ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.09.2010
DE hlli
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Timişoara
ÎNSCRIS: 23.08.10
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
SEP-2010
DURATA: 7 nopți
prieteni
1 adult ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
71.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

O experienta

TIPĂREȘTE

Cu antevorbitorul meu nephis am fost in aceeasi perioada la Madara, 06 -13 septembrie, si a spus exact ce as fi vrut si eu sa va povestesc.

Nu am adaugat imediat impresiile mele pe acest site, deoarece am asteptat sa treaca un pic de timp si sa se stearga "gustul amar" al acestui sejur.

Din punctul meu de vedere, daca se doreste all inclusive doar pentru a minca si bea bine, serviciile asigurate aici sunt ok (daca nu esti cu mofturi si dorinte de homari, caviar, fructe de mare si alte...).

Pentru acest sejur puteam beneficia si de o cina in separeul restaurantului cu sevire "a la carte". Un fel de "a la carte", pentru ca de fapt prestabileai un meniu in momentul in care te programai pentru cina respectiva. Sigur ca nimeni nu ne-a informat despre asta, dar eu stiam din alte experiente turistice ca in conceptul "all inclusive" exista si asa ceva.

Animatia a lasat mult de dorit. Cred insa, ca nici nu a existat colaborare din partea turistilor. Pentru copilasi mi s-a parut a fi mai mare antren decit pentru adulti. Copiii erau mai receptivi la toate provocarile echipei de animatie.

Camerele cu vedere spre parcare sunt mici, dar nu am ce sa comentez pentru ca asta am platit "camera standard". Eu si doream camera cu vedere spre parcare... si s-a dovedit a fi foarte util acest lucru dupa disparitia unui autoturism cu nr. de RO.

Camerele cu vedere spre piscina erau mult mai mari, mai bine dotate (seif, extrabed)... dar asta este, primesti cit platesti. Desi, sunt si "descurcareti" care contra unei sume au primit camere cu vedere la piscina.

Agreez astfel de atentii, doar ca in momentul cazarii noastre receptionera avea o atitudine putin prietenoasa, chiar ostila fata de noi, asa ca... La intrebarea mea daca "bell boy" poate sa ne ajute la bagaje mi s-a raspuns ca este in pauza de masa. El de fapt, era preocupat sa gaseasca locuri de parcare pentru cei ce doreau sa dea "o mica atentie de 5-10 euro".

Zilele urmatoare l-am vazut pe bell boy in actiune, dar nu pentru romani... era preocupat de turisti de alte nationalitati.

Dar sa revin la camera... Curatenia nu a lasat de dorit, prosoapele si lenjeria de pat au fost schimbate cu regularitate. Dar... exista si un dar... camerista nu a pus zilnic (desi eu zilnic lasam pe pat o "atentie" in bani) sapun si sampon, asa ca trebuia sa-i mai "cersim". Sincer spun, stiind ca merg la hotel de 4*, nu mi-am luat de acasa cele necesare pentru dus...

Legat de locatia hotelului... pentru mine a fost mult prea departe de mare.

Am auzit pareri de genul: "la citi bani am platit, este ok". Eu nu sunt de acord cu astfel de pareri pentru ca nu eu am stabilit pretul, eu doar l-am platit. Am ales hotel de 4* si am platit cit mi s-a cerut. Dar daca alegeam hotel de 2* si plateam si mai putin, ma intreb oare cazarea era sub umbreluta? Si daca platesc putin nu pot fi de acord cu servicii de proasta calitate sau sa fiu furata. Si mai ales nu pot fi de acord cu un comportament neprincipial, neprofesionist fata de turistii romani. Nu natia noastra se poarta cum nu trebuie in vacanta!!! Am vazut destui nemti mult mai necivilizati decit romanii (in acest sejur).

Si totul a culminat cind in a 5 noapte, s-a fuart o masina din parcarea hotelului. In urma discutiilor purtate cu angajatii hotelului am primit informatii contradictorii referitor la parcare si securitatea acesteia. Este o lipsa de respect fata de turisti prin neinformarea acestora privitor la delimitarea parcarii.

In ziua sosirii ni s-a spus ca putem lasa masina si in afara parcarii, ca este pazita noaptea... Si pe final, in urma incidentului, managera hotelului spunea ca nici pentru masinile din parcare nu raspund, pt ca parcarea nu este pazita. Si nu este un caz singular de furt, desi angajatii hotelului declara ca este primul in ultimii ani. Si tot in acest sejur, unor finlandezi sau danezi le-a disparut portofelul din loby bar. Dar pentru acest incident nu trebuie sa fim nemultumiti de serviciile angajatilor hotelului.

