ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 22.08.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 2 MIN

Surpriza si dezamagire

TIPĂREȘTE

Turcia... un loc pitoresc pentru o vacanta reusita. O destinatie de vacanta destul de scumpa, dar cu servicii ireprosabile.

Acestea au fost gandurile care mi-au dat ghes sa fac o rezervare la un hotel din Turcia.

WHITE CITY RESORT & SPA este un hotel nou, care a fost dat in folosinta in cursul anului 2013. Oferta gasita la diverse agentii, tentanta. Deci nu mi-a ramas altceva de facut decat o rezervare spre o destinatie demult ravnita.

Avand un copil de un an, am lansat si o serie de intrebari legate de aceasta situatie. (patut, lapte, acces la bucatarie etc.) Raspunsurile au fost prompte si mi-au dat linistea necesara.

In 12 august am pornit spre Turcia din Bucuresti, cu un charter Turkish Airline. Am beneficiat de carucior pana la imbarcare. Acolo a fost preluat de personalul avionului si depus la cala. La coborare din avion caruciorul ne astepta la scara avionului.

Am fost imediat preluati de reprezentatii tour operatorului, ghidati catre autocare sau microbuze, dupa caz.

Dupa 1 ora si 30 minute, autocarul a parcat in fata hotelului. Am descarcat bagajele si, plini de emotie si bucurie, ne-am indreptat spre receptie.

Aici... stupoare. Ni s-a comunicat ca nu figuram in sistem, ca nu aveam rezervare si ca hotelul era oricum plin. In prima faza, am fost atat de surprinsi ca am ramas fara cuvinte. Eram 12 adulti si 3 copii (veniti din zone diferite ale tarii si prin agentii diferite). Ghidul venit cu noi ne-a linistit si ne-a spus ca problema se va rezolva. Dupa 2 ore de asteptare eram tot la receptia hotelului, cu nervii intinsi la maximum, obositi, cu copii plangand de foame si extenuare. Am solicitat la receptie sa ni se permita sa dam ceva de mancare copiilor (se servea cina in restaurant), care nu pricepeau de ce nu mergem la camere. Nu am primit acordul. Ni s-a spus ca hotelul este plin si nu isi permit sa hraneasca persoane in plus. Asta desi sistemul era AI. Stim desigur ca acest lucru nu inseamna mancare la portie, deci am fost din nou socati de atitudinea celor de la hotel.

Faptul ca treceam de la soc la soc nu ne-a ajutat prea tare. Dupa vreo trei ore de asteptare ghidul ne-a informat ca nu vom sta la acest hotel si ca ne-a gasit camere in alta parte. Discutiile care au urmat au fost destul de aprinse, dar satui de atata asteptare, cu copiii adormiti in brate, ne-am urcat din nou in autocar si am pornit spre o alta destinatinatie.

Atentionez pe toti cei care vor fi tentati pe viitor sa faca rezervare la acest hotel sa se gandeasca de doua ori. Altfel s-ar putea sa vi se potriveasca zicala: "Cine face ca noi, ca noi sa pateasca! "


[fb]
---
Trimis de gabriela13 in 22.08.13 17:52:50
Validat / Publicat: 30.08.13 12:22:25
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6132 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabriela13); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12800 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [22.08.13 23:04:00]
    »

    Înainte de publicare, spune-mi te rog de la care agenție și de la care tour-operator a fos achiționat sejurul?

    În funcție de vinovat, fie vom include hotelul pe Lista Neagră AmFostAcolo, fie agenția va fi cea care va fi listată pe o viitoare listă a agențiilor de evitat.

    gabriela13AUTOR REVIEW
    [23.08.13 10:08:55]
    »

    @Admin: Agentia prin care am mers noi a fost [... - editat ulterior] din Bucuresti. Ceilalti turisti care au patit la fel au venit fiecare prin alta agentie.

