ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2011
    STATUS: JUNIOR
    JUL-2011

Concediul perfect si ieftin

Am ales initial hotelul Riu Dolce Vita (4*) pentru 5 nopti de AI cu 540 de euro insa cu 2 zile inainte de plecare agentia ne-a anuntat ca hotelul facuse mai multe rezervari decat aveau camere deci nu mai aveau cazare.

Agentia a fost insa foarte amabila si tot pentru 500 de euro tot la AI ne-au facut o oferta de 5 nopti la Riviera Beach 1 (5*)... Cred ca am fost extraordinar de norocosi pentru ca pe toate site-urile in perioada 23- 28 iulie cand am fost noi, 5 nopti ajungeau la 1000 de euro... Oricum, m-am uitat imediat pe amfostacolo.ro si m-am mai linistit si am acceptat oferta lor.

Am plecat din Bucuresti pe la 7 jumatate si am ajuns la hotel pe la 2. La intrare in Resort era o bariera si paznicii aveau o lista cu numele tuturor turistilor ce urmau sa se cazeze. Am zis numele si am trecut. La receptie am pus si noi 5 euro in vouchere dar cred ca degeaba, pentru ca am vazut ca avea receptionera deja o lista cu numele noastre si cu camera. Am stat in Riviera 1 la ultimul etaj (6) ce semana cu o mansarda si camera era curata cu vedere frumoasa la mare, mobila clasica... Am avut probleme cu aerul conditionat nu cred ca facea fata pentru ca fiind la ultimul etaj se incalzea foarte tare in camera... si am anuntat la receptie a doua zi si imediat a venit un angajat al hotelului si a umblat la el de fata cu noi, si a mers putin mai bine. Inca un punct forte ar mai fii faptul ca aveam seif in camera gratis, pe care l-am folosit cu toate ca am uitat telefoane si bani si prin camera intr-o zi si nu a furat nimeni nimic, dar ma simteam eu mai bine. Presiunea la dus era fantastica pentru ultimul etaj, lucru care iar m-a bucurat pentru ca am parul lung si il spal destul de greu daca nu curge bine apa.

Sa trec la mancare... Super buna!! Am ramas uimita cate feluri de mancare si cat de gustoasa si bine gatita era... Eu sunt mai sensibila si imediat fac indigestii si treburi de genul dar aici nu am avut deloc probleme si am mancat ca la concurs. Toate aratau atat de bine si mancaruri care nu imi placeau in general, aici le-am mancat cu placere. O sa pun si poze imediat... Miercuri de exemplu a fost zi pescareasca si au servit scoci si tagliatelle cu sos alb si fructe de mare, peste pane, peste prajit supa de peste si tot felul de nebunii de genul. Am mai mancat rata la cuptor, iepure, vita, pui, porc gatit asa de bine de puteai sa juri ca e miel... salatele foarte multe si colorate si proaspete... fructe foarte proaspete si multe si diversificate ,,din cate am vazut eu pepene rosu galben, piersici, banane, mere, nici nu mai stiu ca nu prea am mancat.

Desertul iar foarte tentant dar am gustat doar de vreo 2 ori si avea gust foarte proaspat si bun, mai ales ca erau torturi cu crema care se pot altera rapid cand e cald... Mai aveau si inghetata vreo 5 feluri si la piscina si aici la restaurant si topping pt inghetata... Branzeturile iar geniale... cascaval afumat... branza cu mucegai a fost preferata mea si cred ca si a celorlalti ca se manca foarte repede... bauturile neasteptat de bune. Deci aparatele alea chiar aveau sucuri cu pulpa si sucuri naturale... Vinul rosu iar foarte bun eu il beam cu cola ca era demisec, cafeaua super ok aveau si expresor si cafetiera si la aparat