Nu am mutat masina din loc, nu am fost sa vad ce mi-as fi dorit din tot sufletul castelul de la Balchik. Orice roman si-ar fi dorit sa-l vada. Mi-a fost frica ca pierd pretiosul loc de parcare.

Erau si excursii pe care ti le ofereau la diverse colturi de strada. Eram cam sceptica in privinta serviciilor ce puteau sa le ofere, dar acum imi pare rau ca nu m-am dus la Balchik!!!

In acest sejur am fost 6 adulti si un copil de 14 ani, cu 3 masini... drum lung de 800 de km, parcurs in 16 ore. Si asta a contribuit la un orecare disconfort, oboseala multa si stresul condusului pe drumuri nu tocmai bune... dar asta este distanta...

Recunosc, din grupul nostru eu am fost cea mai nemultumita. Precizez ca toti avem multe alte termene de comparatie in ale turismului, cu sejururi de all inclusive in alte tari, mai putin Bulgaria, acesta fiind primul sejur in aceasta tara.

Da, da... pentru mine nu a fost cea mai reusita vacanta.

Si cind am trecut podul la Giurgiu... si am vazut ca scrie ROMANIA...

si am vazut tricolorul... am avut sentimentul ca sunt acasa, desi mai avem inca 560 km. Mai bine in saracia si tigania noastra, decit jigniti si umiliti de altii care nu sunt cu nimic mai buni.

Scuze daca am fost mai "circotasa", dar este punctul meu de vedere.

Sa auzim de bine!!!


[fb]
---
Trimis de hlli in 21.09.10 19:10:43
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: am mai in doua rinduri in excursii de cite o zi la Albena, Varna, Balchik
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 7090 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (hlli); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 putina "miscare" sub indrumarea celor doua animatoare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4700 PMA (din 3 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    15 ecouri scrise, până acum

    Visan125
    [22.09.10 02:07:49]
    »

    "Am auzit pareri de genul: "la citi bani am platit, este ok". Eu nu sunt de acord cu astfel de pareri pentru ca nu eu am stabilit pretul, eu doar l-am platit. Am ales hotel de 4* si am platit cit mi s-a cerut. "

    In principiu asa este, insa tarifele in cazul hotelurilor de acelasi rang variaza fantastic de mult datorita pozitiei hotelului, calitatii si variatiei meniului, etc. Ca exemplu in acest an am fost la un hotel de 2** in care m-am simtit cu mult mai bine decat la multe de 3***. Un pret mai scazut ascunde multe deci si asteptarile trebuie sa fie pe masura.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    hlliAUTOR REVIEW
    [22.09.10 09:18:28]
    »

    Sa inteleg ca rangul hotelului este dat de pozitia hotelului? Pozitie fata de ce? Eu credeam ca se acorda o anumita clasificare in functie de dotarile hotelului, nu de aplasarea acestuia. Am vazut hoteluri cu multe stele la periferia statiunilor sau a unor mari orase turistice. Sau asa o fi in Bulgaria? !!

    Am mai citi si alte impresii referitoare la hoteluri din alte statiuni ale litoralului bulgaresc. Marea majoritate aturistilor romani sunt multumiti. Dar... sunt si din cei ce au vazut si altceva... si care nu se mai pot bucura de Bulgaria...

    Sa auzim de bine!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [22.09.10 09:29:32]
    »

    "Am auzit pareri de genul: "la citi bani am platit, este ok". Eu nu sunt de acord cu astfel de pareri pentru ca nu eu am stabilit pretul, eu doar l-am platit. Am ales hotel de 4* si am platit cit mi s-a cerut. "

    Sa inteleg ca rangul hotelului este dat de pozitia hotelului?

    "Rangul" hotelului difera functie de multe lucruri; atat vreme cat persistati in eroarea de a judeca un hotel doar dupa numarul de stele, asteptati-va la DESTULE astfel de dezamagiri.

    O simpla cautare pe internet va ajuta sa "descoperiti" ca pretul platit pentru un hotel de 4 stele in Bulgaria (ori in Turcia, ori Egipt samd) difera in limite destul de mari. Ori este evident ca un hotel de X stele care costa 10 lei nu poate oferi aceleasi conditii ca un altul care costa 20, 25 sau chiar 50 de lei. Nu ar fi normal, deci, ca si asteptarile sa difere?

    Dragoș_MD
    [22.09.10 09:31:42]
    »

    nu @hlli, ai inteles gresit cuvintele colegului; nu rangul este dat de pozitia hotelului, ci tarifele sunt (in general) dependente de aceasta. mai ales in comparatie cu alte tari, sincer, este acelasi pret la un hotel de acelasi numar de stele din centru (oras, statiune, ce-o fi) cu unul de la periferie? ca sa nu mai spun ca, uneori, poti gasi conditii mai bune la preturi mai mici la cele din periferie!

    anadragusin
    [22.09.10 12:21:33]
    »

    Pacat pentru un concediu nereusit. Si eu am fost la 3 stele si m-am simtit destul de bine, dar pretul a fost un pic mai ridicat. Notele acordate per ansamblu nu sunt foarte mici.

    hlliAUTOR REVIEW
    [22.09.10 18:05:41]
    »

    Da, per ansambu a iesit un procentaj satisfacator. Nemultumirea mea cea mare este vis-avis de personalul de la receptie. Informatiile contradictorii pe care le-au dat legate de parcare, m-au facut sa nu ma simt in siguranta. In rest chiar au fost nermultumiri marunte.

    Sa auzim de bine!!!

    hlliAUTOR REVIEW
    [22.09.10 18:23:52]
    »

    Nu vreau sa intru in polemica privitor la "ranguri de hotel" (nu a fost expresia mea).

    Dar eu chiar imi alegeam un hotel dupa numarul de stele. Eu cred in continuare ca dupa clasificarea hotelului sunt si serviciile de care beneficiezi. Pretul platit este o alta problema.

    Nu trebuie sa "descopar" din cautarile pe internet diferenta de preturi. Eu chiar am vorbit din experientele mele turistice. Si chiar am vazut ca serviciile difera de la o tara la alta, la aceasi categorie de hotel.

    Sa auzim de bine!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nephis
    [27.09.10 18:37:15]
    »

    Corect! Clasificarea unui hotel si calitatea serviciilor pe care le ofera se face prin numarul de STELE. Nu conteaza locatia ci clasificarea. De asta sunt clasificate hotelurile pe stele ca sa stie turistul care este CALITATEA serviciilor. Turistul nu trebuie sa caute preturi, sa faca comparatii etc, este de ajuns sa stie ca se duce la X stele si gata. Turistii straini nu au astfel de idei. Ei nu fac comparatii de preturi intre hoteluri de aceeasi categorie. Ei stiu ca odata cu numarul de stele creste sau scade calitatea serviciilor. Daca nu ar conta numarul de stele nu s-ar mai clasifica hotelurile si ne-am uita direct la preturi. Pret mare-calitate mare si viceversa. De ce oare in celebrul catalog Michelin stelele acordate diverselor locatii conteaza enorm in ochii turistilor occidentali? Pentru ca in primul rand rangul unui hotel este dat de stelele dupa care este clasificat.

    Dar am o nelamurire: Intr-o poza de aici de pe site cu sigla hotelului Madara, a patra stea nu este la fel ca celelalte. Ati observat? Oare a patra este doar jumatate sau in devenire? Dupa experinta mea la acest hotel tind sa cred ca asa este, chiar daca se vede mai mica langa sigla clasificarea oficiala a Bulgariei - 4 stele. Sau poate conducerea hotelului a avut mustrari de constiinta cand a facut sigla, stiind ce ofera si au "stilizat" cumva a patra stea sa fie cumva mai conforma cu realitatea! Nu de alta dar undeva prin Mamaia am vazut hotel de o stea (clasificare oficiala) la care se desenase cu maker-ul o a doua stea, putin cam garbovita de altfel.

    Toate bune si fiti destepti! Banii nostri sunt la fel de buni ca si ai altora, deci putem avea pretentii!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [27.09.10 19:09:29]
    »

    Mult succes si - mai ales - multa inspiratie in alegerea vacantelor viitoare bazate *exclusiv* pe numarul de stele, atunci.

    Credeti-ma, aveti nevoie

    hlliAUTOR REVIEW
    [27.09.10 23:11:51]
    »

    Privitor la numarul de stele de pe sigla hotelului, am inteles ca in anii precedenti a fost cotat ca de 3*. A patra stea a primit-o pe parcurs. Asa am intels din ce am mai citit pe ici... pe colo...

    Visan125
    [28.09.10 00:07:45]
    »

    @nephis. Teoretic ai 100% dreptate insa dreptatea ta se refera la o anumita normalitate la care noi inca nu am ajuns. Ce facem insa atunci cand practica te contrazice si este o mai mare concordanta intre servicii si pret decat intre servicii si stele? Raspunsul e simplu: studiem AFA

    Bulgaria ca si Romania mai au mult pana departe. Sunt de acord cu exemplul tau despre importanta catalogului sus-mentionat. Criteriile de acordare a numarului de stele sunt destul de permisive, ca sa nu spun altfel, in Romania si asa e si in Bulgaria. Un singur exemplu: Sunny Beach: H. Pliska si H. Lilia (in dr. H. Hrizantema) au ambele 2 stele. In timp ce primul este super Ok, celalalt este ceva intre o ferma de pui si niste grajduri modest intretinute.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nephis
    [28.09.10 01:46:57]
    »

    Daca vei citi parerile mele asupra litoralului romanesc cat si parerea mea personala despre cel bulgaresc vei vedea ca parerea mea este aceeasi: f slab si slab.

    Stiam ca atribuirea stelelor de la bulgari este la fel ca si cea de pe plaiurile mioritice, adica dupa ureche sau spaga cea mai buna. Si ai dreptate acordarea stelelor in cele doua tari este destul de permisiva. Ideea era ca eu ma refeream la situatia unui turist care doreste sa-si petreaca vacanta undeva si primul criteriu de diferentiere este calificativul in functie de stele acordat locatiei. Doar in Romania si Bulgaria cautarea in plus dupa pret mai poate face o diferentiere la calitate.

    Tarile care fac un turism civilizat tin la calificativele serviciilor prin STELE. In toate vacantele mele din alte parti "nivelul de stele" evidentia intradevar calitatea serviciilor. Asa ca aceste doua exceptii pentru mine nici macar nu pot fi luate in seama doar daca vreau sa spun ca am vrut putin mai sus decat Romania si atat, restul e tacere.

    Oricum in viitor, chiar daca voi cheltui poate mai mult, am sa ma feresc de litoralul romanesc cat si de cel bulgaresc. Nu vreau ca "exceptiile" sa imi mai strice vacantele, sper sa intelegi ce vreau sa spun. Toate cele bune.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nephis
    [28.09.10 02:02:59]
    »

    Nu stiu ce revizuire a clasificarii or fi facut dar se pare ca tot 3 stele a ramas in toate. Nimic din acel hotel nu arata altceva. Ce-or fi zis: luam banii la fraieri si dupa vom vedea noi si cu steaua in plus, cu ce se mananca. Nu pare sistemul: merge si asa? Oare unde l-am mai intalnit? Ups, parca am o ideie...

    alinus
    [25.06.11 20:30:19]
    »

    de acord cu dvs. Am fost anul trecut la Constantin si Elena (Grand Hotel Varna 4 *) si am fost mai multumiti decat la Nisipurile de aur (Hotel Bolero 5 *). Comentariu unui copil din grup " s-a simtit ca la azilul de batrani " la acest renumit Hotel Bolero din Nisipurile de Aur.

    hlliAUTOR REVIEW
    [26.06.11 18:44:57]
    »

    Ca si statiune cred ca Nisipurile de Aur iti ofera mai multe posibilitati decit Sfantii Constantin si Elena.

    Ma mir ca asa dezamagire ti-a lasat hotel Bolero. Este un hotel de lant si cred ca ar trebui satisfaca si cele mai exigente cerinte.

    Un resort ca si cel de la GHV ofera mai mult spatiu si implicit mai multe posibilitati pentru servirea mesei, baruri, distractie, piscine...

    Referitor la plaja... este discutabil ca mai peste tot in Bulgaria... ingusta, mica, in mare parte cobori multe scari ca sa ajungi la mare...

    Pe viitor, daca voi mai merge in Bulgaria, voi alege doar sejur petrecut intr-un resort, de preferinta cit mai mare.

    Sa auzim de bine!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinus, anadragusin, hlli, nephis, Visan125
    Alte impresii din această RUBRICĂSmartline Madara Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050646066665649 sec
    ecranul dvs: 1 x 1