ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2010

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

As reveni cu placere

buna ziua cititorului,

m-am intors astazi cu familia mea de la mare, cei drept obositor dar foarte frumos, dupa cum ati aflat ne-am cazat la hotelul park golden beach.

initial nu am inteles faza cu receptia la nivelul 6, restaurantul la 5 iar piscinele la 4 si afara, suna cam ciudat stiu, ideea este ca hotelul este construit pe munte cu o idee fosrte inovatoare cu intinderea vasta si foarte modern construita.

noi am fost un grup (2 familii fiecare construinduse din 1 cuplu cu un copil), astfel am ajuns acolo am mers la receptie ne-am cazat, ni sa dat o foaie cu un fel de program si cu ce avem inclus, (noi fiind cazari la ALL INCLUSIVE nu la ULTRA)

am fost trimisi direct la masa pentru ca programul este strict, (daca spune ca la ora 14 se inchinde masa de pranz, apoi asa este). asa deci am mancat.

Sunt foarte multe feluri de mancare acolo si recunosc sunt o persoana mofturoasa si totusi mi-am gasit multe lucruri ce sa mananc, puiul mi s-a parut mai ciudat avand un miros nesatisfacator, in rest totul bine. prajituri si inghetat cate vrei, fructe nu mai spun, deci pe scurt a fost foarte bine.

apoi am mers prin hotel sa vedem unde se afla camerele. gasindu-le, ne-am cazat si am plecat la piscina bar si toate cele. piscina interioara- eeste mare, este frumoasa si curata, dar apa este rece, asa ca nu m-am bagat decat o data. piscina exterioara - este deasemenea mare si frumoasa find impartita preactic pe 2-3 nivele, 1 pentru copii mici, a 2a era ok puteai sa stai si ca adult si ca, copil nu era nici mica si nici mare, mijlocie as putea spune, din aceasta piscina era un fel de cascada care curgea in a 3a si ce mai mare cu adancimea de la 1, 10 m pana la 1, 90m.

asadar piscinele erau foarte ok doar ca trebuia sa ai grija la piscina cea mare la scari, pentru ca erau si aluncoase si de aceasi culoare cu restul piscinei si avand in vedere cu balaceala ce era nu pre le vedeai.

Activitate:

AquaFit- foarte tare

o domnisoaa nemtoaica, ite nu stiu cum o cheama, care era mereu cu zambetul pe buze care stia de asemenea engleza, era instructoarea noastra de fitnes in apa, faceam niste exerciti amuzante dar si foarte amuzante, dar nu erau pentru copii (apa fiind mai adanca se puteau ineca neajungand cu picioarele jos).

barul de la piscina era foarte dragut, avea inghetata, pizza si niste fursecuri foarte gustoase. barmanii erau foarte de gasca, unu dintre ei incercand sa invete romana, era foarte simpatic atunci cand gresea.

barul de la receptie iarasi foarte ok, cu foarte multe bauturi acoolice si nealcoolice mai putine (sucuri gen pepsi mirinda etc si fres de mere etc)

Cafea aveau multa, adica erau multe dozatoare 2-3 in restaurant 1 la pool bar, 1 -lobby, doar ca era gen ness iar tata nu se dadea in vant dupa asta.

seara erau mereu spectacole dragute langa piscina cu copii pentru copii, a fost o seara dansanta pentru toate varstele si multe altele.

in camera era foarte bine cu balcon mare camere spatioase bai curate, nimic de comentat aici inafara de priveliste, unii primind camere cu full sea view si alti se uitau in parcare sau la hotelul de langa cum domnul isi aranja slipul pe uscator:))

la plaja e frumos avand o reducere pentru cei de la hotel 15 lv 2 sezlonguri +masuta, sau puteai sa stai pe prosop la malul marii in fata undei franghii.

intradevar era mult de urcat si coborat 100 de scari sunt 97-98 dar sa zicem ~100.

catelul Jack e un scum si in perioapa asta avea 4 luni, e foarte jucaus si de afla la snack bar, impreuna cu un iepuras.

parcarea a fost 10 lv /zi

puteai schimba bani la receptie cu un curs bun.

exista net, biliard, jocuri pentru copii volley si minigolf.

cum coborai in statiune erau multe magazinase cu suveniruri prostioare dar, criza fiind, cam scumpe majoritatea.

per total a fost foarte frumos, pacat ca am racit, dar as reveni cu placere.

Sejur Placut celor care aleg acest hotel, este o alegere buna.

Trimis de Teoo in 25.07.10 19:29:18
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 2820 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Teoo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 In fiecare seara existau ornamente asemănătoare acesteia din poza.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

pepsi70ro
    [25.07.10 21:06:57]

Cam greu de urmarit, dar in cele din urma am reusit. Cat a costat cazarea si de ce nu ai punctat plaja si marea? Am inteles ca ai fost la plaja devreme ce cunosti preturile de la sezlonguri.

TeooAUTOR REVIEW
    [26.07.10 19:57:54]

nu am punctat la plaja pentru nu sunt in stare nu am stat prea mult, doar seara cand nu prea am putut aprecia, iar la pretul de cazare nu m-am "bagat" sa spun asa , nu i-am intrebat pe ai mei.

PCiprian
    [02.08.10 12:21:58]

Au bagat fresh de mere la barul de la piscina?

Nice:> Eu n-am prins, trebuia sa ma duc la receptie

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):