ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2010

Sub orice critică

AUTORUL NU ar recomanda

Salmonella la Victoria Palace

Am ajuns in jurul orei 10 la hotel si nu am fost cazati pana la ora 14.00. Parcarea era deja plina si personalul hotelului ne-a indrumat catre o parcare cu plata (10 leva/zi).

Numai cele 2 fete de la receptie stiau sa zambeasca, restul personalului se simtea incomodat parca de catre turisti.

Camerista ne-a costat 10 leva si a facut ordine si "curatenie" zilnic, ah si ne-a si zambit in banii astia. Din pacate oricat de mult incerca ea sa spele in baie tot mirosea a urina sau toaleta publica.

Am plecat pregatiti si am avut rabdare, am dezinfectat baia cu alcool si cu ce ne-am mai priceput noi. Cam 2 ore a durat sa sterilizez baia si camera. Baia nu avea sigiliile acelea care se pun dupa ce se face curat, si cand am preluat camera am observat peste tot bucatele de bsicuiti cu crema, iar copilul nostru gasea mereu margelute de la cine stie ce haine de dama destramate (care in mod normal ar fi trebuit inghitite de aspirator).

In ceea ce priveste restaurantul: tacamuri murdare, pahare de unica folosinta cazute pe jos si puse la loc, halbe de bere si pahare spalate doar in interior. Din nefericire oricat de mult ne-am straduit sa nu mancam anumite alimente si sa stergem tacamurile si sa folosim doar pahare de unica folosinta tot am luat SALMONELLA toti trei.

Am ajuns acasa deja bolnavi si ne-am si internat cu cel mic pentru ca la el a fost mult mai grav. Noi, adultii, am avut cam 4 zile temeperatura 38.5-39 greturi, scaune diareice, cel mic la fel numai ca la el a fost nevoie de hidratare cu perfuzii timp de 24 de ore, asa ca am petrecut 3 zile in spital. Din aceasta cauza am pierdut si o saptamana de cazare la munte.

Plaja, intrarea in apa si apa au fost ireprosabile.

Pentru noi a fost al treilea si ultimul sejur petrecut in Bulgaria.

Trimis de adn in 31.08.10 15:22:05
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena - hotel Kaliakra, Nessebar - Sol Nessebar Mare&Bay

VIZUALIZĂRI: 2310 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adn); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

adynutza26
[31.08.10 16:00:35]

Este groaznic ce ti s-a intamplat, insa sa stii ca vara aceasta au existat foarte multe cazuri de boli digestive si virusi digestivi.

Noi din 8 nopti am stat doar 4, a trebuit sa plecam la Bucuresti din cauza fetitei care a simtit prima ca ceva nu e in regula cu mancarea bulgarilor... E adevarat ca nu am stat la acelasi hotel ca voi, ci la Park Hotel Golden Beach din Nisipuri, dar asta nu a oprit-o pe fetita sa faca toxiinfectie alimentara ale carei urmari s-au putut stopa numai cu perfuzie la Matei Bals. Asa ca, daca te linisteste cu ceva, am auzit de foarte multe cazuri la copii de pana in 5 ani.

Eu mi-am promis ca imi iau mancare de acasa si ma duc undeva unde se poate face mancare (vezi Casablanca-Obzor) si am rezolvat situatia...

M-am mai gandit si la 2 Mai, dar tocmai au venit niste prieteni de acolo cu copilul infectat de la mare, de la aer, de la soare, de la mancare, nu se stie...

adnAUTOR REVIEW
[31.08.10 16:32:17]

Avem experiente neplacute si de la noi de la mare (Venus si Neptun) si in concediu vreau sa ma simt ca in concediu nu sa gatesc sa spal sau mai stiu eu ce. Vom alege probabil sa vedem marea in Turcia, Tunisia sau Spania.

Imi pare rau pentru experienta voastra neplacuta.

Boyton
[01.09.10 10:09:00]

As fi curios pe ce criteri a-ti ales hotelul asta cand pe site scria vreo 35 de comentari negative si toate de speriat in privinta restaurantului si a mancarii.

Era clar ca Victoria Palace este o mare teapa si nu poti merge acolo sa experimentezi ceva pe propriul copil.

Si erau hoteluri foarte bune in Sunny Beach din lantul Riu care v-ar fi multumit pe deplin si nu cred ca era mai scump cu mult , dar cum se zice (Cum iti asterni asa dormi) ,multa bafta in continuare

adnAUTOR REVIEW
[01.09.10 11:32:14]

Mi-a fost recomandat de o buna prietena. Decizia am luat-o in cateva minute neavand timp sa citesc comentariile inainte. Intr-adevar e foarte usor sa judeci, mai greu e sa intelegi.

Bafta!

adynutza26
[01.09.10 17:23:54]

Eu nu cred ca are legatura cu hotelul ales. Eu am ales Park Hotel Golden Beach din Nisipuri unde nici un review nu a fost negativ din nici un punct de vedere si tot s-a intamplat sa ne imbolnavim...

Boyton
[01.09.10 17:41:57]

Pai are legatura cu hotelul ales caci sant destule hoteluri in Bulgaria care isi bat joc gen Victoria Palace si tot ce tine de lantul asta , mai au hoteluri si in Elenite si toate sant de doi lei(in special unde sant patroni bulgari)asa ca pe viitor grija mare

armina
[08.09.10 14:03:48]

Chiar azi mi-a povestit cineva de patanii cu salmonella si toxinfectie alimentara la acelasi hotel dar si o mizerie de nedescris pt 5 *. Ai grija si cu Spania , noi pe Costa Brava, in Callelia am cam facut foame, intr-un hotel de 3* cei drept.

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):