ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.02.2012
STATUS: JUNIOR
AUG-2011

Luna de miere perfecta

Am stat pe net aproximativ doua saptamani cautand impresi si concluzi despre hoteluri si am gasit acest hotel SILANCE BEACH RESORT care mi sa parut ok!

Mi-am luat pachetul turistic dintr-o agentie partenera a unui touroperator(dupa mine cel mai mar tour operator din turcia), si am optat pentru camera in complexul LAKE HOUSE camera standard (ca o recomadare!!! daca faceti aceaiasi alegere luativa lake house deluxe deoarece puteti nimeri maxim la etajul unu si oricum aveti scara direct din balcon pe zonele amenajate la psicina, fata de cel standard care sunt la etajul doi si trebuie sa coborati prin spate, ).

In fine am plecat pe data de 3 august din Bucuresti catre Antalya cu compania aeriean tarom cu care am avut un zbor excelent, de acolo am fost preluati de reprezentanti touroperatorului si ne-au dus catre hotel drumul durand aproximativ o ora (reprezentantul cam nesimtit batanduti apropo de o mika spaga daca avem placerea '''5 euro de persona" direct pe fata, concluzia e a voastra ce iam raspuns si un de sa se duca)

Am ajuns la hotel baieti de la receptie foarte ambili, foarte respectuosi, ne-au facut cazarea in aproximativ 5 min (am lasat 10 euro acolo), personalul de la receprte vorbeste englza fara probleme, le-am explicat ca suntem in luna de miere, ma trimis la un reprezentant ''reltii cu clientii'' la fel foarte amabila si ne-au oferit in camera un mic dejun si un pranz gratis si cateva facilitati la centrul SPA!

Camerele foarte curate, se facea curatenie in fiecare zi, minibarul ti-l aprovizioneaza in fiecare zi daca binenteles consumai din el, ti se schimba consumabilele din baie la fel, daca le-ai consumat!

restaurantele doua rstaurante mari in care serveai toate cele trei mese cel din zona lake house si cel din hotelul principal care era dschis non stop (mancarea ok diversificata peste, pui, vita, salate tot ce vrei, dulciuri foarte multe, mai exista doua restaurante la pranz unul pe plaja unu langa psicina mare care serveau hanburgeri, kebaburi si cartofi, salate! Personalul de pe restaurante foarte ok (multi vorbesc si englza , si te servesc chiar la masa) ! restaurantele cu specific poti sa mergi decate ori vrei dar binenteles trebuie sa-ti faci rezervare

barurile sunt foarte multe in toate zonele, barmani foarte amabili binenteles daca te bagi in seama cu ei (vorbesc engleza) le lasi si lor un mic TIPS, eu m-am impritenit cu majoritatea, ma anuntau unde ii gassc a doua zi pentru ca se schimbau de pe bar pe bar, sincer am baut numai bere beks si efes la doza pe baruri, si wiskey jb, jack si rom havana. Ei au politica sa dea numai bauturile lor din turicia (binenteles sunt mai ieftine).

aqua park este adevarat ca se opreste doua ore la pranz, dar este si corect pentru ca in acele ore este foarte cald si oricum nu prea mai este nimeni pe acolo pentru ca este ora pranzului si toata lumea e la masa (dar romanu intreaba de ce e oprit si spun ca sunt zgarciti)

luna park este un parc ok, cateva masinari pe acolo cu un bar ok, animatori mai vin si pe acolo se joaca cu copiii.

animatia jocuri in fiecare zi la piscina, in fiecare seara spectacole, seara aveti posibilitatea de a merge in clubu hotelului, animatori organizeaza si ei plecari in grup catre alte cluburi, adika este ok

plaja marea mea dezamgire intrarea in apa foart abrupta si cu pietre, dupa mine asta e singuru lucru negativ gasit la hotel

PAREREA MEA despre aceste hotel raportat la calitate, servici, pret este foarte buna si il recomand tuturor

Trimis de valutza86 in 06.02.12 18:51:01
Validat / Publicat: 06.02.12 20:01:34
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: KUSADASI

VIZUALIZĂRI: 2737 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (valutza86); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 [fără descriere]

[06.02.12 20:00:04]

@valutza86: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare.

