lateral si am fost in jurul hotelului si nu era rau nici spre oras.

Asta a fost, am primit o camera la etajul 3 si surpriza avea o use de comunicare cu camera vecina.

Camera era suficient de mare, curata, cu seif, aparat de facut cafea, ceai, apa in frigider dar surpriza nu avea foehn la 5*. L-am cautat peste tot, nu era si apoi am aflat ca nu au.

Ma enerva usa aia dintre camere aveam impresia ca se aude tot ce vorbim si surpriza dupa 2 nopti s-au mutat 2 arabi, barbati si a inceput circul. Auzeam cum le suna telefonul, vorbeau tare si cel mai rau fumau in camera si tot fumul venea pe sub usa aia la noi.

Am reclamat la receptie si am cerut alta camera. Am primit imediat alta cu un etaj mai jos tot cu usa comunicanta dar am avut noroc de un cuplu de barbati italieni care au fost foarte ok. A fost liniste si pace si chiar m-a distrat ca la plecare acestia si-au exprimat regretul ca nu ne mai au ca vecini si am tras concluzia ca si ei erau patiti.

Ce nu mi-a mai placut era faptul ca wc-ul era separat si trebuia sa vii in baie sa te speli pe maini. Cam atat cu punctele negative sa nu va sperii prea rau.

Deci revin la cazare, lifturi suficiente, nu a fost imbulzeala nici la masa, ajungi relativ usor la restaurantul Gourmet. Am programat la receptie si o cina la restaurantul Opus si a fost ok.

Restaurantul de baza era destul de mic, ospatarii erau foarte receptivi daca erau recompensati se intreceau pe sine. Am cerut chiar la primul pranz un vin roze tunisian si ni l-au adus intr-o frapiera cu multa gheata, stateau in spatele nostru sa ne toarne in pahar, erau exact ce trebuie.

Meniul a fost variat, fructe de mare doar o data am prins in sejur in rest clasic, peste, pui, vita. Nu am facut enterocolita.

Internetul a fost ok in tot hotelul si posturile tv. la fel.

Mi-a placut zona de lobby dar mai ales terasa unde in fiecare seara era un interpret care a cantat si se si dansa. Au avut si seara de karaoke. A fost un grup de romani, simpatici care au venit cu stick-ul dupa ei si au pus manele. Macar ei au dansat ca restul au stat doar la bar.

Am dibuit aici la bar ca la un gin tonic obtii si niste masline mici verzi, nesarate pentru care am facut o pasiune pentru restul sejurului si le cautam la salate in fiecare zi.

Bauturile ca peste tot locale si cu multa gheata. Eu ca de obicei m-am abonat la multe ceaiuri.

Hotelul are la centrul spa o sala de fitnes si o piscina interioara care in septembrie cand am fost noi era golita de apa.

Am fost la manichiura dar pretul a fost mare si executia a lasat de dorit si nici masajul nu a fost ca in Egipt.

Piscina a fost ok dar nu am facut multi purici pe aici am preferat de data asta apa marii. Mi s-a parut ca sea bea prea mult la piscina. Dupa amiaza se facea pizza, sendvisuri calde si cel mai important clatite cu ciocolata pana la 6 seara.

In stanga piscinei se coboara niste scari, e un paznic si iesiti la bulevardul cu trei benzi si fara trecere de pietoni si fugiti. Asta am facut zilnic. Se pare ca era un drum de acces la plaja, o poarta dar era inchisa, eu nu am verificat, vorbeau turistii prin hotel. Ajungeti imediat de plaja unde sunt sezlonguri si umbrele gratuite si evident un bar.

Pe tanarul barman musulman nu l-am vazut treaz decat dimineata, pana la ora inchiderii era manga.

Mi-a placut plaja ca era pazita. Veneau multi vanzatori ambulanti de la care am cumparat diverse, puteai negocia, aveau preturi mai mici decat in bazar si nu erau agresivi ca cei din Egipt. Veneau doar la malul marii nu depaseau o linie imaginara si trebuia sa mergem noi la ei.

Apa marii a fost calda in septembrie, valuri mici si cu nisip in apa. Erau sporuri nautice diverse care se cumparau pe plaja.

Tot pe aceasta iesire laterala mergeam in oras spre centrul orasului. Am mers prima oara de-a lungul plajei pana in bazar. Era plin de localnici si din piata cu I love Sousse puteti lua titicarul cu un pret mic si mergeti pana in portul El Kantaoui cu muzicanti, surle si trambite.

