ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2022
3 AD. + 1 COPII -- v: 4
EXCELENT

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

Piscina infinita in apus de soare

Am ales aceasta locatie si Muntenegru dup ace am realizat cu 4 zile inainte de concediul programat in Turcia, ca nu avem asigurare pe masina pe Turcia. Era jumatatea lunii septembrie. Unde sa mergi cu un copil de 4 ani sa fie sicald si sa avem destul spatiu deoarece mergeam cu soacra.

Un coleg de-al meu fusese in Muntenegru. Asa ca am cautat sejur in Muntenegru, ca de obicei pe booking si am rezervat aici un apartament cu living si dormitor. Nu ma interesa statiunea, ma interesa locatia, fiind cu copil mic si cu soacra ne doream liniste si relaxare.

Deci Utjeha, unde am rezervat nu este o statiune mare. Are si plaja cu nisip si cu pietris, tarabe, magazine, restaurante, baruri.

Drumul Eram cu masina cu numere provizorii de Germania, ZOLL number, asa ca m avut ceva probleme in tarile non UE (GPS-ul bagamdu-ne prin Bosnia-Hertegovina, Albania etc…) In Albania ni s-a dat la intrarea in tara o foaie cu care puteam iesi doar pe o anumita granita si sa nu depasim 4 ore pe teritorul Albaniei. Deci drumul a fost cu emotii si peripetii asa ca la intoarcere am venit pe Serbia-Romania.

despre SERVICII

Am ajuns la locatie si ne-am cazat, era o tanara foarte amabila, Sarboaica. Patronul era Italian, a venit si el la locatie la un moment dat si a fost foarte amabil.

Am gasit putin mai greu locatia deoarece nu este la drumul principal, trebuie sa cobori pe o staduta pana la mare.

Apartamentele sunt pe o stanca chiar pe malul marii.

Cand am intrat in apartament mi s-a parut mic si am intrebat daca nu au ceva mai mare. Mi s-a spus ca nu au, ca sunt standard dar avand in vedere ca este sfarsit de sezon (20-25 septembrie), ne ofera in acelasi pret, fara alte costuri o camera (aveau si camera nu doar apartamente). Ne-am bucurat enorm si nu credeam ca asa ceva era posibil.

Apoi am rugat-o pe fata care se ocupa sa-mi spele hainele cu care am fost pe drum si patura pe care vomitase micutul, fiindu-i rau pe drum. Mi le-a spalat fara cost suplimentar spre deosebire de alte hoteluri unde am platit. - SUPER

despre CAMERE & COND. CAZARE

Toate camerele si apartamentele au balcon vedere la mare. Dotate, utilate cu tot ce este nevoie. Prosoapele se schimba la doua zile.

Au si posibilitate de mic dejun dar noi nu am luat deoarece soacra mea mananca doar din propria-i gospodarie deci oriunde mergem cu ea, ne ducem mancare de acasa. Doar noi mancam la restaurante in concedii.

Dimineata mancam micul dejun pe terasa si faceam aerosolii (sotul meu care este foarte sensibil la raceli, 1 an de zile nu s-a mai racit), apoi coboram la piscina infinita cu apa sarata din mare.

De la piscina se putea cobora pe scari pe terase facute in munte si amenajate cu sezlonguri, pan ajos la mare intr-un golfulet unde puteai face baie in mare. Mentionez ca apa este cu pietre deci ar fi indicat papuci de apa.

De la balcon admiram seara apusul de soare superb.

PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Apartamentele sunt construite pe o stanca si ai un apus superb de pe balcon sau din piscina daca vrei, este liniste imprejur, sunt restaurante si baruri pe toata promenada care trece pe langa hotel.

## end review sc

Trimis de AdinaOctavia in 14.09.22 14:12:55
Validat / Publicat: 14.09.22 14:45:56
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MUNTENEGRU

VIZUALIZĂRI: 294 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AdinaOctavia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P09 Cetatea veche Ulcinj - apus de soare
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

[14.09.22 14:40:13]

Mutat în rubrica "Apartments Harmony [Utjeha], BAR" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

Fiind vorba despre un set de impresii de cazare şi un sejur mai vechi de 3 ani, în conformitate cu Regulamentul saitului (vezi Capitolul 1, lit. B, pct. 4), articolul se publică fără PMA std (fără "votul saitului"), el putând fi votat doar simbolic, cu +/-1.

Notă: prevederile punctului mai sus menţionat se aplică doar impresiilor de tip "de cazare"; în cazul articolelor de călătorie se aplică punctul 4b.

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

AdinaOctaviaAUTOR REVIEW
    [14.09.22 14:48:55]

e ok. Multumesc. Sper sa fie de ajutor

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    mishu
    [14.09.22 15:24:42]

@AdinaOctavia: Oricat de frumos arata exteriorul mi-ar fi placut sa vad cum arata si apartamentul/ camera, insa dupa ce este in jur sunt convinsa ca a fost ok.

Felicitari, votat cu drag.

AdinaOctaviaAUTOR REVIEW
    [14.09.22 15:27:50]

@mishu: O sa pun poze si cu interiorul dar nu am acum pe telefon. Dupa masa o sa pun.

Nasshu
    [14.09.22 19:25:55]

@AdinaOctavia:

(GPS-ul bagamdu-ne prin Bosnia-Hertegovina, Albania etc…)

Eu nu prea inteleg cum ai reusit sa treci si prin Bosnia si prin Albania in drum spre Muntenegru - indiferent de locul de plecare - avand in vedere ca cele doua tari nu au granita comuna si Muntenegru este FIX intre cele doua.

Plecand din Romania aveai mai multe variante:

1. Directa - Serbia - Muntenegru (cea mai scurta) - cea mai folosita

2. Serbia - Bosnia- Muntenegru (ocolita)

3. Serbia - Kosovo - Albania - Muntenegru (cea mai ocolita)

Chiar daca nu ai plecat din Romania nu aveai cum (logic) sa treci si prin Bosnia si prin Albania (nici la dus nici la intoarcere)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):