Pe de alta parte spune-ne in ce an a fost sejurul, sigur nu este 2012.

eug
[07.02.12 22:29:29]

n-am vazut pretul sejurului, te rog

si da-mi si mie pe privat numele agentiei si a tourop. de care spui

mersi

[08.02.12 12:57:22]

@eug: ok! Iti trimit pe privat

[08.02.12 17:07:53]

Va rog terminati cu offtopic-ul.

Aici este vorba despre Silence Beach, orice alt fel de ecou va fi sters, cum o sa sterg si ecourile offtopic de mai sus.

[08.02.12 17:15:17]

@webmaster25: ar fi ok ca nu prea au rost!

nicole33
[08.02.12 18:27:47]

@webmaster25:

Pentru a nu fi offtopic, voi încerca să fac referiri doar la aspecte ce țin strict de acest hotel.

Am fost la acest hotel și, tocmai de aceea, nu pot să nu remarc fabulațiile exprimate de autorul review-ului, începând cu perioada sejurului August 2012 (autorul a ignorat solicitarea ta de a rectifica data sejurului), continuând cu aprecierile referitoare la cunoștințele de limba engleză ale personalului de la baruri și restaurante (care, într-adevăr, vorbesc engleza, dar la un nivel minimal, însă suficient pentru a înțelege ce vrei să bei, de fapt, cam în același stil cu autorul, adică fără acorduri) și culminând cu afirmațiile referitoare la băuturile servite de respectivul, care sunt nu numai fanteziste, dar îi pot cu ușurință induce în eroare pe cei interesați de acest hotel

Oricine a fost vreodată la un hotel care oferă all inclusive sau ultra all inclusive știe prea bine că berea servită este DOAR la dozator. Silence Beach nu face excepție. Autorul o fi băut bere la doză prin baruri, dar doar contracost. Sau poate și-a adus cutiile de bere Efes cu care i se completa zilnic minibarul din cameră pentru a le bea la bar în compania barmanilor cu care se împrietenise. Aceeași poveste și cu vărul Jack (găsești, dar plătești, această marcă nefiind inclusă în UAI). Romul Havana era inclus, dar nu exista decât la Lobby bar (un singur bar din cele 11 existente).

Poate ar fi fost util să fie precizat și prețul sejurului.

eug
[08.02.12 21:14:03]

wb 25, cred ca se refera la alte interventii decat a mea, nu?!

fiindca mi-au intrat pe mail mai multe mesaje, dar goale

[09.02.12 14:38:13]

@nicole33: Imi pare rau pentru tine ca esti nemultumita de acest hotel dar din 15 review-uri esti singura nemultumita de acest hotel de 5* (probabil unul dintre cele mai ieftine de 5* din Turcia).

Ti-am citit toate review-urile si vad ca din toate hotelurile in care ai fost si esti multumita intr-un procent de 30% (toate hotelurile tale in care ai fost din turcia fac parte din categoria celor ieftine) ! te intreb:

De ce nu mergi in hoteluri adevarate de 5* precum Susesi, Sun Gate, Mardan, Royal Holiday Palace (care fac parte din hotelurile high class din Turcia) ?

Vad ca sti foarte bine conceptul AI si UAI, dar daca citesti conceptul UAI de pe site-ul oficial al hotelului Silance Beach Resort o sa ai surprinderea sa gasesti acolo "Import Alcoholic DrinksVodka, Cognac, Gin, Liqueur, Rum, Whisky, Martini and Tequila varieties) ", imi pare rau pentru tine ca ai baut numai bauturi locale, pentru ca acel personal din hotel care il tratai de sus cum fac rusi in special, t ea tratat cu indiferenta, ti-a dat numai bauturi locale, ti-a servit bautura intr-un pahar de plastic, pentru ca barmanului ii este mai usor sa te serveasca intr-un pahar de plastic, decat sa-ti ofere bautura intr-un pahar de sticla pe care trebuie sa-l aduca in bar, sa-l stranga dupa cel bei si apoi sa-l spele (sa inteleaga si romanu de ce am detaliat), fara sa castige nimic!

Ti-am citit review-ul si am vazut si erai nemultumita de coktailurile pe care le faceau barmani (era adevarat ca in hotel existau decat doi barmani buni), scrie undeva in conceptul UAI al hotelului de coktailuri? (asa ca lasati fitzele si reveniti cu picioarele pe pamant ''atata dai atata ai'').

