GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
A fost OK, dar nu era ceea ce asteptam
Buna ziua,
in luna iunie a anului trecut am fost la Papillon Belvil cu sotul si baietelul de 2 ani. Am ales acest hotel datorita recomandarilor de pe AFA.
Ajunsi acolo, cazare super rapida, 20e pusi in pasaport ne-au cazat intr-o vila aflata mai departe de toate cele, dar unde era fffff multa liniste. Ajunsi in camera am constatat ca era de fapt un apartament cu living, chicineta si 2 dormitoare.
Insa apartamentul nu a fost renovat niciodata de cand a fost deschis hotelul. Nici vorba de luxul la care te astepti cand auzi cuvantul "Turcia". Chiar si in Egipt, la Jungle Aqua Park am primit o camera mai frumoasa. Chiar cand am ajuns luau mesterii usa de la cabina de dus, o sparsesera clientii de dinainte, si noi am stat fara usa la dus 5 zile, facand in fiecare zi 2-3 sesizari. Trebuia sa avem mare grija, pentru ca scurgerea fiind proasta, era plina baia de apa cand faceam dus si nazdravanul parca tot in baie mergea.
La fel am avut probleme si cu mini-bar-ul, in fiecare zi trebuia sa sunam la receptie ca nu ni-l umpleau, si daca cumva se sinchiseau sa-l umple, ba ne pricopseam cu 4 doze de mirinda si 4 de bere, in cazul in care nici eu si nici sotul nu bem nici mirinda, si nici bere.
Nu am cerut schimbarea camerei din cauza faptului ca era liniste si chiar nu se auzea nici un zgomot de niciunde.
Dupa cateva zile pe plaja am tot vazut genti de plaja cu Papillion Belvil si am intrebat o romanca de unde are geanta, ea spunandu-ne ca a gasit-o pe pat cand a ajuns in camera. Noi am primit geanta doar dupa ce am cerut la receptie.
Odata iesit afara din camera, se schimba toata situatia: personal dragut, amabil, mancare fffff buna, variata, piscina curata, plaja curata. Insa cred ca personalul de la barul principal trebuie suplimentat, pentru ca nu facea fata. Uneori ramanea un singur barman, care era strigat din toate partile.
Dupa-masa de pe la 15-16 se faceau gogosi la care se statea la un rand luuuuuuung, ca si uitai de ce te-ai dus, numai mirosul gogosilor iti reamintea.
Prajiturile erau "ascunse" in restaurantul mexican (parca), cel de sub restaurantul principal, doar dupa cateva zile ne-am dat seama de unde venea lumea cu farfurii pline cu bunatati.
La capitolul mancare chiar ca nu pot comenta, in fiecare seara am mancat doar la restaurantul principal, mancarea fiind fffffffffffffffffff variata, pe toate gusturile.
Seara se facea mini-disco urmat de spectacole pentru adulti, la care nu mai ramaneam, pentru ca eram franti. Acolo am dat de niste conationali, care simteau nevoia sa se faca vazuti si auziti, blocand cu scaunele aleea pe unde circulau barmanii, acestia fiind nevoiti sa ii ocoleasca toata seara. Toata lumea trebuia sa stie cat au costat trabucurile lor si ca ei vor sa bea cea mai scumpa bautura.
Ajunsi la hotel in data de 19, nu am intalnit inca f multi romani, insa dupa au intrat copii in vacanta, peste tot puteai auzi despre organele genitale ale conationalilor, plus "baaaaaa", "maaaaa" etc. Asa ca eu cred ca ar trebui sa fim mai rezervati in privinta rusilor :)
Per total a fost un hotel ok, insa nu stiu daca m-as reintoarce. Anul acesta am cumparat bilete la Royal Alhambra Palace, sper sa avem o experienta reusita.
Trimis de khristina in 06.04.15 18:23:21
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (khristina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.85781500 N, 31.01910500 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@khristina -
” Ajunsi acolo, cazare super rapida, 20e pusi in pasaport ne-au cazat intr-o vila aflata mai departe de toate cele, dar unde era fffff multa liniste. Ajunsi in camera am constatat ca era de fapt un apartament cu living, chicineta si 2 dormitoare.
Se pare că atenția oferită în pașaport nu a fost tocmai de bun augur, în condițiile în care ai primit un apartament cu două dormitoare în locul unei camere duble, însă nemulțumirile legate de condițiile de cazare și serviciile cameristei au reușit să-ți umbrească bucuria sejurului.
Clădirile cu apartamente sunt cele mai îndepărtate de plajă, dar și de restaurant, piscine, amfiteatru etc.
” Insa apartamentul nu a fost renovat niciodata de cand a fost deschis hotelul.
Hotelul a fost construit în 1995. Mi-e greu să cred că nu a fost renovat deloc timp de aproape douăzeci de ani, dar nu am stat acolo.
Camerele de la vile au fost renovate în iarna 2011-2012, astfel că, la vizita mea din vara anului 2012, chiar arătau impecabil, tot mobilierul era schimbat, instalații sanitare noi și în perfectă stare de funcționare. Tot de frică să nu am parte de zgomot am ales și eu o vilă ceva mai retrasă, dar termopanele izolau fonic foarte bine și nu cred că ar fi fost probleme nici în zone mai „neliniștite”, cum ar fi piscina cu activități, amfiteatrul sau mai noul PapiLand.
@nicole33 - parerea fiecaruia, conteaza!
'' Insa apartamentul nu a fost renovat niciodata de cand a fost deschis hotelul. '' este desigur o figura de stil si nu inseamna ca dna khristina stia sigur ca nu a fost renovat, ci incerca doar sa ne sugereze noua tuturor impresia avuta de dansa
/Cu atat mai mult daca dvs stiti ca acest hotel a trecut prin schimbari/renovari si acestea nu se '' simt'' este cu atat mai rau... parerea mea!
iar in ceea ce priveste ''atentiile'' dupa cum bine stim, cuvantul - bacsis - provine chiar de la turci si sunt convins ca multi dintre noi - balcanicii dar nu numai, ne folosim de acest mod pentru a avea beneficii... bineinteles mai mult sau mai putin deranjante pentru altii.
@jimmybitza -
” parerea fiecaruia, conteaza!
Absolut.
Dacă autoarea ar fi postat măcar o fotografie din apartament, puteam comenta mult mai la obiect, dacă acesta a fost sau nu renovat în 2012 sau dacă uzura a fost foarte accelerată.
” /Cu atat mai mult daca dvs stiti ca acest hotel a trecut prin schimbari/renovari si acestea nu se '' simt'' este cu atat mai rau... parerea mea!
Da, am știut că partea de bungalow-uri a fost renovată chiar în anul în care am fost acolo, acesta fiind și motivul pentru care am ales cu încredere acest tip de cazare (de obicei, prefer cazare în clădirea principală), iar așteptările nu mi-au fost înșelate.
”iar in ceea ce priveste ''atentiile'' dupa cum bine stim, cuvantul - bacsis - provine chiar de la turci si sunt convins ca multi dintre noi - balcanicii dar nu numai, ne folosim de acest mod pentru a avea beneficii... bineinteles mai mult sau mai putin deranjante pentru altii.
Mesajul meu a fost altul. Mă gândeam că eu nu am pus nici un fel de atenție în pașaport și am primit o cameră de care am fost absolut încântată, neavând nimic de reproșat. Poate am avut și noroc că am nimerit o cameristă cu simț de răspundere, mi-a dat și geantă de plajă, mi-a umplut și minibarul, iar de recompensat am recompensat-o după 2-3 zile după ce m-am convins că merită. De felul meu nu dau bacșiș pentru a obține servicii pe care deja le-am plătit și nu puțin (am fost la mijloc de august când prețurile sunt maxime), iar alte beneficii nu mă interesează.
@nicole33 -
”Se pare că atenția oferită în pașaport nu a fost tocmai de bun augur, în condițiile în care ai primit un apartament cu două dormitoare în locul unei camere duble, însă nemulțumirile legate de condițiile de cazare și serviciile cameristei au reușit să-ți umbrească bucuria sejurului.
Tu chiar nu ar trebui sa mai faci referire asupra celor care dau mici atentii receptionerului. Toata lumea stie ca nu esti adepta acestei proceduri :-)
@red dog -
” Tu chiar nu ar trebui sa mai faci referire asupra celor care dau mici atentii receptionerului. Toata lumea stie ca nu esti adepta acestei proceduri
Este o țară liberă în care fiecare își exprimă liber opinia, la fel cum fiecare are deplina libertate de a cotiza sau nu. Eu am ales să NU cotizez.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2023 Un hotel foarte bun recomand din toata inima — scris în 18.07.24 de pelerin din IASI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Recomand - o vacanta placuta — scris în 21.08.19 de Drucker din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2019 Hotel f bun — scris în 09.06.19 de TuristBm din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Jun.2018 2018 - Papillon Belvil — scris în 26.10.18 de SILVIA 77 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2017 Din pacate nu as mai reveni — scris în 10.09.17 de Galactica22 din SANGEORGIU DE MURES - nu recomandă
- Jul.2017 După un an am revenit la Papillon Belvil! — scris în 29.07.17 de moraru marian din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2016 Concediu reușit, cu multă plăcere și altă dată! — scris în 06.11.16 de moraru marian din BUCUREşTI - RECOMANDĂ