GRAD SATISFACȚIE
Vacanță urâtă
Cazare – frumos. Din păcate am stat pe partea cu restaurantul, et. 5 și știam după miros și fum ce avem la masă. Și după cum miroseau prosoapele puse la uscat pe balcon. Un alt minus – 2 lifturi sunt cam puține. Dar când se mai și strică (o zi din 7), sau se oprește curentul (într-o zi, la intervale aleatorii, pentru câteva secunde) e aiurea.
Cazarea la vile e și mai delicată, la etajul 3, fără lift, la peste 5 minute de clădirea principală și zona restaurantelor.
Masa – în sala cu mese principală (seamănă foarte mult cu o cantină de la vreo fabrică) sunt pisici. Igienic? La restaurantele a-la-carte nu ai decât o masă pe sejur. Foarte puțin, mai ales că parte din ceea ce am mâncat la restaurantul pescăresc, am avut a doua zi la masa obișnuită. Și nu prind toți. Mâncarea – foarte multă, exagerat: multe tipuri de brânză, salate, legume, crudități, semințe, cereale, iaurt, lapte, fructe. Prăjituri - foarte multe cu același gust, diferă colorantul și aspectul. Mâncare gătită – 2/3 feluri îmbibate în sosuri sau ulei. Băutura – la discreție, dar indiferent dacă e simplă, cocktail, alcoolică sau nu, cu sau fără gheață, etc. are un gust sălciu/ amărui/ neplăcut la finalul fiecărei înghițituri.
Curățenia – în prima seară am primit la bar bere în paharul proaspăt adus de pe altă masă, cu frunză de mentă în ea. Barmanul a spus că e ok, e mentă. Cu sau fără tips, curățenia în cameră a presupus aranjatul cearceafului și, de 1 sau 2 ori schimbarea prosoapelor. Indiferent unde le lăsam. Distracție oferită de hotel – care? Karaoke într-o seară în turcă, până au început să plece oamenii și s-au oprit! Transmiterea câte unei melodii reprezentative fiecărei țări, pentru România e manea normal. Urât. Piscina – mare, ok. Plaja - creată artificial din pietre foarte mici. Diferența mare de nivel atât la intrarea de pe plajă în apă, dar și în apă, panta abruptă din pietre (după 3 pași apa are peste 2 m adâncime), a făcut să fie folosită doar de către cei în formă fizică. Bar-beach – o glumă de 2/ 2m cu aproape toate băuturile. Dar … Plecarea din OTP București cu FlyOne s-a amânat de la 06.00 la 16.15 (Au găsit o cursă Animawings). Noi am aflat de amânare la 02.10, la sosirea în parcarea aeroportului. Mulți au stat în aeroport fără să le spună cineva ceva. La îmbarcare au oferit un sandwich și o sticlă cu apă, la cei la care s-au ajuns. Plecarea a fost în jurul orei 17.00, iar la sosire la Antalya, ne-am mai plimbat cu avionul prin aer circa 30 minute, nu aveam culoar de aterizare. Am primit de la agentie ca să repetam neplăcerea, un voucher de 100euro/ familie. L-am returnat cu rugămintea de a căuta o excursie ca a mea.
La sosire la hotel, pe la ora 22.00, am primit un pliant cu informații despre masă, restaurante, etc. Chiar dacă era prevăzută cina târzie până la ora 23.00, pe la ora 22.15 luam orezul, câteva fructe și felii de brânză din mâna ospătarilor (care făceau curat), ca să mâncăm. La întoarcere, aceleași companii, iar avionul care trebuia să plece la 19.00 a fost amânat la ora 20.15, am fost informat cu o zi înainte. Până sâmbătă dimineața, în ziua plecării, nu știa nimeni – nici ghidul, nici cei de la recepție, la ce oră urmează să plecăm din hotel. Odată ajunși în aeroport, nu știa nimeni nimic de avionul de 20.15. La ora 20.00 a apărut mesajul pe panoul de zbor, că s-a amânat din nou până la 23.45. La 23.40 eram la poartă și ne uitam unii la alții dacă mai plecăm sau nu. Din nou nicio comunicare. Puțin după ora 00.00 am plecat. Urâtă vacanță. Hotelul nu e de 5 stele. Nu recomand nici hotelul, nici compania aeriană FlyOne. În ciuda aruncării vinei asupra liniei aeriene și a hotelului, agentia a fost intermediarul pe care l-am plătit să îmi asigure un sejur normal. Era datoria lui să găsească o linie aeriană de încredere și fără întârzieri și un hotel care să asigure condiții optime pentru o vacanță reușită.
Trimis de mmaaxx in 08.07.24 14:30:45
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mmaaxx); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.73067400 N, 31.52486000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Sunis Elita Beach Hotel (ex Asteria) [Kizilagach], SIDE" (deja existentă pe sait)
===
Încărcând inițial impresiile la o rubrică de călătorie (în loc de una de cazare), rubrica de CAZARE (CAMERE) a fost nedisponibilă pentru notare. Te-aș ruga să indici o notă și pentru acest capitol - cazarea / camera - folosind linkul EDIT IMPRESII, afișat cu roșu mai sus și disponibil permanent la publicare (şi timp de 30 minute după aceasta).
Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =114857&hid=159.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
@mmaaxx:
Tare neplăcută situaţia asta cu întârzierile atât de mari. Şi se întâmplă tot mai des în vara asta
”Hotelul nu e de 5 stele. Nu recomand nici hotelul, nici compania aeriană FlyOne. În ciuda aruncării vinei asupra liniei aeriene și a hotelului, agentia a fost intermediarul pe care l-am plătit să îmi asigure un sejur normal. Era datoria lui să găsească o linie aeriană de încredere și fără întârzieri și un hotel care să asigure condiții optime pentru o vacanță reușită.
În legătură cu hotelul ăsta pe care nu-l recomanzi te-aş întreba dacă tu l-ai ales şi pe ce criterii sau ţi-a fost recomandat de altcineva, de prieteni sau de cei de la agenţie.
Dacă tu ai ales hotelul fără o minimă informare ar trebui să-ţi asumi alegerea nefericită. Dacă agenţia te-a convins să mergi la Sunis Elita, atunci schimbă agenţia!
”Plaja - creată artificial din pietre foarte mici. Diferența mare de nivel atât la intrarea de pe plajă în apă, dar și în apă, panta abruptă din pietre (după 3 pași apa are peste 2 m adâncime), a făcut să fie folosită doar de către cei în formă fizică.
Nici vorbă! Acolo nu a creat nimeni nimic. Plaja este cât se poate de naturală. Sunt absolut convinsă că nu s-a intervenit asupra ei chiar deloc. Aşa este toată plaja din Kızılağaç, cu pietriş la mal şi intrare abruptă în mare. Diferenţa de nivel apare şi dispare în funcţie de forţa valurilor. La fel variază şi lăţimea stratului de pietriş de la mal.
”Masa – în sala cu mese principală (seamănă foarte mult cu o cantină de la vreo fabrică) sunt pisici.
Eu nu am avut ocazia să vizitez vreo cantină din asta de fabrică, dar oare şi acolo erau pisici?
De fapt pe tine ce anume te-a deranjat: aspectul de "cantină" al restaurantului principal sau prezenţa pisicilor?
@nicole33: Nu eu am ales linia de zbor, ci agentia. Pentru asta am platit-o, varianta de se mai intampla, nu mi-a fost prezentata de agentie. Au fost destule curse cu alte linii de zbor care au mers conform programului.
Hotelurile sunt pe siteul agentiei. Adica agentia certifica faptul ca e de incredere prezentarea de pe net. De aceea sunt invitati periodic, cei din agentii, sa viziteze hotelurile, sa dovedeasca faptul ca-s de incredere. Din nou am platit agentiei pentru asta.
Referitor la plaja. E greu de crezut ceea ce spuneti. Mai ales ca la hotelul vecin era nisip pe jos si nu pietricele. In opinia dvs (nu a ta) probabil e vina noastra ca nu ne-am informat cu privire la forta valurilor si daca putem intra in apa.
Referitor la restaurant. Cantina de fabrica - un loc cam neospitalier, semiintunecat, ..... Cat despre pisici, mancati acasa cu pisicile pe sub masa? Eu nu am pisici si nu am platit sa se plimbe pe sub masa, nu este catusi de putin igienic.
Lucrati la agentia de turism?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2021 Vacanță frumoasa (10.07/17.07-2021) — scris în 25.07.21 de Alexandru h din BAIA SPRIE [MM] - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Nu am gasit un titlu potrivit... Misto, na, ce sa zic? — scris în 16.10.19 de valimi din SLOBOZIA - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Vacanta reusita — scris în 20.08.19 de Alexa_Cj din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Dezamagire - Sunis Elita Beach Resort & Spa SIDE — scris în 08.08.19 de Vyvy din SIBIU - nu recomandă
- Jul.2019 Vacanta de vis — scris în 14.07.19 de loreleyloreta din DAMBOVITA - RECOMANDĂ
- Jun.2019 Vacanta reusita — scris în 29.06.19 de george arad din ARAD - RECOMANDĂ
- Aug.2017 O vacanta excelenta — scris în 16.08.17 de cristim10 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