    Tour operatorul a fost [... - editat ulterior], insa dumnealor s-au ingrijit sa primim conditii de cazare si masa superioare celor contractate si eu sunt de parere ca nu a fost nici vina dansilor.

    O parere personala (nu am dovezi): Hotelul s-a deschis anul acesta. Cred ca initial au contractat la preturi mici in Romania (asa se explica oferta), iar apoi au vandut la preturi mai mari in tari ca Germania, Suedia etc. Hotelul parea plin de tuiristi straini, care, cred ca au platit un alt pret.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [24.08.13 16:38:15]
    »

    @gabriela13: Cineva poartă totuși o vină MARE în acest caz. Fie hotelul, fie tour-operatorul.

    Dacă tour-operatorul (sau agenția de incoming, partenera lor din Antalya) nu a virat, de exemplu, banii către hotel, acesta (hotelul) nu are nicio vină.

    In cazul în care banii au fost virați, hotelul va fi inclus pe Lista Neagră AFA.

    Punctele lor de vedere -- atât din partea tour-operatorului, cât și al hotelului - sunt absolut necesare.

    O să-i contactez pe ambii, luni

    gabriela13AUTOR REVIEW
    [24.08.13 22:56:52]
    »

    Ok.

    Si eu sunt curioasa sa aflu a cui e vina.

    Admin
    [30.08.13 12:10:53]
    »

    Din verificările efectuate rezultă că tour-operatorul (şi agenţia revânzătoare) sunt exonerate de orice răspundere (şi-au onorat toate obligaţiile, inclusiv faţă de hotel - în cazul tour-operatorului), culpa pentru situaţia creată revenind exclusiv unităţii de cazare - overbooking.

    Hotelul va fi astfel inclus pe Lista Neagră AmFostAcolo (unităţi de cazare care nu respectă rezervările) pentru o perioadă de 6 luni

    webmaster
    [30.08.13 12:23:10]
    »

    Articolul a fost publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.

    Arya
    [30.08.13 13:45:48]
    »

    @gabriela13:

    O situatie extrem de neplăcută.

    Îmi poți spune numele hotelului la care ați fost relocați?

    gabriela13AUTOR REVIEW
    [30.08.13 19:13:39]
    »

    @Arya: Multumita tour operatorului si in urma unor discutii destul de aprinse am fost relocati la hotel KUMKOY BEACH RESORT & SPA 5*din SIDE. Un loc deosebit, unde ne-am simtit rasfatati.

    O meritam din plin, dupa ce am pierdut prima zi de sejur si ne-am stresat ceva la aflarea "minunatei"vesti.

    gabriela13AUTOR REVIEW
    [30.08.13 19:17:15]
    »

    @Admin: Se pare ca am intuit corect.

    webmaster
    [30.08.13 20:10:54]
    »

    @gabriela13: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la Kumkoy Beach scrise ca articol (review) nou.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    bimby
    [31.08.13 00:53:18]
    »

    Ma-ti pus pe ganduri! Tocmai gasisem o oferta de nerefuzat:

    "Servicii incluse:

    - transport avion dus-intors din Bucuresti

    - taxe aeroport

    - transfer aeroport-hotel-aeroport

    - 7 nopti cazare

    - all inclusive

    - asistenta turistica

    - 1 bagaj de cala / pers

    - 1 bagaj de mana / pers "

    la urmatoarele preturi:

    "Descriere oferta:

    SHOK ANTALYA

    zbor din Bucuresti

    05.09 = 500 EURO / PERSOANA

    09.09 = 450 EURO / PERSOANA

    16.09 = 450 EURO / PERSOANA

    23.09 = 450 EURO / PERSOANA

    30.09 = 450 EURO / PERSOANA

    WHITE CITY RESORT 5* ALANYA - ALL"

    Asa ca, sincer, nu stiu ce sa fac. As risca si as achizitiona un sejur aici, gandindu-ma ca spre sfarsitul lui septembrie nu ar fi asa aglomeratie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [31.08.13 10:00:14]
    »

    @bimby: sper ca stii ca WHITE CITY RESORT nu are plaja. Eu zic sa te orientezi spre altceva.

    gabriela13AUTOR REVIEW
    [31.08.13 10:17:21]
    »

    @bimby: Nu pot sa iti spun sa nu o faci. Ce trebuie sa stii este faptul ca White City nu este un resort, este un hotel. Ce-i drept, nou. Au o singura piscina exterioara, nu foarte mare si o piscina pentru copii, cred. Au un singur restaurant principal.

