ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 03.09.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 2 nopți
prieteni
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
25.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

Nu recomand Helena Park - teapa de 5*

TIPĂREȘTE

Nu recomand Helena Park - teapa de 5*

Nu as mai recomanda acest hotel din mai multe motive. Nu are 5 * nici pe departe, 5* doar la bani si pe hartie. A decazut anul acesta foarte mult. E un al doilea "Victoria Palace".

Am ales Helena stiind ca este un hotel bun, cu servicii de calitate (in ultimii 5 ani, de cate ori am avut posibilitatea, am mers la acest hotel si l-am recomandat si altora). Am citit 1-2 review-uri de anul acesta care nu recomandau Helena, dar nu am tinut cont de acestea.

A fost un weekend ratat, plin de nervi si neplaceri pe banii nostri.

Dupa un drum lung si obositor (am ales sa mergem prin Mangalia, si nu prin Ruse cum mergeam de obicei), am ajuns dupa orele 18:00 la hotel. Am asteptat 30 minute ca sa ne pregateasca camera.

In voucher era mentionat camera Superior cu vedere la gradina, 3 persoane. Am primit o camera la parter, foarte rece, cu vedere la gardul si hotelul lateral, si nu cu vedere la gradina. Erau 2 paturi cu 3 perne puse una langa alta, fara pat suplimentar. M-am intors la receptie unde ni s-a comunicat ca ei asteptau 2 persoane si nu 3 persoane si de aceea au pus 3 perne pe 2 paturi, afirmand ca nu au primit de la agentia din Romania ca urmeaza sa vina 3 persoane. Am cerut sa ne dea si o camera cu vedere la gradina asa cum era specificat pe voucher. Dupa alte 30 minute de asteptare, am primit o alta camera cu vedere la gradina si cu pat suplimentar foarte incomod pentru dormit. A fost neplacut sa asteptam atat, sa avem discutii cu ei.

Sefa de la receptie nepoliticoasa si cu tupeu, ea fiind imaginea hotelului, nu are ce cauta acolo.

La receptie, nu ne-au informat ca in pachetul UAI poti sa mergi de 3 ori pe saptamana in anumite zile la restaurantul a la carte Blue Lagoon de la piscina pentru a lua cina, i-am intrebat noi si ne-au raspuns ca putem merge. Ne-au dezinformat pentru ca atunci cand i-am intrebat care restaurant dintre cele 2 putem sa mergem, au raspuns ca la oricare dintre ele, si de fapt puteai merge decat la cel de la piscina, amenajat anul acesta pe terasa unde se servesc snacks-uri in timpul zilei, anul trecut nu era amenajat, era decat cel de langa plaja. La fel nu ne-au informat ca au plaja cu bani si zona plaja gratis. Au o plaja mica comparativ cu nr de turisti cazati care este impartita in doua zone: cu bani si free.

Dupa ce ne-am cazat am mers la masa. Ne-am luat ceva de mancare si ne-am asezat la o masa libera pe terasa. Sefa de restaurant ne-a ridicat de la masa pe motiv ca masa este rezervata si ca sa gasim alta masa, i-am spus ca tocmai am ajuns si ca suntem obositi si sa ne lase sa terminam de mancat si ne ridicam si plecam. Ne-am ridicat si la masa respectiva nu s-a mai asezat nimeni. A fost nepoliticos din partea sefei de restaurant si neplacut pentru noi.

La masa, mancare slab diversificata sub nivelul de anul trecut, si noi nu mergem pentru mancare, ciorba a fost buna, in rest slab. Salatele alterate, am luat o salata cu morcov si era stricata. Un alt detaliu legat de masa, eram la pranz si vroiam sa spal un fruct in bolul cu apa pus acolo, o fetita a scapat o piersica in bolul cu apa, seara la cina cand am vrut din nou sa spal un fruct, am vazut in bolul cu apa aceeasi piersica de la pranz... nu schimba apa unde se spala fructele... 5*

La pranz si cina au avut ciorba buna, in rest, de la felurile principale pana la desert, slab si sub aspectul diversitatii cat si al calitatii.

Bauturi alcoolice, locale bineinteles, (vin bere) de cea mai proasta calitate posibila. La UAI ar trebuie sa ofere si bauturi internationale. Bauturi nealcoolice de calitate foarte proasta. Aveau dimineata si fresh-uri de portocal si mar portionate cate putin in pahare mici ca sa nu consume cineva mai mult fresh. Sambata seara, la cina au servit vin alb spumant, cel mai prost vin spumant degustat pana acum, si o tava cu somon fume care s-a golit foarte repede pentru ca nu era altceva mai bun la masa.

Entertainment slab.

Plaja murdara, chistoace, pahare de plastic, si alte resturi, lipsa urne pentru gunoi.