. De la lobby bar eu imi luam mereu Cocktail Tequilla Sunrise sau Sex on the Beach ca erau dulci si eu ii rugam sa imi puna mai putin alcool... si erau free la AI... pentru plaja imi dadeau cocktailurile in pahare mari de plastic :)) am luat si in pahar de sticla si nu mi-a zis nimeni nimic dar am avut eu grija sa nu il sparg... Erau si gustari intre mese dar nu am avut niciodata nevoie dar aratau bine senwichurile si ce mai dadeau ei acolo... Plaja super faina si piscinele... noi am gasit la orice ora loc ,,nu era asa de multa lume in perioadat 23-28 august... intrarea in apa lina si nisipul foarte fin, sezlongurile aveau saltelele moi si prinse cu elastice sa nu fuga de pe ele... aveam si masuta si umbreluta si scrumiera ceea ce m-a bucurat pt ca sunt fumatoare. Eu am prins marea cam agitata 3 zile si valuri mari si cateva alge dar era foarte calda apa... si curatau imediat plaja. La piscina aveau dushuri cu apa termala care mie personal imi intorceau stomacul pe dos... mirosea apa aia a apa de canal... si era foarte calda... dar erau multi amatori... nu contest faptul ca nu era foarte sanatoasa... dar mirosul ma termina! In camera prosoapele le schimbau zilnic si faceau curat. Pentru piscina si plaja aveai un card si iti dadeau prosoape mari albastre. Parcarea spatioasa noi am gasit loc bun la umbra imediat. In week-end era mai aglomerat si hotelul si parcarea... Personalaul foarte zambitor si amabil. Imediat schimbau fetele de masa cand se ridica cineva de la masa sau iti luau farfuria goala din fata... Receptia iar foarte ok daca aveai o problema imediat ti-o rezolvau... Nu se zgarceau sau se uitau urat cand te serveau cu bauturi, la inghetata sau mai stiu eu ce le cereai... Turistii... eu am vazut multi germani pe la varsta a 2a mai mult cu nepoti si rusi si romani... Romanii varza ca de obicei... Zgomotosi credeau ca daca sunt la 5 stele pot sa faca tot ce vor ei... urat... ce sa mai zic... mai ales astia care veneau in ''turma'' in 2-3 familii... erau si cupluri singure ca noi care erau ok si linistiti...

Am vazut si imagini cu romani care la snack-ul de la pranz au luat jumatate de platou de carnati si barmanii isi dadeau coate si isi aruncau priviri cu subinteles... (mai ales ca mai era o ora pana la cina!!) Germanii foarte linistiti citeau pe plaja si seara jucau carti cu nepotii pe terasa de lobby... si mancau extraordinar de putin... la micul dejun o piersica si o cafea... si la pranz o supa si iar un fruct... super tari oamenii! A, inca ceva ce mi-a placut mult e faptul ca nu pueau muzica la piscina... te relaxai, auzeai marea si pe fundal 2 copii isterici... dar foarte dragut :) am adormit aproape in fiecare zi pe sezlong asa de relaxanta era atmosfera. Animatia... faceau gimnastica dimineata si dans la piscina la pranz cu turistii care doreau si seara aveau un amfiteatru mai mult pt copii nu am fost decat o data 5 minute sa fac 2 poze...

Nici nu mai stiu ce sa zic... a da... E aiurea faptul ca barul de la piscina nu e AI si tre sa mergi pt bauturi in lobby bar langa piscina. Dar e si un cort pt AI cu pahare mici de plastic de unde poti lua apa suc natural fanta cola de la frigider sprite... etc si inghetata... daca vrei pahare mari de 400 de ml mergi la lobby.

Si imprejurimile sunt superbe ne-am plimbat si pe la restul de hoteluri din club am gasit vreo 2 diguri, terase, magazine cu articole de plaja...

In minibarul din camera bauturile sunt foarte scumpe... Un Red Bull de ex. era 8 leva adica 4 euro!! Noi am avut geaata frigorifica cu noi cu suc si ce mai aveam noi nevoie in camera... dar oricum la iesire, peste drum de bariera de la hotel era un magazin mix ieftin cu o fanta 1.5 leva la 500 ml. -si la 15 min de mers pe jos era centrul Nisipurilor cu tarabe si mancare si bauturi...

In ansamblu a fost pretul calitatea foarte bun. Noi am mai fost si la Cap Kaliakra si la castelul si gradinile Reginei Maria din Balcik cu masina personala.