Referitor la imgintia mea in care fabulez ca am baut bere efes si beks la cutie, in resort exista acel bar ''Beer Garden" era echipat tot barul cu frigidere de inox. pt ce crezi ca erau? de design? In ele era bere la doza, si pahare congelate (daca sti pentru ce sunt?) ! Dar barmanu inca odata ca sa ne se osteneasca prea mult iti punea intr-un pahar de plastic bere la draft (dozator pentru tine), pentru ca nu avea nimic de castigat de la tine!

Referitor la barurile in care am baut eu Jsterini & Brooks (cauta pe Google sa vezi ce e? )) pentru tine, batranul Jack si Havana exista acel ''Lobby Lounge Bar'' in care binenteles daca le lasai un mic TIPS pt barmani apreau si sticlele de sub Bar, si mai exista si acel '' Disco Bar'' care incepea la ora 23.00 in care bauturile erau ''free'' in care foarte bine lasai un mic tips acolo 5 euro pute-ai sa bei toata noaptea bauturi alcolice bune din import. Singura bautura care am platito a fost un enregizant in club care sa dus sa il cumpere din hotel, pt care mi-a adus inclusiv si bonul fiscal: D!

Imi ce scuze pentru greselile mele gramaticale, si cu cea cu privire la data (august 2011) ca sa fi multumita, si pentru tine inca odata am platit 1300/transport avion/ taxe aeroport incluse/2 persoane de pe data de 3.08.2011

nicole33
[09.02.12 17:53:53]

@valutza86:

Nu aș fi intervenit [***] dacă nu aș fi sesizat modul flagrant în care denaturezi realitatea de la acest hotel dezinformându-i cu intenție pe cei care caută informații despre Silence Beach.

Dacă începi acum să-mi povestești cum prietenii tăi barmanii fugeau cu sticlele de băutură de import de la un bar la altul că se roteau doar ca să te servească pe tine de sub tejghea, deja intrăm în zona științifico-fantasticului.

Disco barul are program 23-02, nu am verificat dacă îl țin deschis până dimineața, posibil deși nu cred. Ai omis să precizezi că, fiind indoor, nu se fumează sau poate pe tine te-au lăsat.

Ce mi se pare cel mai amuzant este faptul că tocmai tu care nu ai mai fost în Turcia decât la Kusadasi și care ai ales să-ți petreci luna de miere (eveniment poate unic în viața cuiva) în cel mai ieftin hotel de 5* de la turci, după cum chiar tu ai afirmat în ecou, ai obrăznicia să-mi sugerezi mie să mă duc la diverse hoteluri mult mai scumpe. Hai să ne vedem fiecare lungul nasului.

Eu, după 5 săptămâni petrecute în 5 hoteluri de 5* cu UAI din Turcia numai în cursul anului 2011, mă declar per total foarte mulțumită.

Era să uit. Plaja este cu nisip și pietriș. La fel, găsești pietriș (pietricele) la intrarea în mare. Deci, nu pietre (altă dezinformare).

[09.02.12 18:31:43]

@nicole33: Am ales sa postez pentru acest hotel deoarece esti singura care vorbeste de acest hotel de rau si e nemultumita si mai vorbesti de concepte AI si UAI. Macar daca citei conceptul UAI al hotelului.

click aici

Eu recunosc atata mi-am permis, dar imi vad lungu nasului, dar tu ai fost in cele mai ieftine hotluri de 5 stele ale lor, si ne spui noua ca ai stat 5 saptamani. Pe cine crezi ca intereseaza? Locurile unde am fost eu ca sportiv o sa le vezi decat pe Discovery si pe National Geographic.

Referitor la pitroaile care calcai in apa pentru tine sunt pietricele! numai am ce sa zic nu prea distingi pietricelele de pietroaie!

Si referitor de club era deschis pana la ora 3.00 Si din cate cunosc fumatul este interzis in locuri pulice, cafenele, baruri, cluburi! din nefericire pentru tine sunt nefumator (da sa nu plangi!).

Nu prea ai cum sa sti tu ca personalul de acolo traieste dintr-un salariu mizer, si din TIPS- UL de la clienti!

[09.02.12 18:32:19]

Cred ca tot ce era de spus s-a spus. Deoarece vad ca spiritele se incing si ca sa nu fiu nevoit sa apelez la cartonase, thread inchis.

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

Alte impresii din această RUBRICĂSelectum Family Resort Side (ex Silence Beach) [Kizilagach]: