ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.09.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 22.09.09
    STATUS: CHIBIȚ
    DATE SEJUR
    SEP-2006
    DURATA: 7 nopți
    cuplu fara copii
    2 pers ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    51.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

    Dezastru

    TIPĂREȘTE

    Da, acest hotel este destul de dotat, dar personalul, in frunte cu "night" manager si receptioner, sunt niste tampiti. Trebuie sa le vorbesti in turca.

    Daca adaug ca insotitor a fost Gatin aveti imaginea completa a unei vacante de rahat. Desi l-am reclamat pe Gatin la seful omnia, unul Negru, nu s-a luat nici o masura; dovada este ca si acum Gatin este ghid la omnia.

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de fulgerica in 22.09.09 13:46:15
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Marmaritza
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 5589 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (fulgerica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -450 PMA (din 5 voturi)

    ECOURI la acest review

    21 ecouri scrise, până acum

    mirelab
    [22.09.09 14:06:51]
    »

    , chiar ai fost marcat de Gatin daca dupa 3 ani esti atat de suparat pe el)!

    Apropos: cine este acest personaj "Daca adaug ca insotitor a fost Gatin, aveti imaginea completa a unei vacante de rahat". Il cunoastem sau mai bine zis ar tb sa il cunoastam??.

    fulgericaAUTOR REVIEW
    [22.09.09 15:45:34]
    »

    Ati face bine sa intrebati inainte de a plati orice excursie daca au colaborare cu acest individ. Daca da, vedeti-va de drum.

    Bineinteles ca s-a cuplat cu... amanta varului lui, a cerut bani pentru ca autocarul sa mearga mai repede, ne-a inchis telefonul chiar in dimineata plecarii din bucuresti, a oprit numai in popasurile unde era 1 toaleta si eventual se platea, excursiile pe care le "organiza" (l-am impiedicat tot timpul) erau cu 10 euro mai scumpe decat cele locale, la obiective sau in autocar trebuia sa ne vorbeasca despre locurile pe care urma sa le vizitam si nu a facut-o, la hotel Minay din Kusadasi a jucat cu personalul hotelului si am mancat numai legume strivite de spuneai ca-s din gunoi, cand ne deplasam - oprea numai unde era f scump sa mancam sa ia cei 10%, intr-un cuvant - UN INFECT.

    Desi culege lunar sute de reclamatii daca va doriti sa-l intalniti este la OMNIA ca-l tine directorul Negru. Vedeti ca si-a extins aria si pe langa grecia si turcia il intalniti si pe destinatia cehia (Praga). Vreti un sejur de neuitat? Omnia si Gatin va pot ajuta! Eu n-am uitat nici dupa 3 ani!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Oliviaroberta*
    [22.09.09 16:28:41]
    »

    Buna...

    Si eu am fost In Kusadasi in august 2009. Nu stiu unde ai fost tu crescut "prietene" Fulgerica dar arfele si figurile astea nu isi au rostul pe un site ca acesta. Nu ti-a placut, foarte bine... spui si te retragi... Mie personal mi-a placut la nebunie... Ador Turcia, oamenii sunt extraordinari iar limba este super (fapt pentru care ma apuc sa invat limba turca). Si inca ceva... cu mine au vorbit engleza si spre uimirea ta chiar si romana... Deci in concluzie se pare ca au avut ceva cu tine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Oliviaroberta*
    [22.09.09 16:41:18]
    »

    Aaaa... si inca ceva...Nu e nimeni de vina ca habar nu ai sa iti alegi agentia cu care mergi. Este numai vina ta...Eu am fost cu o agentie super tare si nu am avut nici o problema.

    maria callas*
    [22.09.09 17:04:42]
    »

    Turcia este intr-adevar frumoasa si cam scumpa. Am fost si eu la acest hotel si cred ca 50-60 % din ce se comenteaza despre Minay este adevarat. Intr-adevar hotelul chiar este bun. Are cam tot ce trebuie. Problema mare o constituie personalul care mi s-a parut extrem de rudimentar. In rest totul a fost ok cu acest hotel pentru ca nu am mancat la ei desi platisem demipensiune. Am incercat in prima zi dar... mi-a pierit foamea. Multumesc pentru atentie.