Deci daca gasiti ca noi mega oferta si reducere de 50 % mergeti cu ochii inchisi pentru ca nu veti regreta. Daca trebuia sa dau mai mult de 1000 de euro pt 5 nopti cred ca ma duceam in alta tara... Am mai fost si de revelion la Hotel Lilia tot in Nisipuri si acolo la fel de frumos a fost...

Oricum pe mine amfostacolo m-a ajutat mereu oriunde m-am dus si nu am regretat niciodata alegerile facute...

Sper sa va fie de ajutor impresiile mele si sa aveti un concediu la fel de relaxant si odihnitor ca al nostru la acest hotel!

Trimis de ~Martha~* in 01.08.11 14:41:23
    Validat / Publicat: 01.08.11 15:55:58
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur, Hotel Lilia 4*

VIZUALIZĂRI: 2150 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (~Martha~*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    P01 vedere din balcon spre piscina si mare
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

[02.08.11 11:52:52]

buna, as dori sa va intreb daca se poate prin ce agentie v-ati procurat biletele, deoarece oferta este super, eu merg de 2 ani la bolero unde este super, chiar nu am avut nici un fel de comentarii la adresa lor, dar anul acesta as incerca si altceva si as fi tentata de riu dolce vita dar si de riviera beach caci am citit ca sunt ok. Daca mai stiti si alte hoteluri ok astept parerea dvs. Descrierea postata e de mare folos.

[03.08.11 09:02:48]

Buna Martha, mai intai de toate nu stiu daca m-am prezentat, numele meu este Veronica, multumesc tare mult pentru informatie, eu merg de 2 ani consecutiv la Bolero si anul acesta e cam scump si de aceea ma gandeam sa incerc si altceva, iar Riviera mi s-a parut super din prezentari, voi incerca sa caut o oferta convenabila pt. Riviera. Daca aveti ocazia si gasiti o oferta buna mergeti cu incredere la Bolero. Inca ceva cum e cu parcarea, daca se plateste si cat. Daca gasesc vreo oferta buna si merg la Riviera poate mai revin cu cateva intrebari, cu permisiunea ta.

Inca odata multumiri si o zi buna

Veronica Stanciu

P. S. Adresa mea de e-mail: ****@yahoo.com

~Martha~*AUTOR REVIEW
    [03.08.11 09:51:53]

Buna Veronica, parcarea este gratuita si foarte bine pazita, precizez ca o data cu intrarea in complex cei de acolo de la bariera hotelului iti dau un card de plastic cu care poti intra si iesi cu masina de cate ori vrei.

Noi am gasit in timpul saptamanii foarte multe locuri si ca bonus erau si la umbra in week-end este putin mai aglomerat dar tot am gasit locuri.

Poti sa stai linistita in privinta masinii. Am apreciat foarte mult securitatea acestui complex, au garduri inalte, la fiecare iesire paznici peste tot... Majoritatea celor care vin cu masini sunt bulgari si romani... dar civilizat totul, nimeni nu bloca pe nimeni...

Sper sa gasesti o oferta buna si sunt sigura ca nu vei regreta. Am uitat sa precizez ca nu aveau pizza si cartofi prajiti si hamburgheri (pentru copii ma refer, ca ei sunt amatori)... doar la un snack am vazut o singura data cartofi prajiti cu niste carnaciori... Din punctul meu de vedere este mai bine ca nu dadeau junk food si ca totul era la cuptor si nu erau prajeli...

Asadar daca mai ai intrebari iti raspund cu cea mai mare placere.

O zi frumoasa!

[03.08.11 09:56:47]

Multumesc tare mult pentru raspuns, o sa revin daca imi vin in minte si alte intrebari si cu siguranta o sa povestesc si eu cum a fost in vacanta

O zi frumoasa!!!

[03.08.11 12:43:06]

@veronica74, nu este recomandata postarea in clar a adresei de mail, poti scapa astfel de foarte multe neplaceri ulterioare, utilizeaza cu incredere mesajele personale, care tot in casuta ta de mail ajung.

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ~Martha~*, veronica74
    Alte impresii din această RUBRICĂRiviera Beach Hotel [complex Riviera Holiday Club]: