ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.05.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: popesti leordeni
ÎNSCRIS: 06.05.13
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
MAY-2013
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Voi mai merge in Bulgaria insa in nici un caz la acest hotel

TIPĂREȘTE

in situatia in care patronul iti spune ca nicaieri in bilet nu scrie ca trebuie sa asigure un ambient pentru adulti (in afara de programul folcloric de 1/2 ora din ziua de PASTI), sustrage cablul de alimentare de la statia amplificare in care tot turistii isi asigurau ambientul fara absolut nici un cost, in fata a peste 100 de turisti (adulti si copii) arata degetul mijlociu, nu prea ai ce parere buna sa ai.

Prea departe de plaja, in situatia in care piscina era goala (mentionez ca piscinele hotelurilor din jur erau pline si se putea intra in ele.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de standaniel17 in 07.05.13 07:51:28
Validat / Publicat: 07.05.13 10:07:02

VIZUALIZĂRI: 990 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (standaniel17); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 1 PMA (din 1 vot)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [07.05.13 08:22:29]
    »

    Nivelul redus de detaliere clasifică articolul sub pragul de publicare (sau undeva la limita lui). Din acest motiv, impresiile nu primesc PMA standard, alocate în mod obişnuit fiecărui articol încărcat pe sait [PMA standard = puncte de mulţumire-apreciere standard = din partea echipei administrative].

    Sperăm să găseşti însă timp / disponibilitate pentru a completa un set minim de aspecte - referitoare, de exemplu, la camere, bucătărie & masă, alte facilităţi oferite de unitate; împrejurimi, drumul până acolo, etc - eventual un set minimal de fotografii din (mini) sejur, astfel încât să putem totuşi reda articolului "votul saitului" -- şi, implicit, posibilitatea de votare a lui de către ceilalţi membri.

    Poţi folosi linkul EDIT IMPRESII (afişat cu roşu sub textul trimis, permanent până la validare). După eventuala publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă).

    ciprian_68
    [07.05.13 19:21:40]
    »

    Am fost acolo... si am primit si eu "binecuvantarea" cu degetul mijlociu a patronului data celor peste 100 romani... Stiti care a fost explicatia pentru comportamentul sau? ... il citez: "sunteti niste aroganti". Apreciez unitatea romanilor prezenti, nu vreau sa comentez mai mult; cei prezenti acolo stiu exact modul cum am fost tratati.

    Hotel Madara: camere = OK (chiar daca camerele sunt mari serviciile au multe minusuri - in prima zi am gasit la baie un sul de hartie igienica pe jumatate consumat - alta nu am mai primit, in a treia zi am fost si am cumparat hartie igienica de la market); mancare, bautura, sucuri = de cea mai proasta calitate (cred ca am mancat cel mai rau si ieftin crenvusti din viata mea; cineva chiar spunea: bine ca oualele de gaina nu le pot modifica sa fie cu gust de hartie asa cum erau mai toate preparatele; nu am vazut o inghetata, fructe = doar portocale, mere si banane - calitatea de jos); piscina exterioara - fara apa (toate hotelurile din jur aveau piscinele uzuale).

    Personalul: nu am vazut niciun angajat sa schiteze macar un zambet - te serveau si atat...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    webmaster
    [07.05.13 19:39:35]
    »

    @ciprian_68: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    ciprian_68
    [07.05.13 21:28:21]
    »

    @webmaster: Multumesc!!!... dar nu vreau sa fiu "sanctionat" pentru parerile negative pe care le am la vis-a-vis de ce s-a intamplat acolo, la cum am fost tratati si chiar umiliti (subiectul este mult prea delicat - inchipuiti-va ca la un moment dat erau peste 300 de romani, pe terasa, in parculetul hotelului, la balcoane, care il huiduiau pe patronul hotelului)... in prima faza a fost chemat reprezentantul Politiei Romane (imi pare rau dar nu am fost in apropierea zonei in care s-a desfasurat discutia sa va pot da detalii, s-a discutat vreo 20 minute dupa care politistul roman a plecat) apoi au venit 2 politisti bulgari, care in urma discutiilor am inteles ca erau de acord cu nemultumirile romanilor, dar au plecat dupa o ora de discutii fara a lua nicio masura...

    Daca considerati postul meu "inflamator" pentru articolul referitor la Pastele petrecut la Hotel Madara din Nisipurile de Aur va rog sa-l stergeti si eu imi cer scuze pentru neplacerile create... Multumesc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    standaniel17AUTOR REVIEW
    [07.05.13 23:16:48]
    »

    @ciprian_68: din pacate am platit sa fim umiliti, poate pentru unii si asta este o placere si daca nu erau crenwursti erau polonezi sau cui nu-i placea putea manca paine prajita din 3 tavi... totusi sincer nu ma deranjau asa tare problemele mesei daca nu era aroganta maxima din ultima zi. individul ne-a luat banii si si-a permis sa-si bata joc de noi. singura apreciere pe care o am este fata de tipul de la plita care se chinuia sa faca fata la omlete, clatite sau ochiuri si era mereu amabil

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ciprian_68, standaniel17
    Alte impresii din această RUBRICĂSmartline Madara Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045676946640015 sec
    ecranul dvs: 1 x 1