Asa am vazut tot orasul. Tot din piata centrala mergeti putin in piata si ajungeti in bazar si la moschee.

In bazar gasiti de toate la preturi bune si afisate. Am fost si la magazinele locale dar la unele nu puteti cumpara decat cu dinari, asa am ratat niste reduceri la haine ca nu voiau sa vanda in valuta.

Un dinar egal cu 1,5 lei. Noi am schimbat la receptie dar sunt case de schimb valutar prin oras doar ca se inchideau la ora 20.

Pentru mine drumul pana in bazar a fost destul de lung asa ca la intoarcere am luat o caleasca si ne-am tiganit la pret. Caleasca era ca pomul de Craciun cu luminite si muzica si a fost ok.

In alta seara am ales drumul prin oras si nu am rezistat tentatiei de a intra in anumite magazine de piele. Strigau dupa noi si iar am plecat cu acelasi model de geanta pe care mi l-am cumparat si din Egipt si din Maroc. Dupa experinta asta am mers doar pe malul marii.

Magazine mai gasiti in vecinatate si au preturi afisate. Doar trebuie sa iesiti din hotel.

Excursii nu am facut pentru ca am mai fost in Tunisia si le-am facut pe toate si le recomand.

Deci bucurati-va de frumusetile pamantului!

## end review sc

Trimis de ARA in 19.11.23 23:42:09
Validat / Publicat: 20.11.23 06:53:10
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TUNISIA. A mai fost în/la: Orient Palace

VIZUALIZĂRI: 6941 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ARA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P11 [fără descriere]

AZE
[20.11.23 19:23:26]

Bună seara

Mă bucur să mai găsesc articole pe aici pe AFA cu note cât de cât bune pentru Tunisia. Majoritatea care scriu aici dau niște titluri de genul: nu mai veniți aici/vacanță ratată/oribil/bani dați degeaba/etc/etc.

Acuma știu și eu că din punct de vedere calitatea turismului nu se poate compara cu absolut nici o țară europeană, nu se poate compara cu Turcia, și nici măcar cu Egiptul. Totuși discutăm de o țară săracă din Africa dar și cu prețuri pe măsură (benzina de ex 2,5-3 lei)

Astea fiind scrise nici nu ne putem aștepta la cine știe ce în Tunisia și dacă se pleacă în Tunisia cu un minim de așteptări clar sub Egipt s-ar putea să avem o vacanță faină. Așa se face că noi avem deja 2 experiențe de Tunisia ambele în zona Sousse/Port el Kanatoui și culmea ambele au fost reuștite. Și acum cea mai mare culme????anul acesta am petrecut la 3 stele și am avut o vacanță reușită.

Și o mică observație: ușile comunicante între camere nu mi-ar place nici mie. Probabil în trecut au fost apartamente iar între timp s-au creat două camere, dar nu tot nu mi-ar place chiar dacă în cealaltă cameră nu ar sta nimeni. Tot timpul aș avea senzația că mă aflu într-un loc comun fără intimitate. Ciudat că ați cerut altă cameră și v-au dat tot cu o ușă comunicantă.

elenaadinaPHONE
[22.11.23 12:24:46]

Da și eu mă bucur că am citit impresii despre acest hotel!

La începutul anului mă interesau ofertele pe Tunisia, așa că am luat la rând hotelurile, printre care și acesta.

Îmi plac camerele, umbrele mari de pe plajă, mai mari decât la alte hoteluri, mâncarea arată bine și câteva interioare din hotel.

Nu ai ce să faci cu arabii, așa sunt ei învățați să vorbească tare și noi am fost de curând în Egipt și unde am avut cameră vis a vis erau niște arabi, care vorbeau la fel.

Tunisia rămâne în continuare în atenția mea pentru viitor.

Toate cele bune! ????

ARAAUTOR REVIEW
[22.11.23 13:06:25]

@AZE: Sa asteptam sa mai scrie si alti turisti despre acest hotel din lantul Marriott, poate alte camere erau mai

bune, cei din grupul de atunci am primit astea cu usa comunicanta toti! Pe mine m-a suparat si asta si faptul ca

l-au vandut ca hotel pe plaja si nu era asa! De la acest hotel incolo urmeaza celelalte toate pe plaja, am revazut cu

drag Orient Palace in care am stat acum 20 de ani!

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):