    Restul n-am apucat sa-l vedem, din pacate.

    Nu stiu daca ai mai fost in Turcia. Ei au preturi bune (White City), dar la un 620-650 E gasesti un resort cu mult mai multe facilitati.

    Noi nu mai fusesem in Turcia si n-am stiut la ce sa ne uitam. Acum am aflat. Citeste si rewiev-ul meu de la Kumkoy Beach Resort &Spa vezi impresii. Ai sa vezi diferenta.

    Daca tot te duci pana acolo, eu te sfatuiesc sa alegi ceva putin mai scump, dar unde sa te simti rasfatat.

    Daca e Turcia si 5 stele, atunci 5 stele sa fie!

    Succes in alegerea ta si o vacanta de vis!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bimby
    [31.08.13 13:42:16]
    »

    Multumesc pentru raspunsuri. Stiam ca in Turcia nu te duci la 3*, esti foarte circumspect cand vine vorba de 4*, dar vad ca trebuie atentie si la alegerea unuia de 5*! Asa ca am sa merg pe un Last minutes, "frumoasa si devreme acasa"! Mai ales ca data de plecare este minim 15 sept.

    Numai bine!

    gabriela13AUTOR REVIEW
    [31.08.13 15:34:23]
    »

    @Andox: Dumnezeule mare, dupa pozele vazute trebuie sa recunosc un lucru: ma bucur ca nu mai aveau locuri.

    fandika11
    [30.07.14 16:47:31]
    »

    In primul rînd imi pare rău pt ce vi s-a intîmplat, in schimb nu sunt de acord cu părerile negative despre acest hotel. Anul trecut in august am fost şi noi la acest hotel, totul era superb superb, hotelul fiind nou era frumos, curat, decorat cu bun simţ, totul era fff bine, dat fiind fatul că la preţul ăsta nu prea găseşti hoteluri de 5 stele. Intr-adevăr anul trecut nu avea plajă propriu-zisă, aveau un ponton de unde se intra in apă, dar anul acesta au amenajat şi o plajă. Noi şi anul ăsta tot acolo o să mergem. Merită

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX
    [30.07.14 17:04:46]
    »

    @fandika11: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    gabriela13AUTOR REVIEW
    [31.07.14 22:35:06]
    »

    @fandika11: Comentariile mele au vizat faptul ca, din pacate, managerul sau proprietarul hotelului (probabil din dorinta de a avea hotelul plin) au acceptat rezervari peste capacitatea de primire a hotelului.

    Nu mi s-a parut normal sa ajungem acolo si sa fim tinuti la usa ca ultimii oameni, din vina lor, pe care culmea nu si-o recunosteau.

    Mai mult decat atat am solicitat sa primim ceva de mancare pentru copii (baietelul meu avea 1an si 6 luni) si am fost refuzati categoric. (Sa nu uitam ca ne-am petrecut la receptie vreo 3-4 ore)

    Poate ca hotelul este grozav, pe mine nu ma mai poti convinge.

    Comportamentul celor de la hotel a fost mizerabil, iar aspectul hotelului nu mai avea nicio importanta.

    Dar, iti urez distractie placuta si sper sa nu o "incalti" si tu... sa vezi atunci, daca te mai duci si la anu'...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bimby, fandika11, gabriela13
    Alte impresii din această RUBRICĂWhite City Resort & Spa Hotel [Avsallar]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04665994644165 sec
    ecranul dvs: 1 x 1