    maria callas*
    [22.09.09 17:37:06]
    »

    Oliviaroberta poti sa-mi spui prin ce agentie super-tare ai plecat ca nu vreau sa merg cu cine stie cine... Stii eu sunt mai in varsta, nu am 23 de ani, ci 56 si nu ma pricep la toate smecheriile. Nu mi-a placut prima oara dar... Multumesc

    Oliviaroberta*
    [22.09.09 18:06:11]
    »

    Pentru a va informa doamna Maria nu sunt agent de turism (intr-adevar am fost). Eu merg de 3 ani cu agentia Klevertravel si sunt foarte multumita. Am primit numai informatii utile de la cei de acolo. Nu fac reclama gratuita doar va raspund politicos la intrabari.

    Eu m-am simtit foarte bine in Turcia la acest hotel. Chiar am comunicat bine cu oamenii de acolo. Ca un fapt divers una dintre prietenele cu care am fost si-a uitat palaria la piscina hotelului si dupa 2 zile cand am intrabat daca au gasit-o ne-au dat-o. Poate nu stiau engleza la perfectie (nu stiu cati romani o stiu ca sa poata comenta) dar de comunicat categoric se poate comunica.

    Noi ne-am facut prieteni cu care tinem legatura si acum (prieteni dintre turcii care lucrau fie in restaurante, agentii de turism prin care am fost in excursii etc. ). Poate tine si de varsta...

    maria callas*
    [22.09.09 18:24:38]
    »

    Multumesc de raspuns. Klevertravel a avut profit pana in 2007 cf. site-ului min finantelor, dar anul trecut nici nu s-a sinchisit sa mai depuna ceva. Cand ati fost cu ei in vacanta? Nu mi se pare in regula sa nu existi de 2 ani, iar eu sa merg sa fac plati unei fantome. Capitalul social este 200 lei noi. Ce ma poti sfatui? Sa merg cu ei?

    Oliviaroberta*
    [22.09.09 18:38:34]
    »

    Imi pare rau dar nu o sa intru in polemici pe acest subiect. M-ati intrebat cu cine am mers si am raspuns. Daca mergeti sau nu cu ei nu este problema mea.

    Eu vreau doar sa postez parerea mea sincera despre Kusadasi si despre Hotel Minay. Pentru persoane tinere care nu stau in camera in timpul unui sejur este foarte ok acest hotel. Este curat si are tot ce ii trebuie la cei 6, 2 mil pe care i-am platit.

    Din cele 8 zile pe care le-am avut la dispozitie in 6 am fost in excursii (platite sau pur si simplu pe cont propriu). In camera stateam cat dormeam. Am mancat in fiecare zi la hotel (si dimineata si seara... si nu am facut nici intoxicatie si nici nu am murit). Pentru mine conteaza sa ma simt bine si sa raman cu niste amintiri placute, ceea ce am si realizat. M-as intoarce oricand cu placere in Kusadasi (si la hotel Minay pentru ca este unul dintre hotelurile care nu au All si imi pot permite sa imi planific ziua asa cum doresc).

    Pentru alte informatii referitoare la acest hotel sau statiune raspund cu cea mai mare placere.

    maria callas*
    [22.09.09 18:48:07]
    »

    Multumesc dar am citit cam multe despre Minay... Nu vreau sa deranjez dar era un domn (agent de turism cred) care punea problema in genul ca ce-ai vrea daca ptr 8 zile platesti 120 euro? Nimic mai mult decat ce scrie in contract este un raspuns de bun simt. Ca agent de turism imi poti vinde o vacanta in Las Vegas cu 2 dolari este problema ta dar daca te-ai angajat ca pentru cei 2 dolari oferi ce oferi atunci ofera este strict problema ta. Deci nu pretul este problema mea ci ceea ce obtin de banii platiti. Pretul este problema agentului de turism. Multumesc inca o data.

    Oliviaroberta*
    [22.09.09 18:51:20]
    »

    Cel care a scris era o persoana care pur si simplu AFostAcolo. In cazul in care nu ati observat a postat si poze. A fost chiar unul dintre cei care ofera informatii pretioase celor care ar vrea sa mearga.

    Toata lumea vine cu idei de genul "esti agent de turism" sau "ai 5 conturi si te sustii singur".

    Mi se pare ca lumea a inceput sa fie extrem de rautacioasa cu persoanele care chiar fac un bine postand pareri sincere.

    Sorin_uif multumim pentru informatiile utile postate pe acest site.

    fulgerica1
    [23.09.09 10:10:53]
    »

    Am mai postat sub username "fulgerica" dar am uitat o parte din informatii. Dupa magariile care mi le-au facut cei de la "Minay" am luat hartie de la receptie, am venit in Romania, i-am reclamat la "Protectia Consumatorului" si mi-am luat banii inapoi. Aici pe forum vin tot felul de persoane interesate, cu tot felul de laude care de fapt vand aceasta locatie. Mergeti si o sa regretati. Nu disperati, luati hartie de la receptia hotelului ca nu ati beneficiat de serviciile de acolo, mutati-va la alt hotel, veniti in tara si reclamati-i la Protectia Consumatorului sa va luati banii inapoi. Daca v-au lezat intr-un fel dati-i si in judecata ptr pretentii. Daca sunteti mai multi, mai bine! Puteti sa-i solicitati ca martori. Nu va lasati pacaliti de agentiile "serioase " de turism! Nu va lasati furati. Ganditi-va ca ati muncit ptr banii aceia. Admin te rog sa nu stergi comentariul. Crede-ma ca tot ce spun sub username-ul de fulgerica si fulgerica1 este adevarat. Cei de la Minay isi bat joc de turisti. Si ptr un comentator pro minay: afla ca numai bufet suedez nu era acolo! Ciorba ti-o servea in farfurie chiar bucatarul care isi baga si unul din degete in farfurie. Bufet suedez era decat ptr vestitele salate. Multumesc

    Nota webmaster99: ecou mutat, fulgerica initiase un nou review pentru completarile de mai sus.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Oliviaroberta*
    [23.09.09 10:31:07]
    »

    "Draga" Fulgerica, eu ca sa imi sustin parerea pot sa vin si cu poze (asa cum a venit si celalalt user, sorin_uif). In plus eu am fost anul acesta la acest hotel pe cand tu ai fost acum 2000 de ani.

    Si crede-ma si eu muncesc pentru banii mei cam 10 ore pe zi si nu am regretat nici 2 sec ca am fost la acest hotel. Nu mai veni cu argumente ca agentiile de turism sunt asa si asa... Prostia e a ta ca nu stii sa iti cauti agentie... Sau ai putea sa te duci pe cont propriu si sa iti cauti acolo daca esti atat de indignat. Plus ca aici nu era vb despre agentiile de turism din Romania, era vb de Hotel Minay.

    Si referitor la mesele de care zici ca nu erau bufet suedez... Acel dom care zici ca iti punea in farfurie o facea sa iti fie tie mai usor... iti punea si de 3-4-5 ori daca vroiai. Asa ca lasa comentariile astea...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [23.09.09 10:47:08]
    »

    ptr mine personal este perfect de inteles si normal ca doua persoane sa perceapa atat de diferit un sejur. Suntem diferiti, avem gusturi, preferinte si asteptari diferite -- nu vad nici o problema in asta.