Sambata dupa mic dejun, ne-am pregatit sa mergem pe plaja, si am luat 2 pahare cu apa de la pool bar (la Ultra All Inclusive sunt gratuite decat barul din salon si de la piscina). Cand sa iesim pe poarta la helena sands si sa mergem pe plaja hotelului, bodyguardul ne-a oprit si ne-a spus ca nu avem voie sa iesim cu pahare din incinta hotelului... adica daca ne e sete si vrem ceva, trebuie sa cumparam de pe barul de la plaja care e cu bani sau sa te intorci la hotel, sa bei acolo ceva si sa te intorci inapoi pe plaja. I-am aratat bratara ultra all inclusive, dar nu conteaza. Am dus apa inopoi si am mers pe plaja.

La plaja nu am mai gasit locuri in zona free, si nu am gasit nici persoana de la helena care se ocupa de plaja gratuita ca sa ii cerem sezlonguri, in pachetul UAI era mentionat si solicitarea unor sezlonguri si umbrele suplimentare, in schimb angajatul lor de la plaja cu bani era toata ziua acolo cu ochii pe turisti.

Am luat un sezlong cu bani si am mers sa inotam. Dupa masa am gasit inca doua sezlonguri si o umbrela in zona free si am stat acolo, mai pe seara, pe la 5 am iesit de pe plaja pentru 30 de minute sa luam ceva de baut, cand ne-am intors sezlongurile erau ridicate, si din 3 prosoape, am gasit decat prosopul de pe sezlongul platit, 2 erau lipsa, oamenii de pe plaja, erau romani, au spus sa reclamam la receptie ca au patit si ei la fel, si ca angajatul de la helena care se ocupa de plaja freea strans prosoapele de pe cele 2 sezlonguri free, am intrebat si salvamarul de acolo care spus acelasi lucru ca persoana responsabila cu plaja a strans prosoapele. Am reclamat la receptie. Iar sefa de receptie ne-a inchis gurile direct, ne-a spus sa tacem. A doua zi dimineata, nu mai era acelasi angajat la plaja free, iar sefa de la receptie dupa ce a dat un telefon, ne-a spus ca nu a strans prosoapele angajatul lor din ziua precedenta si ca le-a furat cineva si ca sa platim 100 leva, adica 50 euro. I-am explicat frumos ca nu platesc pentru ca nu e corect, la care ea ni-a zis ca nu mai vorbeste cu noi si ne-a zambit ca la niste fraieri. Am intrebat-o unde a fost toata ziua angajatul lor de la plaja free si raspuns ca a fost la tualeta etc toata ziua... Foarte urat pentru un hotel ca Helena sa aiba asa personal si asa politica de a trata clientii. In orice business daca situatia este la jumatate, firma trebuie sa dea dreptate clientului, dar orice afacere asa cum se naste, asa si moare daca nu stii sa o administrezi corect. Romanii o sa inteleaga in timp ca la bulgari preturile cresc si calitatea scade si o sa prefere sa mearga in alta parte. Sefa de receptie mi-a cerut numele turistilor de pe plaja care au confirmat ca angajatul lor a strans prosoapele noastre, de parca eu eram acolo ca sa fac ancheta. Am sunat la agentie, in 30 minute a venit colaboratorul lor de acolo, care ne-a spus sa platim ca nu avem ce face, hotelul e acoperit pe hartie din punctul asta de vedere, pe card scriind clar ca nu ai voie sa iesi cu prosopul de la piscina Helena Parc, cu toate acestea toata lumea la plaja avea prosoapele de la helena. Ne-a ras in nas sefa de la receptie ca si cum am fi niste prosti si am platit 100 leva, jignitor pentru noi. Mai erau alaturi de noi si alti romani nemultumiti care plateau asigurarea de sanatate inca o data pentru ca hotelul nu recunoaste asigurarea platita in Romania, deoarece asiguratorul plateste in 2 ani si daca patesti ceva, indiferent ca ai asigurare platita trebuie sa platesti la ei.

Ne-a dat o hartie care poate sa o dea de cate ori vrea ea. La 11 duminica am plecat de acolo. Nu ne mai trebuia masa de pranz sau altceva.

In concluzie, daca mergeti la Helena, sa aveti in vedere ca nu mai este ce a fost: personal nepoliticos, masa slab diversificata si pe alocuri produse alterate, bauturi sub orice critica, pachetul UAI nu este UAI, camere mici pentru 5 *... posibil sa se adauge si anumite neplaceri la acest pachet care sa va coste in plus.


[fb]
---
Trimis de olga_12 in 31.07.13 18:49:41
Validat / Publicat: 31.07.13 20:00:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Helena Resort, Miramar, Majestic, Victoria Palace.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2779 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olga_12); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Helena Park Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.027401208877563 sec
    ecranul dvs: 1 x 1