    Astfel ca v-as invita, pe toti cei implicati in aceste discutii, sa evitati escaladarea lor inutila - sunt sigur ca fiecare aveti 100% dreptate, din punctul VOSTRU de vedere; la fel de sigur sunt ca si acei care va citesc sunt la fel de impartiti - unii dau dreptate criticilor, unii laudelor, unii... nici-nici

    oricum, vreau sa stiti ca va sunt de apreciat in mod egal contributiile la cunoasterea mai buna a ofertei si conditiilor de la acest hotel.

    fulgerica1
    [23.09.09 10:47:45]
    »

    Deci cei care sunteti nemultumiti de prestarile domnilor de la MINAY luati hartie de la receptia hotelului ca nu ati utilizat serviciile lor, mutati-va la un hotel care va place, veniti cu hartia aceea si reclamati Agentia de Turism care v-a trimis acolo (ei sunt vinovati ca au contractat serviciile mizerabile nu hotelul care vi le-a oferit) la Protectia Consumatorului.Ghidul este reprezentantul agentiei si este indreptatit sa ia atitudine daca constata incalcari ale contractului ( de aia agentiile trimit ghid). Citez din Codul Comercial Roman - Contracte : Daca una din parti nu respecta ce s-a angajat sa faca contractul este lovit de nulitate iar in cazul in care nu exista stipulat la clauze despagubiri acestea pot fi solicitate pe cale judecatoreasca(Protectia Consumatorului are si avocat si poate sa porneasca procesul ; hotelul dupa cum se observa nu este parte in contract , el este tert .Dvs va luati banii si agentia o amenda mare. Daca v-ati considerat lezat dati in judecata agentia ptr daune morale. Asta este tot. Nu disperati! Nu puteti pierde banii greu munciti pe care vi i-au escrocat unii care se cred mai destepti ca voi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fulgerica1
    [23.09.09 10:52:28]
    »

    Corect webmaster. Eu incerc doar sa ofer sfaturi celor care chiar au fost pe punctul de a-si strica vacanta deoarece au fost mintiti de agentiile de turism. Le-am oferit calea de a-si recupera finantele in cazul in care se atenteaza la buna lor credinta. Multumesc

    P.S. Fiecare este liber sa-si aleaga ce-i place in DEPLINA CUNOSTINTA a lucrurilor

    Oliviaroberta*
    [23.09.09 11:31:55]
    »

    Imi cer scuze Fulgerica dar pe mine nu m-a mintit nimeni cu nimic. este treaba ta cat de "naiv" esti. Mie la agentie mi s-a spus clar "3 stele turcesti aduc mai mult spre 2 stele". Asadar eu am fost multumita de ceea ce am gasit acolo.

    Parintii mei s-au dus in Mamaia la hotel de 3 stele si au fost tratati ca ultimii oameni, igrasie in camere, scaunele de la tarasa ruginite, ospatarii nesimtiti si care serveau masa dupa 1 ora de cand te asezai toate astea l apretul extraordinar de accesibil de 9 mil de persoana pentru 6 nopti. Eu am ales Turcia, un hotel pentru tineret as spune (care nu este pretentios si nici nu face "figuri") pentru care am platit putin peste 6 milioane.

    Repet: problema ta este cu agentia de turism. Si este strict problema ta. Mai intereseaza-te inainte sa placi si de la altii cum arata hotelul, cum e acolo si poate nu iti mai iei tzepe. (si asta ti-o spune un fost agent de turism)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fulgerica1
    [23.09.09 11:35:09]
    »

    Multumesc de informatii. Eu am postat pentru cei care sunt sau vor fi pacaliti. Mai sus este calea legala care trebuie urmata daca se vrea recuperarea prejudiciului.

    Multumesc

    Oliviaroberta*
    [23.09.09 11:43:19]
    »

    Cu placere!!!

    Merendino
    [25.12.15 17:19:37]
    »

    @mirelab - Hotelul Minay are toate dotarile ptr 3 stele. Personalul (cu mici exceptii) sunt adusi de la coada vacii!

    Am avut o experienta cu ei si am fost dezamagit!

    webmaster14
    [25.12.15 17:33:21]
    »

    @Merendino -

    Hotelul Minay are toate dotarile ptr 3 stele.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fulgerica, maria callas*, Oliviaroberta*
    Alte impresii din această RUBRICĂMinay Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056544065475464 sec
    ecranul dvs: 1 x 1